Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
afham Διαχειριστής
Εγγραφή: 02 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 1894 Τόπος: Φωτονερόπετρα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 23, 2003 12:09 pm Θέμα δημοσίευσης: Πήγαινε κι άνοιξε την πόρτα.... |
|
|
Πήγαινε κι άνοιξε την πόρτα.
Μπορεί απ'έξω εκεί να στέκει
ένα δέντρο, ένα δάσος,
ένας κήπος,
ή μια πόλη μαγική
Πήγαινε κι άνοιξε την πόρτα.
Μπορεί να είναι το σκυλί που ψαχουλεύει.
Μπορεί να δεις κάποια μορφή,
ή ένα μάτι,
ή την εικόνα
μιας εικόνας.
Πήγαινε κι άνοιξε την πόρτα.
Αν είναι η καταχνιά
θα καθαρίσει.
Πήγαινε κι άνοιξε την πόρτα.
Κι αν είναι μόνο η σκοτεινιά
που θορυβεί
κι αν είναι μόνο
κούφιος άνεμος
κι αν
τίποτα
δεν είναι
έξω εκεί,
πήγαινε κι άνοιξε την πόρτα.
Τουλάχιστο
θα γίνει
κάποιο
ρεύμα.
(Μίροσλαβ Χόλουμπ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Phoenix Υφηγητής
Εγγραφή: 25 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 02, 2003 9:09 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γκρέμισμα θέλει η παλιόπορτα. _________________
There are No Masters,There are No Teachers. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
afham Διαχειριστής
Εγγραφή: 02 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 1894 Τόπος: Φωτονερόπετρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 02, 2003 9:56 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μόνο γκρέμισμα;;;; μπουλντόζα σε όλο σπίτι λέω εγώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 29, 2003 8:18 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ποίημα Μπλόφα
Μάλλον μιλάει για τον σύγχρονο αστό ηλεκτράνθρωπο. Είναι αστός διότι έχει την δυνατότητα να μένει μέσα (στα χωριά, με τις πολλές μυρωδιές από τα γρέκια, αναγκαστικά θέλεις να βγείς να ξεσκάσεις!). Είναι ηλεκτράνθρωπος διότι είναι καλωδιωμένος! Πως αλλιώς θα στέλνει μηνύματα και θα λαμβάνει πράγματα χωρίς να βγαίνει; Θέλει τα καλώδιά του!
Τελικά τι είναι ο αστός ηλεκτράνθρωπός; Ο καθαρός καταναλωτής που δεν έχει επαφή με το φυσικό περιβάλλον αλλά με το τεχνητό, με έναν χώρο γεμάτο προδιαγραφές-DIN AFNOR BS- Όπου τίποτα δεν είναι τυχαίο και όλα είναι προβλέψιμα.
Το άνοιγμα της πόρτας είναι η εμφάνιση της αβεβαιότητας! Και να μην δώσεις σημασία το άνοιγμα και μόνο θα δώσει φρέσκο αέρα-ρεύμα-.
Η προτροπή βέβαια της ανανέωσης είναι φτιαχτή - πονηρή. Διότι εξ ορισμού ο ένδον δεν έχει επικοινωνία από τυχαίο πρόσωπο. Άρα το ποίημα το άκουσε από τα μέσα που έχουν την κανονική προδιαγραφή- είναι εντός ορίων-
Η ύπαρξη της πόρτας και με την προτροπή για το άνοιγμα όταν είναι από τους μέσα, από αυτούς που ελέγχουν, μόνο ένα σκοπό μπορεί να έχει: Να ανακαλύψουν τον επαναστάτη.
Άρα το ποίημα έχει μια σκοπιμότητα να δοκιμάσει τον πειθήνιο.
Αυτός ο Μιροσλάβ από ποιο κομουνιστικό κράτος ήταν; _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
afham Διαχειριστής
Εγγραφή: 02 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 1894 Τόπος: Φωτονερόπετρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 29, 2003 5:29 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενδιαφέρουσα η οπτική σου. Δεν έχω να πω κάτι εναντίον ή υπέρ της αφού πρόκειται για τέχνη, έναν ούτως ή άλλως παράδοξο τρόπο σκέψης
Ο Μίροσλαβ Χόλουμπ ήταν Τσέχος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Paraskevas Stavropoulos Λέκτωρ
Εγγραφή: 21 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 39
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 24, 2003 3:09 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
afham έγραψε: | Ενδιαφέρουσα η οπτική σου. Δεν έχω να πω κάτι εναντίον ή υπέρ της αφού πρόκειται για τέχνη, έναν ούτως ή άλλως παράδοξο τρόπο σκέψης
Ο Μίροσλαβ Χόλουμπ ήταν Τσέχος. |
Θα μπορούσες να θεωρήσεις όμως την τέχνη φιλοσοφία; Δε θα μπορούσε να είναι ένα ποίημα διατύπωση μιας φιλοσοφικής θέσης; (Όπως καταλαβαίνεις ανοίγω καινούργιο θέμα μέσα στο θέμα. Πιστεύω ότι οι Υπνοβάτες ή ο Θάνατος του Βιργιλίου του Μπρόχ είναι και φιλοσοφικά κείμενα. Η άποψη ότι το καλλιτεχνικό προϊόν δεν είναι χρηστικό δεν με βρίσκει σύμφωνο.) _________________ "παντού όπου προβάλλεται πολύ έντονα η δύναμη μιας πίστης, συμπεραίνουμε οτι υπάρχει μια αδυναμία στην απόδειξή της." --- Νίτσε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
afham Διαχειριστής
Εγγραφή: 02 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 1894 Τόπος: Φωτονερόπετρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 24, 2003 3:30 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και φυσικά το καλλιτεχνικό προϊόν έχει χρηστική αξία και ίσως διαπερνά ευκολότερα ιδέες στον δέκτη απότι κάποιο επιστημονικό ή φιλοσοφικό προϊόν. Παρολαυτά η φιλοσοφία είναι δύσκολη και απευθύνεται σε λίγους. Ως ανταμοιβή αυτοί οί λίγοι οδηγούνται σε ασφαλέστερα πορίσματα έχοντας ως βασικό οδηγητή την αιτιολογημένη (κριτική) σκέψη.
Αντίθετα η τέχνη απευθύνεται σε όλους, είναι ανοιχτή σε όλους. Έχει σα βασικό παράγοντα τα συναισθήματα (και τη σκέψη ίσως σε ένα ύστερο βέβαια επίπεδο). Το σχετικό της ερμηνείας της όμως καθιστά λιγότερο ασφαλή τα συμπεράσματα που μπορεί να συνάγει κάποιος από μια ιδέα που περιέχεται σε ένα καλλιτέχνημα.
Με λίγα λόγια δεν προτιμώ την τέχνη για να παρουσιαστεί στα μάτια μου κάποια ιδέα ίσως γιατί δεν έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στα συναισθήματά μου. Ποιος έχει άλλωστε; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iason Πρύτανης
Εγγραφή: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 4108 Τόπος: (Γ)Ελλάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 24, 2003 5:31 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είπε ο Ουάιλντ, ένας από τους μεγαλύτερους ψευταράδες που έζησαν ποτέ:
«Η τέχνη είναι ένα ψέμμα που λέει την αλήθεια».
_________________ -Κάθε λόγος μπορεί να έχει αντίλογο. Κάθε αντίλογος πρέπει να έχει λόγο.
-Εγέμισεν ο ουρανός πετούμενους γαϊδάρους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Paraskevas Stavropoulos Λέκτωρ
Εγγραφή: 21 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 39
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 24, 2003 7:55 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
afham έγραψε: | Και φυσικά το καλλιτεχνικό προϊόν έχει χρηστική αξία και ίσως διαπερνά ευκολότερα ιδέες στον δέκτη απότι κάποιο επιστημονικό ή φιλοσοφικό προϊόν. Παρολαυτά η φιλοσοφία είναι δύσκολη και απευθύνεται σε λίγους. Ως ανταμοιβή αυτοί οί λίγοι οδηγούνται σε ασφαλέστερα πορίσματα έχοντας ως βασικό οδηγητή την αιτιολογημένη (κριτική) σκέψη.
Αντίθετα η τέχνη απευθύνεται σε όλους, είναι ανοιχτή σε όλους. Έχει σα βασικό παράγοντα τα συναισθήματα (και τη σκέψη ίσως σε ένα ύστερο βέβαια επίπεδο). Το σχετικό της ερμηνείας της όμως καθιστά λιγότερο ασφαλή τα συμπεράσματα που μπορεί να συνάγει κάποιος από μια ιδέα που περιέχεται σε ένα καλλιτέχνημα.
Με λίγα λόγια δεν προτιμώ την τέχνη για να παρουσιαστεί στα μάτια μου κάποια ιδέα ίσως γιατί δεν έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στα συναισθήματά μου. Ποιος έχει άλλωστε; |
Και η τέχνη σε ορισμένες περιπτώσεις είναι δύσκολη και απευθύνεται σε λίγους και η φιλοσοφία σε πολλές περιπτώσεις (και δε μιλώ για Κίρκεγκορ) μπορεί να είναι εύκολη και να την καέχουν πολλοί. Όσο για την τέχνη θα έλεγα ότι για μένα δεν έχει σα στόχο τα συναισθήματα. Συνήθως λέμε ότι τέχνη είναι ανοικείωση της πραγματικότητας. Ίσως σε αυτό να διαφέρει από τη φιλοσοφία. Για να επιστρέψω στα συναισθήματα να πω ότι εγώ τουλάχιστον δεν περιμένω αυτό από την τέχνη. Αναρωτιέμαι λοιπόν ποια η διαφορά ανάμεσα σε φιλοσοφία και τέχνη. Μήπως σε κάποιες περιοχές της η τέχνη είναι εφαρμογή της φιλοσοφίας; _________________ "παντού όπου προβάλλεται πολύ έντονα η δύναμη μιας πίστης, συμπεραίνουμε οτι υπάρχει μια αδυναμία στην απόδειξή της." --- Νίτσε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 25, 2003 3:30 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλιστα. Αποφάσισα σε μια παράγραφο να δώσω την διαφορά τέχνης και φιλοσοφίας. Το να περιορίζομαι στον χώρο είναι θέμα τέχνης! Αν το προϊόν της τέχνης δεν μπορεί να γίνει κατανοητό τότε δεν είναι ολοκληρωμένο. Δηλαδή το αποτέλεσμα της τέχνης πρέπει να είναι κάτι σε συγκεκριμένο χώρο και ολόκληρο-γιαυτό και ονομάζουμε τους πίνακες, τα ποιήμητα, κ.α. Η φιλοσοφία κάνει χρήση του λόγου και το αποτέλεσμα έχει πολλαπλές μορφές αλλά για καθένα μας μια και μοναδική. Στην τέχνη μπορούμε να συμφωνήσουμε με μια λέξη: Αυτό είναι ωραίο, το αυτό το έχουμε μπροστά μας. Στην φιλοσοφία, ο προσδιορισμός του ΑΥΤΟ δεν είναι σε όλους γνωστός -όλοι έχουν μια άποψη αλλά όχι μια πλήρη όψη-. Άρα η συμφωνία Ωραίο, στην φιλοσοφία είναι ψέμα κυριολεκτικά, αλήθεια συμβατικά. _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kori Καθηγητής
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 63 Τόπος: ΓΛΥΦΑΔΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Σεπ 28, 2003 6:10 am Θέμα δημοσίευσης: Πγαινε κι ανοιξε την πορτα... |
|
|
..ισωs να προκειται για πολιτικουs προβληματισμουs ισωs kαι οχι.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΜΠΑΡΩΘΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΑΣ ΣΚΕΨΕΙΣ,ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ,ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΣ ΕΞΕΛΙΞΗ.ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟ ΝΑ ΕΠΕΞΑΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΕΙΣΠΡΑΞΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ, ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΟΣΟ ΑΥΤΗ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΠΙΤΡΕΨΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΓΩΣΕΙ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ.ΟΞΥΜΟΡΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΩ.
ΑΝΟΙΞΕ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ .ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΤΗΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗ ΜΑΓΕΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΦΗΝΟΜΑΙ ΤΟ ΕΚΤΙΘΕΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΕΙΝΟΝ ,ΣΕ ΚΕΙΝΟΥΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΕΔΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΡΙΣΚΟ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΩ ΣΟΥ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΠΟΡΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΜΥΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ.ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ!
ΙΣΩΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΑΙΡΙΑΣΜΑ ΖΩΗΣ ΤΗΝ ΓΑΛΗΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΟΠΩΣ ΟΤΑΝ ΑΤΕΝΙΖΕΙΣ ΕΝΑΝ ΟΜΟΡΦΟ ΚΗΠΟ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΓΓΙΓΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΥΡΩΔΙΑ ΤΗΝ ΑΦΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑ "ΔΕΝΤΡΟ' ΝΑ ΔΕΙΣ
ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΣΥΝΕΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΟΠΤΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΘΑΝΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΕΝΑΣΧΟΛΙΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΠΟΝΕΣΕΙΣ ΝΑ ΓΕΥΤΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΠΑΡΑΠΕΡΑ.
ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΙΣΩΣ
ΒΡΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΤΙΓΜΗΣ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥΣ,Η ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΑΓΩΜΑΡΑ ΜΗ ΣΕ ΤΟΜΑΞΕΙ ΑΥΤΟ .ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΤΟΙΜΟΣ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ Η ΑΚΟΜΑ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΣΟΥ.
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ,ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΙΝΗΣΗ ΖΕΙΣ
ΕΡΩΤΕΥΕΣΑΙ,ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΕΣΑΙ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ
ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ .ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΟΡΜΗΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΝΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΤΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΝΟΙΩΣΟΥΝ ΤΙ?[/i] _________________ να ζείς ,ν'αγαπάς και να μαθαίνεις
ΛΕΟ ΜΠΟΥΣΚΑΛΙΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Σεπ 29, 2003 4:34 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποιητικά αυτά που έγραψες, αλλά αν ένα ποίημα εξετάζετε δύσκολα τότε δυο είναι πνευματικός μαραθώνιος.
Τι να πρωτοσυλλάβω (μυαλό είναι βρε παιδιά!), πώς έχουμε αμπαρωθεί, πώς μας λέει η Kori ότι δια μαγείας μετακινούμαστε από στάση σε στάση ζωής (ζωή με τηλεκοντρόλ, γιατί να έχουμε παγωμένες καρδιές - η τεχνολογία δημιουργεί παγωμένη καρδιά; (προσωπικά το αυτοκινητάκι μου με φέρνει πιο κοντά στην αγάπη μου!)
Εν τω μεταξύ τι λέμε αισθήσεις αποδοχής; Τότε τα αισθήματα τι είναι αποκτήματα από αισθήσεις παραδοχής ή όχι; Μήπως μπερδεύεις αισθήσεις με παραισθήσεις (παρεμβολίσιμες αισθήσεις από το πουθενά!)
Δεν συνεχίζω το δημοσίευμα της Kori είναι ένα νέο θέμα και πρέπει να εξεταστεί ξεχωριστά! _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tai Πρύτανης
Εγγραφή: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 123 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Σεπ 29, 2003 1:04 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θέλει μεγάλη τόλμη ή έκθεση. Πρέπει να αντέχεις την σηματοδότηση των μειονεκτημάτων σου. Να αντέχεις το μεγάλο φωτεινό βέλος που θα σε δείχνει και τον προβολέα που θα σε στραβώνει. Και επειδή μόνο άμα πεθάνεις θα βρουν να πουν καμιά καλή κουβέντα, γι αυτό οι περισσότεροι κρύβονται πίσω από βαριές πόρτες.
Ο αέρας της ελευθερίας είναι κρύος, οι ευαίσθητοι μπορεί να πάθουν ψύξη.
Ο τολμηρός, ο ειρηνικός πολεμιστής, ο άνθρωπος που θα προσπαθήσει να εξερευνήσει τον ωκεανό με βάρκα, αυτός έχει έτσι κι αλλιώς την πόρτα διάπλατη αν όχι βγαλμένη από τους μεντεσέδες της.
Για τους άλλους μην ελπίζεις, είναι τόσο καλά κλειδαμπαρωμένοι, που και να θελήσουν να το κάνουν κάποτε δεν θα μπορούν. Θα έχουν ξεχάσει που έβαλαν το κλειδί.
Τώρα γράφοντας αυτά, κατάλαβα μια κουβέντα ενός γέρου πριν από χρόνια.
Αν δεις κάποιον να κοιμάται, μην τον ξυπνάς. Ριχτου και μια κουβέρτα. Μπορεί να του χαλάσεις το Όνειρο. ( την ασφάλεια, θα πρόσθετα εγώ ) _________________ ΓΙΑ Ν"ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kori Καθηγητής
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 63 Τόπος: ΓΛΥΦΑΔΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Σεπ 29, 2003 1:33 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tai έγραψε: | Θέλει μεγάλη τόλμη ή έκθεση. Πρέπει να αντέχεις την σηματοδότηση των μειονεκτημάτων σου. Να αντέχεις το μεγάλο φωτεινό βέλος που θα σε δείχνει και τον προβολέα που θα σε στραβώνει. Και επειδή μόνο άμα πεθάνεις θα βρουν να πουν καμιά καλή κουβέντα, γι αυτό οι περισσότεροι κρύβονται πίσω από βαριές πόρτες.
Ο αέρας της ελευθερίας είναι κρύος, οι ευαίσθητοι μπορεί να πάθουν ψύξη.
Ο τολμηρός, ο ειρηνικός πολεμιστής, ο άνθρωπος που θα προσπαθήσει να εξερευνήσει τον ωκεανό με βάρκα, αυτός έχει έτσι κι αλλιώς την πόρτα διάπλατη αν όχι βγαλμένη από τους μεντεσέδες της.
Για τους άλλους μην ελπίζεις, είναι τόσο καλά κλειδαμπαρωμένοι, που και να θελήσουν να το κάνουν κάποτε δεν θα μπορούν. Θα έχουν ξεχάσει που έβαλαν το κλειδί.
Τώρα γράφοντας αυτά, κατάλαβα μια κουβέντα ενός γέρου πριν από χρόνια.
Αν δεις κάποιον να κοιμάται, μην τον ξυπνάς. Ριχτου και μια κουβέρτα. Μπορεί να του χαλάσεις το Όνειρο. ( την ασφάλεια, θα πρόσθετα εγώ ) | .ΑΠΛΑ....ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕΣ ΑΥΤΗ ΕΔΩ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ! _________________ να ζείς ,ν'αγαπάς και να μαθαίνεις
ΛΕΟ ΜΠΟΥΣΚΑΛΙΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Κλέλια Υφηγητής
Εγγραφή: 19 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 17 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 30, 2003 12:07 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα επιστρέψω στα της τέχνης...
Η τέχνη δεν είναι η πραγματικότητα: υποδύεται, παριστάνει την πραγματικότητα. Την ανασυνθέτει ("μίμησις") ως σύμβαση, συνήθως
με όρους και συνθήκες "ιδανικές": "ποιητικήι αδείαι".
Η απελευθερωτική δύναμη της τέχνης είναι απαράμιλλη:
-Η πραγματικότητα είναι υποχρεωτική. Η τέχνη είναι επιλογή, και δεν είναι,
καθεαυτή, ούτε ωφέλιμη ούτε βλαβερή.
-Συνεπικουρεί στην ανάγκη για έναν δικό μας κόσμο. Η φαντασία απελευθερώνει τις διανοητικές δυνάμεις: τους επιτρέπει να αναπτυχθούν δίχως τους καταναγκασμούς της πραγματικότητας.
-Στηρίζει την ανάγκη για έναν ελεγχόμενο κόσμο. Ο φαντασιακός κόσμος είναι έργο μας:ορίζει αυτός τους δικούς του καταναγκασμούς...! ( Ωστόσο, αυτός ο φαντασιακός κόσμος ορίζεται από τις ανάγκες και τις δυνατότητες που προσφέρει η πραγματικότητα: για τον λόγο αυτόν κάθε τέχνη ανταποκρίνεται με την εποχή της (ιστορικότητα).
Άρα σύμφωνα και με τον...ψευταρά τον Ουάιλντ, η τέχνη ειναι σίγουρα ένα ψέμα, που λέει τουλάχιστον τη δική μας, καταδική μας αλήθεια... _________________ Τη θάλασσα, τη θάλασσα, ποιός θα μπορέσει να την εξαντλήσει; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|