Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Φιλοσοφία της Επιστήμης και της Θρησκείας
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 352, 353, 354 ... 448, 449, 450  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

Είναι η θρησκεία και η επιστήμη συμβατές;
Ναι
23%
 23%  [ 25 ]
Όχι
60%
 60%  [ 63 ]
Μόνο αν η επιστήμη κατανοήσει τα όρια της
5%
 5%  [ 6 ]
Μόνο αν η θρησκεία κατανοήσει τα όρια της
10%
 10%  [ 11 ]
Σύνολο Ψήφων : 105

Συγγραφέας Μήνυμα
spyros
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 3896
Τόπος: Μακεδονία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 13, 2014 7:27 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Συμφωνοι Σκαπανεα.
Οταν λεω οτι "δεν μου φαινεται καθολου λογικο", δεν σημαινει οτι το εννοω παραλογο. Το λεω με την εννοια του αγνωστικιστικου "δεν ξερω, δεν μπορω να απαντησω".

Η απαντηση μου εχει την εξης βαση:
Αν δεχτω οτι το "κατι" δεν μπορει να γινει τιποτα, τοτε, το περιοριζω στο χωρο της υπαρξης. Αν ομως αφησω ανοιχτο το ενδεχομενο το κατι να ειναι απολυτα ελευθερο ΚΑΙ να "καταρρεει", τοτε ειμαι πιο κοντα στην Αληθεια Του, διοτι του προσδιδω ολα τα ενδεχομενα.
_________________
Μανή, Θεκέλ, Φάρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 13, 2014 8:11 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Idea ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Σπυρο

Στο λογικη του "κατι" που εισαγει ο Γιαννης, και η οποια στην ουσια ειναι η λογικη ολων των νοημονων και ευφυων οντων οπουδηποτε κι αν υπαρχουν, "λογικη" δηλαδη, δεν εχει νοημα να λεμε τιποτα με περιεχομενο τιποτα
Δηλαδη η απολυτη ανυπαρξια ειναι μη υφισταμενη

Αυτο τι σημαινει ;

Οτι αν εσυ θελεις να εχεις και αυτη τη δυνατοτητα για το "κατι" να καταρρεει στο "τιποτα" θα πρεπει να ορισεις τη φυση του θεωρουμενου απο σενα "τιποτα"
Οπότε αν θελεις να ..."εξαφανισεις" ενα καποιο "κατι" απο μπροστα σου, του δινεις μια και παει στο ορισμενο απο σενα "τιποτα" και παυει να σε απασχολει...

Η ανυπαρξια δηλαδη "λογικα" της ανυπαρξιας στο χωρο του απολυτου "κατι" επιβαλλει τον αυστηρο καθορισμο του "τιποτα"

"κατι" δηλαδη σαν τον καδο ανακυκλωσης στους υπολογιστες...
Ή ακομα καλυτερα "κατι" σαν την κολαση στο χριστιανισμο
Δεν ειναι τυχαιο το γεγονος οτι ο θεος σε καμια περιπτωση δεν αφανιζει τα δημιουργηματα του
Ως νοημων και ευφυης δημιουργος αντιλαμβανεται αμεσα οτι αν αφανισει ολοκληρωτικα οποιοδηποτε δημιουργημα του τοτε αυτοαναιρειται ως δημιουργος

Στη δημιουργια το λαθος ειναι ανεπτρεπτο Smile
Μπορεις ομως να στειλεις το... ανεπιθυμητο στο περιθωριο Rolling Eyes
Και αυτο ειναι δημιουργικο Cool


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη Idea
η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 13, 2014 11:03 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
gianiss
έγραψε:
skapaneas
έγραψε:
Idea ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

gianiss έγραψε:

1.Διαίρεση με το μηδέν δεν γίνεται , μόνο γιατί έτσι το λέμε ?

Ναι !
Εφ΄οσον οι αριθμοι ειναι επινοηματα του ανθρωπου και δεν υφιστανται στην πραγματατικοτητα οπως λες,
αρα δεν τιθεται ζητημα πραγματικης βασης της εν λογω διαιρεσης, οπως χιλιαδες φορες εχουν "αποδειξει" τα μαθηματικα
με τις αμετρητες θεωριες τους που ειναι καθαρα αποκυηματα της "κοινης λογικης" η οποία "επινοει" τις ιδεες
και της λογικης που τις αναπτυσεει σε θεωριες


gianiss έγραψε:
2.Θα μπορούσε μια πληροφορία να διατρέξει το σύμπαν και να επιστρέψει στην πηγή της , πριν καν η πηγή της την εκπέμψει?

Μπορεις να το αποκλεισεις ως ενα δυνατο ενδεχομενο μεσα στην απειρια των συμβαντων του "κατι" ;


Παράθεση:
3.Θεωρείς πως τα «αξιώματα είναι αυθαίρετοι ισχυρισμοί ?

Εαν και οταν δεν εκπηγαζουν απο την ιδια την πραγματικοτητα ως αμεσες πρωτογενεις παρατηρησεις μας στη μελετη της,
τοτε ναι, ειναι αυθαιρετοι ισχυρισμοι


Παράθεση:
4.Δέχεσαι ότι η ταχύτητα του φωτός στο κενό είναι ίδια παντού,
ανεξάρτητα την θέση και την κίνηση του παρατηρητή και το σύστημα αναφοράς
?

Βασει της προηγουμενης θεσης περι της φυσης των αξιωματων, εαν ο ισχυρισμος αυτος
δεν εκπηγαζει απο την ιδια την πραγματικοτητα πρωτογενως,
δηλαδη ως αμεση παρατηρηση της κινησιακης συμπεριφορας του φωτος σε ολη την εκταση του υλικου συμπαντος,
τοτε αποτελει αυθαιρετο ισχυρισμο, οπως ακριβως και οι θεωριες των μαθηματικων,
οταν δεν εδραζονται αξιωματικα στην πραγματικοτητα


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη Idea
η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα


Σαν “σπύρος” απαντάς , ή σαν “σκαπανέας” ?

Idea ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Ποσο "λογικο" ειναι το ερωτημα σου ;

Αιτιολογησε "λογικα" τη "λογικοτητα" του ...


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη Idea
η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα


Πολύ απλό είναι.

Τα ερωτήματα ήταν για τον σπύρο και αναφέρονταν σε θέματα που εσύ έχεις εκφέρει άποψη.
Τι νόημα έχει να απαντάς εσύ?
Η παρέμβασή σου θα μπορούσε να εκληφθεί και σαν έμμεση προσπάθεια υπόδειξης στον σπύρο τι να πει.(εγώ ΔΕΝ την θεωρώ πως είναι)

Θα αναμένω την άποψη του σπύρου λοιπόν, έστω και μι απλή δήλωσή , ότι συμφωνεί με τις τελευταίες θέσεις σου..

Τόσο απλά λογικά....


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 13, 2014 11:11 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

spyros έγραψε:
gianiss έγραψε:


Με μόνο εργαλείο λοιπόν τον “ξυνό λόγο” , έχω δείξει έως τώρα πως

1.“Κάτι” υπάρχει απόλυτα, και αυτή η “απόλυτη” ύπαρξή του θέτει εκτός “λόγου” το απόλυτα “μηδέν.
2.Το απόλυτα “υπαρκτό κάτι”, είναι άναρχο , άπειρο , και αυθύπαρκτο.
3.Το απόλυτα υπαρκτό κάτι δεν μπορεί να έχει “αιτία” το απόλυτο μηδέν/τίποτα .
4.Το απόλυτα υπαρκτό “κάτι” δεν θα μπορούσε να οδηγηθεί στην απόλυτη ανυπαρξία .


Δεν έχεις δείξει, έχεις προτείνει.
Και έχω συμφωνήσει μαζί σου (χωρίς να μπορώ ούτε εγώ να αποδείξω) στα 1., 2. και 3., διότι μου φαίνονται λογικά.
Δεν μουφαίνεται όμως καθόλου λογικό το 4. για τους λόγους που έχω βαρεθεί πια να γράφω εδώ και μέρες..


Και στις τέσσερις περιπτώσεις , δεν προτείνω “κάτι” αλλά “αποδεικνύω λογικά” κάτι .
Πρόκειται δηλαδή για λογικά συμπεράσματα/αποδείξεις .
Υπάρχουν και “λογικές” εκτός από τις “επιστημονικές” αποδείξεις.
Η ύπαρξη του “κάτι” , - για παράδειγμα – δεν είναι κάτι που εγώ προτείνω, αλλά “κάτι” που επιβεβαιώνεται κατά τρόπο απόλυτο , από οποιοδήποτε νοήμον και ευφυές ον , οπουδήποτε αυτό μπορεί να υπάρξει, ανεξάρτητα των κοινωνικοπολιτικών , θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων του.

Είναι αυτό που εγώ ονομάζω “αρχή του λόγου” , και δεν οδηγήθηκα εκεί με θεία φώτιση , αλλά με τη δύναμη του νου του ανθρώπου, γιατί ο άνθρωπος εξελίχθηκε με την ραγδαία αύξηση του εγκεφάλου του σε ένα νοήμον και ευφυές ον , ενδεχομένως το μοναδικό στο σύμπαν (απίθανη περίπτωση κατά τη γνώμη μου)


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 13, 2014 11:21 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
skapaneas έγραψε:
gianiss
έγραψε:
skapaneas
έγραψε:
Idea ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

gianiss έγραψε:

1.Διαίρεση με το μηδέν δεν γίνεται , μόνο γιατί έτσι το λέμε ?

Ναι !
Εφ΄οσον οι αριθμοι ειναι επινοηματα του ανθρωπου και δεν υφιστανται στην πραγματατικοτητα οπως λες,
αρα δεν τιθεται ζητημα πραγματικης βασης της εν λογω διαιρεσης, οπως χιλιαδες φορες εχουν "αποδειξει" τα μαθηματικα
με τις αμετρητες θεωριες τους που ειναι καθαρα αποκυηματα της "κοινης λογικης" η οποία "επινοει" τις ιδεες
και της λογικης που τις αναπτυσεει σε θεωριες


gianiss έγραψε:
2.Θα μπορούσε μια πληροφορία να διατρέξει το σύμπαν και να επιστρέψει στην πηγή της , πριν καν η πηγή της την εκπέμψει?

Μπορεις να το αποκλεισεις ως ενα δυνατο ενδεχομενο μεσα στην απειρια των συμβαντων του "κατι" ;


Παράθεση:
3.Θεωρείς πως τα «αξιώματα είναι αυθαίρετοι ισχυρισμοί ?

Εαν και οταν δεν εκπηγαζουν απο την ιδια την πραγματικοτητα ως αμεσες πρωτογενεις παρατηρησεις μας στη μελετη της,
τοτε ναι, ειναι αυθαιρετοι ισχυρισμοι


Παράθεση:
4.Δέχεσαι ότι η ταχύτητα του φωτός στο κενό είναι ίδια παντού,
ανεξάρτητα την θέση και την κίνηση του παρατηρητή και το σύστημα αναφοράς
?

Βασει της προηγουμενης θεσης περι της φυσης των αξιωματων, εαν ο ισχυρισμος αυτος
δεν εκπηγαζει απο την ιδια την πραγματικοτητα πρωτογενως,
δηλαδη ως αμεση παρατηρηση της κινησιακης συμπεριφορας του φωτος σε ολη την εκταση του υλικου συμπαντος,
τοτε αποτελει αυθαιρετο ισχυρισμο, οπως ακριβως και οι θεωριες των μαθηματικων,
οταν δεν εδραζονται αξιωματικα στην πραγματικοτητα


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη Idea
η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα


Σαν “σπύρος” απαντάς , ή σαν “σκαπανέας” ?

Idea ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Ποσο "λογικο" ειναι το ερωτημα σου ;

Αιτιολογησε "λογικα" τη "λογικοτητα" του ...


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη Idea
η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα


Πολύ απλό είναι.

Τα ερωτήματα ήταν για τον σπύρο και αναφέρονταν σε θέματα που εσύ έχεις εκφέρει άποψη.
Τι νόημα έχει να απαντάς εσύ?
Η παρέμβασή σου θα μπορούσε να εκληφθεί και σαν έμμεση προσπάθεια υπόδειξης στον σπύρο τι να πει.(εγώ ΔΕΝ την θεωρώ πως είναι)

Θα αναμένω την άποψη του σπύρου λοιπόν, έστω και μι απλή δήλωσή , ότι συμφωνεί με τις τελευταίες θέσεις σου..

Τόσο απλά λογικά....

Idea ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Οσο αναμενεις, σου θυμιζω "κατι" που εχεις πει στο παρελθον σε μενα σε παρομοια ενσταση δικη μου : "σιγα μη σε ρωτησω για να πω την αποψη μου σε θεματα που εκθετεις δημοσια"

Τοτε το ειχα βρει υπερβολικο να το λες αυτο ( αν και απολυτα "λογικο" ) και μαλιστα σε θεματα Πιστης

Τωρα το βλεπω απλα "λογικο"

Μην απορεις λοιπον...

Δεσ΄το Ανθρωπινα.. Cool


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη Idea
η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 13, 2014 11:25 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
spyros


Η απαντηση μου εχει την εξης βαση: 
Αν δεχτω οτι το "κατι" δεν μπορει να γινει τιποτα, τοτε, το περιοριζω στο χωρο της υπαρξης. Αν ομως αφησω ανοιχτο το ενδεχομενο το κατι να ειναι απολυτα ελευθερο ΚΑΙ να "καταρρεει", τοτε ειμαι πιο κοντα στην Αληθεια Του, διοτι του προσδιδω ολα τα ενδεχομενα.



Θα το επαναλάβω ξανά όσο ποιο απλά μπορώ!

Αν το απόλυτα υπαρκτό “κάτι” δεν μπορεί να έχει αιτία το “τίποτα” , και η ύπαρξή του έχει επιβεβαιωθεί απόλυτα, τότε το “κάτι” είναι “άναρχο”, δηλαδή υπάρχει αιώνια .
Αν “κάτι” υπάρχει αιώνια , αυτό ακριβώς το γεγονός , θέτει αιώνια (δηλαδή δια παντός) εκτός λογικής, το μη υπαρκτό , το τίποτα.

Πως λοιπόν το απόλυτα υπαρκτό “κάτι” , θα μπορούσε να οδηγηθεί σε κάτι απολύτως μη υπαρκτό?
Δεν επιτρέπεται παντελώς – δια “λογικού” ροπάλου - ένα τέτοιο ενδεχόμενο .
Με δυό λόγια , δεν επιτρέπεται στο “Είναι” να μην “Είναι”

Απλό είναι!.

Έτσι στη περίπτωση της πλήρους εξαΰλωση δύο υλικών σωματιδίων, θα πρέπει να ψάξουμε να βρούμε τι ακριβώς έγινε με αυτά, δεν μπορεί να οδηγήθηκαν στο απόλυτο μηδέν.
Κάτι δεν μετράμε σωστά γιατί τα όργανα και η τεχνολογία μας είναι ακόμα ελλιπείς .
Ενδεχομένως παρήχθησαν ψευδοσωματίδια μα συνέπεια κάπου αλλού θα αναδυθούν κανονικά σωματίδια (απλή υπόθεση δική μου , σαν ένα ενδεχόμενο έρευνας)

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 13, 2014 11:44 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
gianiss έγραψε:
skapaneas έγραψε:
gianiss
έγραψε:
skapaneas
έγραψε:
Idea ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

gianiss έγραψε:

1.Διαίρεση με το μηδέν δεν γίνεται , μόνο γιατί έτσι το λέμε ?

Ναι !
Εφ΄οσον οι αριθμοι ειναι επινοηματα του ανθρωπου και δεν υφιστανται στην πραγματατικοτητα οπως λες,
αρα δεν τιθεται ζητημα πραγματικης βασης της εν λογω διαιρεσης, οπως χιλιαδες φορες εχουν "αποδειξει" τα μαθηματικα
με τις αμετρητες θεωριες τους που ειναι καθαρα αποκυηματα της "κοινης λογικης" η οποία "επινοει" τις ιδεες
και της λογικης που τις αναπτυσεει σε θεωριες


gianiss έγραψε:
2.Θα μπορούσε μια πληροφορία να διατρέξει το σύμπαν και να επιστρέψει στην πηγή της , πριν καν η πηγή της την εκπέμψει?

Μπορεις να το αποκλεισεις ως ενα δυνατο ενδεχομενο μεσα στην απειρια των συμβαντων του "κατι" ;


Παράθεση:
3.Θεωρείς πως τα «αξιώματα είναι αυθαίρετοι ισχυρισμοί ?

Εαν και οταν δεν εκπηγαζουν απο την ιδια την πραγματικοτητα ως αμεσες πρωτογενεις παρατηρησεις μας στη μελετη της,
τοτε ναι, ειναι αυθαιρετοι ισχυρισμοι


Παράθεση:
4.Δέχεσαι ότι η ταχύτητα του φωτός στο κενό είναι ίδια παντού,
ανεξάρτητα την θέση και την κίνηση του παρατηρητή και το σύστημα αναφοράς
?

Βασει της προηγουμενης θεσης περι της φυσης των αξιωματων, εαν ο ισχυρισμος αυτος
δεν εκπηγαζει απο την ιδια την πραγματικοτητα πρωτογενως,
δηλαδη ως αμεση παρατηρηση της κινησιακης συμπεριφορας του φωτος σε ολη την εκταση του υλικου συμπαντος,
τοτε αποτελει αυθαιρετο ισχυρισμο, οπως ακριβως και οι θεωριες των μαθηματικων,
οταν δεν εδραζονται αξιωματικα στην πραγματικοτητα


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη Idea
η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα


Σαν “σπύρος” απαντάς , ή σαν “σκαπανέας” ?

Idea ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Ποσο "λογικο" ειναι το ερωτημα σου ;

Αιτιολογησε "λογικα" τη "λογικοτητα" του ...


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη Idea
η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα


Πολύ απλό είναι.

Τα ερωτήματα ήταν για τον σπύρο και αναφέρονταν σε θέματα που εσύ έχεις εκφέρει άποψη.
Τι νόημα έχει να απαντάς εσύ?
Η παρέμβασή σου θα μπορούσε να εκληφθεί και σαν έμμεση προσπάθεια υπόδειξης στον σπύρο τι να πει.(εγώ ΔΕΝ την θεωρώ πως είναι)

Θα αναμένω την άποψη του σπύρου λοιπόν, έστω και μι απλή δήλωσή , ότι συμφωνεί με τις τελευταίες θέσεις σου..

Τόσο απλά λογικά....

Idea ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Οσο αναμενεις, σου θυμιζω "κατι" που εχεις πει στο παρελθον σε μενα σε παρομοια ενσταση δικη μου : "σιγα μη σε ρωτησω για να πω την αποψη μου σε θεματα που εκθετεις δημοσια"

Τοτε το ειχα βρει υπερβολικο να το λες αυτο ( αν και απολυτα "λογικο" ) και μαλιστα σε θεματα Πιστης

Τωρα το βλεπω απλα "λογικο"

Μην απορεις λοιπον...

Δεσ΄το Ανθρωπινα.. Cool


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη Idea
η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα



Ανθρώπινα – πάντα – το βλέπω ....
..... .ως άνθρωπος που είμαι

Δεν είμαι και ούτε φιλοδοξώ να γίνω θεός

Χαίρομαι που ανακαλύπτεις στην “ροή του χρόνου” την απλότητα της λογικής των απόψεών μου, ακόμη και αυτών που αρχικά σε ξένισαν με την οξύτητα της υπερβολής τους (όπως αρχικά τις εξέλαβες)


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 13, 2014 11:45 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss
έγραψε:
Υπάρχουν και “λογικές” εκτός από τις “επιστημονικές” αποδείξεις.
Η ύπαρξη του “κάτι” , - για παράδειγμα – δεν είναι κάτι που εγώ προτείνω, αλλά “κάτι” που επιβεβαιώνεται κατά τρόπο απόλυτο , από οποιοδήποτε νοήμον και ευφυές ον , οπουδήποτε αυτό μπορεί να υπάρξει, ανεξάρτητα των κοινωνικοπολιτικών , θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων του.

Idea ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Αυτο γιατι το λες και το ξαναλες χωρις να προβαλλεις και τις αποδειξεις τις "λογικες" ;

Υπαρχουν οντα νοημονα και ευφυη που ποτέ δεν ασχοληθηκαν ουτε και θα ασχοληθουν με ολα αυτα

Γιατι λοιπον το ισχυριζεαι ;

Γιατι υποχρεωνεις με το αξιωμα αυτο ολα τα νοημονα και ευφυη οντα να ακολουθουν τη γραμμη σου ;

Οι προγονοι σου δεν ηταν νοημονες και ευφυεις ;

Ασχοληθηκαν με αυτα τα ζητηματα ;

Ειχαν την παραμικρη ιδεα για την υπαρξη και τη λειτουργια της "κοινης λογικης" ;

Ηταν α-νοημονες και α(ν)-ευφυεις ;

Γιατι τους προσβαλλεις ;

Δεν αντιδικω μαζι σου

Απλα και "λογικα" σου λεω οτι την υπαρξη του "κατι" δεν την αντιλαμβανονται ολα τα νοημονα και ευφυη οντα με τον τροπο που το απαιτεις εσυ...

Γινου πιο ελσστικος, για να χωρεσουν μεσα ολοι οι νοημονες και ευφυεις ζωντανοι οργανισμοι οπουδηποτε κι αν υπαρχουν στο συμπαν και ψαχνουν την αιτια της υπαρξης τους...

Ολοι αυτοι θα διαπιστωσουν τελικα "λογικα" οτι ειναι απειροι, αυθυπαρκτοι και αναρχοι ως ακεραια μερη του "κατι"


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη Idea
η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Τρι Μάϊ 13, 2014 11:56 am, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 13, 2014 11:53 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss
έγραψε:
Ανθρώπινα – πάντα – το βλέπω ....
..... .ως άνθρωπος που είμαι

Δεν είμαι και ούτε φιλοδοξώ να γίνω θεός

Χαίρομαι που ανακαλύπτεις στην “ροή του χρόνου” την απλότητα της λογικής των απόψεών μου, ακόμη και αυτών που αρχικά σε ξένισαν με την οξύτητα της υπερβολής τους (όπως αρχικά τις εξέλαβες)

Idea ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Ειχες δωσει την εντυπωση οτι επροκειτο για μια ακομα θεωρια φυσικης...

Ενω στην ουσια αποτελει μια "λογικη" προσεγγιση στη φυση του κοσμου με εργαλειο την "κοινη λογικη" την οποια μπορει να αξιοποιησει ο καθε νοημων και ευφυης στη διερευνηση των ζητηματων που τον απασχολουν

Η "κοινη λογικη" ειναι χρησιμη σε καθε πεδιο διερευνησης που ο ανθρωπος μπορει να στρατευτει


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη Idea
η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 13, 2014 12:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
gianiss
έγραψε:
Ανθρώπινα – πάντα – το βλέπω ....
..... .ως άνθρωπος που είμαι

Δεν είμαι και ούτε φιλοδοξώ να γίνω θεός

Χαίρομαι που ανακαλύπτεις στην “ροή του χρόνου” την απλότητα της λογικής των απόψεών μου, ακόμη και αυτών που αρχικά σε ξένισαν με την οξύτητα της υπερβολής τους (όπως αρχικά τις εξέλαβες)

Idea ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Ειχες δωσει την εντυπωση οτι επροκειτο για μια ακομα θεωρια φυσικης...

Ενω στην ουσια αποτελει μια "λογικη" προσεγγιση στη φυση του κοσμου με εργαλειο την "κοινη λογικη" την οποια μπορει να αξιοποιησει ο καθε νοημων και ευφυης στη διερευνηση των ζητηματων που τον απασχολουν

Η "κοινη λογικη" ειναι χρησιμη σε καθε πεδιο διερευνησης που ο ανθρωπος μπορει να στρατευτει


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη Idea
η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα



Μα εξ αρχής είχα δηλώσει πως εξετάζω τον κόσμο μας , από φιλοσοφικής/λογικής σκοπιάς, και όχι φυσικής .

Ο “λόγος” προηγείται της “φυσικής”
Χωρίς τον “λόγο” δεν θα είχαμε κάνει ούτε ένα βήμα προς τη γνώση του κόσμου μας.

Ο Αϊνστάιν με την λογική οδηγήθηκε στην ΓΘΣ , και με την βοήθεια φίλου του μαθηματικού την διατύπωσε μαθηματικά.

Είναι η μοναδική – έως τώρα – θεωρία φυσικής που έχουν επαληθευτεί πολλές προβλέψεις της (πολλά λογικά συμπεράσματα της)

Μιλάμε για μεγάλο δείκτη ευφυίας

Υ.Γ

Χαίρομαι φίλε μου , που μπορούμε, πλέον, να μιλάμε λογικά .
Αυτή είναι μια ειλικρινής διαπίστωση

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
spyros
Πρύτανης


Εγγραφή: 21 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 3896
Τόπος: Μακεδονία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 13, 2014 12:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
Παράθεση:
spyros


Η απαντηση μου εχει την εξης βαση: 
Αν δεχτω οτι το "κατι" δεν μπορει να γινει τιποτα, τοτε, το περιοριζω στο χωρο της υπαρξης. Αν ομως αφησω ανοιχτο το ενδεχομενο το κατι να ειναι απολυτα ελευθερο ΚΑΙ να "καταρρεει", τοτε ειμαι πιο κοντα στην Αληθεια Του, διοτι του προσδιδω ολα τα ενδεχομενα.



Θα το επαναλάβω ξανά όσο ποιο απλά μπορώ!

Αν το απόλυτα υπαρκτό “κάτι” δεν μπορεί να έχει αιτία το “τίποτα” , και η ύπαρξή του έχει επιβεβαιωθεί απόλυτα, τότε το “κάτι” είναι “άναρχο”, δηλαδή υπάρχει αιώνια .
Αν “κάτι” υπάρχει αιώνια , αυτό ακριβώς το γεγονός , θέτει αιώνια (δηλαδή δια παντός) εκτός λογικής, το μη υπαρκτό , το τίποτα.

Πως λοιπόν το απόλυτα υπαρκτό “κάτι” , θα μπορούσε να οδηγηθεί σε κάτι απολύτως μη υπαρκτό?
Δεν επιτρέπεται παντελώς – δια “λογικού” ροπάλου - ένα τέτοιο ενδεχόμενο .
Με δυό λόγια , δεν επιτρέπεται στο “Είναι” να μην “Είναι”

Απλό είναι!.

Έτσι στη περίπτωση της πλήρους εξαΰλωση δύο υλικών σωματιδίων, θα πρέπει να ψάξουμε να βρούμε τι ακριβώς έγινε με αυτά, δεν μπορεί να οδηγήθηκαν στο απόλυτο μηδέν.
Κάτι δεν μετράμε σωστά γιατί τα όργανα και η τεχνολογία μας είναι ακόμα ελλιπείς .
Ενδεχομένως παρήχθησαν ψευδοσωματίδια μα συνέπεια κάπου αλλού θα αναδυθούν κανονικά σωματίδια (απλή υπόθεση δική μου , σαν ένα ενδεχόμενο έρευνας)


Έχω την εντύπωση ότι και εσύ και ο Σκαπανέας κάνετε το ίδιο "λάθος".
(Άσχετα αν φαίνεται ότι επιφανειακά διαφωνείτε στην ουσία συμφωνείτε)
Βλέπετε το θέμα απόλυτα συμμετρικά.
"Αν το κάτι δεν μπορεί να προέλθει από το τίποτα, τότε και το τίποτα δεν μπορεί να προέλθει από το κάτι".

Προσέξτε τώρα τι γίνεται:

Αν δεχτούμε ότι υπάρχει αυτή η συμμετρία, τότε πρέπει να δεχτούμε ότι προϋπήρξε της αιωνίας υπάρξεως του "κατι", ένας νόμος συμμετρίας, ο οποίος του απαγορεύει την μη ύπαρξη!
Η αντίφαση δηλαδή στην οποία πέφτετε είναι ότι το άναρχο "κατι" δεν είναι άναρχο, αλλά υπακούει αιωνίως στον συμμετρικό νόμο που προανέφερα.

Γιαυτό και δεν θεωρώ "λογικό" το 4., διότι βλέπω να με οδηγεί σε αντιφάσεις.
_________________
Μανή, Θεκέλ, Φάρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 13, 2014 1:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

spyros έγραψε:
gianiss έγραψε:
Παράθεση:
spyros


Η απαντηση μου εχει την εξης βαση: 
Αν δεχτω οτι το "κατι" δεν μπορει να γινει τιποτα, τοτε, το περιοριζω στο χωρο της υπαρξης. Αν ομως αφησω ανοιχτο το ενδεχομενο το κατι να ειναι απολυτα ελευθερο ΚΑΙ να "καταρρεει", τοτε ειμαι πιο κοντα στην Αληθεια Του, διοτι του προσδιδω ολα τα ενδεχομενα.



Θα το επαναλάβω ξανά όσο ποιο απλά μπορώ!

Αν το απόλυτα υπαρκτό “κάτι” δεν μπορεί να έχει αιτία το “τίποτα” , και η ύπαρξή του έχει επιβεβαιωθεί απόλυτα, τότε το “κάτι” είναι “άναρχο”, δηλαδή υπάρχει αιώνια .
Αν “κάτι” υπάρχει αιώνια , αυτό ακριβώς το γεγονός , θέτει αιώνια (δηλαδή δια παντός) εκτός λογικής, το μη υπαρκτό , το τίποτα.

Πως λοιπόν το απόλυτα υπαρκτό “κάτι” , θα μπορούσε να οδηγηθεί σε κάτι απολύτως μη υπαρκτό?
Δεν επιτρέπεται παντελώς – δια “λογικού” ροπάλου - ένα τέτοιο ενδεχόμενο .
Με δυό λόγια , δεν επιτρέπεται στο “Είναι” να μην “Είναι”

Απλό είναι!.

Έτσι στη περίπτωση της πλήρους εξαΰλωση δύο υλικών σωματιδίων, θα πρέπει να ψάξουμε να βρούμε τι ακριβώς έγινε με αυτά, δεν μπορεί να οδηγήθηκαν στο απόλυτο μηδέν.
Κάτι δεν μετράμε σωστά γιατί τα όργανα και η τεχνολογία μας είναι ακόμα ελλιπείς .
Ενδεχομένως παρήχθησαν ψευδοσωματίδια μα συνέπεια κάπου αλλού θα αναδυθούν κανονικά σωματίδια (απλή υπόθεση δική μου , σαν ένα ενδεχόμενο έρευνας)


Έχω την εντύπωση ότι και εσύ και ο Σκαπανέας κάνετε το ίδιο "λάθος".
(Άσχετα αν φαίνεται ότι επιφανειακά διαφωνείτε στην ουσία συμφωνείτε)
Βλέπετε το θέμα απόλυτα συμμετρικά.
"Αν το κάτι δεν μπορεί να προέλθει από το τίποτα, τότε και το τίποτα δεν μπορεί να προέλθει από το κάτι".

Προσέξτε τώρα τι γίνεται:

Αν δεχτούμε ότι υπάρχει αυτή η συμμετρία, τότε πρέπει να δεχτούμε ότι προϋπήρξε της αιωνίας υπάρξεως του "κατι", ένας νόμος συμμετρίας, ο οποίος του απαγορεύει την μη ύπαρξη!
Η αντίφαση δηλαδή στην οποία πέφτετε είναι ότι το άναρχο "κατι" δεν είναι άναρχο, αλλά υπακούει αιωνίως στον συμμετρικό νόμο που προανέφερα.

Γιαυτό και δεν θεωρώ "λογικό" το 4., διότι βλέπω να με οδηγεί σε αντιφάσεις.



Δεν καταλαβαίνω πως οδηγείσαι στην “θεωρία της συμμετρίας” .

Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ύπαρξη του “κάτι”, απορρίπτει την ιδέα της συμμετρίας, που εσφαλμένα η ανθρώπινη παρατήρηση οδηγεί , υποθέτοντας το “τίποτα”, ως την απουσία του “κάτι” , .....χάριν της “συμμετρίας” .

Αυτή η υπόθεση είναι πλάνη
Αν το “κάτι” υπάρχει , και αποδεδειγμένα υπάρχει αιώνια, τότε είναι ατόπημα ακόμα και να υποθέτουμε το απόλυτο “μηδέν”

Υ.Γ
Η θεωρία της “υπερσυμμετρίας” (δεν ξέρω εάν αυτή έχεις στο μυαλό σου) αναφέρεται σε “συμμετρικά κάτι” , δηλαδή υπαρκτά σωματίδια ή πεδία ,όχι σε μη υπαρκτά “τίποτα”


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JollyRoger
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 3608

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 13, 2014 2:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

εε.. εδω που τα λεμε... αφου ειναι ανυπαρκτο το 'τιποτα'... εσυ για τι πραγμα μιλας;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 13, 2014 3:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

spyros
έγραψε:
gianiss έγραψε:
Παράθεση:
spyros


Η απαντηση μου εχει την εξης βαση: 
Αν δεχτω οτι το "κατι" δεν μπορει να γινει τιποτα, τοτε, το περιοριζω στο χωρο της υπαρξης. Αν ομως αφησω ανοιχτο το ενδεχομενο το κατι να ειναι απολυτα ελευθερο ΚΑΙ να "καταρρεει", τοτε ειμαι πιο κοντα στην Αληθεια Του, διοτι του προσδιδω ολα τα ενδεχομενα.



Θα το επαναλάβω ξανά όσο ποιο απλά μπορώ!

Αν το απόλυτα υπαρκτό “κάτι” δεν μπορεί να έχει αιτία το “τίποτα” , και η ύπαρξή του έχει επιβεβαιωθεί απόλυτα, τότε το “κάτι” είναι “άναρχο”, δηλαδή υπάρχει αιώνια .
Αν “κάτι” υπάρχει αιώνια , αυτό ακριβώς το γεγονός , θέτει αιώνια (δηλαδή δια παντός) εκτός λογικής, το μη υπαρκτό , το τίποτα.

Πως λοιπόν το απόλυτα υπαρκτό “κάτι” , θα μπορούσε να οδηγηθεί σε κάτι απολύτως μη υπαρκτό?
Δεν επιτρέπεται παντελώς – δια “λογικού” ροπάλου - ένα τέτοιο ενδεχόμενο .
Με δυό λόγια , δεν επιτρέπεται στο “Είναι” να μην “Είναι”

Απλό είναι!.

Έτσι στη περίπτωση της πλήρους εξαΰλωση δύο υλικών σωματιδίων, θα πρέπει να ψάξουμε να βρούμε τι ακριβώς έγινε με αυτά, δεν μπορεί να οδηγήθηκαν στο απόλυτο μηδέν.
Κάτι δεν μετράμε σωστά γιατί τα όργανα και η τεχνολογία μας είναι ακόμα ελλιπείς .
Ενδεχομένως παρήχθησαν ψευδοσωματίδια μα συνέπεια κάπου αλλού θα αναδυθούν κανονικά σωματίδια (απλή υπόθεση δική μου , σαν ένα ενδεχόμενο έρευνας)


Έχω την εντύπωση ότι και εσύ και ο Σκαπανέας κάνετε το ίδιο "λάθος".
(Άσχετα αν φαίνεται ότι επιφανειακά διαφωνείτε στην ουσία συμφωνείτε)
Βλέπετε το θέμα απόλυτα συμμετρικά.
"Αν το κάτι δεν μπορεί να προέλθει από το τίποτα, τότε και το τίποτα δεν μπορεί να προέλθει από το κάτι".

Προσέξτε τώρα τι γίνεται:

Αν δεχτούμε ότι υπάρχει αυτή η συμμετρία, τότε πρέπει να δεχτούμε ότι προϋπήρξε της αιωνίας υπάρξεως του "κατι", ένας νόμος συμμετρίας, ο οποίος του απαγορεύει την μη ύπαρξη!
Η αντίφαση δηλαδή στην οποία πέφτετε είναι ότι το άναρχο "κατι" δεν είναι άναρχο, αλλά υπακούει αιωνίως στον συμμετρικό νόμο που προανέφερα.

Γιαυτό και δεν θεωρώ "λογικό" το 4., διότι βλέπω να με οδηγεί σε αντιφάσεις.

Idea ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Σπυρο

Η παρατηρηση σου για τη συμφωνια μου με το Γιαννη ειναι και σωστη και λαθος

Γι΄αυτο αυτα που γραφω τωρα αφορουν και στην παρατηρηση του Γιαννη παραπανω για τον Αϊνσταϊν, αλλά και καθε πραγματικο ή επιδοξο "Αϊνσταϊν"

Η συμφωνια μας ειναι στην αναντιρρητη υπαρξη και λειτουργια της "κοινης λογικης"

( Γιαννη μια παρακληση : οταν αναφερεσαι στην "κοινη λογικη" καλο θα ειναι να τη διακρινεις απο την κοινη λογικη του πληθους στην καθημερινοτητα μας...
Η "κοινη λογικη" εφαρμοζομενη με συνεπεια οδηγει παντοτε στην αληθεια με συλλογισμους καλα διατυπωμενους και κατανοητους
Ενω η κοινη λογικη οδηγει οπου θελει )

Η "διαφωνια" μας με το Γιαννη ειναι στον τροπο εφαρμογης της ( περιπτωση Αϊνσταϊν )

Εξηγουμαι και ελπιζω και ευχομαι να γινω κατανοητος

Η "κοινη λογικη" ειναι η συστηματικη ( επιστημονικη δεν μπορω να την ονομασω ακομα ) διαδικασια λογου με την οποία εισαγω αξιωματα σε ενα πεδιο

Δηλαδη αναλυω λογικα το πεδιο ( οποιοδηποτε πεδιο ) με την "κοινη λογικη" σε καποια εκφανση του και καταληγω οτι για να λυσω καποιο του προβλημα μη αντιμετωπιζομενο εσωτερικα απο τους κανονες του πεδιου, πρεπει να κανω "κατι" αλλο
Αυτο το "κατι" αλλο ειναι μια παραδοχη ή μια κατασκευη που δεν προβλεπεται απο το πεδιο στο οποιο εμφανιστηκε το προβλημα
Τοτε αναγκαστικα για να λυσω το προβλημα, πρωτοτυπω, και εισαγω νεες παραδοχες που διαφερουν λιγο ή πολυ απο τις παραδοχες του πεδιου με το προβλημα, στο σημειο ομως ακριβως που "ποναει" το πεδιο με το προβλημα και οχι καπου αλλου
Και αυτο ειναι ακριβως που χαρακτηριζει την "κοινη λογικη"
Εισαγει αξιωμα εκει ακριβως και μονο που χρειαζεται και πουθενα αλλου
Ολα τα υπολοιπα διατηρουνται αλωβητα, στο μετρο και στο βαθμο που τους επιτρεπει το νεο αξιωμα
Και εαν αυτα δημιουργουν προσκομματα στην εφαρμογη του ενος και μοναδικου αρχικα εισαχθεντος αξιωματος, τοτε αναπροσαρμοζονται καταλληλα ( Κι αυτο το λεω εκ πειρας, χωρις να επεκταθω )
Οπότε δημιουργειται τελικα ενα νεο διαφορετικο πεδιο, μεσα στο οποιο το πριν προβλημα εχει λυση κανονικη και νομιμη

Παραδειγμα : η κατασκευη των μιγαδικων
Η κατασκευη των μιγαδικων για τη λυση του προβληματος με το μη υπολογισμο της ριζας του -1 ειναι "λογικη" διαδικασια και οχι λογικη
Λογικη ειναι η διαδικασια της λειτουργιας μεσα στους μιγαδικους μετα την κατασκευη του νεου συστηματος ( συνολου )
Άλλο παραδειγμα : η κατασκευη της Γεωμετριας Λομπατσεφσκι
Η κατασκευη αυτη εγινε "λογικα" με την αντικατασταση του 5ου αιτηματος του Ευκλειδη, για να δοθει απαντηση στο ερωτημα αν το 5ο αιτημα ηταν οντως αιτημα ή θεωρημα που προεκυπτε απο τα άλλα του αιτηματα

Και στα δυο αυτα παραδειγματα και πολλα άλλα, τα προβληματα λυθηκαν μετα απο μακροχρονιες και κοπιαστικες "λογικες" αναζητησεις και διερευνησεις για το πως επρεπε να αντιμετωπιστουν αποτελεσματικα
Και η λυση ηταν, ειναι και θα ειναι μια : ανατροπη

Η περιπτωση Αϊνσταϊν και χιλιαδες άλλες, δεν ειναι "λογικη" αλλά λογικη επιλογη αναιτιολογητη
Εκανε μια συνθεση και μια συρραφη εννοιων, πραγματων και καταστασεων και αρχισε να βγαζει απ΄ ευθειας λογικα συμπερασματα με τη βοηθεια των μαθηματικων
Θεμιτο ;
Ναι !
"Λογικο" ;
ΟΧΙ

Καμια αναγκη δεν τον υποχρεωσε να εισαγαγει το αξιωμα που εισηγαγε για να λυσει καποιο προβλημα σε καποια απο τις υπαρχουσες τοτε θεωριες ( κλασσικη μηχανικη )
Απλα κατασκευασε μια ακομα θεωρια απο το μηδεν ( γιατι ετσι του αρεσε Rolling Eyes ) που ζηταει ακομα ατρανταχτες αποδειξεις της αληθεια της

Οι "λογικες" θεωριες δεν ζητανε αποδειξεις ποτέ
Αληθευουν μονες τους και εμεις ζηταμε να ανακαλυψουμε το πεδιο της πραγματικοτητας που περιγραφουν
Οι λογικες θεωριες ζητανε εναγωνιως της αποδειξη τους και την επιβεβαιωση τους απο την πραγματικοτητα
Κι οσο αυτο δεν γινεται τοσο αναλωνομαστε σε πειραματα πολυδαπανα και "ασκοπα" ως ανθρωποτητα
Οι "λογικες" θεωριες ομως ειναι διαχρονικες και ποτέ δεν αποδεικνυεται ουτε και μπορει να αποδειχθει η μη ισχυς τους


Και ενα ακομα παραδειγμα για να τελειωσω
Αν με την ερευνα μας εδω περι "κοινης λογικης" που κραταει παραπανω απο δυο χρονια ( με αφετηρια στο θεμα που ειχα ανοιξει περι θεου ) ( και με την ευγενικη χορηγια του Γιαννη η συμμετοχη του στη σχετικη συζητηση ( οξυτατος εκφραστικα συνηθως ) ) καταληξουμε σε ενα σχημα αξιωματικα διατυπωμενο κατανοητα και καλα οργανωμενο, αυτο το συστημα θα εχει διαχρονικη ισχυ και διαχωρικη εφαρμογη οπουδηποτε στο συμπαν και κατω απο οποιεσδηοτε συνθηκες, γιατι θα ειναι εφαρμοσιμο απο καθε νοημον και ευφυες ον που θα θελει σε ο,τι κανει να ενεργει "λογικα" και αρα μονοδρομα, που σημαινει χωρις λαθος

Αυτο το συστημα απο τη φυση του δεν ( θα ) μπορει να διεκδικηθει απο κανενα ευφυες και νοημον ον, γιατι απλουστατα απο παντα του ανηκει ( το συστημα της "κοινης" λογικης ) σε ολα τα νοημονα και λογικα οντα

Το ερωτημα ειναι ομως τουτο και ειναι καιριο : Ποιο ειναι το προβλημα ακριβως που αντιμετωπιζουν τα άλλα συστηματα λογικης στην ανθρωποτητα και θελουμε με τη "λογικη" ( αξιωματικη ) παρεμβαση μας να το επιλυσουμε ;

Γιατι αν δεν υπαρχει προβλημα λογικο καπου που περιμενει αναγωνιως τη "λογικη" του λυση απο καπου αλλου, τοτε ματαιοπονουμε και θα προσπαθουμε να επιβαλλουμε την ισχυ της "κοινης λογικης" παρακαλωντας...
Ενω η φυση της "κοινης λογικης" ειναι απλη : αποδεξου με ανθρωπε γιατι σου λεω την αληθεια σε ο,τι ψαχνεις


Μακρυγορησα και ειναι "λογικο" Cool

Αν εχετε ενστασεις ειναι λογικο Smile

Σε καθε περιπτωση ειμαστε εδω Twisted Evil


Idea Λογος Θεωρια Πραξη Λειτουργια Κατασταση Αλληλεπιδραση Παραγωγη Idea
η γη ειναι το σταυροδρομι του συμπαντος και η ελλαδα το φαναρι που φωτιζει το διαβα των ανθρωπων
στην ελλαδα ο ανθρωπος διδασκεται την επιστημη του λογου γιατι ο λογος του θεου δεν προσεγγιζεται διαφορετικα

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 13, 2014 4:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
skapaneas
( Γιαννη μια παρακληση : οταν αναφερεσαι στην "κοινη λογικη" καλο θα ειναι να τη διακρινεις απο την κοινη λογικη του πληθους στην καθημερινοτητα μας... 


Αυτό έκανα φίλε μου εξ αρχής εδώ και δύο χρόνια.
Κάθε φορά που αναφερόμουν στην “Κοινή λογική” , διευκρίνιζα πως με τον όρο αυτό εννοώ την λογική που είναι αναντίρρητα ίδια παντού , οπουδήποτε στο σύμπαν υπάρχουν ή μπορεί να αναπτυχθούν νοήμονα και ευφυή όντα , και μάλιστα , ανεξάρτητα τα πολιτικοοικονομικά θρησκευτικά ή άλλα είδους “πιστεύω” τους.

Χαίρομαι που αυτό έγινε κατανοητό και αναγνωρίστηκε η σπουδαιότητά αυτής της λογικής, ώς βασικό εργαλείο στην εξαγωγή “λογικών αποδείξεων” , και σε “προβλέψεις”, που η επιβεβαίωσή τους θα επαληθεύει την “λογική των αποδείξεων”

Προφανώς δεν εννοούσα την απλή λογική της πλειοψηφίας
Για αυτή την λογική, δεν χρειάζεται φίλε μου νοημοσύνη και ευφυΐα , αλλά πολύς όχλος και ένας καλός δημαγωγός για να τους την “επιβάλει/περάσει”


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 352, 353, 354 ... 448, 449, 450  Επόμενο
Σελίδα 353 από 450

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center