Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Ένωση Άθεων: Από τον Μηχανιστικό στο Διαλεκτικό Υλισμό
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 94, 95, 96  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 14, 2013 7:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

JollyRoger έγραψε:
μα αφου το οριζεις, αναφεροντας το, θελωντας και μη... πως αλλιως να το αναφέρεις?

αρα λεγοντας: 'ακατανοητο' προφανως και εννοεις κατι... ετσι δεν ειναι? Very Happy



Για να μην πέσουμε σε ατέρμονες αντιφάσεις,ακατανόητο είναι το περιεχόμενο της πρότασης "υπάρχει μη αριθμήσιμο αντικείμενο",όχι η μορφή της που είναι λογική (Υποκείμενο-Κατηγόρημα).
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 14, 2013 7:17 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

mark έγραψε:
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
mark έγραψε:


Δεν υπάρχει μη αριθμήσιμο αντικείμενο, αλλά μπορείς με το πνεύμα σου να σκέφτεσαι αριθμητικά, χωρίς να υπάρχει κάποιο αντικείμενο. Όταν σκέφτεσαι αλγεβρικά λύνοντας εξισώσεις. Δηλαδή, υπάρχει μια ασυμμετρία εκεί πέρα με τους αριθμούς.

Με την γεωμετρία, τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς υπάρχει το σχήμα που έχει μορφή.


Ακόμα και οι αριθμοί αριθμούνται: "διπλή αρίθμηση".


Τι εννοείς με αυτό;


Ότι και οι αριθμοί μπορούν να γίνουν αντικείμενα αρίθμησης,π.χ. πόσο είναι το συμπλήρωμα απ' το 15 ως το 18; 16 (1) ,17 (2) ,18 (3).
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianiss
Πρύτανης


Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 6073

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 14, 2013 7:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:
gianiss
έγραψε:
Παράθεση:
skapaneas

Το Πνευμα Ειναι Η Βιωματικη Κατασταση Της Υπερθεσης


Παράθεση:
skapaneas

Με τον ορο υπερθεση, εννοω την πιθανοτητα καθε ενδεχομενου επι της αντικειμενικης - αισθητηριακης πραγματικοτητος



Επομένως πνεύμα είναι βιωματική κατάσταση, της πιθανότητας του κάθε ενδεχόμενου, επί της αντικειμενικής - αισθητηριακής πραγματικότητας , όπως αυτή γίνεται αντιληπτή , και το κάθε μεμονωμένο άτομο μπορεί να τη βιώσει και να την αντιληφθεί?

Σε ερμηνεύω σωστά?
Διαστρεβλώνω εκούσια ή ακούσια την δική σου άποψή σου για το τι είναι πνεύμα?

Προφανώς αυτό το προσωπικό βίωμα / κατάσταση της υπέρθεσης , δεν αναφέρεται και ούτε αφορά την υλική υπόσταση του «κάτι» (του υπαρκτού όπως παλαιότερα έχουμε ορίσει) , - η τέλος πάντων – αυτού που περιγράφεται με τον κοινό όρο «ύλη» ( ζώσα ή νεκρή)


Πως θα μπορούσε να ορισθεί με σαφήνεια , το περιεχόμενο και η ουσία αυτής της άλλης μη υλικής κατάστασης του «κάτι» , και πως διαπιστώνεται και επιβεβαιώνεται αυτή η «υποτιθέμενη» μάχη ύλης – πνεύματος , με την επιβεβαιωμένη , από εσένα , ΝΙΚΗ του πνεύματος (ποιου πνεύματός)

Του πνεύματος του καλού, του κακού, του αγίου, του διαβολικού?
Αυτές οι πνευματικές καταστάσεις (διαφορετικής χροιάς) συνυπάρχουν?
Νοούνται καθαυτές?
Είναι κάθε υπερθετική χροιά , άναρχη, άπειρη?

Αυτά ρωτώ, για να καταλάβω γιατί πράμα εσύ μιλάς, για να μπορέσω να σου πω την δική γνώμη , πάνω σε αυτά.

Αυτό που ο πολύς κόσμος ονομάζει «πνεύμα» , είναι για μένα , μια εγκεφαλική λειτουργία
Κατά συνέπεια πνεύμα ΔΕΝ νοείται χωρίς την ύπαρξη του εγκεφάλου , και μάλιστα σε πλήρη λειτουργική κατάσταση. .

! ! ! ! ! Idea

Για τα πρωτα ετσι ειναι

Για τα επομενα :
α. το "περιεχομενο" του πνευματος κατα την εμην αντιληψιν ειναι αυτο που εχω αναφερει
β. η διαπιστωση της "μαχης" υλης και πνευματος φαινεται στον αγωνα του ανθρωπου να αλλαξει την πραγματικοτητα συνειδητα και
γ. δεν ειπα οτι η νικη ειναι επιβεβαιωμενη, αλλά αν η κατευθυνομενη αυτοϊαση ειναι γεγονος τοτε ο ανθρωπος με την κατα βουληση αλλαγη της σωματικης του καταστασης επιτυγχανει ( βλεπε β. ) να επιβληθει το πνευμα στην υλη

Τα υπολοιπα που αναφερεις ειναι νοητικα κατηγορηματα
Μια προσπαθεια δηλαδη να επιβληθει ο νους στο πνευμα
Το Πνευμα ειναι ΕΝΑ
Τα κατηγορηματα που μπορουν να του αποδοθουν νοητικα ειναι απειρα
Το ενιαιο του Πνευματος ομως διατηρειται αναλλοιωτο



Το Φως Ειναι Ο Λογος Του Συμπαντος
Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει
Αναζητησε Την Αληθεια, Εμβαπτισε Την Στο Λογο Του Θεου Και Βιωσε Την. Και Αληθεια ειναι Αυτο Που Ζεις !


Ωραία!!!
Ας πάμε λοιπόν σιγά σιγά, και μην απλώνουμε πολύ το θέμα (τον τραχανά κατά Χαρίλαο)

Κατά την δική σου αντίληψη

“πνεύμα είναι η βιωματική κατάσταση, της πιθανότητας του κάθε ενδεχόμενου, επί της αντικειμενικής - αισθητηριακής πραγματικότητας , όπως αυτή γίνεται αντιληπτή , και το κάθε μεμονωμένο άτομο μπορεί να τη βιώσει και να την αντιληφθεί?”

Επομένως μιλάς για μια άλλη και άκρως υποκειμενική και ασαφή κατάσταση της ύπαρξης, σε αντίθεση με την πολύ συγκεκριμένη και σαφή αντίληψη της υλικής κατάστασης του “κάτι” που είναι απόλυτα υπαρκτή και κοινή σε όλους τους ανθρώπους (ή σχεδόν σε όλους)

Πως εσύ θα μπορούσες να αποδείξεις την ύπαρξη αυτής της καταρχήν πιθανής κατάστασης που εσύ ονόμασες “πνεύμα” μια και πρόκειται αποκλειστικά για δικό σου βίωμα / εμπειρία

Παλαιότερα σου έδειξα πειραματικά και εμπειρικά , πως ο οποιοσδήποτε νοήμων, θα μπορούσε να επιβεβαιώσει την ύπαρξη της υλικής φύσης του “κάτι”.

Θα μπορούσες εσύ να υποδείξεις κάποιο ανάλογο πείραμα ., κοινό για όλους τους ανθρώπους , που να επιβεβαιώνει την ύπαρξη αυτού που εσύ βιώνεις σαν πνεύμα?

Υ.Γ
Την πιθανότητα ύπαρξης κάποιας άλλης κατάστασης του “κάτι” πέραν της υλικής, αν θυμάσαι ΔΕΝ την απέρριψα , αντίθετα την θεωρούσα σαν πιθανή, εσύ την απέρριπτες.

Αυτή η περίπτωση θα ήταν το αντικείμενο της Νο2 προσέγγισης του “κάτι” και εκεί να ανέφερα για την πιθανότητα υπαρξιακού δυισμού
Σε καμία όμως περίπτωση δεν έχω στο νου μου, κάτι που να σχετίζεται με κάποια έννοια (από τις πολλές ) που αποδίδεται στην έννοια του πνεύματος.


.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ayrton Senna
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 2218

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 14, 2013 8:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

το θέμα είναι γκαστρωμένο ξέχασες Χαρίλαε Laughing
_________________
”Οι φασίστες του μέλλοντος θα είναι οι αντιφασίστες” . Τσώρτσιλ

http://dwpl.deviantart.com/art/LENIN2-172844451
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 14, 2013 9:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

! ! ! ! ! Idea

gianiss

Θελεις να μιλησουμε για το πνευμα ή για το "κατι" ;

Τη δευτερη συζητηση την εχουμε κανει εκτενως και eπι πολλες σελιδες στο Μεγα Διλημμα...

Και θεωρησες καλο και αναγκαιο να τη διακοψεις

Δεν επανερχομαι



Το Φως Ειναι Ο Λογος Του Συμπαντος
Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει
Αναζητησε Την Αληθεια, Εμβαπτισε Την Στο Λογο Του Θεου Και Βιωσε Την. Και Αληθεια ειναι Αυτο Που Ζεις !
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 14, 2013 9:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε:
JollyRoger έγραψε:
μα αφου το οριζεις, αναφεροντας το, θελωντας και μη... πως αλλιως να το αναφέρεις?

αρα λεγοντας: 'ακατανοητο' προφανως και εννοεις κατι... ετσι δεν ειναι? Very Happy



Για να μην πέσουμε σε ατέρμονες αντιφάσεις, ακατανόητο είναι το περιεχόμενο της πρότασης "υπάρχει μη αριθμήσιμο αντικείμενο",όχι η μορφή της που είναι λογική (Υποκείμενο-Κατηγόρημα).

! ! ! ! ! Idea

Ιωαννη

Προταση απο αποτελειται απο λέξεις κατανοητες δεν μπορει ειναι ακατανοητη

Αν επιμενεις στον ισχυρισμο σου θα πρεπει να αποδειξεις οτι η προταση "υπάρχει μη αριθμήσιμο αντικείμενο" ειναι ακατανοητη

Διαφορετικα ειναι αυθαιρεσια ο ισχυρισμος σου



Το Φως Ειναι Ο Λογος Του Συμπαντος
Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει
Αναζητησε Την Αληθεια, Εμβαπτισε Την Στο Λογο Του Θεου Και Βιωσε Την. Και Αληθεια ειναι Αυτο Που Ζεις !
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 14, 2013 9:33 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε:
skapaneas έγραψε:

Υπαρχει και παραϋπαρχει

Αλλά οσο παραμενει ακατανοητο θεωρουμε ( αυθαιρετα ) οτι δεν υπαρχει





Δεν είναι απλά ακατανόητο ,με την έννοια που είναι ακατανόητη η γρατζουνιά της γάτας μου χωρίς να την έχω πειράξει,είναι ανόητο,έξω από κάθε πιθανότητα κατανόησης. (θυμίσου το 1=2)

! ! ! ! ! Idea

Κι αν ειναι ανοητο αυτο που λες, ποιος νοημων σε μια συζητηση νοημονων μπορει και συνθετει αυτη την ανοησια με τοσο κατανοητο τροπο ωστε να αποτελει λογικη προταση με λεξεις απολυτα κατανοητες ;



Το Φως Ειναι Ο Λογος Του Συμπαντος
Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει
Αναζητησε Την Αληθεια, Εμβαπτισε Την Στο Λογο Του Θεου Και Βιωσε Την. Και Αληθεια ειναι Αυτο Που Ζεις !
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18523

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 14, 2013 11:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

skapaneas έγραψε:


Προταση απο αποτελειται απο λέξεις κατανοητες δεν μπορει ειναι ακατανοητη

Αν επιμενεις στον ισχυρισμο σου θα πρεπει να αποδειξεις οτι η προταση "υπάρχει μη αριθμήσιμο αντικείμενο" ειναι ακατανοητη

Διαφορετικα ειναι αυθαιρεσια ο ισχυρισμος σου





"Ένα τρίγωνο είναι πολλά τρίγωνα".Κατάλαβες τίποτα; Ενώ,λοιπόν, κάθε λέξη είναι κατανοητή, η πρόταση δεν είναι ως προς το περιεχόμενό της.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 15, 2013 5:11 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
έγραψε:
skapaneas έγραψε:


Προταση απο αποτελειται απο λέξεις κατανοητες δεν μπορει ειναι ακατανοητη

Αν επιμενεις στον ισχυρισμο σου θα πρεπει να αποδειξεις οτι η προταση "υπάρχει μη αριθμήσιμο αντικείμενο" ειναι ακατανοητη

Διαφορετικα ειναι αυθαιρεσια ο ισχυρισμος σου





"Ένα τρίγωνο είναι πολλά τρίγωνα".Κατάλαβες τίποτα; Ενώ,λοιπόν, κάθε λέξη είναι κατανοητή, η πρόταση δεν είναι ως προς το περιεχόμενό της.

! ! ! ! ! Idea

Και βεβαια καταλαβα !!

"Ενα τριγωνο ειναι πολλα τριγωνα" σημαινει οτι " ενα τριγωνο αποτελειται ( συνισταται, απαρτιζεται ) απο πολλα τριγωνα "

Οπως καταλαβαινω και τι σημαινει " υπαρχει μη αριθμησιμο αντικειμενο "

Και... οπως καταλαβαινω πλεον Cool και το γιατι οι λεγοντες δι΄ εαυτους οτι ειναι αθεοι επιμενουν να ασχολουνται πεισματικα με το θεο και να διερευνουν το λογο του



Το Φως Ειναι Ο Λογος Του Συμπαντος
Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει
Αναζητησε Την Αληθεια, Εμβαπτισε Την Στο Λογο Του Θεου Και Βιωσε Την. Και Αληθεια ειναι Αυτο Που Ζεις !
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
SARUMAN
Πρύτανης


Εγγραφή: 14 Απρ 2013
Δημοσιεύσεις: 1729
Τόπος: THE WHITE CITY OF THE KINGS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 15, 2013 8:35 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΩΝΥΜΑ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΗ :

"Λέγουν ότι η ψυχή του ανθρώπου είναι αθάνατος και άλλοτε μεν τελειώνει, οπότε λέγομε ότι ο άνθρωπος αποθνήσκει, άλλοτε δε πάλιν γεννάται, ποτέ όμως δεν χάνεται"
ΜΕΝΩΝ-ΠΛΑΤΩΝΑΣ

"Άφρονες και αγνοούντες είναι και με την σκέψη τους μακριά δεν φτάνουν,
Αυτοί που υποθέτουν πως εκείνο που δεν υπήρχε μπορεί να υπάρξει,ή πως εντελώς να πεθάνει κάτι μπορεί , και παντελώς να εξαφανιστεί.
Αδύνατον αρχή να γίνει από την Μη ύπαρξη.
Αδύνατον επίσης η ύπαρξη στο τίποτε να σβήσει, διότι εκεί όπου μία ύπαρξη οδηγείτε, εκεί θα συνεχίσει να είναι.
Ποτέ κανένα μην πιστέψετε που καθοδηγούμενος εις τα θέματα αυτά υπήρξε, ότι τα πνεύματα των ανθρώπων ζουν μόνο όσο η αποκαλούμενη ζωή κρατά.
Ότι μονάχα τότε ζούνε, όσοι απολαμβάνουν τις χαρές και τις λύπες τους, ή ότι προτού να γεννηθούν και αφού πεθάνουν, αυτοί είναι ένα τίποτα…".
ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ

" Το αθάνατο είναι θνητό. Το θνητό είναι αθάνατο Ο θάνατος είναι αθάνατη ζωή για τους θνητούς, για τους αθάνατους, η θνητή ζωή είναι θάνατος..",
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ

Σύμφωνα με τον Πυθαγόρα, η μονάς είναι η έννοια της ατομικότητας, μια συστατική σταγόνα του χωρίς ακτές Ωκεανού του ευρύχωρου Όντος.

Αντίστοιχα, η ανθρώπινη ψυχή είναι μια προεκβολή της Μοναδικής Ουσίας.
Για τον Πλωτίνο, η Ψυχή έχει τρεις υποστάσεις. Ζει με τον Νου και μέσω του Νου ενώνεται με το Ένα. Το άλλο τμήμα της αυτό που κοιτάζει προς τον βυθό, είναι υπεύθυνο για τη δημιουργία των σωμάτων. Όμως και αυτό το τμήμα ποτέ δεν χάνει την επαφή του με τον Νου. Βρίσκεται ανάμεσα στον Νου και τις αισθήσεις. Είναι η ενδιάμεση αιτία των αισθήσεων και ο εκπρόσωπος του Νου.

Τα χαρακτηριστικά αυτού του τμήματος, που λέγεται και ατομική ψυχή και κοιτάζει προς τις αισθήσεις, είναι ο επαγωγικός συλλογισμός, αφού μπορεί και συμπεραίνει από τις αιτίες τα αποτελέσματα. Μπορεί όμως να υπερυψώνεται πάνω από τη λογική, εφόσον ένα τμήμα της παραμένει πάντοτε στον Νου ή στην Παγκόσμια Ψυχή και έτσι να συμμετέχει στην Κοσμική Ζωή μέσω της διαισθητικής σκέψης.....

Η ψυχή ως ενότητα που αντιπροσωπεύει τη ζώσα και παραγωγική δύναμη του κόσμου, ενεργεί σε διαφορετικά επίπεδα και με διαφορετικούς τρόπους, παράγοντας έτσι διαδοχικά πυκνότερες εικόνες ή αντανακλάσεις του εαυτού της, εμψυχωμένες όμως με όλο και λιγότερη δύναμη. Φθάνει λοιπόν στο χαμηλότερο σημείο του κόσμου και σχηματίζει τον κόσμο των φαντασμάτων και των σκιών, όπου η δύναμη της συνείδησης είναι ανύπαρκτη, βυθισμένη στην αδράνεια και στον λήθαργο της ύλης.

Σε αυτό το επίπεδο της ζωής, οι ατομικές ψυχές έχουν έντονη την τάση της χωριστικότητας και της απομόνωσης, το ίδιο όπως και όλα τα πράγματα είναι εξωτερικά και αποκομμένα και μεταξύ τους και από την εσωτερική τους υπόσταση. Αυτή η χωριστικότητα, για τον Πλωτίνο, είναι το αμάρτημα της ανθρώπινης ψυχής, το οποίο και πληρώνει αφενός στον μεταθανάτιο Άδη και αφετέρου μετενσαρκούμενη σε σώματα που ταιριάζουν όσο το δυνατό καλύτερα στις ποιότητές της.

Για τον Πλάτωνα, η ψυχή είναι αθάνατη, επειδή ό,τι κινείται αιώνια είναι αθάνατο, και πραγματικό. Αντίθετα ότι είναι κινούμενο από κάτι άλλο, όταν παύει να έχει κίνηση, παύει να έχει και ζωή. Αυτό όμως που κινείται από τον εαυτόν του, είναι και η πηγή και η αρχή της κίνησης, επομένως ενέχει την αρχή της ζωής.....Η δε ψυχή ως κάτι το αυτοκινούμενο, είναι η αρχή της κίνησης και είναι αθάνατη και άφθαρτη.

Σήμερα η επίσημη χριστιανική εκκλησία δεν αποδέχεται την μετενσάρκωση σύμφωνα με την απόφαση του συμβουλίου της Νίκαιας το 325 μ.χ , με το οποίο αποφασίστηκε ποια βιβλία θα αποτελούσαν την Βίβλο που ξέρουμε σήμερα, ενώ πλήθος άλλων χριστιανικών βιβλίων καταστράφηκαν για να μην υπάρξει σύγχυση.
Ήταν όμως έτσι και κατά τους πρώτους χριστιανικούς χρόνους;

Ο Χριστός είπε ότι εάν κάποιος δεν γεννηθεί ξανά , δεν μπορεί να γνωρίσει την βασιλεία του Θεού. Όταν ο Νικόδημος μην καταλαβαίνοντας τον ρώτησε εάν είναι ποτέ δυνατόν ένας άνθρωπος μπορεί να μπει δεύτερη φορά σε μήτρα ο Χριστός του απάντησε:" εκτός και εάν κάποιος γεννηθεί από πνεύμα , δεν μπορεί να εισέλθει στο βασίλειο του Θεού. Αυτό που γεννήθηκε από σάρκα είναι σάρκα, και αυτό που γεννήθηκε από πνεύμα είναι πνεύμα.".

Ο Κλήμης Αλεξανδρείας (150-220 μ.Χ.), ήταν Πλατωνιστής και έλεγε ότι υπάρχει μια Εσωτερική Χριστιανική διδασκαλία που δεν είναι για όλους. Βάσει αυτής, έλεγε ότι και εμείς προϋπήρξαμε σαν ψυχές και ο Χριστός προϋπήρξε, υπάρχει και θα υπάρχει πάντα πάνω στη Γη.

Ο Ωριγένης (185-254 μ.Χ.) ήταν υπέρμαχος της Πλατωνικής φιλοσοφίας και έλεγε ότι "οι ψυχές που έχουν οι άνθρωποι, είναι αθάνατες και προϋπήρξαν". "Τα περί αναστάσεως των ψυχών" έλεγε, "είναι σκέψεις αυτών που δεν έχουν εσωτερικές εμπειρίες και χρησιμοποιούν την ανθρώπινη λογική για πράγματα που δεν υπάγονται στο φυσικό πεδίο γνώσης. Οι ψυχές, προϋπήρξαν σε άλλους πνευματικούς κόσμους και μετά από έναν μεγάλο αριθμό ενσαρκώσεων, θα ξαναεπιστρέψουν σ' αυτούς τους ανώτερους κόσμους ".
Η καταδίκη του Ωριγένη γι αυτές του τις ιδέες, από το Πέμπτο Οικουμενικό Συμβούλιο, το 553 μ.Χ., αναθεωρήθηκε από τους μεταγενέστερους, οι οποίοι και βεβαιώνουν την πλαστογράφηση ορισμένων γραπτών του, προκειμένου οι εχθροί του να τον παρουσιάσουν σαν επικίνδυνο αιρετικό άτομο.

Ο Συνέσιος (370-430 μ.Χ.) επίσκοπος Πτολεμαϊδας, υποστήριζε : "Η ψυχή, έλεγε, έρχεται στη Γη και κατοικεί μέσα στο σώμα κάποιου ζώου, όπως κάποιος από μας μπαίνει σε ένα πλοίο για να ταξιδέψει. Με τον ίδιο τρόπο κατοικεί και μέσα σε σώματα ανθρώπων Με αυτόν τον τρόπο, η ψυχή παίρνει εμπειρίες μέσα σε διάφορα σώματα στον υλικό κόσμο και τελικά επιστρέφει στο λιμάνι από το οποίο άρχισε το ταξίδι της, που είναι η Αγκαλιά του Πατέρα, το Βασίλειο των Ουρανών".

Ο Χαλκίδιος, ένας χριστιανός φιλόσοφος, έλεγε ότι "οι ψυχές που δεν κατόρθωσαν σε μια τους ενσάρκωση να αποκτήσουν τη Θέωση, έρχονται και ξανάρχονται μέσα σε διάφορα ανθρώπινα σώματα, μέχρι να την αποκτήσουν".
http://www.esoterica.gr/articles/contributions/esoteric/kivotos_2/kivotos2.htm

ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ
Τέσσερις Ευγενείς Αλήθειες
Η Τέλεια Θέαση συνήθως αποδίδεται στις γραφές ως ένα όραμα ή μία αφομοίωση των Τεσσάρων Ευγενών Αληθειών. Αυτές είναι οι εξής:

1. Η Αλήθεια της οδύνης, του ανικανοποίητου, της δυσαρμονίας, που βλέπουμε γύρω μας και επίσης βιώνουμε μέσα μας.
2. Η Αλήθεια του αιτίου της οδύνης το οποίο είναι η εγωιστική επιθυμία, η "δίψα" που υπάρχει μέσα σε μας και στους άλλους.
3. Η Αλήθεια της εξάλειψης της οδύνης, ο ολοκληρωτικός αφανισμός της οδύνης, η οποία είναι συνώνυμη με την κατάσταση της φώτισης.
4. Η Αλήθεια της οδού που οδηγεί στην εξάλειψη της οδύνης η οποία είναι το Ευγενές Οκταπλό Μονοπάτι.
_________________
Κάθε αρχαία θρησκευτική ή μάλλον φιλοσοφική λατρεία αποτελούνταν από μία εσωτερική ή μυστική διδασκαλία και ένα εξωτερικό ή δημόσιο τυπικό λατρείας
http://www.youtube.com/watch?v=ZIMoQHpvFQQ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 15, 2013 8:52 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

SARUMAN
έγραψε:
ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΩΝΥΜΑ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΗ :

"Λέγουν ότι η ψυχή του ανθρώπου είναι αθάνατος και άλλοτε μεν τελειώνει, οπότε λέγομε ότι ο άνθρωπος αποθνήσκει, άλλοτε δε πάλιν γεννάται, ποτέ όμως δεν χάνεται"
ΜΕΝΩΝ-ΠΛΑΤΩΝΑΣ

"Άφρονες και αγνοούντες είναι και με την σκέψη τους μακριά δεν φτάνουν,
Αυτοί που υποθέτουν πως εκείνο που δεν υπήρχε μπορεί να υπάρξει,ή πως εντελώς να πεθάνει κάτι μπορεί , και παντελώς να εξαφανιστεί.
Αδύνατον αρχή να γίνει από την Μη ύπαρξη.
Αδύνατον επίσης η ύπαρξη στο τίποτε να σβήσει, διότι εκεί όπου μία ύπαρξη οδηγείτε, εκεί θα συνεχίσει να είναι.
Ποτέ κανένα μην πιστέψετε που καθοδηγούμενος εις τα θέματα αυτά υπήρξε, ότι τα πνεύματα των ανθρώπων ζουν μόνο όσο η αποκαλούμενη ζωή κρατά.
Ότι μονάχα τότε ζούνε, όσοι απολαμβάνουν τις χαρές και τις λύπες τους, ή ότι προτού να γεννηθούν και αφού πεθάνουν, αυτοί είναι ένα τίποτα…".
ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ

" Το αθάνατο είναι θνητό. Το θνητό είναι αθάνατο Ο θάνατος είναι αθάνατη ζωή για τους θνητούς, για τους αθάνατους, η θνητή ζωή είναι θάνατος..",
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ

Σύμφωνα με τον Πυθαγόρα, η μονάς είναι η έννοια της ατομικότητας, μια συστατική σταγόνα του χωρίς ακτές Ωκεανού του ευρύχωρου Όντος.

Αντίστοιχα, η ανθρώπινη ψυχή είναι μια προεκβολή της Μοναδικής Ουσίας.
Για τον Πλωτίνο, η Ψυχή έχει τρεις υποστάσεις. Ζει με τον Νου και μέσω του Νου ενώνεται με το Ένα. Το άλλο τμήμα της αυτό που κοιτάζει προς τον βυθό, είναι υπεύθυνο για τη δημιουργία των σωμάτων. Όμως και αυτό το τμήμα ποτέ δεν χάνει την επαφή του με τον Νου. Βρίσκεται ανάμεσα στον Νου και τις αισθήσεις. Είναι η ενδιάμεση αιτία των αισθήσεων και ο εκπρόσωπος του Νου.

Τα χαρακτηριστικά αυτού του τμήματος, που λέγεται και ατομική ψυχή και κοιτάζει προς τις αισθήσεις, είναι ο επαγωγικός συλλογισμός, αφού μπορεί και συμπεραίνει από τις αιτίες τα αποτελέσματα. Μπορεί όμως να υπερυψώνεται πάνω από τη λογική, εφόσον ένα τμήμα της παραμένει πάντοτε στον Νου ή στην Παγκόσμια Ψυχή και έτσι να συμμετέχει στην Κοσμική Ζωή μέσω της διαισθητικής σκέψης.....

Η ψυχή ως ενότητα που αντιπροσωπεύει τη ζώσα και παραγωγική δύναμη του κόσμου, ενεργεί σε διαφορετικά επίπεδα και με διαφορετικούς τρόπους, παράγοντας έτσι διαδοχικά πυκνότερες εικόνες ή αντανακλάσεις του εαυτού της, εμψυχωμένες όμως με όλο και λιγότερη δύναμη. Φθάνει λοιπόν στο χαμηλότερο σημείο του κόσμου και σχηματίζει τον κόσμο των φαντασμάτων και των σκιών, όπου η δύναμη της συνείδησης είναι ανύπαρκτη, βυθισμένη στην αδράνεια και στον λήθαργο της ύλης.

Σε αυτό το επίπεδο της ζωής, οι ατομικές ψυχές έχουν έντονη την τάση της χωριστικότητας και της απομόνωσης, το ίδιο όπως και όλα τα πράγματα είναι εξωτερικά και αποκομμένα και μεταξύ τους και από την εσωτερική τους υπόσταση. Αυτή η χωριστικότητα, για τον Πλωτίνο, είναι το αμάρτημα της ανθρώπινης ψυχής, το οποίο και πληρώνει αφενός στον μεταθανάτιο Άδη και αφετέρου μετενσαρκούμενη σε σώματα που ταιριάζουν όσο το δυνατό καλύτερα στις ποιότητές της.

Για τον Πλάτωνα, η ψυχή είναι αθάνατη, επειδή ό,τι κινείται αιώνια είναι αθάνατο, και πραγματικό. Αντίθετα ότι είναι κινούμενο από κάτι άλλο, όταν παύει να έχει κίνηση, παύει να έχει και ζωή. Αυτό όμως που κινείται από τον εαυτόν του, είναι και η πηγή και η αρχή της κίνησης, επομένως ενέχει την αρχή της ζωής.....Η δε ψυχή ως κάτι το αυτοκινούμενο, είναι η αρχή της κίνησης και είναι αθάνατη και άφθαρτη.

Σήμερα η επίσημη χριστιανική εκκλησία δεν αποδέχεται την μετενσάρκωση σύμφωνα με την απόφαση του συμβουλίου της Νίκαιας το 325 μ.χ , με το οποίο αποφασίστηκε ποια βιβλία θα αποτελούσαν την Βίβλο που ξέρουμε σήμερα, ενώ πλήθος άλλων χριστιανικών βιβλίων καταστράφηκαν για να μην υπάρξει σύγχυση.
Ήταν όμως έτσι και κατά τους πρώτους χριστιανικούς χρόνους;

Ο Χριστός είπε ότι εάν κάποιος δεν γεννηθεί ξανά , δεν μπορεί να γνωρίσει την βασιλεία του Θεού. Όταν ο Νικόδημος μην καταλαβαίνοντας τον ρώτησε εάν είναι ποτέ δυνατόν ένας άνθρωπος μπορεί να μπει δεύτερη φορά σε μήτρα ο Χριστός του απάντησε:" εκτός και εάν κάποιος γεννηθεί από πνεύμα , δεν μπορεί να εισέλθει στο βασίλειο του Θεού. Αυτό που γεννήθηκε από σάρκα είναι σάρκα, και αυτό που γεννήθηκε από πνεύμα είναι πνεύμα.".

Ο Κλήμης Αλεξανδρείας (150-220 μ.Χ.), ήταν Πλατωνιστής και έλεγε ότι υπάρχει μια Εσωτερική Χριστιανική διδασκαλία που δεν είναι για όλους. Βάσει αυτής, έλεγε ότι και εμείς προϋπήρξαμε σαν ψυχές και ο Χριστός προϋπήρξε, υπάρχει και θα υπάρχει πάντα πάνω στη Γη.

Ο Ωριγένης (185-254 μ.Χ.) ήταν υπέρμαχος της Πλατωνικής φιλοσοφίας και έλεγε ότι "οι ψυχές που έχουν οι άνθρωποι, είναι αθάνατες και προϋπήρξαν". "Τα περί αναστάσεως των ψυχών" έλεγε, "είναι σκέψεις αυτών που δεν έχουν εσωτερικές εμπειρίες και χρησιμοποιούν την ανθρώπινη λογική για πράγματα που δεν υπάγονται στο φυσικό πεδίο γνώσης. Οι ψυχές, προϋπήρξαν σε άλλους πνευματικούς κόσμους και μετά από έναν μεγάλο αριθμό ενσαρκώσεων, θα ξαναεπιστρέψουν σ' αυτούς τους ανώτερους κόσμους ".
Η καταδίκη του Ωριγένη γι αυτές του τις ιδέες, από το Πέμπτο Οικουμενικό Συμβούλιο, το 553 μ.Χ., αναθεωρήθηκε από τους μεταγενέστερους, οι οποίοι και βεβαιώνουν την πλαστογράφηση ορισμένων γραπτών του, προκειμένου οι εχθροί του να τον παρουσιάσουν σαν επικίνδυνο αιρετικό άτομο.

Ο Συνέσιος (370-430 μ.Χ.) επίσκοπος Πτολεμαϊδας, υποστήριζε : "Η ψυχή, έλεγε, έρχεται στη Γη και κατοικεί μέσα στο σώμα κάποιου ζώου, όπως κάποιος από μας μπαίνει σε ένα πλοίο για να ταξιδέψει. Με τον ίδιο τρόπο κατοικεί και μέσα σε σώματα ανθρώπων Με αυτόν τον τρόπο, η ψυχή παίρνει εμπειρίες μέσα σε διάφορα σώματα στον υλικό κόσμο και τελικά επιστρέφει στο λιμάνι από το οποίο άρχισε το ταξίδι της, που είναι η Αγκαλιά του Πατέρα, το Βασίλειο των Ουρανών".

Ο Χαλκίδιος, ένας χριστιανός φιλόσοφος, έλεγε ότι "οι ψυχές που δεν κατόρθωσαν σε μια τους ενσάρκωση να αποκτήσουν τη Θέωση, έρχονται και ξανάρχονται μέσα σε διάφορα ανθρώπινα σώματα, μέχρι να την αποκτήσουν".
http://www.esoterica.gr/articles/contributions/esoteric/kivotos_2/kivotos2.htm

ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ
Τέσσερις Ευγενείς Αλήθειες
Η Τέλεια Θέαση συνήθως αποδίδεται στις γραφές ως ένα όραμα ή μία αφομοίωση των Τεσσάρων Ευγενών Αληθειών. Αυτές είναι οι εξής:

1. Η Αλήθεια της οδύνης, του ανικανοποίητου, της δυσαρμονίας, που βλέπουμε γύρω μας και επίσης βιώνουμε μέσα μας.
2. Η Αλήθεια του αιτίου της οδύνης το οποίο είναι η εγωιστική επιθυμία, η "δίψα" που υπάρχει μέσα σε μας και στους άλλους.
3. Η Αλήθεια της εξάλειψης της οδύνης, ο ολοκληρωτικός αφανισμός της οδύνης, η οποία είναι συνώνυμη με την κατάσταση της φώτισης.
4. Η Αλήθεια της οδού που οδηγεί στην εξάλειψη της οδύνης η οποία είναι το Ευγενές Οκταπλό Μονοπάτι.

! ! ! ! ! Idea

SARUMAN

Μια βαθεια λογικη διαχρονικη ανασα ζωης μεσα στο πελαγος των σκοταδιστων καθε προελευσης Smile



Το Φως Ειναι Ο Λογος Του Συμπαντος
Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει
Αναζητησε Την Αληθεια, Εμβαπτισε Την Στο Λογο Του Θεου Και Βιωσε Την. Και Αληθεια ειναι Αυτο Που Ζεις !
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Τετ Μάϊ 15, 2013 10:13 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kaneis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 2376

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 15, 2013 9:35 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η απόδειξη αυτού που λέει ο ιωάννης είναι απλή. Προσπάθησε να σκεφτείς και να μιλήσεις για το μη αριθμήσιμο αντικείμενο που φαντάζεσαι. Λέγοντάς το μη αριθμήσιμο αντικείμενο το αριθμούμε ως ένα (το). Αν λέγαμε τα θα τα αριθμούσαμε ως πολλά. Οπότε για να σκεφτείς αυτό που λές ότι υπάρχει θα πρέπει να φέρεις στο νου σου κάτι που δεν είναι ούτε ένα ούτε πολλά. Και αν θες να μιλήσεις χωρίς να αντιφάσκεις, μιλώντας για ένα μη αριθμήσιμο αντικείμενο, θα πρέπει να το ορίσεις ούτε σαν ένα ούτε σαν πολλά.Αν δεν είναι το αντικείμενο και δεν είναι τα αντικείμενα τι είναι? Ω αντικείμενω?
_________________
ο ηλιος δεν σηκωνει τα πεπλα αλλα τα φανερωνει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2337

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 15, 2013 10:01 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:

Ότι και οι αριθμοί μπορούν να γίνουν αντικείμενα αρίθμησης,π.χ. πόσο είναι το συμπλήρωμα απ' το 15 ως το 18; 16 (1) ,17 (2) ,18 (3).


Κάτσε, γιατί αυτό μου φαίνεται είναι τρικ!

Άλλο το να ρωτάς κάτι τέτοιο, π.χ. πόσοι ακέραιοι αριθμοί περικλείονται ανάμεσα στο 15 και το 18, και άλλο η αρίθμηση του αριθμού καθεαυτού. Και μπορείς να αριθμήσεις λέγοντας 10 3άρια, αλλά αυτό μεταθέτει την αρίθμηση ένα βήμα πιο πίσω, γιατί είναι γεγονός ότι τα 3άρια δεν έχουν αντικείμενο, ενώ το 10 έχει τα 3άρια. Ή όχι; Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 15, 2013 10:24 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

kaneis
έγραψε:
Η απόδειξη αυτού που λέει ο ιωάννης είναι απλή.
Προσπάθησε να σκεφτείς και να μιλήσεις για το μη αριθμήσιμο αντικείμενο που φαντάζεσαι.
Λέγοντάς το μη αριθμήσιμο αντικείμενο το αριθμούμε ως ένα (το).
Αν λέγαμε τα θα τα αριθμούσαμε ως πολλά.
Οπότε για να σκεφτείς αυτό που λές ότι υπάρχει θα πρέπει να φέρεις στο νου σου κάτι που δεν είναι ούτε ένα ούτε πολλά.
Και αν θες να μιλήσεις χωρίς να αντιφάσκεις, μιλώντας για ένα μη αριθμήσιμο αντικείμενο, θα πρέπει να το ορίσεις ούτε σαν ένα ούτε σαν πολλά.
Αν δεν είναι το αντικείμενο και δεν είναι τα αντικείμενα τι είναι?
Ω αντικείμενω?

! ! ! ! ! ! Idea

kaneis

Μαλλον σε μενα απευθυνεσαι με την αναλυση σου που εχει τη λογικη της Smile

Και σου απαντω μεσω του τελευταιου που λες : Αντικειμενο μη αντι-κειμενο



Το Φως Ειναι Ο Λογος Του Συμπαντος
Ο Ανθρωπος Ειναι Το Ον Που Νοει
Αναζητησε Την Αληθεια, Εμβαπτισε Την Στο Λογο Του Θεου Και Βιωσε Την. Και Αληθεια ειναι Αυτο Που Ζεις !
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Τετ Μάϊ 15, 2013 11:29 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2337

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 15, 2013 10:43 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

gianiss έγραψε:


..... Έξι και ξερός
...μεταφραστή θέλεις?



ΧΑΧΑΧΑ

Το έξι (6) πού αναφέρεται;;;;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελεύθερες Απόψεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 94, 95, 96  Επόμενο
Σελίδα 55 από 96

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center