Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Sakis Totlis Πρύτανης
Εγγραφή: 29 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 426 Τόπος: Έδεσσα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 19, 2013 12:56 pm Θέμα δημοσίευσης: Πέρα από το καλό και το κακό |
|
|
Πέρα από το καλό και το κακό
“…Όποια ενεργειακή ένταση υπάρχει μέσα σου
μπορεί να θεωρηθεί «καλή» ή «κακή» για σένα
μόνο αφού την ερμηνεύσεις,
αφού την συγκρίνεις και τη συνδέσεις
με κάποια μνημονικά καλά ή κακά δεδομένα.
Από μόνη της είναι μια απλή και ουδέτερη νευρική ενέργεια
πέρα από τα καλό και το κακό,
την οποία μπορείς να την αποδεχτείς εύκολα και να την απορροφήσεις
σιωπηλά και με ασφάλεια, χωρίς να την ερμηνεύσεις,
για να βρεις άμετρη ηρεμία μέσα σου.
Αυτή την σιωπηλή εσωτερικά εξισορρόπηση
πέρα από το καλό και το κακό διαπραγματεύομαι εδώ τώρα.
Αν σε ενδιαφέρει, μπορείς να έρθεις σε επαφή μαζί μου,
στο ati1946@gmail.com.
Σε ευχαριστώ
Σάκης Τότλης
_________________ Η λειτουργική ψυχή έχει τρία κέντρα: συνείδηση (επίγνωση αισθημάτων), νους (σκέψη), θυμικό (όπου ο θυμός). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sakis Totlis Πρύτανης
Εγγραφή: 29 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 426 Τόπος: Έδεσσα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 19, 2013 1:45 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σου Σκαπανέα. Χάρηκα που η πρώτη απάντηση είναι η δική σου ειλικρινά.
Αλλά η δική μου απάντηση είναι πέρα από το καλό και το κακό στην ενέργεια σκέτα. Μιλάμε για διαχείριση τη ενέργειας σκέτα.
Αν σε ενδιαφέρει έχω ένα κείμενο να σου δώσω.
Στείλε μου e-mail. Θα χαρώ πολύ.
Σάκης _________________ Η λειτουργική ψυχή έχει τρία κέντρα: συνείδηση (επίγνωση αισθημάτων), νους (σκέψη), θυμικό (όπου ο θυμός). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Astrarxis Πρύτανης
Εγγραφή: 06 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 138
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 19, 2013 9:09 pm Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέρα από το καλό και το κακό |
|
|
Sakis Totlis έγραψε: | Πέρα από το καλό και το κακό
“…Όποια ενεργειακή ένταση υπάρχει μέσα σου
μπορεί να θεωρηθεί «καλή» ή «κακή» για σένα
μόνο αφού την ερμηνεύσεις,
αφού την συγκρίνεις και τη συνδέσεις
με κάποια μνημονικά καλά ή κακά δεδομένα.
Από μόνη της είναι μια απλή και ουδέτερη νευρική ενέργεια
πέρα από τα καλό και το κακό,
την οποία μπορείς να την αποδεχτείς εύκολα και να την απορροφήσεις
σιωπηλά και με ασφάλεια, χωρίς να την ερμηνεύσεις,
για να βρεις άμετρη ηρεμία μέσα σου.
Αυτή την σιωπηλή εσωτερικά εξισορρόπηση
πέρα από το καλό και το κακό διαπραγματεύομαι εδώ τώρα.
Αν σε ενδιαφέρει, μπορείς να έρθεις σε επαφή μαζί μου,
στο ati1946@gmail.com.
Σε ευχαριστώ
Σάκης Τότλης
|
Επίσης, μία άλλη εναλλακτική λύση για να πετύχει κανείς τα ανωτέρω περιγραφόμενα είναι, ένας απλός περίπατος στο Βουνό.
Φυσικό και οικονομικό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sakis Totlis Πρύτανης
Εγγραφή: 29 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 426 Τόπος: Έδεσσα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 20, 2013 12:12 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ, αλλά φιλοσοφικά πρέπει να γνωρίζουμε τι κάνουμε ακριβώς και πως ακριβώς το κάνουμε, ε; _________________ Η λειτουργική ψυχή έχει τρία κέντρα: συνείδηση (επίγνωση αισθημάτων), νους (σκέψη), θυμικό (όπου ο θυμός). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Astrarxis Πρύτανης
Εγγραφή: 06 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 138
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 20, 2013 10:18 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sakis Totlis έγραψε: | Συμφωνώ, αλλά φιλοσοφικά πρέπει να γνωρίζουμε τι κάνουμε ακριβώς και πως ακριβώς το κάνουμε, ε;
|
Εσύ δηλαδή γνωρίζεις τους τρόπους? Αν επιτρέπεται που τους έχεις διδαχθεί?
Να πάω να τους μάθω και εγώ δηλαδή. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Astrarxis Πρύτανης
Εγγραφή: 06 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 138
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 20, 2013 10:23 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Astrarxis έγραψε: | Sakis Totlis έγραψε: | Συμφωνώ, αλλά φιλοσοφικά πρέπει να γνωρίζουμε τι κάνουμε ακριβώς και πως ακριβώς το κάνουμε, ε;
|
Εσύ δηλαδή γνωρίζεις τους τρόπους? Αν επιτρέπεται που τους έχεις διδαχθεί?
Να πάω να τους μάθω και εγώ δηλαδή. |
Παρεπιμπτόντως, εκεί που αναφέρεσαι στα σημεία της λειτουργικής ψυχής, παρέλειψες να αναφέρεις και το κέντρο των ενστίκτων(επιθυμητικό-περιοχή κοιλιάς) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sakis Totlis Πρύτανης
Εγγραφή: 29 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 426 Τόπος: Έδεσσα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 20, 2013 10:44 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν καταλαβαίνω γιατί μου μιλάς τόσο απαξιωτικά. Πρέπει να καταλάβεις ότι δεν μπορώ να περιλάβω τα πάντα σε ένα σύντομο εισαγωγικό κείμενο. Αλλά στείλε μου ένα μέιλ (στο e-mail που παραθέτω ati1946@gmail.com), για να σου αποστείλω ένα βιβλίο, στο οποίο αναφέρω τα πάντα λεπτομερειακά και με έκταση. _________________ Η λειτουργική ψυχή έχει τρία κέντρα: συνείδηση (επίγνωση αισθημάτων), νους (σκέψη), θυμικό (όπου ο θυμός). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 20, 2013 11:04 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sakis δε χρειάζεται να στείλεις κανένα βιβλίο. Απλά πες αυτό που θες να πεις. Όσο για τη θέση σου για το καλό και το κακό, εγώ θα σε παραπέμψω στη φιλοσοφία του Nietzsche και τη θέση του για αυτά τα δύο:
ότι καλό και κακό είναι δύο συμβάσεις που χρησιμοποιούνται από τον άνθρωπο για να ταξινομήσει τα διάφορα γεγονότα και να τα κάνει αντιληπτά και κατανοητά για τον εαυτό του, σύμφωνα πάντα με τις επιταγές της κονωνίας στην οποία ζει. Αν όμως αναφερόμαστε στον άνθρωπο, ποια οντολογική αξία έχουν οι έννοιες καλό και κακό, έννοιες φιλτραρισμένες- αναγκαστικά- μέσα από την ιδιοτέλεια και τη ματαιοδοξία του ανθρώπινου γένους;
από την άλλη όμως, μήπως και ο Nietzsche ήταν ο μεγαλύτερος ιδεαλιστής όλων των εποχών; μήπως οι λόγοι του για το καλό και το κακό, για τη μασκαρεμένη ηθική, για τον υπεράνθρωπο και την αιώνια επιστροφή, για τα ανεξάρτητα και ελεύθεερα πνεύματα, για τα είδωλα, είναι λόγοι που έρχονται να αντικαταστήσουν το πράγμα καθεαυτό και την κατηγορική επιταγή του Καντ;
Αυτό θα ήταν ένα ωραίο θέμα για συζήτηση. Α ρε Stephstath που είσαι; _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sakis Totlis Πρύτανης
Εγγραφή: 29 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 426 Τόπος: Έδεσσα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 20, 2013 11:20 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σου Δάκης,
Στο βιβλίο λέω λοιπόν: "Η ενέργεια στον εαυτό της δεν είναι ούτε καλή ούτε κακή. Μπορείς να βάλεις ένα ηλεκτρικό μάτι στην πρίζα, για παράδειγμα, και να τηγανίσεις ένα αυγό και τότε ο ηλεκτρισμός είναι “καλός” για σένα. Μπορείς, όμως, να βάλεις κι ένα καρφί στην πρίζα και να σε τινάξει άσχημα το ηλεκτρικό ρεύμα, που τότε θα είναι “κακό” για σένα. Από μόνο του, όμως, το ηλεκτρικό ρεύμα δεν είναι ούτε καλό ούτε κακό καθεαυτό.
Η ενέργεια παράγει πάντα κάποια δύναμη, δηλαδή, αλλά η ίδια η ενέργεια δεν έχει απολύτως καμία εγγενή φυσική πρόθεση να κάνει ούτε καλό ούτε κακό ποτέ σε κανέναν και οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τη δύναμή της με ελεύθερη βούληση για όποια χρήση, καλή ή κακή. Ηλεκτρικό ρεύμα χρησιμοποιούμε ελεύθερα όλοι για να ικανοποιήσουμε τις οικιακές μας ανάγκες, αλλά κάποιες πολιτείες των Η.Π.Α. χρησιμοποιούν το ηλεκτρικό ρεύμα και για την “ηλεκτρική καρέκλα” στις θανατικές καταδίκες και εκτελέσεις."
_________________ Η λειτουργική ψυχή έχει τρία κέντρα: συνείδηση (επίγνωση αισθημάτων), νους (σκέψη), θυμικό (όπου ο θυμός). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sakis Totlis Πρύτανης
Εγγραφή: 29 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 426 Τόπος: Έδεσσα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 20, 2013 11:27 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο "Stephstath" ποιος είναι? _________________ Η λειτουργική ψυχή έχει τρία κέντρα: συνείδηση (επίγνωση αισθημάτων), νους (σκέψη), θυμικό (όπου ο θυμός). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 20, 2013 11:31 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σύμφωνοι, είναι όπως το παράδειγμα με το μαχαίρι.
Όμως εσύ τι πιστεύεις; Υπάρχει καλό κακό; Δηλ. ηθικά καλό και ηθικά κακό;
Και εξηγούμαι:
Μπορεί το μαχαίρι να μην είναι κακό καθεαυτό, αλλά το μαχαίρωμα δε είναι;
Κι όμως, ακόμη και η πράξη του μαχαιρώματος, αναλυμένη είναι νευρικές ώσεις άρα καθαρή ενέργεια. Και αφού η καθαρή ενέργεια είναι ουδέτερη, τότε τι λέμε. Οτι η πραξη του μαχαιρώματος βρίσκεται πέρα από το καλό και το κακό; Πιστευεις ότι αυτή η "νευρική ενέργεια" μπορεί να απορροφηθεί γαλήνια; _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 20, 2013 11:32 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: | ποια οντολογική αξία έχουν οι έννοιες καλό και κακό...; |
Μα τι άλλο, την οντολογική αξία της αλήθειας και του ψεύδους. Καλό είναι το αληθινό (=φύση των όντων) και η υπέρτατη αλήθεια είναι η δικαιοσύνη των αντιθέσεων.Άρα καλό είναι να ζεις έτσι ώστε ν' αποδέχεσαι τη δικαιοσύνη αυτή χωρίς ανθρωποκεντρισμό ή μοιρολατρεία. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 20, 2013 11:34 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πώς μπορείς να κρίνεις τι είναι αληθινό και ποια είναι η φύση των όντων όταν το μόνο που λαμβάνεις είναι ηλεκτρομαγνητικά κύματα; _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Πρύτανης
Εγγραφή: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 18523
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 20, 2013 11:58 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η αναγωγή αυτή προέρχεται από μακροσκοπικές παρατηρήσεις.Αν οι τελευταίες είναι ψευδαισθήσεις,τότε έχουμε το παράδοξο ότι απ' τις ψευδαισθήσεις συνάγεται η αλήθεια.
Επομένως,η αλήθεια κυμαίνεται σε πολλά επίπεδα. _________________ Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|