Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Εαυτός
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 17, 2013 2:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
Για να συνεννοηθώ με ένα Κινέζο , οφείλω να χρησιμοποιήσω την γλώσσα του, και αν δεν την ξέρω να την μάθω.
Έτσι θα του ζητήσω να μου εξηγήσει τις απόψεις του, και να μου ορίσει τα δικά του νοήματα.

Idea ! ! !

Για να μαθεις μια ξενη γλωσσα και να συννενοεισαι αποδοτικα με αυτον που την εχει μητρικη ή ως μητρικη και αρα καλα βιωμενη, δεν αρκει να αποστηθισεις μονο τις λεξεις της και να τις παπαγαλιζεις σε καθε περισταση που τον συναντας
Αυτο δεν ειναι συννενοηση σου μαζι του αλλα μαρτυριο του μαζι σου
Τι εξηγηση να σου δωσει των αποψεων του και τι νοηματα δικα του να ορισει αν εσυ εισαι ασχετος με τα στοιχειωδη νοηματα της συγκεκριμενης γλωσσας που αποτελει το εργαλειο της επικοινωνιας σας ;
Παιζεις ασχημο παιχνιδι gianiss και καποια στιγμη θα το βρεις μπροστα σου : στη δουλεια σου, στον περιγυρο σου, στην οικογενεια σου...
Αλλά αυτο πλεον δεν με αφορα.



Idea Λογος Θεωρια Πραξη Βιωμα Idea
ο λογος του θεου ειναι κοντα ο λογος του θεου ειναι το απαν ο λογος του θεου σωζει τον ανθρωπο ο λογος του θεου ειναι το φως
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 17, 2013 3:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:

Όσον αφορά το “Άπαν κάτι” , είναι αυτό που επιβεβαιωμένα διαπιστώσαμε πως είναι “υπαρκτό” , “άναρχο” , “αυθύπαρκτο” , και είναι “άπειρο”, και συμβατικά ονομάσαμε “Άπαν κάτι”, για να συμπεριλάβουμε και “κάτι” που ενδεχομένως να “υπάρχει” , χωρίς να το έχουμε ακόμα εντοπίσει.

Θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε να το λέμε “τσι τσον” , ή οτιδήποτε όνομα ορίσουμε να το περιγράφει.

.....................................................

ΔΕΝ θα μπορούσαμε όμως να το αποκαλέσουμε με το ουσιαστικό υπάρχουσας έννοιας , με “συμβατά” νοήματα/κατηγορήματα , αν ΟΛΑ τα κατηγορήματα της δεν επαληθεύονται και αντιπροσωπεύουν την γνωρίσματά της.

Θα μπορούσες να την ονομάσεις “θεός” , αν σε αυτή την έννοια (του θεού) αποδίδεις ΜΟΝΟ τα ιδιώματα που αποδεδειγμένα εντοπίσαμε υπαρκτά και όχι άλλα ,όπως για παράδειγμα του “δημιουργού” , και σου έχω δείξει γιατί ΔΕΝ νοείται “δημιουργός”

Μην στα λέω ξανά

..................................................................................................

Για τη έννοια του “απείρου”
Το “άπειρο” , λογικά , ΔΕΝ ορίζεται, γιατί πολύ απλά ΔΕΝ έχει όρια.
Αν είχε όρια δεν είναι “άπειρο”

Στο έχω “δείξει” ήδη αυτό

Τα μαθηματικά “προσεγγίζουν” το “άπειρο”

...........................................................

Εκτός του απείρου ΔΕΝ νοείται “κάτι” γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει .... “τόπος”
Είναι δηλαδή αυτό που λές, ΜΕΓΑ “ατόπημα”

Σου έχω εξηγήσει ξανά.
Τα μαθηματικά είναι έκφραση της λογικής με σύμβολα.
Με μαθηματικά σύμβολα όμως, μπορείς να διατυπώσεις και παραλογισμούς.
Όπως για παράδειγμα 1 / 0

Idea ! ! !

Απολυτα κατανοητο το πρωτο
Και μαλλον παμε σε κατι πραγματικα ουσιαστικο, αρκει να μην αρχισεις και παλι τις "κραυγες"

Δεκτα οσα λες για το Απαν Κατι μεχρι την αναφορα σου στο Θεο

Το Απαν Κατι λοιπον εχει παρει αυτη την ονομασια διοτι θελουμε να συμπεριλαμβανει και καθε τι αλλο που τυχον υπαρχει ( δηλαδη σιγουρα ) αλλά δεν το γνωριζουμε

................................................

Και λες οτι για να ονομαστει και Θεος ( ως Απαν Κατι - Θεος δηλαδη, που για μενα ειναι το υπερπληρες ονομα ) θα πρεπει στο Απαν Κατι να εντοπιζουμε και τα ιδιωματα που αποδιδονται στο Θεο, οπως αυτο : Ο Θεος ειναι Ο Δημιουργος
Και ερωτω : το αυθυπαρκτο, αναρχο, απειρο Απαν Κατι δεν ειναι δημιουργος ;
Αν επιμενεις πως : οχι δεν ειναι δημιουργος, τοτε πως προεκυψαν για παραδειγμα ολα αυτα που δεν υπαρχαν πριν ενα χρονο νεα παιδια και υπαρχουν σημερα ;
Αν λογικα αποδειξεις οτι κατα κανενα τροπο δεν υφισταται δημιουργια μεσα στο Απαν Κατι και ουτε εχει νοημα να μιλαμε για συνεχη δημιουργια μεσα στον κοσμο, τοτε θα δεχτω οτι το Απαν Κατι της θεωριας σου δεν μπορει να ονομαστει Θεος
Αλλά να το αποδειξεις ομως και να αποκλεισεις λογικα την με οποιοδηποτε τροπο εμφανιση νεων πραγματων στον κοσμο που πριν δεν υπηρχαν
Και οταν λεω νεων πραγματων κυριολεκτω και δεν αναφερομαι στα πραγματα που δεν γνωριζουμε αλλά ομως υπαρχουν καπου στον κοσμο

....................................................................

Η δευτερη γραμμη περιεχει τον ορισμο του απειρου : απειρο ειναι "αυτο" που δεν εχει ορια
Γιατι λες οτι δεν οριζεται ;

..........................................................

Προσεγγιζεις λαθος το ζητημα του απειρου στο τελος
Το απειρο ειναι κατηγορημα που αποδιδεται στο Απαν Κατι και δεν νοειται αυθυπαρκτο
Ειναι δηλαδη ιδιωμα που χαρακτηριζει το Απαν Κατι
Κατα συνεπεια το Απαν Κατι ειναι το "αυτο" που δεν εχει ορια και ως εκ τουτου ειναι απειρο

Το απειρο Απαν Κατι λοιπον ως το συνολο των παντων, οσων δηλαδη υπαρχουν, δυναται να περιεχει τον εαυτο του ;
Τα μαθηματικα λενε οχι : κανενα συνολο δεν δυναται να περιεχει τον εαυτο του

Αν θεωρεις οτι με τα μαθηματικα διατυπωνονται και παραλογισμοι, τοτε και η προηγουμενη αποδεδειγμενη μαθηματικη προταση οφειλει να αποτελει παραλογισμο στα πλασια της θεωριας του Απαν Κατι και δεν θα πρεπει να την επικαλουμαστε

Και δεν μπορει παρα αυτη η προταση να αποτελει παραλογισμο στα πλαισια της θεωριας σου, διοτι αν τη δεχτεις, τοτε το Απαν Κατι δεν μπορει να περιεχει τον εαυτο του και αρα υπαρχει "κατι" ( ο εαυτος του ) εκτος του εαυτου του το οποιο αποκλειεται, διοτι εκτος του Απαν Κατι δεν υπαρχει Τοπος

Επομενως δεν μπορει να ισχυουν τα συμβατικα μαθηματικα στη Θεωρια του Απαν Κατι
Και αυτο ειναι ενα πολυ σπουδαιο συμπερασμα για τη Θεωρια Του Απαν Κατι
Χρειαζεσαι δηλαδη Νεα Μαθηματικα, αφου αποκλειονται τα συμβατικα



Idea Λογος Θεωρια Πραξη Βιωμα Idea
ο λογος του θεου ειναι κοντα ο λογος του θεου ειναι το απαν ο λογος του θεου σωζει τον ανθρωπο ο λογος του θεου ειναι το φως
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 10:33 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
gianiss έγραψε:
Για να συνεννοηθώ με ένα Κινέζο , οφείλω να χρησιμοποιήσω την γλώσσα του, και αν δεν την ξέρω να την μάθω.
Έτσι θα του ζητήσω να μου εξηγήσει τις απόψεις του, και να μου ορίσει τα δικά του νοήματα.

Idea ! ! !

Για να μαθεις μια ξενη γλωσσα και να συννενοεισαι αποδοτικα με αυτον που την εχει μητρικη ή ως μητρικη και αρα καλα βιωμενη, δεν αρκει να αποστηθισεις μονο τις λεξεις της και να τις παπαγαλιζεις σε καθε περισταση που τον συναντας
Αυτο δεν ειναι συννενοηση σου μαζι του αλλα μαρτυριο του μαζι σου
Τι εξηγηση να σου δωσει των αποψεων του και τι νοηματα δικα του να ορισει αν εσυ εισαι ασχετος με τα στοιχειωδη νοηματα της συγκεκριμενης γλωσσας που αποτελει το εργαλειο της επικοινωνιας σας ;
Παιζεις ασχημο παιχνιδι gianiss και καποια στιγμη θα το βρεις μπροστα σου : στη δουλεια σου, στον περιγυρο σου, στην οικογενεια σου...
Αλλά αυτο πλεον δεν με αφορα.



Idea Λογος Θεωρια Πραξη Βιωμα Idea
ο λογος του θεου ειναι κοντα ο λογος του θεου ειναι το απαν ο λογος του θεου σωζει τον ανθρωπο ο λογος του θεου ειναι το φως


Αν ήταν έτσι , τότε κάθε νόημα , κάθε ιδέα, θα περιοριζόταν στο τοπικό ορίζοντα της δημιουργίας της.

Εσύ όμως ο ίδιος ..."αυτοαναιρείσαι", γιατί “πιστεύεις” και μάλιστα δογματικά, ακούσματα της Εβραίικης μυθολογίας, με αμφίβολη - κατά τα λεγόμενά σου - ερμηνεία.


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 1:17 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
gianiss έγραψε:

Όσον αφορά το “Άπαν κάτι” , είναι αυτό που επιβεβαιωμένα διαπιστώσαμε πως είναι “υπαρκτό” , “άναρχο” , “αυθύπαρκτο” , και είναι “άπειρο”, και συμβατικά ονομάσαμε “Άπαν κάτι”, για να συμπεριλάβουμε και “κάτι” που ενδεχομένως να “υπάρχει” , χωρίς να το έχουμε ακόμα εντοπίσει.

Θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε να το λέμε “τσι τσον” , ή οτιδήποτε όνομα ορίσουμε να το περιγράφει.

.....................................................

ΔΕΝ θα μπορούσαμε όμως να το αποκαλέσουμε με το ουσιαστικό υπάρχουσας έννοιας , με “συμβατά” νοήματα/κατηγορήματα , αν ΟΛΑ τα κατηγορήματα της δεν επαληθεύονται και αντιπροσωπεύουν την γνωρίσματά της.

Θα μπορούσες να την ονομάσεις “θεός” , αν σε αυτή την έννοια (του θεού) αποδίδεις ΜΟΝΟ τα ιδιώματα που αποδεδειγμένα εντοπίσαμε υπαρκτά και όχι άλλα ,όπως για παράδειγμα του “δημιουργού” , και σου έχω δείξει γιατί ΔΕΝ νοείται “δημιουργός”

Μην στα λέω ξανά

..................................................................................................

Για τη έννοια του “απείρου”
Το “άπειρο” , λογικά , ΔΕΝ ορίζεται, γιατί πολύ απλά ΔΕΝ έχει όρια.
Αν είχε όρια δεν είναι “άπειρο”

Στο έχω “δείξει” ήδη αυτό

Τα μαθηματικά “προσεγγίζουν” το “άπειρο”

...........................................................

Εκτός του απείρου ΔΕΝ νοείται “κάτι” γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει .... “τόπος”
Είναι δηλαδή αυτό που λές, ΜΕΓΑ “ατόπημα”

Σου έχω εξηγήσει ξανά.
Τα μαθηματικά είναι έκφραση της λογικής με σύμβολα.
Με μαθηματικά σύμβολα όμως, μπορείς να διατυπώσεις και παραλογισμούς.
Όπως για παράδειγμα 1 / 0

Idea ! ! !

Απολυτα κατανοητο το πρωτο
Και μαλλον παμε σε κατι πραγματικα ουσιαστικο, αρκει να μην αρχισεις και παλι τις "κραυγες"

Δεκτα οσα λες για το Απαν Κατι μεχρι την αναφορα σου στο Θεο

Το Απαν Κατι λοιπον εχει παρει αυτη την ονομασια διοτι θελουμε να συμπεριλαμβανει και καθε τι αλλο που τυχον υπαρχει ( δηλαδη σιγουρα ) αλλά δεν το γνωριζουμε

................................................

Και λες οτι για να ονομαστει και Θεος ( ως Απαν Κατι - Θεος δηλαδη, που για μενα ειναι το υπερπληρες ονομα ) θα πρεπει στο Απαν Κατι να εντοπιζουμε και τα ιδιωματα που αποδιδονται στο Θεο, οπως αυτο : Ο Θεος ειναι Ο Δημιουργος
Και ερωτω : το αυθυπαρκτο, αναρχο, απειρο Απαν Κατι δεν ειναι δημιουργος ;
Αν επιμενεις πως : οχι δεν ειναι δημιουργος, τοτε πως προεκυψαν για παραδειγμα ολα αυτα που δεν υπαρχαν πριν ενα χρονο νεα παιδια και υπαρχουν σημερα ;
Αν λογικα αποδειξεις οτι κατα κανενα τροπο δεν υφισταται δημιουργια μεσα στο Απαν Κατι και ουτε εχει νοημα να μιλαμε για συνεχη δημιουργια μεσα στον κοσμο, τοτε θα δεχτω οτι το Απαν Κατι της θεωριας σου δεν μπορει να ονομαστει Θεος
Αλλά να το αποδειξεις ομως και να αποκλεισεις λογικα την με οποιοδηποτε τροπο εμφανιση νεων πραγματων στον κοσμο που πριν δεν υπηρχαν
Και οταν λεω νεων πραγματων κυριολεκτω και δεν αναφερομαι στα πραγματα που δεν γνωριζουμε αλλά ομως υπαρχουν καπου στον κοσμο

....................................................................

Η δευτερη γραμμη περιεχει τον ορισμο του απειρου : απειρο ειναι "αυτο" που δεν εχει ορια
Γιατι λες οτι δεν οριζεται ;

..........................................................

Προσεγγιζεις λαθος το ζητημα του απειρου στο τελος
Το απειρο ειναι κατηγορημα που αποδιδεται στο Απαν Κατι και δεν νοειται αυθυπαρκτο
Ειναι δηλαδη ιδιωμα που χαρακτηριζει το Απαν Κατι
Κατα συνεπεια το Απαν Κατι ειναι το "αυτο" που δεν εχει ορια και ως εκ τουτου ειναι απειρο

Το απειρο Απαν Κατι λοιπον ως το συνολο των παντων, οσων δηλαδη υπαρχουν, δυναται να περιεχει τον εαυτο του ;
Τα μαθηματικα λενε οχι : κανενα συνολο δεν δυναται να περιεχει τον εαυτο του

Αν θεωρεις οτι με τα μαθηματικα διατυπωνονται και παραλογισμοι, τοτε και η προηγουμενη αποδεδειγμενη μαθηματικη προταση οφειλει να αποτελει παραλογισμο στα πλασια της θεωριας του Απαν Κατι και δεν θα πρεπει να την επικαλουμαστε

Και δεν μπορει παρα αυτη η προταση να αποτελει παραλογισμο στα πλαισια της θεωριας σου, διοτι αν τη δεχτεις, τοτε το Απαν Κατι δεν μπορει να περιεχει τον εαυτο του και αρα υπαρχει "κατι" ( ο εαυτος του ) εκτος του εαυτου του το οποιο αποκλειεται, διοτι εκτος του Απαν Κατι δεν υπαρχει Τοπος

Επομενως δεν μπορει να ισχυουν τα συμβατικα μαθηματικα στη Θεωρια του Απαν Κατι
Και αυτο ειναι ενα πολυ σπουδαιο συμπερασμα για τη Θεωρια Του Απαν Κατι
Χρειαζεσαι δηλαδη Νεα Μαθηματικα, αφου αποκλειονται τα συμβατικα



Idea Λογος Θεωρια Πραξη Βιωμα Idea
ο λογος του θεου ειναι κοντα ο λογος του θεου ειναι το απαν ο λογος του θεου σωζει τον ανθρωπο ο λογος του θεου ειναι το φως




Αν “κάτι” νοείται καθεαυτού, δεν χρειάζεται κάποιο άλλο “κάτι” να το ορίσει, και βεβαίως να το δημιουργήσει .
Το ίδιο ισχύει και για οτιδήποτε νοείται “άναρχο” , και “άπειρο”

Ένα από τα κατηγορήματα του κάτι που άμεσα εντοπίσαμε, είναι πως εκτός από αυθύπαρκτο , άναρχο, άπειρο είναι και υλικό.

Μέχρι εδώ – δηλαδή τα γνωρίσματα / κατηγορήματα του “Άπαν κάτι” που εντοπίσαμε – ΔΕΝ απαιτούνται “γνώσεις”.
Αρκεί η κοινή λογική για να οδηγήσει εκεί , οποιοδήποτε νοήμων και ευφυές όν , οπουδήποτε αυτό υπάρξει .

Το έχουμε συζητήσει αυτό.

Έχουμε διαπιστώσει λοιπόν ως τώρα, με μόνο όπλο την λογική σκέψη, πως το “Άπαν κάτι” είναι αυθύπαρκτο , άναρχο , άπειρο και - τουλάχιστον – υλικό .

Εμπειρικά διαπιστώνουμε πως η ύπαρξη της ύλης, απαιτεί κάποιο “χώρο” και η διαπίστωση πως η ύλη “κινείται” και “μεταβάλλεται” τουλάχιστον επί μέρους και τοπικά , εισάγει την 'ενια της ροής της μεταβολής της εικόνας μας από την μια στιγμή στην άλλη.

Έτσι καταλαβαίνουμε πως το “Άπαν κάτι” που είναι τουλάχιστον και υλικό, νοείται να υπάρχει μέσα στο χώρο, και μια που κινείται και διαφοροποιείται μέσα στον χώρο , για να προσδιορίσουμε αυτές τις αλλαγές , οφείλουμε να εισάγουμε την έννοια του χώρου, σαν απαραίτητη διάσταση στο χώρο που αυτές οι μεταβολές γίνονται.

Έχουμε δηλαδή τουλάχιστον , το υλικό κάτι , συνεχώς να κινείται και να μεταβάλλεται , συνθέτοντας και αποσυνθέτοντας καταστάσεις και οντότητες ξανά και ξανά αενάως, χωρίς αυτό να σημαίνει πως επαναλαμβάνεται υποχρεωτικά, και χωρίς από την άλλη μεριά να αποκλείει την περιοδική επανάληψη μοτίβων

Υπό αυτή την έννοια , υπάρχει ΠΑΝΤΑ ένα αίτιο για κάθε τί και ΠΑΝΤΑ μια αρχή.
Όμως μιλάμε πάντα για την αρχή ενός νέου κύκλου, που κάποιες αιτίες ξεκίνησαν απροσδιόριστα μεν , αλλά συνέπεια κάποιων άλλων αιτίων , ξανά και ξανά άναρχα .

Η ίδια η ζωή και κάθε όν που αυτή παρουσιάζει, “υπακούει”/ “ακολουθεί” αυτούς τους κύκλους
ΔΕΝ απαιτείται δημιουργός.


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 1:26 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
skapaneas

Προσεγγιζεις λαθος το ζητημα του απειρου στο τελος
Το απειρο ειναι κατηγορημα που αποδιδεται στο Απαν Κατι και δεν νοειται αυθυπαρκτο
Ειναι δηλαδη ιδιωμα που χαρακτηριζει το Απαν Κατι
Κατα συνεπεια το Απαν Κατι ειναι το "αυτο" που δεν εχει ορια και ως εκ τουτου ειναι απειρο

Το απειρο Απαν Κατι λοιπον ως το συνολο των παντων, οσων δηλαδη υπαρχουν, δυναται να περιεχει τον εαυτο του ;
Τα μαθηματικα λενε οχι : κανενα συνολο δεν δυναται να περιεχει τον εαυτο του


Το άπειρο ΔΕΝ είναι σύνολο, είναι τα πάντα
Περιέχει τα πάντα ..... απεριόριστα χωρίς κύκλους και αγκύλες

Ο κύκλος και οι αγκύλες το ορίζουν δεν το καταλαβαίνεις?

ΔΕΝ περιέχει τον εαυτό του , είναι ο “άπειρος” εαυτός του
Πως να στο πω?


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 2:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Idea ! ! ! !

Ο.Κ. gianiss

Καλη επιτυχια με το "Απαν Κατι" το αυθυπαρκτο, το αναρχο, το απειρο, το τουλαχιστον υλικο και ως εκ τουτου αει ρεον και χωρουν και μεταβαλλομενο και εμφανιζον ως μια απο τις μεταβολες του αυτο που ονομαζουμε ζωη και ως ενα απο τα κατηγορηματα της ζωης τη νοημοσυνη και κατα συνεπεια την απλη λογικη δια της οποιας διαπιστωνεται απο τα οντα που νοουν το "Απαν Κατι"

σου ειναι φανερος υποθετω ο κυκλος
ο οποιος επαναλαμβανεται καθε φορα που εμφανιζεται νοημοσυνη "καπου" στο συμπαν
και το μοτιβο της επαναληψης ειναι παντοτε το ιδιο


Με ποια μαθηματικα περιγραφεις και χειριζεσαι υπολογιστικα τους νομους που εκ των πραγματων οφειλουν να ισχυουν και ισχυουν οταν εμφανιζονται μοτιβα επαναληψεων ;



Idea Λογος Θεωρια Πραξη Βιωμα Idea
≠≠ο λογος του θεου ειναι κοντα ο λογος του θεου ειναι το απαν ο λογος του θεου σωζει τον ανθρωπο ο λογος του θεου ειναι το φως ≠≠
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
TΡΙΟΜΗΔΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: ΚΟΣΜΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 5:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ο ΔΕΣΜΩΤΗΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ


ΧΙΛΙΑΔΕ ΝΟΤΕΣ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΙΖΜΟ
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΞΕΙΣ
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΡΙΘΜΟΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΨΗΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ

ΤΙΣ ΚΡΑΤΩ ΣΤΙΣ ΑΚΡΕΣ ΤΩΝ ΔΑΧΤΥΛΩΝ ΜΟΥ
ΑΙΧΜΑΛΩΤΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ
ΚΥΡΙΑΡΧΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ
ΕΤΟΙΜΕΣ ΝΑ ΣΠΕΙΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΑΛΠΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΙΣΤΟ
ΔΡΑΠΕΤΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΗ ΜΟΥ
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΝΟΗ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΜΟΥ

ΜΑ ΤΡΕΜΩ ΝΑ ΤΙΣ ΚΡΑΤΑ ΔΕΜΕΝΕΣ Η ΣΤΙΓΜΗ
ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΣΗΜΑΔΕΥΟΥΝ
ΥΜΝΩ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΟΙ ΦΡΑΓΜΟΙ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΟΥΝ
_________________
Η ΖΩΗ ΜΟΥ;OΛΗ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ...

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SARUMAN
Πρύτανης


Εγγραφή: 14 Απρ 2013
Δημοσιεύσεις: 1729
Τόπος: THE WHITE CITY OF THE KINGS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 6:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ἄγγελος Σικελιανός
Γιατὶ βαθιά μου δόξασα


Γιατὶ βαθιά μου δόξασα καὶ πίστεψα τὴ γῆ
καὶ στὴ φυγὴ δὲν ἅπλωσα τὰ μυστικὰ φτερά μου,
μὰ ὁλάκερον ἐρίζωσα τὸ νοῦ μου στὴ σιγή,
νὰ ποὺ καὶ πάλι ἀναπηδᾶ στὴ δίψα μου ἡ πηγή,
πηγὴ ζωῆς, χορευτικὴ πηγή, πηγὴ χαρά μου...

Γιατὶ ποτὲ δὲ λόγιασα τὸ πότε καὶ τὸ πῶς,
μὰ ἐβύθισα τὴ σκέψη μου μέσα στὴν πάσαν ὥρα,
σὰ μέσα της νὰ κρύβονταν ὁ ἀμέτρητος σκοπός,
νὰ τώρα πού, ἡ καλοκαιριὰ τριγύρα μου εἴτε μπόρα,
λάμπ᾿ ἡ στιγμὴ ὁλοστρόγγυλη στὸ νοῦ μου σὰν ὀπώρα,
βρέχει ἀπ᾿ τὰ βάθη τ᾿ οὐρανοῦ καὶ μέσα μου ὁ καρπός!...

Γιατὶ δὲν εἶπα: «ἐδῶ ἡ ζωὴ ἀρχίζει, ἐδῶ τελειώνει...»
μὰ «ἂν εἶν᾿ ἡ μέρα βροχερή, σέρνει πιὸ πλούσιο φῶς...
μὰ κι ὁ σεισμὸς βαθύτερη τὴ χτίση θεμελιώνει,
τὶ ὁ ζωντανὸς παλμὸς τῆς γῆς ποὺ πλάθει εἶναι κρυφός...»
νὰ πού, ὅ,τι στάθη ἐφήμερο, σὰ σύγνεφο ἀναλιώνει,
νὰ ποὺ ὁ μέγας Θάνατος μοῦ γίνηκε ἀδερφός!...
_________________
Κάθε αρχαία θρησκευτική ή μάλλον φιλοσοφική λατρεία αποτελούνταν από μία εσωτερική ή μυστική διδασκαλία και ένα εξωτερικό ή δημόσιο τυπικό λατρείας
http://www.youtube.com/watch?v=ZIMoQHpvFQQ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 7:28 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
Idea ! ! ! !

Ο.Κ. gianiss

Καλη επιτυχια με το "Απαν Κατι" το αυθυπαρκτο, το αναρχο, το απειρο, το τουλαχιστον υλικο και ως εκ τουτου αει ρεον και χωρουν και μεταβαλλομενο και εμφανιζον ως μια απο τις μεταβολες του αυτο που ονομαζουμε ζωη και ως ενα απο τα κατηγορηματα της ζωης τη νοημοσυνη και κατα συνεπεια την απλη λογικη δια της οποιας διαπιστωνεται απο τα οντα που νοουν το "Απαν Κατι"

σου ειναι φανερος υποθετω ο κυκλος
ο οποιος επαναλαμβανεται καθε φορα που εμφανιζεται νοημοσυνη "καπου" στο συμπαν
και το μοτιβο της επαναληψης ειναι παντοτε το ιδιο


Με ποια μαθηματικα περιγραφεις και χειριζεσαι υπολογιστικα τους νομους που εκ των πραγματων οφειλουν να ισχυουν και ισχυουν οταν εμφανιζονται μοτιβα επαναληψεων ;



Idea Λογος Θεωρια Πραξη Βιωμα Idea
≠≠ο λογος του θεου ειναι κοντα ο λογος του θεου ειναι το απαν ο λογος του θεου σωζει τον ανθρωπο ο λογος του θεου ειναι το φως ≠≠


Τα “μοτίβα” φίλε μου είναι “άπειρα”.
Έτσι είναι λογικό και επόμενο , να υπάρχουν και επαναλήψεις απροσδιόριστες και (.... τρελό(?)) ... “άπειρες”.
Μιλώ πάντα για την περίπτωση που η φύση “'Απαν κάτι”, είναι μόνο υλοενέργεια σε ένα “άπειρο” χωροχρόνο .
Τότε στις άπειρες δυνατές λύσεις / συνδυασμούς που θα μπορούσε να οργανωθεί η υλοενέργεια , θα αρκούσε μόνο η βαρύτητα να οδηγήσει σε “κόσμους” σαν αυτόν που παρατηρούμε , τον κόσμο μας.

Αυτό είναι το ένα πιθανό σενάριο

Υπάρχει και το άλλο.

Το “Άπαν κάτι” εκτός από τη υλική να έχει και άλλη “φύση” / “υπόσταση” .
Υπάρχουν ενδείξεις που να οδηγούν σε μια τέτοια υπόθεση?

Προς το παρόν μου δημιουργούν ερωτήματα η προέλευση και ουσία των “φυσικών νόμων και σταθερών” που ορίζουν πως θα συμπεριφέρεται η υλοενέργεια .

Ενδεχομένως δηλαδή να υπάρχει και κάποιο “άλλο κάτι” (στο έχω αναφέρει και άλλη φορά) που και αυτό πρέπει να νοείται μαζί με το “υλικό κάτι” , αυθύπαρκτο , άπειρο , και άναρχο, συνθέτοντας το “Άπαν κάτι” που μπορείς αν προτιμάς να ονομάζεις “Θεό” , δεν έχω πρόβλημα να τον δεχθώ αυτόν τον θεό.
Για να μην μου επαναλαμβάνεις συνεχώς , ότι δεν έχω τον θεό μου.

Και το ένα και το άλλο σενάριο, είναι πιθανά.

Αυτή είναι , πολύ περιληπτικά, η “λογική” αλήθεια μου .
Δεν είναι “αποκαλυπτική” μιά και δεν μου την “σφύριξε” κάποιος.

Δεν παίρνω ουσίες .... και οινοπνεύματα.


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 8:49 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

! Idea ! ! ! ! !

Εσυ ξερεις τι παιρνεις και παιζεις ακομα με τα σεναρια
Η θεωρια σου ειναι ολη εξ ολοκληρου διατυπωμενη σε τρισημιση γραμμες στην παραθεση της δημοσιευσης σου παραπανω
Και αληθευει, γιατι αληθευεις αισθητηριακα-εμπειρικα εσυ, που ως ον νοημον την εχεις διατυπωσει
Δεν παιζουν συνεπως σεναρια επ΄ αυτης και της αληθειας της...
... αλλά επιστημονικες "υποθεσεις" που χρειαζεται να απαντησει η θεωρια αν αληθευουν ή οχι !

"υποθεση" 1η : ισχυουν τα συμβατικα μαθηματικα στη θεωρια του Απαν Κατι ;
"υποθεση" 2η: εκτος απο το αποδεδειγμενο αισθητηριακα Απαν Κατι ειναι δυνατο να υπαρχει και Απαν Κατι μη αισθητηριακο ;
υποθεση¨" 3η : ειναι δυνατο οι φυσικοι νομοι να προϋπαρχουν της νοημοσυσης ;

Αυτα ειναι τρια βασικα ερωτηματα που πρεπει να δωσει απαντηση η θεωρια του Απαν Κατι



Idea Λογος Θεωρια Πραξη Βιωμα Idea
≠≠ο λογος του θεου ειναι κοντα ο λογος του θεου ειναι το απαν ο λογος του θεου σωζει τον ανθρωπο ο λογος του θεου ειναι το φως ≠≠
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 19, 2013 10:17 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
skapaneas

Εσυ ξερεις τι παιρνεις και παιζεις ακομα με τα σεναρια 


Εγώ παίρνω καθαρό αέρα , και πολλές φορές διαλογίζομαι περπατώντας σε άπλετο φως, μακριά από κεριά και λιβάνια , θυμιατά και καντήλια σε μισοσκόταδα .

Η συνταγή απλή, όσο απλός και θαυμαστός είναι ο κόσμος μας.
Αυτός κόσμος μας.... “ο μικρός , ό μέγας”

Παράθεση:

Η θεωρια σου ειναι ολη εξ ολοκληρου διατυπωμενη σε τρισημιση γραμμες στην παραθεση της δημοσιευσης σου παραπανω 
Και αληθευει, γιατι αληθευεις αισθητηριακα-εμπειρικα εσυ, που ως ον νοημον την εχεις διατυπωσει 
Δεν παιζουν συνεπως σεναρια επ΄ αυτης και της αληθειας της... 
... αλλά επιστημονικες "υποθεσεις" που χρειαζεται να απαντησει η θεωρια αν αληθευουν ή οχι ! 



Τα απλά πράγματα , οι απλές κοινές αλήθειες , είναι οι ποιο όμορφες .
Και η ομορφιά – για άλλους παραξενιά – είναι ότι είναι “ξυνές” και “ίδιες” για όλα τα νοήμονα όντα.
Δεν επιδέχονται διαφορετικής ερμηνείας .

Για αυτό λέω....
Ή το ένα “σενάριο” ισχύει, ή το άλλο.
Απλά πράγματα.
Παράθεση:
Δεν παιζουν συνεπως σεναρια επ΄ αυτης και της αληθειας της...
... αλλά επιστημονικες "υποθεσεις" που χρειαζεται να απαντησει η θεωρια αν αληθευουν ή οχι !

"υποθεση" 1η : ισχυουν τα συμβατικα μαθηματικα στη θεωρια του Απαν Κατι ;
"υποθεση" 2η: εκτος απο το αποδεδειγμενο αισθητηριακα Απαν Κατι ειναι δυνατο να υπαρχει και Απαν Κατι μη αισθητηριακο ;
υποθεση¨" 3η : ειναι δυνατο οι φυσικοι νομοι να προϋπαρχουν της νοημοσυσης ;

Αυτα ειναι τρια βασικα ερωτηματα που πρεπει να δωσει απαντηση η θεωρια του Απαν Κατι

Απαντήσεις στις υποθέσεις (ερωτήσεις) σου

Νο1 .Υπάρχει η λογική , που είναι υπερκείμενη έννοια των μαθηματικών

Νο2. Βεβαίως . Σε αυτή την “υπόθεση” εξετάζεται το Νο2 σενάριο που αναφέρω. Δεν το είδες?

Νο3. Όλα τα “κατηγορήματα” του “Άπαν κάτι”, υπάρχουν καθεαυτά εν εαυτό , εν δυνάμει εξ από ανέκαθεν .
Δηλαδή , το “Άπαν κάτι” , δεν μπορεί να νοηθεί χωρίς “νοημοσύνη” εν εαυτό, και χωρίς “ζωή” εν εαυτό , άναρχα χωρίς την ανάγκη μιας “πρώτης αιτίας” .
Αυτό θα ήταν “παράδοξο”

Αν δεχθούμε την ύπαρξη και μιάς άλλης μη υλικής φύσης – (που δεν μπορώ λογικά να το αποκλείσω) - ως κατηγόρημα του “Άπαν κάτι” (στη δική σου ορολογία “Θεό” ) , τότε πρέπει να δεχθούμε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ , πως και οι δύο φύσεις (ή και περισσότερες) , είναι άναρχες και νοούνται ώς “Απαν” χωρίς να μπορούν να υπάρξουν δηλαδή, ξεχωριστά


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 19, 2013 11:09 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:
Παράθεση:
skapaneas

Εσυ ξερεις τι παιρνεις και παιζεις ακομα με τα σεναρια 


Εγώ παίρνω καθαρό αέρα , και πολλές φορές διαλογίζομαι περπατώντας σε άπλετο φως, μακριά από κεριά και λιβάνια , θυμιατά και καντήλια σε μισοσκόταδα .

Η συνταγή απλή, όσο απλός και θαυμαστός είναι ο κόσμος μας.
Αυτός κόσμος μας.... “ο μικρός , ό μέγας”

Παράθεση:

Η θεωρια σου ειναι ολη εξ ολοκληρου διατυπωμενη σε τρισημιση γραμμες στην παραθεση της δημοσιευσης σου παραπανω 
Και αληθευει, γιατι αληθευεις αισθητηριακα-εμπειρικα εσυ, που ως ον νοημον την εχεις διατυπωσει 
Δεν παιζουν συνεπως σεναρια επ΄ αυτης και της αληθειας της... 
... αλλά επιστημονικες "υποθεσεις" που χρειαζεται να απαντησει η θεωρια αν αληθευουν ή οχι ! 



Τα απλά πράγματα , οι απλές κοινές αλήθειες , είναι οι ποιο όμορφες .
Και η ομορφιά – για άλλους παραξενιά – είναι ότι είναι “ξυνές” και “ίδιες” για όλα τα νοήμονα όντα.
Δεν επιδέχονται διαφορετικής ερμηνείας .

Για αυτό λέω....
Ή το ένα “σενάριο” ισχύει, ή το άλλο.
Απλά πράγματα.
Παράθεση:
Δεν παιζουν συνεπως σεναρια επ΄ αυτης και της αληθειας της...
... αλλά επιστημονικες "υποθεσεις" που χρειαζεται να απαντησει η θεωρια αν αληθευουν ή οχι !

"υποθεση" 1η : ισχυουν τα συμβατικα μαθηματικα στη θεωρια του Απαν Κατι ;
"υποθεση" 2η: εκτος απο το αποδεδειγμενο αισθητηριακα Απαν Κατι ειναι δυνατο να υπαρχει και Απαν Κατι μη αισθητηριακο ;
υποθεση¨" 3η : ειναι δυνατο οι φυσικοι νομοι να προϋπαρχουν της νοημοσυσης ;

Αυτα ειναι τρια βασικα ερωτηματα που πρεπει να δωσει απαντηση η θεωρια του Απαν Κατι

Απαντήσεις στις υποθέσεις (ερωτήσεις) σου

Νο1 .Υπάρχει η λογική , που είναι υπερκείμενη έννοια των μαθηματικών

Νο2. Βεβαίως . Σε αυτή την “υπόθεση” εξετάζεται το Νο2 σενάριο που αναφέρω. Δεν το είδες?

Νο3. Όλα τα “κατηγορήματα” του “Άπαν κάτι”, υπάρχουν καθεαυτά εν εαυτό , εν δυνάμει εξ από ανέκαθεν .
Δηλαδή , το “Άπαν κάτι” , δεν μπορεί να νοηθεί χωρίς “νοημοσύνη” εν εαυτό, και χωρίς “ζωή” εν εαυτό , άναρχα χωρίς την ανάγκη μιας “πρώτης αιτίας” .
Αυτό θα ήταν “παράδοξο”

Αν δεχθούμε την ύπαρξη και μιάς άλλης μη υλικής φύσης – (που δεν μπορώ λογικά να το αποκλείσω) - ως κατηγόρημα του “Άπαν κάτι” (στη δική σου ορολογία “Θεό” ) , τότε πρέπει να δεχθούμε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ , πως και οι δύο φύσεις (ή και περισσότερες) , είναι άναρχες και νοούνται ώς “Απαν” χωρίς να μπορούν να υπάρξουν δηλαδή, ξεχωριστά

! Idea ! ! ! ! !

Καλα κρασια !!! Smile

'Η μαλλον σου πηρε ο αερας τα μυαλα Rolling Eyes
Κι ας ειν΄ και καθαρος Evil or Very Mad
Κι οπως λεει κι ο λαος : πηρανε τα μυαλα σου αερα Wink


Επι του θεματος τωρα

Ποιος περιμενεις να σου δειξει ποιο απο τα δυο σεναρια ισχυει ;

Μονο η απλη λογικη
Αυτην εχεις επικαλεστει μεχρι τωρα στη θεωρια του Απαν Κατι

Τι λεει λοιπον η απλη λογικη σου περι των δυο σεναριων ;

Εαν η απλη λογικη σου, με την οποια καταληγεις στα δυο σεναρια, δεν μπορει να σου δωσει απαντηση τοτε
ή δεν ισχυει κανενα απο τα δυο σεναρια
ή απλη λογικη σου ειναι ανεπορκης και εχεις καταληξει στα δυο σεναρια μεσω μιας λογικης την οποια καταχρηστικα αποκαλεις απλη ή κοινη λογικη και την οποια και δεν κατανοεις στην πληροτητα της



Idea Λογος Θεωρια Πραξη Βιωμα Idea
≠≠ο λογος του θεου ειναι κοντα ο λογος του θεου ειναι το απαν ο λογος του θεου σωζει τον ανθρωπο ο λογος του θεου ειναι το φως ≠≠
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 19, 2013 12:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
skapaneas

Καλα κρασια !!!


Αμ! τέτοια πίνεις?
Να τι κάνουν τα ποτά και η παρατεταμένη διαμονή στα σκοτεινά και ανήλιαγα .

Παράθεση:



Ποιος περιμενεις να σου δειξει ποιο απο τα δυο σεναρια ισχυει ; 

Μονο η απλη λογικη 
Αυτην εχεις επικαλεστει μεχρι τωρα στη θεωρια του Απαν Κατι 


Μόνο τη κοινή λογική έχουμε .
Αυτή μας ... εδόθη να κρίνουμε και να σχηματίζουμε απόψεις .
Όλα τα άλλα , είναι αερολογίες ή λόγια μαστουρωμένων .
Να τα αποφεύγεις αν αναζητάς την αλήθεια.

Αλλά αυτά είναι ΜΟΝΟ για αυτούς που αναζητούν την αλήθεια .
Εσύ βεβαίως δεν αναζητάς την αλήθεια, γιατί όπως και κάθε πιστός οποιασδήποτε θρησκείας και δόγματος, “πιστεύεις” δε μια μοναδική – για κάθε μια διαφορετική περίπτωση – δογματική αλήθεια, που σου έχουν υποβάλει σε νηπιακή ηλικία, και άκριτα την δέχτηκες.

Καμαρώνεις μάλιστα , πως εσύ και μόνο εσύ, σε αντίθεση με όλους τους άλλους αλλόδοξους , έλαχε να κατέχεις την μόνη σωστή “πίστη” , θεωρώντας “θεία φώτιση” αυτή την .... “κωλοφαρδία” της τύχης σου.

Επικαλείσαι προσωπικά σου βιώματα , ωσάν οι άλλοι αλλόδοξοι να μην βιώνουν αντίστοιχες με τις δικές σου “παραισθήσεις”.

Εύγε φίλε μου
“νοήμων ον” ......... κατ ευφημισμό


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 19, 2013 2:02 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

! Idea ! ! ! ! !

Ο καθείς με τη νοημοσυνη του φιλε μου ... Twisted Evil
Και με τις συνεπειες της ... Mr. Green



Idea Λογος Θεωρια Πραξη Βιωμα Idea
≠≠ο λογος του θεου ειναι κοντα ο λογος του θεου ειναι το απαν ο λογος του θεου σωζει τον ανθρωπο ο λογος του θεου ειναι το φως ≠≠
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Σαβ Οκτ 19, 2013 5:09 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pflegeleicht
Πρύτανης


Εγγραφή: 01 Σεπ 2013
Δημοσιεύσεις: 1399

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 19, 2013 3:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

rakis έγραψε:
Pflegeleicht έγραψε:
Και το δεικταίο είναι :

Σε μία κατάσταση στην οποία αρχικά αισθανόμαστε ανήμποροι, οι αναγκαίες για την υπερνίκησή της αλλαγές αν είναι τόσο μεγάλες, τελικά πόσος από τον αρχικό εαυτό μας, μας επιτρέπει να κρατήσουμε ? Υπάρχει μια κατάταση που τον εξαφανίζει σχεδόν ολοκληρωτικά ? Τι μας κρατά ενωμένους με τον παλιό μας εαυτό εάν κανείς γύρω μας δεν μας αναγνωρίζει πια ? ..


Θα θελα να απαντήσω αλλά δεν είμαι σίγουρος τι θες να πεις.
Γενικά σε καταστάσεις που αλλάζουν και αλλάζεις και συ συμπεριφορά, δεν ξέρω αν μπορεί να ονομαστεί ψυχή, αλλά υπάρχει κάτι σταθερό στον εαυτό που έχει συνείδηση και κάποιες κατηγορικές αρχές.

Αυτά δε βλέπω πώς μπορούν να αλλοιωθούν ώστε να μη μιλούμε για τον ίδιο εαυτό.
Αν κανείς δεν μας αναγνωρίζει πια το κριτήριο σταθερότητας είμαστε εμείς.


Laughing
βρε rakis τόσα χρόνια εδώ ήσουν πάντα δολοφονικά έτοιμος να παρακεντήσεις όπου έβρισκες υπόνοια νύξης στην αδιαπραγμάτευτη ύπαρξη του θεού και δεν βλέπεις ότι η μόνη σου διαφορά με όλους αυτούς είναι ότι απλά σε αντίθεση με αυτούς που τον εντοπίζουν απ'έξω μας εσύ διακώς και απελπισμένα (στα μεγάλα γράμματα) τον τοποθετείς εντός μας γιατί τι πιο τρανή απόδειξη θεού εντός μας να ζητήσει κανείς όταν μπορείς να καταστρέψεις ολοσχερώς αυτό που είσαι και παρόλα αυτά να είσαι αυτός που ήσουν ? Αν πάω ποτέ στο τρελάδικο ελπίζω να σωθώ με τις ρήσεις σου rakis ή τουλάχιστον θα τους πετροβολήσω να ψάξουν να σε βρούνε για να με αφήσουν ελεύθερο Laughing Laughing

Παράθεση:

Αμνησία ή επιλεκτική μνήμη;

Το να μην θυμάται κανείς λόγω κούρασης είναι μέσα στην καθημερινότητα μας. Υπάρχουν όμως αρκετοί λόγοι για τους οποίους κάποιος δεν θυμάται ή μάλλον δεν θέλει να θυμάται.Η επιλεκτική μνήμη δεν είναι σχήμα λόγου, υπάρχει στ’ αλήθεια. Όλοι οι άνθρωποι, μάλιστα, μπορούν να εκπαιδεύσουν το μυαλό τους να ξεχνά τις ντροπιαστικές ή τις δυσάρεστες στιγμές.Στο επιστημονικό άρθρο που ακολουθεί αναλύεται ο τρόπος λειτουργίας της μνήμης.


του Δημήτρη Χιώνη στρατιωτικός ψυχολόχος

Υπάρχει μια κατηγορία αμνησιών οι οποίες λέγονται ψυχογενείς αμνησίες. Είναι οπισθόδρομες και συνήθως χαρακτηρίζονται από αναστρέψιμη απώλεια των αυτοβιογραφικών αναμνήσεων. Με απλούστερα λόγια, κατά κύριο λόγο αναφέρονται σε γεγονότα του παρελθόντος και τις περισσότερες φορές είναι πράγματα που αφορούν τον εαυτό και επανέρχονται. Έχει επικρατήσει, λόγω του ονόματος, να πιστεύεται ότι προκαλούνται από ψυχολογικά αίτια. Κάτι τέτοιο στηρίζεται από το γεγονός ότι δεν συνυπάρχουν φυσιολογικές βλάβες. Εντυπωσιάζουν μιας και «χτυπούν» μόνο προσωπικές αναμνήσεις. Παρόλη βέβαια τη γοητεία τους υπάρχουν πολλά πράγματα ακόμα στο σκοτάδι.

Στο DSM-IV οι ψυχογενείς αμνησίες ταξινομούνται ως λειτουργικές αμνησίες στις Διασχιστικές Διαταραχές. Το σημείο κλειδί των Διασχιστικών Διαταραχών είναι η διάσπαση των ενοποιημένων συνειδητών λειτουργιών, της αυτοβιογραφικής μνήμης, της ταυτότητας, της αντίληψης. Τα συμπτώματα των Διασχιστικών Διαταραχών έχουν όμως ευρύ χαρακτήρα. Έτσι, έχουμε μέσω της επηροής σε διάφορους μηχανισμούς τη διασχιστική αμνησία, τη διασχιστική φυγή, τη διασχιστική διαταραχή της ταυτότητας, τη διαταραχή αποπροσωποίησης, της διασχιστικής διαταραχής μη προσδιοριζομένης αλλιώς. Κοινώς παρονομαστής είναι κάποιο γεγονός ή μια αλληλουχία γεγονότων που πυροδοτεί μια αλυσιδωτή αντίδραση. Τα γεγονότα αυτά μπορεί να είναι κακοποίηση σεξουαλική ή φυσική, απαγωγή, βιασμός, αιμομιξία, εμπειρίες σε στρεσογόνες σκηνές.

Αυτό που κρατάει το ενδιαφέρον σε υψηλά επίπεδα είναι το γεγονός ότι είναι επιλεκτική. Κανένα άλλο αμνησικό σύνδρομο δεν εξειδικεύεται τόσο πολύ στις αυτοβιογραφικές ή ειδικές του πλαισίου αναφοράς αναμνήσεις. Πώς είναι να διαγράφονται ξαφνικά κομμάτια της ταυτότητας κάποιου; Πώς μπορεί να νιώθει μέσα του κάποιος χωρίς να ξέρει πως έχει φτάσει εκεί που είναι;
Η απώλεια της αίσθησης του εαυτού όπως συναντιέται εδώ, καλείται αποπροσανατολισμός στο πρόσωπο. Δεν έχει καμία σχέση με πιο γνωστές αμνησίες που αφορούν το χώρο ή το χρόνο. Με την παρουσία κάποιας άνοιας ή εκτεταμένης οργανικής πάθησης συνυπάρχει τέτοιου είδους αμνησία. Για αυτό το λόγο, όταν δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, αλλά υπάρχει αυτή η αμνησία διεγείρεται τόσο πολύ το ενδιαφέρον. Η λογοτεχνεία και η επιστήμη λάτρεψαν αυτό το φαινόμενο.

Στη διασχιστική αμνησία συνήθως προηγείται ένα τραυματικό συμβάν και χαρακτηρίζεται από ανικανότητα του ατόμου να θυμηθεί σημαντικές προσωπικές πληροφορίες ή πρόσφατα γεγονότα, η οποία είναι τόσο έντονη ώστε δεν μπορεί να αποδοθεί στη συνήθη λήθη ή σε κόπωση. Η διαταραχή δεν οφείλεται σε μια γενική ιατρική κατάσταση ή σε άμεσες φυιολογικές επιδράσεις μιας ουσίας. Υπάρχουν πέντε τύποι διασχιστικής αμνησίας. Η εντοπισμένη αμνησία υφίσταται όταν ο ασθενής δεν μπορεί να θυμηθεί συμβάντα που έλαβαν χώρα στη διάρκεια μιας περιγεγραμμένης χρονικής περιόδου, συνήθως στις πρώτες ώρες από ένα ιδιαίτερα στρεσογόνο γεγονός. Η επιλεκτική αμνησία υφίσταται όταν ο ασθενής αδυνατεί να θυμηθεί μέρος των πληροφοριών. Η γενικευμένη αμνησία υφίσταται όταν ο ασθενής αδυνατεί να θυμηθεί ολόκληρη τη ζωή του. Η διαρκής αμνησία υφίσταται όταν ο ασθενής είναι ανίκανος να θυμηθεί γεγονότα μετά από έναν συγκεκριμένο χρόνο μέχρι και το τώρα. Η συστηματοποιημένη αμνησία υφίσταται όταν ο ασθενής δεν μπορεί να θυμηθεί κατηγορίες πληροφοριών.

Εξαιρώντας τη γενικευμένη αμνησία, οι υπόλοιπες έχουν πολύ δύσκολη διάγνωση μιας και δεν γίνονται συνειδητές μέχρι να αρχίσουν να προκαλούν σοβαρά προβλήματα στην καθημερινότητα. Άξιο παρατήρησης είναι το «γέμισμα» του κενού που δημιουργείται, το οποίο συνήθως είναι ασυνεπές/μυθοπλασία. Δεν αναγνωρίζονται κατεχόμενα αντικείμενα. Δεν αναγνωρίζονται τελεσμένες πράξεις.
Η διασχιστική φυγή είναι μια σπάνια διαταραχή που χαρακτηρίζεται από αιφνίδια και απροσδόκητη φυγή από τον συνήθη χώρο του υποκειμένου. Σε αυτό το διάστημα δεν υπάρχει μνήμη του παρελθόντος και συνήθως δημιουργείται και μια νέα ταυτότητα.
Η πιο γνωστή διαταραχή της ταυτότητας, παλαιότερα γνωστή σαν διαταραχή πολλαπλής προσωπικότητας, προκαλεί ιδιαίτερη προσοχή. Είναι η βαρύτερη από τις διασχιστικές διαταραχές. Χαρακτηρίζεται από την παρουσία δύο ή περισσότερων χωριστών ταυτοτήτων ή καταστάσεων προσωπικότητας που περιοδικά ελέγχουν τη συμπεριφορά του ατόμου. Η διαταραχή δεν οφείλεται σε άμεσες φυσιολογικές επιδράσεις μιας ουσίας ή άλλης ιατρικής συνθήκης.

Άλλες πιο ήπιες διαταραχές είναι οι παραμνησίες. Πιο γνωστά είδη είναι του ήδη ειδωθέντος(déjà vu), όπου μια νέα κατάσταση φέρεται ώς γνωστή, και του ουδέποτε ειδωθέντος(jamais vu), όπου μια οικεία εμπειρία εμφανίζεται ως νέα. Στο φυσιολογικό πληθυσμό εμφανίζονται σε περιόδους πίεσης. Ακόμη, αναφέρεται μια κατάσταση γνωστή ως αναδιπλασιαστική παραμνησία, όπου το άτομο παραγνωρίζει ένα μέρος ή χρόνο ή πρόσωπο θεωρώντας το οικείο.
Τι χρειάζεται λοιπόν; Να φοβάται κανείς μήπως κάποια στιγμή πέσει θύμα του ίδιου του μυαλού του; Φυσικά και όχι. Υπάρχει και θεραπευτική αντιμετώπιση και φαρμακευτική αντιμετώπιση που λειτουργούν πάρα πολύ καλά μάλιστα. Σημαντικό είναι να μάθει κανείς ν’ αντιμετωπίζει τα γεγονότα, όπως έρχονται, όσα κι αν έρχονται, όσο δύσκολα κι αν είναι. Σημαντικό ακόμα είναι να στηρίζει ο ένας τον άλλον σε τέτοιες στιγμές.

_________________
Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο [Charles Baudelaire]

Truth springs from argument amongst friends
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο
Σελίδα 8 από 10

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center