Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Ένωση Άθεων: Από τον Μηχανιστικό στο Διαλεκτικό Υλισμό
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... , 94, 95, 96  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2337

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 24, 2013 3:30 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Με αυτό τι θα γίνει;

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Ayrton Senna έγραψε:


Ιωάννη, μπορείς σε παρακαλώ να το κάνεις πιο προσιτό αυτό που έγραψες ? Δεν κατάλαβα γρι για να μην πω ότι μπερδεύτηκα στην προσπάθειά μου να καταλάβω Very Happy



1) Για να πω ένα ψέμα προϋποτίθεται κάποιο έτερο ον.(Δεν υπάρχει ποτήρι στο τραπέζι =υπάρχει ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ στο τραπέζι)

2) Το ψέμα προϋποθέτει,λοιπόν,την αλήθεια (το έτερο ον που δε διατυπώνεται στο λόγο)

3)Το οντολογικό ερώτημα (Είναι αληθινό το ποτήρι στο τραπέζι; ) δε δείχνει κάποιο έτερο ον ως αληθινό ,αφού και γι' αυτό θα μπορούσε να διατυπωθεί το ίδιο ερώτημα. Είναι ένα ερώτημα που αφορά τον τρόπο που γνωρίζω τον κόσμο κι επειδή δεν υπάρχει έτερο του κόσμου ον...


Συμπέρασμα:...δεν μπορεί να είναι ψέμα,είναι ένα ερώτημα που δείχνει ότι ο κόσμος είναι αληθινός.


Βρήκα αυτό:

http://mihalisrellos.freehostia.com/philoso/dialect.htm

Απόσπασμα:

==================

Κατά τον Jean Bernhard {όρα Chatelet, Α, σελ.120}, ο οποίος ομιλεί κάτω από το αριστοτελικό πρίσμα, ο Πλάτων, πλησιάζοντας πάρα πολύ στην Πολιτεία την διατύπωση της αρχής της αντιφάσεως, δεν κατάφερε να διακρίνει το είναι της ουσίας από το είναι των συμβεβηκότων, όπως πρώτος το πέτυχε ο Αριστοτέλης. Και δεν το κατάφερε, διότι αναγάγοντας όλα τα πραγματα σε μιάν ενότητα, δεν μπορούσε παρά να παραβεί την αρχή της αντιφάσεως, αποδεχόμενος αντιφάσεις μέσα στο ον.

Η κοινωνία των γενών, που η έννοιά της συνεπαγόταν την σύγχυση του ταυτόν και του έτερον, του ενός και των πολλών, του όντος και του μη όντος, κατά βάθος σημειώνει την νίκη του σοφιστή μέσα στον ομώνυμο διάλογο. Τα μεγάλα γένη του Σοφιστού, καθώς τίθενται όλα στο ίδιο επίπεδο, αλληλοσυσχετίζονται χωρίς καμιά διάκριση ουσίας και συμβεβηκότος. Όσο για το ον, που είναι ένα από αυτά τα γένη, εγκλωβίζεται σε μια και μόνο σημασία παρμενίδειας εμπνεύσεως. Έτσι, οι αντιφάσεις ήταν αναπόφευκτες παρά την αναγωγή τού μη όντος στο έτερον.

Η κριτική του Bernhard είναι μόνο εν μέρει δικαιολογημένη. Ναι μεν ο Πλάτων δεν διέκρινε μεταξύ ουσίας και συμβεβηκότος -και αυτό υπήρξε σοβαρό κενό στην φιλοσοφία του- αλλά από την άλλη πλευρά ο Πλάτων όχι αδικαιολογήτως παραδέχεται την υπέρβαση της κοινής λογικής, όταν η αντίφαση νοείται ως αντίθεση. Διότι τότε κάτι μπορεί ταυτοχρόνως να είναι και να μην είναι κάτι άλλο, όπως με διαλεκτική δεινότητα παρουσιάζεται το θέμα στον Σοφιστή. Είναι αυτή ακριβώς η πλευρά της πλατωνικής φιλοσοφίας που έμελλε να συγκινήσει τον Hegel και όλους τους νεώτερους διαλεκτικούς.

Ο Bernhard επισημαίνει το γεγονός ότι ο Αριστοτέλης θεωρούσε ότι το ον δεν είναι γένος, διότι αν ήταν, -και αυτό πίστευε ο Πλάτων-, θα περιελάμβανε διαφορές. Προσπαθώντας να κάνουμε το ον γένος, το μόνο που καταφέρνουμε είναι να "ανακατέψουμε και να εξαφανίσουμε όλον τον πλούτο των διαφορών, όλες τις δομές του κόσμου".

==================

Τι έχεις να πεις για αυτήν την κριτική στο έργο του Πλάτωνα;

Αλλά, όπως και να έχει, είτε είχε δίκιο ο Πλάτωνας είτε όχι, εγώ άλλο λέω. Πώς μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι ο κόσμος, όπως τον αντιλαμβανόμαστε, συνιστά πραγματικότητα, και δεν τον "ονειρευόμαστε". Δεν βρισκόμαστε δηλαδή σε μια κατάσταση τύπου "Matrix", "Inception" ή "eXistenZ". ταινίες είναι όλα αυτά, έτσι; Wink

Σε μια κατάσταση δηλαδή που ακόμα και οι φυσικοί νόμοι, η ιστορία όπως την βλέπουμε καταγεγραμμένη αλλά και οι άλλοι άνθρωποι να είναι αποκύημα της φαντασίας μας και μόνο, και η πραγματική πραγματικότητα να είναι εντελώς διαφορετική, με άλλους φυσικούς νόμους, άλλη ιστορία και άλλους "ανθρώπους".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 24, 2013 7:16 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

1)Δεν κατάλαβα αυτό που λέει: "Αν το Ον είναι γένος θα έχει διαφορές".Από τι θα έχει διαφορές; Αφού όλα είναι όντα,τα περιέχει όλα.

2) Το αν βρίσκομαι ή όχι στον αληθινό κόσμο είναι μια ερώτηση η οποία καθεαυτή βρίσκεται στον αληθινό κόσμο.Γιατί αν βρίσκεται στον ψεύτικο,δε θα είχα καμιά έννοια αλήθειας.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2337

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 24, 2013 12:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
1)Δεν κατάλαβα αυτό που λέει: "Αν το Ον είναι γένος θα έχει διαφορές".Από τι θα έχει διαφορές; Αφού όλα είναι όντα,τα περιέχει όλα.

2) Το αν βρίσκομαι ή όχι στον αληθινό κόσμο είναι μια ερώτηση η οποία καθεαυτή βρίσκεται στον αληθινό κόσμο.Γιατί αν βρίσκεται στον ψεύτικο,δε θα είχα καμιά έννοια αλήθειας.


1) Να πάρει! Ούτε εγώ το κατάλαβα και ήλπιζα πως θα μου το εξηγούσες! Ούτε αυτό κατάλαβα, ούτε αυτό που έλεγες εσύ. Ποιος ξέρει, ίσως κάποια στιγμή μου έρθει!

2) Ναι αλλά και στο όνειρο, δεν κάνεις παρόμοιες ερωτήσεις;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 24, 2013 1:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Idea

"Πνιγεστε σε μια κουταλια νερο" Cool Cool



Διατυπωνοντας σαφως ενα ερωτημα η απαντηση ειναι δεδομενη
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ayrton Senna
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 2218

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 24, 2013 10:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Για να καταλάνω : το ότι δεν έχουν απαντήσει ακόμη σημαίνει ότι πάει πνίγηκαν ? Πνίγονται ακόμη ? Laughing Εγώ πάντως με φάγανε ήδη τα ψαράκια Razz
_________________
”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ

http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 25, 2013 2:04 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

mark έγραψε:


2) Ναι αλλά και στο όνειρο, δεν κάνεις παρόμοιες ερωτήσεις;


Πώς θα ήταν δυνατόν κάτι τέτοιο; Σαν να κάνω ερώτηση στο σύνολο των φυσικών αριθμών "που είναι ο -3;". Σκέψου τη φάτσα του 3! Laughing
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 25, 2013 6:23 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε:
mark έγραψε:


2) Ναι αλλά και στο όνειρο, δεν κάνεις παρόμοιες ερωτήσεις;


Πώς θα ήταν δυνατόν κάτι τέτοιο; Σαν να κάνω ερώτηση στο σύνολο των φυσικών αριθμών "που είναι ο -3;". Σκέψου τη φάτσα του 3! Laughing

Idea

Ατυχες το παραδειγμα, γιατι προϋποθετει οτι εχεις μπροστα σου ολους τους φυσικους αριθμους ...
Αδυνατον...
( αφου... ειναι απειροι Cool Cool Twisted Evil )



η αληθεια εξαρταται παντοτε απο τη θεση που βλεπεις τα πραγματα
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 25, 2013 5:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
mark

Τι έχεις να πεις για αυτήν την κριτική στο έργο του Πλάτωνα;

Αλλά, όπως και να έχει, είτε είχε δίκιο ο Πλάτωνας είτε όχι, εγώ άλλο λέω. Πώς μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι ο κόσμος, όπως τον αντιλαμβανόμαστε, συνιστά πραγματικότητα, και δεν τον "ονειρευόμαστε". Δεν βρισκόμαστε δηλαδή σε μια κατάσταση τύπου "Matrix", "Inception" ή "eXistenZ". ταινίες είναι όλα αυτά, έτσι;

Σε μια κατάσταση δηλαδή που ακόμα και οι φυσικοί νόμοι, η ιστορία όπως την βλέπουμε καταγεγραμμένη αλλά και οι άλλοι άνθρωποι να είναι αποκύημα της φαντασίας μας και μόνο, και η πραγματική πραγματικότητα να είναι εντελώς διαφορετική, με άλλους φυσικούς νόμους, άλλη ιστορία και άλλους "ανθρώπους".


Και αυτός που ονειρεύεται ότι ονειρεύεται .... που υπάρχει....
...... στον κόσμο του?

Σε πραγματικό ή ιδεατό?

Μιλάμε για πολύ μακρύ όνειρο, οφείλω να ομολογήσω.
..... μέχρι θανάτου .....


Τι σκαρφίζονται ώρες ώρες , οι παραμυθάδες του κόσμου .... τούτου ....



.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2337

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 25, 2013 5:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:


Και αυτός που ονειρεύεται ότι ονειρεύεται .... που υπάρχει....
...... στον κόσμο του?

Σε πραγματικό ή ιδεατό?

Μιλάμε για πολύ μακρύ όνειρο, οφείλω να ομολογήσω.
..... μέχρι θανάτου .....


Τι σκαρφίζονται ώρες ώρες , οι παραμυθάδες του κόσμου .... τούτου ....


Έλα ντε, πού υπάρχει;

Το έχεις δει το Inception εσύ με τον Ντι Κάπριο;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
troian
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 2267
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 25, 2013 5:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παράθεση:
mark

Τι έχεις να πεις για αυτήν την κριτική στο έργο του Πλάτωνα;

Αλλά, όπως και να έχει, είτε είχε δίκιο ο Πλάτωνας είτε όχι, εγώ άλλο λέω. Πώς μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι ο κόσμος, όπως τον αντιλαμβανόμαστε, συνιστά πραγματικότητα, και δεν τον "ονειρευόμαστε". Δεν βρισκόμαστε δηλαδή σε μια κατάσταση τύπου "Matrix", "Inception" ή "eXistenZ". ταινίες είναι όλα αυτά, έτσι;

Σε μια κατάσταση δηλαδή που ακόμα και οι φυσικοί νόμοι, η ιστορία όπως την βλέπουμε καταγεγραμμένη αλλά και οι άλλοι άνθρωποι να είναι αποκύημα της φαντασίας μας και μόνο, και η πραγματική πραγματικότητα να είναι εντελώς διαφορετική, με άλλους φυσικούς νόμους, άλλη ιστορία και άλλους "ανθρώπους".

Υπάρχουν κάποιες προτάσεις που δεν μπορούμε να αποδειξουμε ούτε ότι υπάρχουν ούτε το αντίθετο, τέτοια είναι και τα σολιψιστικά παιχνίδια και τα παράγωγα τους.


gianiss έγραψε:
Παράθεση:
mark

Τι έχεις να πεις για αυτήν την κριτική στο έργο του Πλάτωνα;

Αλλά, όπως και να έχει, είτε είχε δίκιο ο Πλάτωνας είτε όχι, εγώ άλλο λέω. Πώς μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι ο κόσμος, όπως τον αντιλαμβανόμαστε, συνιστά πραγματικότητα, και δεν τον "ονειρευόμαστε". Δεν βρισκόμαστε δηλαδή σε μια κατάσταση τύπου "Matrix", "Inception" ή "eXistenZ". ταινίες είναι όλα αυτά, έτσι;

Σε μια κατάσταση δηλαδή που ακόμα και οι φυσικοί νόμοι, η ιστορία όπως την βλέπουμε καταγεγραμμένη αλλά και οι άλλοι άνθρωποι να είναι αποκύημα της φαντασίας μας και μόνο, και η πραγματική πραγματικότητα να είναι εντελώς διαφορετική, με άλλους φυσικούς νόμους, άλλη ιστορία και άλλους "ανθρώπους".


Και αυτός που ονειρεύεται ότι ονειρεύεται .... που υπάρχει....
...... στον κόσμο του?

Σε πραγματικό ή ιδεατό?

Μιλάμε για πολύ μακρύ όνειρο, οφείλω να ομολογήσω.
..... μέχρι θανάτου .....


Τι σκαρφίζονται ώρες ώρες , οι παραμυθάδες του κόσμου .... τούτου ....

Γενικά με αφορισμούς δεν μπορεί να προχωρίσει το πράμα.
_________________
μακεδονίτικα πουλιὰ λαλοῦν μακεδονίτικα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 25, 2013 6:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

mark έγραψε:
gianiss έγραψε:


Και αυτός που ονειρεύεται ότι ονειρεύεται .... που υπάρχει....
...... στον κόσμο του?

Σε πραγματικό ή ιδεατό?

Μιλάμε για πολύ μακρύ όνειρο, οφείλω να ομολογήσω.
..... μέχρι θανάτου .....


Τι σκαρφίζονται ώρες ώρες , οι παραμυθάδες του κόσμου .... τούτου ....


Έλα ντε, πού υπάρχει;




Μάλλον δεν κατάλαβες

Αυτός που ονειρεύεται σε ποιο κόσμο υπάρχει ?
Πραγματικό ή ιδεατό / ονειρικό?


Παράθεση:

Το έχεις δει το Inception εσύ με τον Ντι Κάπριο;


Μα είναι δυνατόν να μου ζητάς να σχολιάσω παραμύθια?

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 25, 2013 6:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

troian έγραψε:

gianiss έγραψε:
Παράθεση:
mark

Τι έχεις να πεις για αυτήν την κριτική στο έργο του Πλάτωνα;

Αλλά, όπως και να έχει, είτε είχε δίκιο ο Πλάτωνας είτε όχι, εγώ άλλο λέω. Πώς μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι ο κόσμος, όπως τον αντιλαμβανόμαστε, συνιστά πραγματικότητα, και δεν τον "ονειρευόμαστε". Δεν βρισκόμαστε δηλαδή σε μια κατάσταση τύπου "Matrix", "Inception" ή "eXistenZ". ταινίες είναι όλα αυτά, έτσι;

Σε μια κατάσταση δηλαδή που ακόμα και οι φυσικοί νόμοι, η ιστορία όπως την βλέπουμε καταγεγραμμένη αλλά και οι άλλοι άνθρωποι να είναι αποκύημα της φαντασίας μας και μόνο, και η πραγματική πραγματικότητα να είναι εντελώς διαφορετική, με άλλους φυσικούς νόμους, άλλη ιστορία και άλλους "ανθρώπους".


Και αυτός που ονειρεύεται ότι ονειρεύεται .... που υπάρχει....
...... στον κόσμο του?

Σε πραγματικό ή ιδεατό?

Μιλάμε για πολύ μακρύ όνειρο, οφείλω να ομολογήσω.
..... μέχρι θανάτου .....


Τι σκαρφίζονται ώρες ώρες , οι παραμυθάδες του κόσμου .... τούτου ....

Γενικά με αφορισμούς δεν μπορεί να προχωρίσει το πράμα.


Γιατί λοιπόν απαντάς με αφορισμό, σε μια ερώτηση ουσίας?

Σου αρέσουν τα παραμύθια?

.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2337

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 26, 2013 12:05 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:


Μα είναι δυνατόν να μου ζητάς να σχολιάσω παραμύθια?


Μα καλά, δεν υπάρχει τίποτα άξιο σχολιασμού στο Inception;;;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 26, 2013 7:09 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:


Ατυχες το παραδειγμα, γιατι προϋποθετει οτι εχεις μπροστα σου ολους τους φυσικους αριθμους ...
Αδυνατον...
( αφου... ειναι απειροι Cool


Ε,και; Κι ανάμεσα στο 1 και το 2 υπάρχουν άπειροι αριθμοί αλλά δεν υπάρχει το 5.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 26, 2013 10:14 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

mark έγραψε:
gianiss έγραψε:


Μα είναι δυνατόν να μου ζητάς να σχολιάσω παραμύθια?


Μα καλά, δεν υπάρχει τίποτα άξιο σχολιασμού στο Inception;;;


Αυτό βρε συ, θα το δούμε μετά την επιβεβαίωση του κόσμου σου.
Ένα ένα.
Πρώτα πρέπει να καταλάβουμε σε ποιο κόσμο υπάρχεις εσύ που βλέπεις τον ονειρικό κόσμο σου.
Σε πραγματικό ή σε ονειρικό?

Αυτό είναι το ουσιώδες και όχι η “σπηλιά” ενός φαντασμένου παραμυθά

Αν εσύ γεννιέσαι και πεθαίνεις ονειρικά , θα πει πως ποτέ δεν υπήρξες, πως είσαι στο παραμύθι κάποιου.
Αυτός όμως πρέπει να υπάρχει πραγματικά , σε ένα πραγματικό κόσμο και όχι ιδεατό.


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... , 94, 95, 96  Επόμενο
Σελίδα 95 από 96

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center