Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Είναι η θρησκεία και η επιστήμη συμβατές; |
Ναι |
|
23% |
[ 25 ] |
Όχι |
|
60% |
[ 63 ] |
Μόνο αν η επιστήμη κατανοήσει τα όρια της |
|
5% |
[ 6 ] |
Μόνο αν η θρησκεία κατανοήσει τα όρια της |
|
10% |
[ 11 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 105 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 8:47 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
opyrgos έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | opyrgos έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skakos έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Η διαφορά επιστημονικών αξιωμάτων και πίστης,γενικά,είναι η διαφορά ανάμεσα στη σύμβαση και την υπόθεση.Η πρώτη δεν χρήζει αποδείξεως εξ ορισμού,αντίθετα με τη δεύτερη. |
Άρα μπορείς να ξεκινήσεις μια θεωρία με ένα αξίωμα στο οποίο ΔΕΝ πιστεύεις...; |
Αν είναι επιστημονική,κάλλιστα.Αν είναι θρησκευτική,όχι. | Πού κολλάει αυτή η συσχέτιση; Η θρησκεία δεν έχει θεωρήματα. |
Φυσικά και δεν έχει θεωρήματα αφού τα θεωρήματα επαληθεύονται κι η θρησκεία δεν εχει επαληθεύσει τίποτ' απ' όσα λέει.Υποθέσεις κάνει και μέχρι τώρα πολλές απ' αυτές έχουν διαψευστεί. | Φυσικά και έχει επαληθεύσει πολλά απ' αυτά που λέει αν και δεν έχει να κάνει με θεωρήματα π.χ. ο χωρισµός των υδάτων της Ερυθράς Θάλασσας από τον Μωυσή, μια και ήταν και το θέμα μας. |
Τώρα τι σχέση έχει ένα φυσικό φαινόμενο με τη θρησκεία, αυτό μόνο ο όπυργος το ξέρει. Δηλαδή βγαίνει το συμπέρασμα ότι:
1. Όντως διέσχισαν οι Ισραηλίτες την Ερυθρά; (λέμε τώρα...)
2. άρα ο παράδεισος και η κόλαση είναι υπαρκτοί τόποι και ο θεός υπάρχει. Ωραία επαλήθευση! Μόνο που οι επαληθεύσεις δε λειτουργούν έτσι γι αυτό ας μαζευτούμε κι ας μη λέμε ότι μάς κατέβει. _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 8:50 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
άλλη "επαλήθευση"
1. Ήταν ο Μωάμεθ υπαρκτό πρόσωπο;
2. Επαλήθευση! Ο Αλλάχ υπάρχει και επομένως και οι σαράντα παρθένες, τα βουνά από ρύζι κλπ!
..... δεν έχω τι άλλο να πω _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 8:53 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
άλλη επαλήθευση!
Έγινε ο Τρωικός πόλεμος;
Οι Δώδεκα θεοί του Ολύμπου υπάρχουν! Το λέει ο Ομηρος!
Α ρε κάτι επαληθεύσεις που κάνουμε σήμερα!
Πάρε κόσμε επαληθεύσεις!!! Τζάμπα είναι!! _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος
Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 10:57 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: | opyrgos έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | opyrgos έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skakos έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Η διαφορά επιστημονικών αξιωμάτων και πίστης,γενικά,είναι η διαφορά ανάμεσα στη σύμβαση και την υπόθεση.Η πρώτη δεν χρήζει αποδείξεως εξ ορισμού,αντίθετα με τη δεύτερη. |
Άρα μπορείς να ξεκινήσεις μια θεωρία με ένα αξίωμα στο οποίο ΔΕΝ πιστεύεις...; |
Αν είναι επιστημονική,κάλλιστα.Αν είναι θρησκευτική,όχι. | Πού κολλάει αυτή η συσχέτιση; Η θρησκεία δεν έχει θεωρήματα. |
Φυσικά και δεν έχει θεωρήματα αφού τα θεωρήματα επαληθεύονται κι η θρησκεία δεν εχει επαληθεύσει τίποτ' απ' όσα λέει.Υποθέσεις κάνει και μέχρι τώρα πολλές απ' αυτές έχουν διαψευστεί. | Φυσικά και έχει επαληθεύσει πολλά απ' αυτά που λέει αν και δεν έχει να κάνει με θεωρήματα π.χ. ο χωρισµός των υδάτων της Ερυθράς Θάλασσας από τον Μωυσή, μια και ήταν και το θέμα μας. |
Τώρα τι σχέση έχει ένα φυσικό φαινόμενο με τη θρησκεία, αυτό μόνο ο όπυργος το ξέρει. Δηλαδή βγαίνει το συμπέρασμα ότι:
1. Όντως διέσχισαν οι Ισραηλίτες την Ερυθρά; (λέμε τώρα...)
2. άρα ο παράδεισος και η κόλαση είναι υπαρκτοί τόποι και ο θεός υπάρχει. Ωραία επαλήθευση! Μόνο που οι επαληθεύσεις δε λειτουργούν έτσι γι αυτό ας μαζευτούμε κι ας μη λέμε ότι μάς κατέβει. | Η ειρωνεία για ακόμη μια φορά το μόνο σου "επιχείρημα"!
ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ! ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!
Και από τις συζήτησεις που είχαμε για τα πανεπιστήμια και εξής είχα ξαναρχίσει να σε παίρνω στα σοβαρά. Κάποια άτομα όμως δεν αξίζουν τη σοβαρότητα.
ΜΗΝ ΣΕ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΕΣ, ΓΙΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ... ΜΑ ΤΟ ΘΕΟ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Bugman Πρύτανης
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 13585 Τόπος: Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 3:52 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τους έχεις κάψει όλους Opyrge! Κάτι έχουν όλοι ή κάτι έχεις εσύ δεν εξηγείται αλλιώς...
Μάθε πρώτα να συζητάς και μετά τα ξαναλέμε! _________________ Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!
Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος
Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 6:19 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τράβα απο δω ρε φορτοεκφορτωτή! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 11:00 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
opyrgos έγραψε: | Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: | opyrgos έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | opyrgos έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skakos έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | Η διαφορά επιστημονικών αξιωμάτων και πίστης,γενικά,είναι η διαφορά ανάμεσα στη σύμβαση και την υπόθεση.Η πρώτη δεν χρήζει αποδείξεως εξ ορισμού,αντίθετα με τη δεύτερη. |
Άρα μπορείς να ξεκινήσεις μια θεωρία με ένα αξίωμα στο οποίο ΔΕΝ πιστεύεις...; |
Αν είναι επιστημονική,κάλλιστα.Αν είναι θρησκευτική,όχι. | Πού κολλάει αυτή η συσχέτιση; Η θρησκεία δεν έχει θεωρήματα. |
Φυσικά και δεν έχει θεωρήματα αφού τα θεωρήματα επαληθεύονται κι η θρησκεία δεν εχει επαληθεύσει τίποτ' απ' όσα λέει.Υποθέσεις κάνει και μέχρι τώρα πολλές απ' αυτές έχουν διαψευστεί. | Φυσικά και έχει επαληθεύσει πολλά απ' αυτά που λέει αν και δεν έχει να κάνει με θεωρήματα π.χ. ο χωρισµός των υδάτων της Ερυθράς Θάλασσας από τον Μωυσή, μια και ήταν και το θέμα μας. |
Τώρα τι σχέση έχει ένα φυσικό φαινόμενο με τη θρησκεία, αυτό μόνο ο όπυργος το ξέρει. Δηλαδή βγαίνει το συμπέρασμα ότι:
1. Όντως διέσχισαν οι Ισραηλίτες την Ερυθρά; (λέμε τώρα...)
2. άρα ο παράδεισος και η κόλαση είναι υπαρκτοί τόποι και ο θεός υπάρχει. Ωραία επαλήθευση! Μόνο που οι επαληθεύσεις δε λειτουργούν έτσι γι αυτό ας μαζευτούμε κι ας μη λέμε ότι μάς κατέβει. | Η ειρωνεία για ακόμη μια φορά το μόνο σου "επιχείρημα"!
ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ! ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!
Και από τις συζήτησεις που είχαμε για τα πανεπιστήμια και εξής είχα ξαναρχίσει να σε παίρνω στα σοβαρά. Κάποια άτομα όμως δεν αξίζουν τη σοβαρότητα.
ΜΗΝ ΣΕ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΕΣ, ΓΙΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ... ΜΑ ΤΟ ΘΕΟ! |
Νομίζεις ότι η άποψή σου έχει έρεισμα; Από πότε θα στεναχωρηθούμε που δεν μάς εγκρίνεις;
Όσο για την ειρωνία, δεν είναι καθόλου ειρωνία. Απλά σού αντέστρεψα το επιχείρημά σου. Αν εκθέτεις τέτοιου είδους απαράδεκτα, παιδαριώδη και παράλογα "επιχειρήματα", τέτοιες απαντήσεις θα παίρνεις. Τέλος. Δεν μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε εδώ πέρα. Απλά δε γίνεται ρε φίλε. Οπότε κάνε λίγο κράτει και μίλα για πράγματα που έχουν βάση και πραγματικό ειδικό βάρος. _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος
Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 11:35 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: | Όσο για την ειρωνία, δεν είναι καθόλου ειρωνία. Απλά σού αντέστρεψα το επιχείρημά σου. Αν εκθέτεις τέτοιου είδους απαράδεκτα, παιδαριώδη και παράλογα "επιχειρήματα", τέτοιες απαντήσεις θα παίρνεις. | Λυπάμαι που τα επιχειρήματά μου δεν είναι "λέμε τώρα", "Μαζέψου λίγο γιατί δε μιλάς σε κουτούς και σε αγνοώντες", "αυτό είναι και τέλος", "άκου εκεί ιστορικότητα της Βίβλου", "Δεν μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε εδώ πέρα" κτλ. κτλ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 7:50 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
opyrgos έγραψε: | Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: | Όσο για την ειρωνία, δεν είναι καθόλου ειρωνία. Απλά σού αντέστρεψα το επιχείρημά σου. Αν εκθέτεις τέτοιου είδους απαράδεκτα, παιδαριώδη και παράλογα "επιχειρήματα", τέτοιες απαντήσεις θα παίρνεις. | Λυπάμαι που τα επιχειρήματά μου δεν είναι "λέμε τώρα", "Μαζέψου λίγο γιατί δε μιλάς σε κουτούς και σε αγνοώντες", "αυτό είναι και τέλος", "άκου εκεί ιστορικότητα της Βίβλου", "Δεν μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε εδώ πέρα" κτλ. κτλ. |
Είπα κι άλλα αλλά προφανώς εκεί κλείνουμε τα αυτιά μας γιατί δεν έχουμε τι να πούμε... _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος
Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 10:10 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΕ ΜΟΥ;!!!! ΠΟΥΝΤΑ;!!!!
Αυτά ψάχνω να βρω σε όλη τη συζητηση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 11:33 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν, τώρα που είμαστε πιο νηφάλιοι, άκου:
Στα πλαίσια της συζήτησης σχετικά με το εδάφιο της εξόδου, όπου γίνεται αναφορά στο χώρισμα των υδάτων της Ερυθράς θάλασσας από το Μωυσή, εσύ μάς παρέθεσες ένα επιστημονικό άρθρο, όπου βγαίνει το συμπέρασμα πως φυσικα φαινόμενα οδήγησαν στο χώρισμα των υδάτων της Ερυθράς, πράγμα που σημαίνει πως ενδέχεται το εδάφιο να αναφέρεται σε ιστορικό γεγονός, σωστά μέχρι εδώ;
Εμένα όμως δεν με ενδιαφέρει αυτό. Δλδ, δεν επιχειρηματολογώ στο αν έγινε κάτι ή όχι. Επιχειρηματολογώ ενάντια στο ότι δεν έγινε με φυσικό τρόπο. Επιχειρηματολογώ ενάντια στη θέση πως ένας Θεός έδωσε τη δύναμη στο Μωυσή να διατάξει με το ραβδί του το χώρισμα των υδάτων της Ερυθράς.
Κι εδώ - και διόρθωσέ με αν κάνω λάθος- διαφωνείς, αφού εσύ έχεις την πεποίθηση πως ο Θεός του Ισραήλ είναι ο αληθινός θεός και υπάρχει (και ότι μετέπειτα μετεξελίχθηκε θρησκειολογικά στον Χριστιανό Θεό όπως τον ξέρουμε σήμερα), και επιχειρηματολογείς στο ότι ναι, ο Θεός έδωσε εντολη και άνοιξαν τα ύδατα της Ερυθράς.
το σημείο αυτό μάς παραθέτεις ένα άρθρο που υποστηρίζει πως υπάρχει ένα φυσικό φαινόμενο που να υποστηρίζει την άποψη της Βίβλου από τεχνικής όμως μόνο μεριάς. Στο αν όμως όντως το χώρισμα των υδάτων της Ερυθράς ήταν ή όχι Θεϊκή παρέμβαση, το άρθρο δεν έχει τίποτα να μάς πει γιατί εκτός των άλλων δεν εξετάζει αυτό το ενδεχόμενο.
Αυτό που σε ρωτάω και που δεν καταλαβαίνω - και το ερώτημά μου αυτό εφαρμόζεται σε όλες του τις τοποθετήσεις για τη βίβλο, συμπεριλαμβανομένης της ιστορικότας του Ιησού- είναι το εξής:
Πώς από ένα άρθρο που σχετίζεται με τη δράση ή όχι ενός φυσικού φαινομένου εσύ επιχειρηματολογείς υπέρ της θεϊκής παρέμβασης και υπέρ της θεομπνευστίας της βίβλου εν γένει; _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος
Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 11:46 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι, εσύ να ακούσεις. Και πρώτα απ' όλα να μην λες μαλακίες ότι δεν επιχειρηματολογούσες ενάντια στο ίδιο το γεγονός του χωρισμού των υδάτων της Ερυθράς. Δεν περνάνε εδώ! Εσύ ο ίδιος κατέβαλες κάθε δυνατή προσπάθεια εξαρχής για να μας πεισεις ότι όλο αυτό ήταν ένα παραμύθι.
"Δεν μπορώ να δεχτώ την ανυπόστατη "λογική" σου και το θράσος ενός "άρθρου" που μετά από ανεφαδικές εκτιμήσεις επιβεβαιώνει τη δυνατοτητα του χωρίσματος των υδάτων της ερυθράς θάλασσας για να περάσουν οι Ισραηλίτες!", έλεγες χαρακτηριστικά!
Εκτός των άλλων δηλαδή είσαι και ΨΕΥΤΗΣ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 12:23 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φυσικά και δεν αντιλέγω επ αυτού. Θα ξεπεράσω όμως τις βρισιές σου και θα σού πω ότι επιχειρηματολόγησα και εξακολουθώ να πιστεύω πως το άρθρο είναι ανυπόστατο για τούς λόγους που έχω εκθέσει. Μετά όμως κατάλαβα πως ακόμη και το ίδιο το άρθρο που παρέθεσες (άσχετα αν είναι ανυπόστατο ή όχι) δεν μάς λέει κάτι για τις αρχικές σου θέσεις (και γι αυτό δεν επέμεινα στην απόδειξη της εγκυρότητάς του! Δεν είχε νόημα να το κάνω!). έτσι σού ζήτησα να μού διευκρινίσεις το λόγο που παρέθεσες το άρθρο. Ποιο είναι το ζήτημα που επιχειρηματολογείς χρησιμοποιώντας το;
Αυτή δεν είναι η ουσία της συζήτησης; το θέμα μας δεν ήταν το άρθρο! Απλά τέθηκε ως επιχείρημα και σού αναφέρω ξανά πως δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως τέτοιο σ' όλα αυτά που επικαλείσαι.
Ακόμη περιμένω απάντηση. Που μάλλον δε θα την πάρω. Και θα σού πω το λόγο που δεν θα την πάρω. Γιατί και εσύ ο ίδιος έχεις καταλάβει τη μη χρησιμότητα τέτοιων άρθρων στα όσα πιστεύεις ότι πρεσβεύουν τα εδάφια της βίβλου. Αυτή είναι η ουσία για μένα. Άρα δεν πρόκειται να μού δώσεις καμία απάντηση για τη χρησιμοτητα του άρθρου στη δομή της επιχειρηματολογίας σου. και όλα αυτά περί Ιησού εδώ εμπεριέχονται για μένα. Μπορεί χίλιοι ιστορικοί να μιλάνε για την ιστορικότητα του Ιησού. Μπορεί όμως ένας τουλάχιστον ιστορικός να μάς πείσει για τη θεϊκή του καταγωγή; Μάλλον όχι... _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
opyrgos Αποκλεισμένο μέλος
Εγγραφή: 30 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 13248
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 12:27 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΕΛΙΚΑ! Εξακολουθείς να πιστεύεις ότι ο χωρισμός των υδάτων της Ερυθράς είναι παραμύθι ή όχι; Γιατί μια λες έτσι και μια λες αλλιώς!
Και μην προτρέχεις! Άσε τα υπόλοιπα ανυπόστατα και ηλίθια συμπεράσματά σου πριν πάρεις τις απαντήσεις που πρέπει να παρεις. Βήμα-βήμα!
(Υ.Γ. Και όσο για τις βρισιές μου που θα ξεπεράσεις, ξεπέρασε πρώτα το ειρωνικό στυλάκι σου!) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|