Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Φιλοσοφία της "μητέρας" όλων των αιτημάτων
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

Θα στερηθούμε τον εσωτερικό αυτοπροσδιορισμό μας ;
Ναι
33%
 33%  [ 1 ]
Όχι - ποτέ
33%
 33%  [ 1 ]
Θα γίνει στο μέλλον διαπραγμάτευση.
33%
 33%  [ 1 ]
Σύνολο Ψήφων : 3

Συγγραφέας Μήνυμα
Ρουπέλιον
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 909

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 30, 2012 3:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Φιλοσοφία της "μητέρας" όλων των αιτημάτων Απάντηση με Συμπερίληψη

Ζούμε περίεργες εποχές.
Οι άνθρωποι ασχολούνται με περίεργα πράγματα.
Διαφαίνεται πως οι κάτοικοι της γης γίναμε πάρα πολλοί.

Τι θα γίνει με το νερό ;
Τι θα γίνει με το ψωμί ;
Τι θα γίνει με τη εκπαίδευση ;
Τι θα γίνει με τα πυρηνικά ; (πρώην Σοβιετικά οπλοστάσια)
Τι θα γίνει με το όζον ;
Τι θα γίνει με την λειψογυνία ; (100.000.000 Κινέζοι άρρενες δεν έχουν ταίρι)
Τι θα γίνει με τους ρύπους και το χρηματιστήριό τους ; (Κιότο)
κλπ κλπ

Μάταια. Φρούτα από δηλητηριασμένο δέντρο.

Προφανώς η παγκόσμια εθνική συνεννόηση (με τις όποιες ατέλειες και ατελέσφορα κινήματα) έχει αντιληφθεί οτι τόσα πολλά που μαζεύτηκαν δεν προλαβαίνουμε να τα σώσουμε πριν γίνει κάτι πολύ πιο κακό.

Έτσι λοιπόν η φιλοσοφία αντιμετώπισης πολλών δεινών περνά σε άλλη φάση (πάντα με την ευγενική χορηγία της ιδιωτικής πρωτοβουλίας)
Πάει στην πηγή.
Και χτυπά την ίδια την "ερμηνεία".
Ίσως έτσι προλάβει το κακό που έρχεται.

Δείτε προσεχτικά το παρακάτω βίντεο του Νομπελίστα που βασιζόμενο σε επιστημονικά δεδομένα δίνει απάντηση στην μητέρα όλων των αιτημάτων από γεννήσεως Λόγου :

Ο γρίφος που διαχωρίζει το βίωμα από την εμπειρία

Κατόπιν ίσως θελήσετε να εκφέρετε άποψη για το πόσο μπορούμε να διαφωνήσουμε με ένα επιστημονικό δάκτυλο που θα κουνιέται ημι-απειλητικά προς το μέρος μας λέγοντας :

έχω μερικά δισεκατομμύρια άτομα να ασχοληθώ.
σου αποκαλύπτω πως το τμήμα δημοσίου ελέγχου αποκαλύπτει πως είσαι ευτυχισμένος
εάν συνεχιστεί η παράλογη συμπεριφορά σου θα σου επιβληθεί στέρηση ανάγνωσης κειμένων και πρόσβασης στο filosofia.gr (π.χ.)
_________________
"Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Chaos
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 2132
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 30, 2012 5:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


Δεν προλαβαίνω άμεσα να εμβαθύνω σε αυτό το κείμενο Αναζήτησης' ούτε να δω αυτή τη στιγμή το σχετικό βίντεο.
Απλά, κάποιες εκ του προχείρου απαντήσεις στα ερωτήματα που τίθενται' και που ελέγχονται βεβαίως ως αυθόρμητες, μη μελετημένες και τελικά ετσιθελικές:

1. Τι θα γίνει με το νερό ;

Ότι γινόταν πάντα. Όποιος έχει, πίνει. Όποιος δεν έχει, πολεμά για να πιει. Οι Υδραυλικές Αυτοκρατορίες, αν και ως μοντέλο συνεχώς επιχειρείται να αναπαραχθούν, εξακολουθούν να είναι τόσο αποτυχημένες όσο και οι πρώτες διδάξασες την μέθοδο.

2. Τι θα γίνει με το ψωμί ;

Βλέπε ανωτέρω.
Η κλασσική έκφραση της Αυστριακής για το παντεσπάνι, εξακολουθεί να έχει ισχύ. Όπως και η τελευτή της.

3. Τι θα γίνει με τη εκπαίδευση ;

Η εκπαίδευση, υπήρξε ανέκαθεν αντικείμενο στατιστικού υπολογισμού.
Ορισμένοι τύποι κοινωνιών θεώρησαν ότι πρέπει να την παρέχουν σε δεδομένο αριθμό εκ των προτέρων εγκεκριμένων μελών τους, προκειμένου να διασφαλίσουν την σταθερότητά τους.
Στο σύνολό τους παρήκμασαν και κατέρρευσαν.
Άλλες, επένδυσαν στην διάχυσή της στον ευρύτερο δυνατό αριθμό μελών τους, με τη λογική ότι έτσι πολλαπλασιάζεται ο πιθανός αριθμός υποψηφίων στελεχών ανάπτυξής τους.
Αυτή η μέθοδος φαίνεται να έχει καλύτερα αποτελέσματα' όταν δεν καθίσταται η ίδια η εκπαιδευτική διαδικασία επάγγελμα για τους εκπαιδευόμενους και πηγή μιας σαθρής εξουσίας για τους εκπαιδευτές.
Τότε, μεσοπρόθεσμα, αυτοαναιρείται ο όλος σχεδιασμός.

4. Τι θα γίνει με τα πυρηνικά ; (πρώην Σοβιετικά οπλοστάσια) ;

Τι να γίνει;
Θα συνεχίσουμε να συν-υπάρχουμε με αυτά, όπως και με τις "Σφεντόνες του Δαβίδ" εκεί κοντά στην Νεκρά Θάλασσα.
Οι σύγχρονες μέθοδοι εξουδετέρωσης κάθε εκτόξευσης, παρέχουν επαρκή ασφάλεια' εφ' όσον οι χρήστες τους επιθυμούν να τις χρησιμοποιήσουν.

5. Τι θα γίνει με το όζον ;

Βλέπε ανωτέρω.
Είναι γεγονός ότι η αναστροφή της ήδη υφιστάμενης βλάβης, θα χρειαστεί πολλαπλάσιο χρόνο για να δώσει αποτελέσματα, από όσος - σύντομος - χρειάστηκε για να δημιουργήσει το πρόβλημα.
Ως ολίγον παλαιότερος, μπορώ να ενθυμούμαι τις απόλυτες δηλώσεις "ειδημόνων", ότι "είναι μεγαλαυχία να πιστεύουμε ότι οι μικρές ανθρώπινες δραστηριότητες μπορούν να επηρεάσουν το μεγάλο γήινο περιβάλλον".
Δυστυχώς, δεν ζούνε πλέον ώστε να εισπράξουν τις αναλογούσες μούντζες.
Ελπίζω να ζήσουμε αρκετά, ώστε να δούμε τις "φωτισμένες" πρώην τριτοκοσμικές και νυν ανερχόμενες οικονομικά δυνάμεις να υποχρεωθούν να ξεφεύγουν από αυτό το δόγμα.
Όσο για τις Ηνωμένες Πολιτείες Εθνικής Ασφαλείας, έχω απολέσει κάθε ελπίδα εθελουσίας συμμόρφωσης.
Υπάρχει πάντοτε βεβαίως και η εξαναγκαστική τοιαύτη.

5. Τι θα γίνει με την λειψογυνία ; (100.000.000 Κινέζοι άρρενες δεν έχουν ταίρι) ;

Υγιής αυνανισμός, ελεύθερη και αποδεκτή ομοφυλοφιλία, καθιέρωση των τριαδικών ή - και - τετραδικών οικογενειών, είναι κάποιες ενδεικνυόμενες λύσεις.
Θα χρειασθεί χρόνος ώστε να μεταβληθούν τα αντανακλαστικά μιας κοινωνίας, όπου μέχρι την έλευση της δυτικής φαρμακολογίας είχε 85% βρεφική θνησιμότητα' και για κάποιους λόγους αυτή έπληττε σε μεγαλύτερο βαθμό τα άρρενα άτομα.
Άλλωστε, κάτι παρόμοιο ισχύει στην ευρύτερη περιοχή της Άπω Ανατολής.
Για να ευλογήσω και τα γένια μου, μια ματιά στο σχετικό με την Κίνα παλαιότερο πόνημά μου μπορεί να έχει ένα κάποιο ενδιαφέρον:
http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=45738#45738

6. Τι θα γίνει με τους ρύπους και το χρηματιστήριο τους ; (Κιότο) ;

Βλέπε ανωτέρω.
Ο μέγιστος ρύπος, από τον οποίον και επιβιώνουν και οι άλλοι υλικής υφής, είναι ο ιδεοληπτικός.
Όσο η διαχείριση των ρύπων θα παραμένει προνομιακό αντικείμενο εκμετάλλευσης αφ' ενός του ίδιου συστήματος που τους παράγει και κατ' έτερον των επαγγελματιών - πλέον - οικολόγων που άνευ αυτών δεν θα είχαν αντικείμενο απασχόλησης, το ζήτημα θα διαιωνίζεται.
Η λύσις σε αυτό το ζήτημα - όπως και σε όλα τα προαναφερθέντα - μπορεί να είναι μόνον πολιτική.
Πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να σπάσουν αυγά.
Παντός είδους...

_________________
Ψάχτης, Ξερόλας, Ανακατωσούρας, Καλότροπος, Κακόψυχος...
http://chaos-excavations.blogspot.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Ρουπέλιον
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 909

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 30, 2012 6:11 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Laughing times to times με κάνεις και ξεκαρδίζομαι.

αυτά βρε ήταν ρητορικώς αναφερθέντα προκειμένου να αποτελέσουν το άλλοθι για τα παρακάτω !
Συγχωρήσαι εκ του οίστρου σου ο οποίος δεν σε εγκατέλειψε από την πρώτη μέρα εδώ.
_________________
"Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ρουπέλιον
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 909

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 05, 2012 2:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παλαιότερα οι εθνικές ελίτ δεν λογάριαζαν τίποτε μπρος στην απόφασή τους να προχωρήσουν σε πόλεμο. Έγδυναν κάθε εθνικοπατριωτικό πέπλο για να κινητοποιήσουν τις μάζες.
Τώρα πια οι παγκόσμιες ελίτ βρήκαν τρόπο να πηγαινοφέρνουν τα δισεκατομμύρια εν αγνοία των on-shore πληθυσμών κι έτσι ο πόλεμος κατέστη περιττός.
Τώρα η ανάγκη είναι αντίστροφη.
Τώρα πρέπει να ξεγυμνωθεί η κάθε μορφής ιδιοτικότητα για να στοχοποιηθεί επιστημονικά και να αποδειχθεί στα μάτια του εκάστοτε υποκειμένου πως όλα έχουν λυθεί, άδικα ανησυχεί και η ζωή είναι όμορφη κι απλά δεν το κατάλαβε εν μέσω μνημονίων και άλλων μηχανισμών υφαρπαγής κόπων.

Δείτε ποιος είναι ο σημερινός Ιβανόης :

http://www.youtube.com/watch?v=XZB3F9G4raw&feature=player_embedded



_________________
"Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ρουπέλιον
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 909

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 07, 2012 9:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τι συμπεράσματα μπορούμε να βγάλουμε από το βίντεο Ο γρίφος που διαχωρίζει το βίωμα από την εμπειρία της ομιλίας του νομπελίστα Κάνεμαν ;

Για όσους το είδαν ολόκληρο είναι με την ευκαιρία της εκλογής Ομπάμα απόψε και την επισήμανση τόσο καιρό και από άλλα χρόνια οτι πρόεδρος δεν βγαίνει εκεί αν δεν κερδίσει την πολιτεία του Οχάιο, εντυπωσιακά συμπτωματικό (ή όχι) το γεγονός οτι, αν ασχολείται ο Νομπελίστας με κάποιον επώνυμα σε αυτή τη μελέτη, είναι ο πιθανός εσωτερικός μετανάστης από (μαντέψτε) το Οχάιο προς την Καλιφόρνια και αποπειράται να δώσει το μήνυμα οτι κακώς φεύγει δυσαρεστημένος από το Οχάιο γιατί αυταπατάται (υποννοείται η ισχυρή του πεποίθηση με κομψό τρόπο βέβαια).
Μένει να δούμε αν ο Κάνεμαν έχει σχέση με τους Ρεπουμπλικανούς και τον πόνο τους για δεύτερη τετραετία Laughing
_________________
"Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ρουπέλιον
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 909

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 17, 2012 4:20 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Είναι απίστευτη η αίσθηση να μας επιστρέφουν πράγματα "δικά μας" που εμείς έχουμε παντελώς ξεχάσει.
Εδώ η Αρχαία Ελληνική Τραγωδία σε μια νέα εντελώς "καινοτομική" αποστολή :

Την αποδόμηση της επιτυχίας και της αυτολατρείας του ανθρωπίνου γένους.

Σ υ γ κ λ ο ν ι σ τ ι κ ό.

http://www.ted.com/talks/lang/el/alain_de_botton_a_kinder_gentler_philosophy_of_success.html
_________________
"Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ρουπέλιον
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 909

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 22, 2012 2:46 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν είναι απίθανο να'ρθει μια μέρα που οι πιο θαρραλέοι μέσα τους θα ευλογήσουν αυτή τη καταστροφή που βρήκε τη χώρα και φρέναρε τους όχι πια νέους απ'το να μας φύγει μια άλλη ζωή που πάντα νοσταλγούσαμε ήτανε "δίπλα μας" μα χρόνο δεν είχαμε ή δεν δίναμε και τώρα μέσ'απ'τον πόνο ξεπροβάλλει δειλά δειλά, σαν τα σαλιγκάρια μετά απ'τη βροχή, αφουγκραζόμενη τις διαθέσεις μας κι ένα καθάριο χαμόγελο ζητά πάντα πρόθυμη για συγχώρεση. Τι ευλογία στη μέση της γενιάς μετεωρητικό γεγονός να χαρίζει απλόχερα σκέψεις απροσπέλαστες σε αλλοτινούς καιρούς.
_________________
"Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ρουπέλιον
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 909

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 10, 2012 2:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλοσοφία της "μητέρας" όλων των αιτημάτων Απάντηση με Συμπερίληψη

Ρουπέλιον έγραψε:


Ο γρίφος που διαχωρίζει το βίωμα από την εμπειρία



Το εγώ και ο εαυτός kaneis και Mark ίσως μελετάται εξαιρετικά σε αυτή την επιστημονική διάλεξη ανωτέρω.
Είναι αυτό που θεωρεί ο καθένας από εσάς ;

Εγώ θεωρώ οτι υπάρχουν αρκετές αυτοτέλειες Εκεί μέσα αλλά στο τέλος όλες ομόσπονδες καλούνται να εκδώσουν κοινό ανακοινωθέν.
Κάποιες μονίμως αδικούνται και συνιστούν τον σκοτωμένο εαυτό μας.
_________________
"Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2337

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 10, 2012 4:27 pm    Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλοσοφία της "μητέρας" όλων των αιτημάτων Απάντηση με Συμπερίληψη

Ρουπέλιον έγραψε:
Ρουπέλιον έγραψε:


Ο γρίφος που διαχωρίζει το βίωμα από την εμπειρία



Το εγώ και ο εαυτός kaneis και Mark ίσως μελετάται εξαιρετικά σε αυτή την επιστημονική διάλεξη ανωτέρω.
Είναι αυτό που θεωρεί ο καθένας από εσάς ;

Εγώ θεωρώ οτι υπάρχουν αρκετές αυτοτέλειες Εκεί μέσα αλλά στο τέλος όλες ομόσπονδες καλούνται να εκδώσουν κοινό ανακοινωθέν.
Κάποιες μονίμως αδικούνται και συνιστούν τον σκοτωμένο εαυτό μας.


Όχι, δε νομίζω ότι έχει κάποια σχέση. Αυτός στην ουσία προσπαθεί να βρει τι καθορίζει έναν άνθρωπο. Οι αναμνήσεις του ή τα βιώματά του. Κάτι σαν το Dark City.

http://www.imdb.com/title/tt0118929/

Μπορώ να διαβάσω ένα βιβλίο και να το θυμάμαι μια ζωή, αλλά είναι εντελώς διαφορετικό να ΒΙΩΣΩ τις καταστάσεις που περιγράφονται στο βιβλίο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ρουπέλιον
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 909

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 10, 2012 5:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Περίεργο.
Εγώ διακρίνω την διστακτική επιφυλακτική ανακοίνωση τουλάχιστον τριών εαυτών :

αυτού που αναδύεται μέσα από την χρήση των μνημών (memory self)
αυτού που αναδύεται μέσα από την "χρήση" των ερεθισμάτων του παρόντος (experiense self)
αυτού που αναδύεται μέσα από την χρήση στοχασμών.


Κάποιος αναρωτήθηκε γιατί έχουμε κολλήσει στην αντίληψη του ενός θεού και όχι πολύ περισσότερων θεοτήτων και νομίζω πολύ πιο πρόσφορο είναι να αναρωτηθούμε γιατί να έχουμε μόνον έναν εαυτό και όχι πολλούς που συνεχώς διαπραγματεύονται έτοιμοι να αναδυθούν όταν το καλέσουν οι περιστάσεις.
Αν ήταν ένας μοναχά που άλλαζε κατά περίσταση συμπεριφορά τότε θα ήταν άγνωστο το αίσθημα της δυσαρέσκειας διότι δεν θα είχε ακροατήριο να το απευθύνει. Η ύπαρξη πολλαπλών εαυτών λύνει πολλά προβλήματα και στο επίπεδο της εναρμόνισης με το σύγχρονο (τυχαία ; ) πολιτικό σκηνικό (ο θεωρούμενος μοναδικός εαυτός δεν είναι άλλος από έναν πρωθυπουργό πολυκομματικής κυβέρνησης Cool και έτσι εξηγούνται και με πολύ επίκαιρους όρους πάρα πολλά όπως το ξύλο που πέφτει στα υπουργικά συμβούλια και μένουμε αναποφάσιστοι εμπρός σε σημαντικές αποφάσεις), αλλά και με το βιολογικό υπόστρωμα δεδομένου πως η τόσο τεράστια-γιγαντιαία συγκέντρωση νευρώνων θα ήταν εξαιρετικά απίθανο να μην έχει τμήματα που επενεργούν ως ένα βαθμό αυτόνομα σε σχέση με το τελικό προσφερόμενο προιόν συμπεριφοράς όπως το εκλαμβάνει ο έξω από τον εαυτό μας κόσμος. Αφ'ενός "πιέζουν" προς ικανοποίηση των παραμέτρων του αφ'ετέρου αποτιμούν το τελικό αποτέλεσμα και εξάγουν δυσαρέσκεια εντός μας ("είμαι δυσαρεστημένος με τον εαυτό μου" λέμε - Σοβαρά ; Διαθέτεις πολλούς ; Αμέ !)
_________________
"Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2337

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 10, 2012 6:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Χαχαχα, αχ κακομοίρη εαυτούλη μου, αναρωτιέμαι ο ΓΑΠ πόσους εαυτούς να έχει.

Υπάρχει μια τάση στη ψυχολογία, μετά το Φρόυντ κυρίως, προς τη δημιουργία πολλών και διαφορετικών εσωτερικών εννοιών, η καθεμιά με τα δικά της χαρακτηριστικά. Ο ψυχολόγος αναλυτής, αφού τις ορίσει και διαχωρίσει, επιτίθεται και εξετάζει μία μία από αυτές ξεχωριστά, προσπαθεί να βρει τις σχέσεις μεταξύ τους και το πώς όλες αυτές μαζί επηρρεάζουν την ολοκληρωμένη προσωπικότητα του ατόμου. Εξού και το εγώ, ο εαυτός, που τώρα μαθαίνουμε ότι χωρίζεται σε remembering, experience και reflective, το ΑΝΙΜΑ, η ψυχή, το πνεύμα, ο νους, οι σκιές κοκ. Όλα αυτά καλά είναι, αλλά τρέφουν τον κίνδυνο να μας αποπροσανατολίσουν.

Στο κάτω κάτω δεν έχουν υλική υπόσταση, ούτε έχει δει ή απομονώσει κανείς ένα νου, έναν εαυτό, ένα εγώ ή μια ψυχή.
Είναι βοηθητικά δημιουργήματα για να μπορέσει να μελετηθεί καλύτερα η ανθρώπινη συμπεριφορά και ψυχολογία. Ας μην τα παίρνουμε και τόσο πολύ στα σοβαρά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ρουπέλιον
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 909

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 10, 2012 9:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

mark έγραψε:


Στο κάτω κάτω δεν έχουν υλική υπόσταση, ούτε έχει δει ή απομονώσει κανείς ένα νου, έναν εαυτό, ένα εγώ ή μια ψυχή.
Είναι βοηθητικά δημιουργήματα για να μπορέσει να μελετηθεί καλύτερα η ανθρώπινη συμπεριφορά και ψυχολογία. Ας μην τα παίρνουμε και τόσο πολύ στα σοβαρά.


Μου ακούγεται δογματικό αυτό Mark.
Μονοθεισμός και ξερό ψωμί.
Το χάσμα των επιστημονικών ελίτ με τον μέσο άνθρωπο θα μεγαλώνει όσο ζητούμε εκλαικευμένη γνώση και κατά κανόνα συμβατή με τα μέχρι πρότεινος πιστεύω μας.
Πως να αντιπαλαίψεις τον δογματισμό όταν ο διάολος κρύβεται στις λεπτομέρειες που αρνούμαστε να εξετάζουμε ;
Rolling Eyes
_________________
"Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ρουπέλιον
Πρύτανης


Εγγραφή: 24 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 909

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 11, 2012 12:07 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όταν άνοιξα αυτό το θέμα εννοούσα και είχα στο μυαλό μου ως ΑΙΤΗΜΑ την ευτυχία.
Στην πριν λίγο απάντησή μου μου στο θέμα http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=143315&highlight=#143315 συνειδητοποίησα πως παρέλειψα κάτι που ίσως για κάποιους να θεωρείται και ανώτερο αίτημα (την επέκταση του προσδόκιμου ζωής πχ στα 200 χρόνια) και την ίδια στιγμή μου γεννήθηκε μια προκλητική ερώτηση με αφορμή τις διενέξεις περί θρησκειών του spyros, gianiss, maxim και άλλων.
Ας την θέσω και ευελπιστώ να μην ρίψουν το γνωστό ανάθεμα Laughing

Ερώτηση :

Εμφανίζεται λοιπόν η επιστήμη μέσω ενός freak επιστήμονα και επιλύει το ιατρικό πρόβλημα της παράτασης του βίου μας κατά περίπου 100 χρόνια αλλά η μη κερδοσκοπική οργάνωση που ιδρύει προκειμένου για την εφαρμογή της μεθόδου στους ενδιαφερόμενους εκτός από ένα όχι ευκαταφρόνητο ποσό για την επέμβαση που διατείθεται σε φιλανθρωπικούς σκοπούς περιέχει και έναν όρο : να απαρνηθεί εγγράφως ο υπό επέκταση κατά 100 χρόνια ζωής ενδιαφερόμενος από οποιαδήποτε σχέση με θρησκεία και συγκεκριμένα να αποκηρύξει αυτήν στην οποία επίστευε μέχρι τούδε και το όνομά σας θα εχαρασσότανε σε μία πλατινένια πλάκα και θα δημοσιευότανε προς κοινή θέα όλων στο Inetrnet (οι server θα πέφτανε συνέχεια από την επισκεψιμότητα φυσικά) !
Επίσης οι άθεοι θα έπρεπε να δηλώσουν πίστη σε οποιαδήποτε από τις τρεις μονοθειστικές θρησκείες και να βαπτισθούν ή ότι άλλο προβλέπει η αντίστοιχη θρησκεία !

Τι θα κάνατε τότε ;

Rolling Eyes



_________________
"Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον, όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα" Φ.Ροσφουκώ
"Οι άνθρωποι αγωνίζονται πιο σκληρά για τα συμφέροντά τους παρά για τα δικαιώματά τους." Ναπολέων
"Ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που κάνει παζάρια" Άνταμ Σμιθ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2337

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 11, 2012 2:57 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θα παίρναμε τα 100 χρόνια, θα υπογράφαμε ο,τι χαρτι μας έδιναν, θα συμφωνούσαμε να γίνουμε θρήσκοι ή άθρησκοι/άθεοι, μέχρι και κώλο θα δίναμε, και μετά θα μπαίναμε στο filosofia.gr να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τις προηγούμενες μας θέσεις.
Τι άλλο να κάναμε δηλαδή;

Εκτός από την παράταση ζωής, θα είχαμε επιπλέον την ικανοποίηση ότι το εξαπατήσαμε το σύστημα, ότι το πιάσαμε κορόιδο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mark
Πρύτανης


Εγγραφή: 23 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 2337

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 11, 2012 3:14 am    Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλοσοφία της "μητέρας" όλων των αιτημάτων Απάντηση με Συμπερίληψη

Ρουπέλιον έγραψε:
Ρουπέλιον έγραψε:


Ο γρίφος που διαχωρίζει το βίωμα από την εμπειρία



Το εγώ και ο εαυτός kaneis και Mark ίσως μελετάται εξαιρετικά σε αυτή την επιστημονική διάλεξη ανωτέρω.
Είναι αυτό που θεωρεί ο καθένας από εσάς ;

Εγώ θεωρώ οτι υπάρχουν αρκετές αυτοτέλειες Εκεί μέσα αλλά στο τέλος όλες ομόσπονδες καλούνται να εκδώσουν κοινό ανακοινωθέν.
Κάποιες μονίμως αδικούνται και συνιστούν τον σκοτωμένο εαυτό μας.


Σχετικά με τον Dice Man αλλά και την τύχη γενικότερα.

Με την τύχη γινόμαστε άμοιροι ευθυνών.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
Σελίδα 1 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center