Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Είναι η θρησκεία και η επιστήμη συμβατές; |
Ναι |
|
23% |
[ 25 ] |
Όχι |
|
60% |
[ 63 ] |
Μόνο αν η επιστήμη κατανοήσει τα όρια της |
|
5% |
[ 6 ] |
Μόνο αν η θρησκεία κατανοήσει τα όρια της |
|
10% |
[ 11 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 105 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 13, 2014 7:40 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι ειπα.. και το εξαφανισα ως ασκοπο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vag_el Πρύτανης
Εγγραφή: 26 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 3707 Τόπος: Leykada
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 13, 2014 7:40 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νόμισα οτι κάτι είπες..... _________________ ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,
Κώστας Καρυωτάκης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vag_el Πρύτανης
Εγγραφή: 26 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 3707 Τόπος: Leykada
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 13, 2014 7:41 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μη υπαρκτό λοιπόν....... _________________ ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,
Κώστας Καρυωτάκης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 13, 2014 7:48 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
JollyRoger έγραψε: | ναι ειπα.. και το εξαφανισα ως ασκοπο |
Δηλαδη, εκανες το "κατι" μη "κατι" ;
Δεν γινονται αυτα φιλε μου...
Το υπαρκτο αποκλειεται να γινει μη υπαρκτο...
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JollyRoger Πρύτανης
Εγγραφή: 09 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 3610
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 13, 2014 7:48 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
@σκαπανεας
in-deed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vag_el Πρύτανης
Εγγραφή: 26 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 3707 Τόπος: Leykada
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 13, 2014 7:51 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εκτός αν σκεφτείς.....
καθώς ξαπλώνεις στην αμμουδιά,
κι αφήσεις πίσω σου όλα τα παληά,
τις στάλες της βροχής, _________________ ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,
Κώστας Καρυωτάκης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spyros Πρύτανης
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 3896 Τόπος: Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 13, 2014 7:53 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | spyros έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: |
1) Δεν είπα πως όταν δυο όντα έχουν κάτι κοινό,ταυτίζονται σε όλα.Αν,όμως,ο θεός κι ο κόσμος έχουν κάτι κοινό,τότε αυτό υπερβαίνει και το θεό και τον κόσμο,σωστά;
2)Αν ήταν εντελώς ξεκομμένες απ' τ' αποτελέσματα κι αφού τ' αποτελέσματα ανήκουν στον κόσμο,αυτές δε θ' ανήκαν.Αν δεν είναι εντελώς ξεκομμένες ,τότε η ελάχιστη κοινή ιδιότητά τους είναι να είναι εγκόσμια.Υπάρχει κάτι πιο στοιχειώδες;
3)Άλλο ήθελα να πω:από (1) οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι αυτό που υπερβαίνει και το θεό και τον κόσμο δεν μπορεί να είναι αιτία τους γιατί τότε θα έπρεπε να υπάρχει κάτι άλλο υπεράνω κ.ο.κ. Δηλαδή το Εν δεν μπορεί να έχει κατηγορήματα κι επειδή ο θεός έχει (αφού είναι αιτία του κόσμου),δεν μπορεί να ταυτίζεται με το Εν. |
1)Λάθος. Τα κείμενα που γράφεις έχουν κάτι κοινό με σένα (τον λόγο).
Τα κείμενα όμως ούτε εσένα υπερβαίνουν ούτε την τον λόγο σου, ούτε τους συντακτικούς κανόνες της γραμματικής, ούτε τις δυνατότητες του κειμενογράφου του φιλοσοφια.
2)Πάλι λάθος. Η ελάχιστη κοινή ιδιότητα είναι ΚΑΙ εγκόσμια, όχι ΜΟΝΟ εγκόσμια. Γιαυτό λέγεται "κοινή".
Πρέπει να προσέξεις λίγο τον χειρισμό του λόγου ιδιαίτερα όσον αφορά την σαφήνεια. Έχεις την τάση να λακωνίζεις, αλλά αφήνεις τέτοια κενά που αλλοιώνεται εντελώς το νόημα..
3)Είπαμε το (1) είναι λάθος, οπότε ακυρώνεται και το (3). |
1) Αφού έχουν κάτι κοινό μ' εμένα,το Λόγο, και Εγώ και αυτά θα είναι υποκατηγορίες του,ο Λόγος θα τα υπερβαίνει.Πώς αλλιώς; Ένα άλλο παράδειγμα: έχω δυο πόδια όπως και η κότα,άρα τα δίποδα είναι το γένος ,εγώ και η κότα στοιχεία του ευρύτερου συνόλου "δίποδα". (Συγνώμη,Αριστοτέλη! )
2)Θες να πεις ότι είναι και εγκόσμια και εκτός κόσμου; Αυτό,όμως,είναι αντιφατικό!
3)Είναι ακόμα υπό συζήτηση,το βλέπουμε... |
Πάλι λάθος!
Πρόσεξε ξανά:
Ο λόγος (σου) δεν εξαντλείται στα κείμενά σου, αλλά τα κατευθύνει.
Για τα κείμενά σου χρησιμοποιείς τον λόγο (σου), αλλά δεν χρησιμοποιείς ΟΛΟΝ τον λόγο (σου).
Και ο λόγος (σου) δεν είναι υπερσύνολό σου, δηλαδή ο λόγος (σου) δεν σε υπερβαίνει.
Το κοινό μεταξύ κόσμου και Θεού είναι ο λόγος που κατευθύνει τον κόσμο, ο οποίος όμως είναι υποσύνολο του Λόγου Του και δεν τον εξαντλεί. Ο Λόγος Του μας αποκαλύπτεται μέσω της επιστήμης (και της φιλοσοφίας) ως λόγος, αλλά ΜΟΝΟ ΜΕΡΙΚΩΣ..! _________________ Μανή, Θεκέλ, Φάρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 13, 2014 8:10 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1)Δε διαφωνώ ότι ο λόγος μου δεν εξαντλείται στα κείμενά μου.Δεν καταλαβαίνω,όμως,γιατί ο Λόγος δεν είναι κάτι που με υπερβαίνει,αφού αυτός υπήρχε και πριν από την ύπαρξή μου ως λογική οργάνωση της φύσης αλλά και ως κοινωνική και πολιτιστική δημιουργία των ανθρώπων του παρελθόντος.
2)Στη σχέση θεού και λόγου επιτρέπονται λογικά 4 περιπτώσεις:
α) Ο Λόγος ανήκει στο Θεό.
β) Ο Θεός ανήκει στο Λόγο.
γ) Θεός=Λόγος
δ)Θεός και Λόγος ανήκουν σε κάτι άλλο.
Μέχρι εδώ συμφωνούμε ή υπάρχει κι άλλη περίπτωση; _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 13, 2014 8:12 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skapaneas έγραψε: |
Δηλαδη οταν εσυ λες Γιαννη τη λεξη τιποτα δεν εννοεις κατι ;
Τοτε γιατι το λες ;
Παράθεση: | Φίλε μου κατάλαβε επιτέλους πως η έννοια της λέξης “τίποτα” , παραπέμπει στην παντελή απουσία του “κάτι” .
Το “κάτι” είναι απόλυτα υπαρκτό .
Αυτό θέτει οριστικά και παντελώς εκτός ύπαρξης την έννοια “τίποτα” .
Πόσες φορές θες να στο πω? |
Οσο χρησιμοποιεις τον ορο τιποτα του οποιου ( ακουσον ακουσον ) η εννοια ( του ορου τιποτα ) παραπεμπει στην παντελη απουσια του "κατι", θα σε ρωταω
Οταν θα παψεις να χρησιμοποιεις τον ορο τιποτα θα σταματησω τα ερωτηματα
Εφ΄ οσον η λεξη τιποτα εχει για σενα το νοημα του παντελως μη υπαρκτου, σου απαγορευεται να τον χρησιμοποιεις μιλωντας για τη θεωρια του "κατι" δηλαδη τη θεωρια της υπαρξης
Ποσες φορες θα στο πω ...
Ακομα και η ερμηνεια που δινεις ( στην πραγματικοτητα ειναι ορισμος νοηματικου περιεχομενου του τιποτα ) : τιποτα = παντελης απουσια του "κατι" ειναι προκλητικη
Άλλα λες και άλλα εννοεις
Αν το τιποτα εχει την εννοια του μη "κατι", τοτε λεγε μη "κατι" = μη υπαρκτο
Αν δεν αναφερεις το ορο τιποτα, δεν γινεται να σε ρωτησω "κατι" γι΄ αυτο
Και με την ευκαιρια : οταν λες "κατι" = υπαρκτο τι εννοεις ;
Ποιοι ειναι οι χαρακτηρες ( ιδιοτητες ) της υπαρξης, δηλαδη του "κατι" ;
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα |
Καλά κρασιά
Χρησιμοποιώ αρχικά τις λέξεις “τίποτα” , “μηδέν”, μόνο για να σου δείξω πως η έννοιά τους -λογικά/φιλοσοφικά -, στερείται ουσίας , γιατί αναφέρεται στο απόλυτα μή υπαρκτό.
Το κάνω για να σου διευκρινίσω , - να γίνει σαφές – πως η χρήση τους στην καθημερινότητα είναι διαφορετική
. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vag_el Πρύτανης
Εγγραφή: 26 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 3707 Τόπος: Leykada
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 13, 2014 8:13 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έχετε δεί ,ταινίες'' επιστημονικής φαντασίας''?....... _________________ ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,
Κώστας Καρυωτάκης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vag_el Πρύτανης
Εγγραφή: 26 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 3707 Τόπος: Leykada
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 13, 2014 8:14 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
jolly roger
πες τίποτα για να περνάει η ώρα....... _________________ ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,
Κώστας Καρυωτάκης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 13, 2014 8:29 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | Καλά κρασιά
Χρησιμοποιώ αρχικά τις λέξεις “τίποτα” , “μηδέν”, μόνο για να σου δείξω πως η έννοιά τους -λογικά/φιλοσοφικά -, στερείται ουσίας , γιατί αναφέρεται στο απόλυτα μή υπαρκτό.
Το κάνω για να σου διευκρινίσω , - να γίνει σαφές – πως η χρήση τους στην καθημερινότητα είναι διαφορετική |
Καλα, αστο
Μη διευκρινιζεις με ορους που δεν εχουν νοημα για σενα γιατι τα κανεις χειροτερα
Για πες λοιπον, ποιες ειναι οι ιδιοτητες της υπαρξης ;
Υπ΄οψιν : "κατι" = υπαρκτο = ... ;;
Και δεν μας ενδιαφερει η καθημερινοτητα...
Εδω ειναι forum φιλοσοφιας
Και μη ξεχνας οτι : " ο ανθρωπος ειναι το ον που φιλοσοφει "
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 13, 2014 8:51 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Το σημείο στον ευκλείδειο χώρο είναι μια τριάδα αριθμών σε σχέση με τους 3 άξονες που ορίζουν τις 3 διαστάσεις.
Ουσιαστικά,δηλαδή ένα σημείο είναι μια μοναδική θέση στο χώρο και η θέση δεν είναι "τίποτα".
Δεν μπορείς να λες ,λοιπόν,ότι το σημείο είναι το τίποτα,αντιφάσκεις σε σχέση με τον ορισμό του. |
Ο ευκλειδιος χωρος δεν εχει καρτεσιανους αξονες φιλε μου...
Τα μπερδευεις
Αξονες συμμμετριας, ναι !
Αλλα, οχι καρτεσιανες συντεταγμενες !
Κι εγω δεν ειπα οτι το σημειο ειναι τιποτα
Ειπα οτι το σημειο ειναι η εικονα του τιποτα, του οποιου τιποτα ο λογος εινσι το μηδεν και το πρακτικο αντιστοιχο ειναι το κενο
Και ορισα το τιποτα ως "κατι" το οποιο πρωτογενως απεικονιζεται ως σημειο
Και τα βρισκω μια χαρα λογικα ολα αυτα : τιποτα ---> μηδεν ---> σημειο ---> κενο
Ως ον νοημον βεβαια, ευφυες, λογικο και συνειδητο, ολ΄ αυτα
Ετσι ολοι οι οροι αποκτουν νοημα ουσιαστικο και περιεχομενο υπαρκτο
Γιατι διαφωνειτε ολοι εσεις οι μηδενιστες, μου ειναι ακατανοητο...
≠ Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη και Ο Ανθρωπος που τετραγωνιζει τον κυκλο ≠ η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 14, 2014 7:01 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρε Σκαπανέα, Άλγεβρα,Ανάλυση και Γεωμετρία δεν είναι χωριστά οικόπεδα αλλά διαπλεκόμενοι τομείς των μαθηματικών. Ο ευκλείδειος χώρος ,λοιπόν,είναι ο τρισδιάστατος χώρος της Αναλυτικής Γεωμετρίας.
Αν το "τίποτα" έχει εικόνα αλλά η εικόνα του δεν είναι το μηδέν,τότε αντιφάσκεις γιατί θεώρησες ότι το τίποτα είναι το μηδέν.Πρέπει να βρεις άλλη εικόνα γαι να είσαι συνεπής με τον ορισμό σου.Μην κουράζεσαι,όμως,δε θα βρεις κάποιο ον αντίστοιχο του τίποτα γιατί το τίποτα δεν είναι ον.
Και όπως σου έχω εξηγήσει κι άλλη φορά ο μηδενισμός προέρχεται απ' τις μονοθεϊστικές θρησκείες,αφού ο Παντοδύναμος θεός αν το θέλει μπορεί να εξαφανίσει τα πάντα,ακόμα και τον εαυτό του,οπότε δε θα υπάρχει τίποτα.Κουταμάρες,βέβαια,εφόσον το μηδέν δεν μπορεί να είναι αποτέλεσμα κάποιας αιτίας γιατί αν ήταν αποτέλεσμα δε θα ήταν μηδέν. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 14, 2014 9:26 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | skapaneas
το σημειο ειναι η εικονα του τιποτα,
|
Λες “κάτι” ωραία ώρες , ώρες.
Που τα βρίσκεις ρε μπαγάσα?
Αλά ας αφήσουμε τους νεολογισμούς και τους ορισμούς σου.
Ονόμασε με όποια λέξη θες εσύ , το παντελώς ανύπαρκτο , δεν έχω ταμπού, αρκεί να χρησιμοποιείς την ίδια λέξη κάθε φορά που θα αναφέρεσαι στο ανύπαρκτο..
Όταν είσαι έτοιμος , άρχισε να διατυπώνεις με λογικές προτάσεις , την δική σου λογική προσέγγιση του κόσμου μας , όπως είχες υποσχεθεί πριν μερικές μέρες.
Υ.Γ
Αυτός που πιστεύει και δέχεται την ύπαρξη θεού , ονομάζεται “θεϊστής”
Αυτός που πιστεύει και δέχεται την ύπαρξη του “μηδέν” , λέγεται μηδενιστής.
"Γιατί ονομάζετε όλοι εσείς οι μηδενιστες" , όσους υποστηρίζουν την ανυπαρξία του του “μηδέν” , μηδενιστές?
Εσείς κανονικά – λόγο πίστης και ιδεοληψίας , θα έπρεπε να αυτοπροσδιορίζεστε με καμάρι και περιφάνια , ως “μηδενιστές” αλλά και ως .... “τιποτένιοι” , γιατί είσαστε φανατικοί εραστές του “τίποτα”
.
Έχει επεξεργασθεί απο τον/την gianiss στις Σαβ Ιούν 14, 2014 9:27 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|