Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 16, 2012 12:52 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skakos έγραψε: |
Ξέχασες να πεις το βασικό: Πως όλες σχεδόν οι μεταλλάξεις οδηγούν σε σφάλματα και θάνατο! Πες μου μία μετάλλαξη που έπαθαν στην Ιαπωνία από τις ατομικές βόμβες και η οποία οδήγησε σε... πλεονέκτημα. |
Σωστά,γι' αυτό και τα περισσότερα είδη της "Δημιουργίας" μέχρι σήμερα έχουν εξαφανιστεί,είτε το θέλει ο "Δημιουργός" είτε όχι. |
Α ναι, την ξέχασα αυτή την ερώτηση του Σκάκου. Μα είναι ποτέ δυνατον; Εδώ φαίνεται πως δυστυχώς, φίλε Σκάκος, δε σκαμπάζεις και πολύ από βιολογία. Απορώ, γιατί δε φροντίζεις να ενημερωθείς αντί να πετάς ό,τι να ναι; Πραγματικα, όλα έχουν τα όριά τους.
Συγνώμη αλλά δεν ξέρω τι άλλο να πω. Απλά πιάσε ένα βιβλίο γενετικής και ασχολήσου λίγο πριν εκφράσεις τα επιχειρήματά σου. _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 16, 2012 10:26 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | skapaneas
Τωρα μαλιστα ... φιλε gianiss...
Τωρα μιλας καθαρα...
Το πας απο δω, το φερνεις απο 'κει και δεν το λες απο την αρχη τι θελεις...
Αυτο σε καιει βεβαιως και αυτο ρωτας...
Λοιπον απαντω ρητα και κατηγορηματικα στο ερωτημα σου
Ουτε ηθελα, ουτε θελω, ουτε ειμαι, ουτε ημουν, ουτε θα ειμαι, ουτε υπηρξα, ουτε θα υπαρξω, ουτε διανοουμαι, ουτε διανοηθηκα, ουτε θα διανοηθω ποτέ, κατι τετοιο !
Γεννηθηκα αντρας και επελεξα εξ αρχης να σεβομαι για παντα αυτο που ειμαι και μου δωρισε η φυση, η δημιουργια, το συμπαν, ο θεος !
Εξηγηθηκαμε ;
Κατανοητον ;
Γκεγκε ;
Τελος μ΄αυτο το ζητημα !
Οσο για τα υπολοιπα εξακολουθεις και λες εξυπναδες...
Και το ερωτημα ειναι γιατι απο τα αμετρητα ερωτηματα που θα μπορουσες να θεσεις για να αποδειξεις την ανυπαρξια της βουλησης "επελεξες" το συγκεκριμενο...
Μαλλον εξαναγκαστηκες ή σου υποδειχτηκε να το πραξεις, για να εκβιασεις την απαντηση που θες...
Εσυ ξερεις...
Και επειδη δεν φαινεται να αντιλαμβανεσαι τη σημασια και τη λειτουργια της ελευθερης βουλησης, σου επιστρεφω τα ερωτηματα σου απλα και ευθεως
Εσύ σαν gianiss επιτρέπεις στον εαυτό σου και θέλεις να σε πηδάνε?
Έκτος και αν είσαι ήδη πισωγλέντης, οπότε το ερώτημα ακυρωνεται
Ο Έλληνας gianiss θα ήθελε να θέλει να γίνει ομοφυλόφιλος?(όχι αν μπορεί)
Θα ήθελες να θέλεις – φίλε gianiss– να ήσουν ΠΟΥΣΤΑΡΑΣ?
ΝΑΙ ή ΟΥ?
Αν δεν εισαι ηδη βεβαια εννοειται... ΠΟΥΣΤΑΡΑΣ που το ΠΙΣΩΓΛΕΝΤΑΣ...
|
Φίλε μου είσαι πράγματι αξιολύπητος.
Από την άλλη μεριά βέβαια, δεν μπορώ να σου καταλογίσω απόλυτα την ευθύνη των όσων λες.
Αυτός είσαι, μέχρι εκεί μπορείς να καταλάβεις.
Ου τα πάντα τοις πάσι ρητά
Δεν είναι σωστό να κατηγορούμε ένα τυφλό, αν δεν μπορεί να συλλάβει την ομορφιά ενός ηλιοβασιλέματος, μόνο για τον λόγο πως το περιγράφουμε σωστά.
Η νοητική σου ικανότητα δεν σου επιτρέπει να διακρίνεις την βλακεία των επιχειρημάτων σου.
\Το ότι γεννήθηκες άντρας, - μόνο κατά δήλωσή σου, αλά το δέχομαι ως αληθές – σου έχει μεταφέρει γονιδιακά μια συγκεκριμένη δέσμη ενεργειών που είναι δεσμευτική, και αποτελούν ένα μικρό μέρος των παραγόντων διαμόρφωσης του χαρακτήρα σου.
Σου έχω εξηγήσει και πριν πως το οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλουν, μαζί με τα υπόλοιπα γονιδιακά μεταφερόμενα χαρακτηριστικά, δημιούργησαν τον χαρακτήρα σου, που σε δεσμεύει ουσιαστικά στην λήψη των σοβαρών επιλογών στην ζωή σου.
Υπάρχουν πολλές δυνατότητες που δυνητικά σου προσφέρονται σαν άτομο/είδος, και θα μπορούσες να τις εκτελέσεις αν ήθελες, ΔΕΝ τις εκτελείς, γιατί ΔΕΝ θέλεις.
Αυτό όμως ΔΕΝ προκύπτει από ελεύθερη δική σου απόφαση, αλλά γιατί
λόγω του διαμορφωμένου σου χαρακτήρα, ΔΕΝ μπορείς ούτε καν να θέλεις, να θέλεις.
Δεν ΜΠΟΡΕΙΣ δηλαδή να το θέλεις.
Θα περιοριστώ να σου απαντήσω στο βλακώδες σου ερώτημα, γιατί επέλεξα να σε ρωτήσω αν θα μπορούσες να θέλεις να είσαι ΠΟΥΣΤΑΡΑΣ.
Γιατί αυτό το – δεσμευτικό – χαρακτηριστικό, είναι γονιδιακά μεταφερόμενο.
Σε ρώτησα και για ένα κοινωνικό μεταφερόμενο δεσμευτικό της ελευθερίας σου “ταμπού”.
Αν θα μπορούσες να θέλεις να θέλεις να γαμήσεις το παιδί σου, ή την μάνα σου.
Αυτά δεν είναι τα μοναδικά παραδείγματα που αποδεικνύουν την ορθότητα των επιχειρημάτων μου.
Η αντίδρασή σου στην σοβαρότητα αυτών ΜΟΝΟ των παραδειγμάτων, αποδεικνύει τη στενότητα των δικών σου επιλογών, που μέσω των δογματικών σου προσεγγίσεων και ακλόνητων “πιστεύω”, που σε οδηγούν σε ποταπά επιχειρήματα.
Απαντώντας στην τελευταίας σου ερώτηση, σου επισημαίνω πως, μια και ΔΕΝ δέχομαι την ελευθερία στην βούληση, και μια και η φύση μου με προίκισε με κάτι αρχίδια Ναααα!, ΔΕΝ έχω άλλη επιλογή από το να είμαι γαμιάς, κάτι που για σένα αρχίζω και αμφιβάλω μια και επιτρέπεις στο εαυτό σου το περιθώριο και την ελευθερία κάποια στιγμή να οπισθο-δομίσεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 16, 2012 10:09 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ελάτε παιδιά, πιο κόσμια παρακαλώ... _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
simel Πρύτανης
Εγγραφή: 17 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 110
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 17, 2012 3:42 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΠΟΛΛΑ ΤΑΜΠΟΥ !!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 19, 2012 1:26 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
+ + +
β ^ X --> …
" Παιδι μου
Η λασπη είναι χρησιμο εργαλειο όταν προκειται να πλασεις ανθρωπους στη ζωη
Αρκει βεβαια να εχεις και την ικανοτητα μετα να τους δωσεις ζωη
Γιατί ζωη χωρις φορεα δεν εχει νόημα
Όπως και φορεας χωρις ζωη δεν εχει νόημα
Και επομενως το να κανεις πραγματα ημιτελη είναι ανηκουστο και ανεπιτρεπτο
για ενα πλασμα λογικο όπως εσυ
Καλό θα είναι να καταφευγεις σε πρακτικες οι οποιες είναι όντως αποτελεσματικες
στη ζωη και στην πραγματικοτητα και να μη μενεις μονο στα λογια
Διοτι τα λογια νόημα εχουν και σκοπο να σε εμπνευσουν για πραξεις μέσα στην καθημερινοτητα σου και στη βιωτη σου
Και λογια τα οποια μενουν μετεωρα και χωρις αντικρυσμα είναι αυτά που χαλκευουν μελλοντικα τις αλυσιδες από τις οποιες δυσκολα θα απαλλαγεις
Προσεξε λοιπόν τις αλυσιδες που οικοδομεις
Και φροντισε για κάθε αλυσιδα που κατασκευαζεις να εχεις και το κλειδι που την ανοιγει
Αλλιως θα βυθιστεις στα ταρταρα της αναζητησης
Και δεν θα μπορεσεις να ανανηψεις χωρις να πονεσεις
Προσεξε τις επιθυμιες σου και τι ευχεσαι
Προσεξε τι διανοεισαι γιατι αυτό θα βρεις μπροστα σου
Και δεν θα μπορεσεις να το διαβεις αν δεν το βιωσεις "
ΕνοτηταΤωνΠαντων
Ον Εστι Γιγνεσθαι
Μια Ειναι Η Απολυτη Αληθεια : Η Αληθεια Ειναι Αδαμας Πολυεδρος
Ο ανθρωπος παντοτε ανακαλυπτει αυτα που θεωρει οτι υπαρχουν και πειραματιζεται γι' αυτα !
4986 _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 19, 2012 2:29 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διακρίνω πως μετά από αρκετή περισυλλογή , - όπως ο Αριστοτέλης πρότεινε - , έκανες την αυτοκριτική σου, ως όφειλες.
Τώρα ναι!
Είσαι αξιέπαινος, και δεν έχω κανένα κόλλημα να το επιβεβαιώσω δημόσια..
Μα ήταν ανάγκη να μιλήσω τόσο σκληρά για να κατανοήσεις τα αυτονόητα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 12:25 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν ο ανθρωπος μιλαει σκληρα συνηθως αμυνεται
Ή κανει καταχρηση της εξουσιας του λογου
Πραγμα που σημαινει οτι εχει ελευθερια επιλογης
Οταν ομως η ελευθερια επιλογης δεν γινεται αποδεκτη απο το ατομο τοτε η αμυνα του ειναι αναγκαστικη
Και ειναι ζητημα επιβιωσης του μεσα στην κοινωνια που νιωθει να το απειλει
Η αμυνα ομως με τον καιρο αμβλυνεται
Και τοτε η κοινωνια κατακτα εξ απαντος το ατομο που στηριζε εαυτον στις φυσικες του δυναμεις
Οι οποιες απο μονες τους ειναι τυφλες
Και οδηγουν μοιραια τον ανθρωπο που επαφιεται σ' αυτες σε αδιεξοδο
Οπότε και τον αναγκαζουν ανυπερθετως να στραφει στο θεο
Γιατι δεν μπορει να κανει διαφορετικα
Αφου στη ζωη του εχει εξαναγκαστει να δρα αναγκαστικα
Κάποτε ομως ακομα κι αυτο, η στροφη στο θεο, δεν ειναι αρκετο
Γιατι δεν υπαρχει πλεον χρονος ικανος
ΕνοτηταΤωνΠαντων
Ον Εστι Γιγνεσθαι
Μια Ειναι Η Απολυτη Αληθεια : Η Αληθεια Ειναι Αδαμας Πολυεδρος
Ο ανθρωπος παντοτε ανακαλυπτει αυτα που θεωρει οτι υπαρχουν και πειραματιζεται γι' αυτα !
4986 _________________ Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gianiss Πρύτανης
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6073
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 1:02 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διο δει έπεσθαι τω κοινώ.
Ξυνός γαρ ο κοινός.
Του λόγου δε όντος ξυνού, ζώουσιν οι πολλοί, ως ιδίαν έχοντες φρόνησιν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skapaneas Πρύτανης
Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 12421 Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 8:57 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianiss έγραψε: | skakos έγραψε: | gianiss έγραψε: | Παράθεση: | stakos
Αυτός είναι ένας πολύ ΓΕΝΙΚΟΣ ορισμός, άρα άχρηστος.
Ποιος καθορίζει τα όρια μεταξύ των κατηγοριών των ειδών; |
Τα γενικά και ιδικά χαρακτηριστικά του.
Περιέγραψέ μου με σαφήνεια μια καμηλοπάρδαλη χωρίς να την κατανομάσεις και θα σου πώ για ποιο είδος μιλάς. |
Αν σου πω "ζώο με τέσσερα πόδια" αρκεί;
Αν σου πω "ζώο με τέσσερα πόδια, μάτια, μύτη και αυτιά" αρκεί;
Αν σου πω "ζώο με τέσσερα πόδια, μάτια, μύτη και αυτιά που βασίζεται στην αναπνοή οξυγόνου" αρκεί; |
Φίλε μου , προφανώς ΔΕΝ έχεις τι να απαντήσεις στη συγκεκριμένη και σαφή ερώτηση μου, γιατί ο θρησκευτικός δογματισμός σου – με άλλα λόγια οι παροπίδες σου – δεν σου επιτρέπουν να δείς την πραγματικότητα.
Σου ζήτησα να μου περιγράψεις ΟΛΑ τα γενικά και ΙΔΙΚΑ χαρακτηριστικά ενός γνωστού ζώου, και εγώ θα στο ονόμαζα.
Και εσύ μου απαντάς με πολύ γενικά χαρακτηριστικά, προφανώς γιατί κατάλαβες την μπαρούφα που εσύ αρχικά ρώτησες
ΔΕΝ με ενδιαφέρει η κουβέντα πάνω μαζί σου πάνω στο θέμα αυτό.
ΔΕΝ έχω χρόνο για χάσιμο μαζί σου. |
Σου εφιστώ την προσοχή σε ένα απλό αλλά δισεπίλυτο πρόβλημα: ότι ο ορισμός του είδους είναι τελείως υποκειμενικός και προβληματικός. Γιατί είναι δύσκολο να το δεις αυτό;
Οι γενικόλογες απαντήσεις "τα χαρακτηριστικά του" δεν αποτελούν απαντήσεις... _________________ Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 8:59 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skakos έγραψε: |
Ξέχασες να πεις το βασικό: Πως όλες σχεδόν οι μεταλλάξεις οδηγούν σε σφάλματα και θάνατο! Πες μου μία μετάλλαξη που έπαθαν στην Ιαπωνία από τις ατομικές βόμβες και η οποία οδήγησε σε... πλεονέκτημα. |
Σωστά,γι' αυτό και τα περισσότερα είδη της "Δημιουργίας" μέχρι σήμερα έχουν εξαφανιστεί,είτε το θέλει ο "Δημιουργός" είτε όχι. |
Α ναι, την ξέχασα αυτή την ερώτηση του Σκάκου. Μα είναι ποτέ δυνατον; Εδώ φαίνεται πως δυστυχώς, φίλε Σκάκος, δε σκαμπάζεις και πολύ από βιολογία. Απορώ, γιατί δε φροντίζεις να ενημερωθείς αντί να πετάς ό,τι να ναι; Πραγματικα, όλα έχουν τα όριά τους.
Συγνώμη αλλά δεν ξέρω τι άλλο να πω. Απλά πιάσε ένα βιβλίο γενετικής και ασχολήσου λίγο πριν εκφράσεις τα επιχειρήματά σου. |
Την απάντηση σε αυτό που ρώτησα δεν είδα. Μάλλον παράπεσε κάπου... Διαφώτισε με εμένα τον "άσχετο"... _________________ Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 9:01 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: | skakos έγραψε: | Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: | skakos έγραψε: | Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: |
Βλέπω ότι θέλεις εκπαίδευση και δεν το λέω σκωπτικά. Δεν μπορούμε να τα ξέρουμε όλοι όλα και αυτό είναι φυσιολογικό. Σκάκος μπαίνεις σε ζητήματα που δε γνωρίζεις και αυτό σε παρασέρνει να ξεστομίζεις απαράδεκτες ασυναρτησίες. Είναι το χαρακτηριστικό του μη ενημερωμενου σε ένα θέμα, να μιλά με τέτοιον τρόπο που να νομίζει ότι όλα επιτρέπονται. Λάθος. Η βιολογία είναι επιστήμη και δεν μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε. Ρωτάς τι είναι είδος και μετά αποφαίνεσαι! ότι η απάντηση που έλαβες είναι γενικόλογη!
Για να σε βγάλω από την απορία, είδος είναι μια ομάδα ατόμων που δύνανται να συνευρεθουν μεταξύ τους (ας πάρουμε την περίπτωση των φύλων - αρσενικό-θυληκό) και να παράγουν γόνιμους απογόνους.
|
ΟΚ.
Στα βακτηρίδια πως εφαρμόζεται αυτό;
Για πες μου εσύ "που ξέρεις"... |
Ασφαλώς, δεν έχω κανένα πρόβλημα να σού πω
1. Τα βακτήρια πολλαπλασιάζονται μσε διχοτόμηση του αρχικού στελέχους και μ αυτόν τον τρόπο δημιουργούν αποικίες.
2. Η κατηγοριοποίηση των βακτηρίων σε είδη βασίζεται σε μερικούς παράγοντες που είναι:
α) Η ανάγκη σε οξυγόνο (αερόβια, αναερόβια)
β) Ο τρόπος βαφής στο εργαστήριο (Gram+, Gram-)
γ) Μορφολογία (Κόκκοι, διπλόκοκκοι, ράβδοι κλπ)
δ) Αν φιλοξενούν πλασμίδια (σε ποια αντιβιωτικά είναι ανθεκτικά)
ε) Σε ποια περιοχή του ξενιστή ευδοκιμούν (Στομάχι, έντερο κλπ)
στ) Τι ασθένειες προκαλούν
ζ) Αν είναι συζευκτικά ή όχι
και για τους πιο απαιτητικούς στην ακριβή ταξινόμηση
η) Η αναλογία των βάαεων στο γονιδίωμα
θ) Συγκριτική μελέτη των διατηρημένων στο χρόνο γονιδίων του βακτηριακού DNA.
Συνεπώς στα βακτήρια: Είδος είναι μια ομάδα στελεχών που παρουσιάζει όμοια χαρακτηριστικά στις παραπάνω κατηγορίες
Πού θες να καταλήξεις; |
You missed my point που λένε και οι Εγγλέζοι.
ΡΩΤΑΩ: Πως εφαρμόζεται ο ορισμός του είδους που είπες (και ο οποίος προϋποθέτει σεξουαλική αναπαραγωγή), σε ΑΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ αναπαραγόμενους οργανισμούς; |
Τώρα εγώ φταίω και μετά μού παραπονιέσαι;
Σού εξήγησα ήδη ότι αυτός ο ορισμός εφαρμόζεται μόνο σε περίπτωση ειδών που αναπαράγονται σεξουαλικά. Στα βακτήρια, που πολλαπλασιάζονται ασεξουαλικώς, προφανώς ο ορισμός αυτός δεν εφαρμόζεται αλλά εφαρμόζονται τα παραπάνω που σού είπα. Το πρόβλημα πού είναι, δεν κατάλαβα; |
Τα βακτηρίδια είναι οι οργανισμοί από τους οποίους ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ όλα με βάση τη ΘτΕ. Όλα λέγονται "βακτηρίδια". Ποιος καθόρισε τα όρια ανάμεσα στα "διαφορετικά" βακτηρίδια; _________________ Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
skakos Πρύτανης
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 3594 Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 9:03 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: | skakos έγραψε: | Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: | skakos έγραψε: | Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: |
Για να γυρίσουμε όμως στα δικά μας, η θεωρία της εξέλιξης όπως την αντιλαμβάνεσαι δεν ισχύει ακριβώς για τον άνθρωπο πλέον. |
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ!
Μια τόσο σύντομης ζωής θεωρία και ήδη έχουμε ένα βασικό μέρος της φύσης (το πιο τέλειο ον της) στο οποίο ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ! |
Συγνώμη αλλά από την απάντησή σου και μόνο αντιλαμβάνομαι ότι δεν έχεις καταλάβει τίποτα. Μάλλον πρέπει να σού τα λέω διαφορετικά για να μην γίνονται παρανοήσεις όπως αυτή που μόλις έκανες.
Θα προσπαθήσω να σε βοηθήσω.
-Ο άνθρωπος είναι αποτέλεσμα της φυσικής επιλογής, κύριου άξονα της ΘτΕ.
-Η νόηση είναι απορροια της φυσικής επιλογής.
Συμπέρασμα: Ο πολιτισμός είναι αποτέλεσμα της φυσικής επιλογής και γέννημα της φύσης.
Αυτά τα λίγα πρέπει να έχεις πάντοτε στο μυαλό σου όταν σκέφτεσαι τη θεωρία της εξέλιξης.
Ο άνθρωπος έχει (θέλει να) ξεπεράσει τη φυσική επιλογή από τη στιγμή που έδρασε συνειδησιακά. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι η τελευταία δε δρα και δεν επηρεάζει τον άνθρωπο (Σκέψου μόνο τις άπορες χώρες και το πόσα παιδιά πεθαίνουν κάθε μέρα λόγω ασιτίας, πολέμων ή αρρωστειών. Αν δεν επέμβει κάποια ανθρωπιστική οργάνωση εγκαίρως τότε όσοι δεν διαθέτουν τη δυνατότητα προσαρμογής στο δεδομένο περιβάλλον εξαλλείφονται). Η φυσική επιλογή έχει τόσο καθολική ισχύ όση έχει και ο 2ος Θερμοδυναμικός νόμος. Άρα καλύτερο είναι να πούμε πως ο άνθρωπος θέλει να ξεπεράσει τη φυσική επιλογή, σκεπτόμενος την αξία του ατόμου και όχι το καλό του ειδους. Το οτι το θέλει δε σημαίνει ότι πάντοτε το πετυχαίνει. επομένως μπορούμε να πούμε ότι η ΘτΕ ισχύει και παραϊσχύει και για τον άνθρωπο. |
Μάλλον εσύ δεν καταάλαβες την ΑΝΤΙΦΑΣΗ σε αυτά που λες: Αν οι νόμοι της ΘτΕ είναι καθολικοί και συνεχίζουν να ισχύουν, θα έκαναν ακριβώς αυτό! Θα ήταν καθολικοί και θα συνεχίζαν να ισχύουν! Όμως και μόνος σου λες πως εμείς δεν εξελισσόμαστε με αυτόν τον τρόπο (το "από τη στιγμή που έδρασε συνειδησιακά" δεν το κατανοώ - γνωρίζεις πότε δεν δρούσαμε συνειδησιακά. Αν ήταν στο χέρι των καλών ανθρώπων, κανένας δεν θα πέθαινε. Και αυτοί οι άνθρωποι είναι ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ! Κατά συνέπεια αποτελούν ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ της εξέλιξης, δεν είναι κάτι εκτός αυτού.
Δέχομαι πως οι νόμοι της φυσικής επιλογής παίζουν ρόλο.
Αν δέχεσαι πως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ που παίζει ρόλο, συμφωνούμε σε πολύ μεγάλο βαθμό. |
Πάλι δεν κατάλαβες. Η φυσική επιλογή συνεχίζει να ισχύει όπως ίσχυε. Ο άνθρωπος είναι που την παρακάμπτει. Πάρε ένα παράδειγμα. Η βαρύτητα ισχύει; Ο άνθρωπος όμως πετάει (μέσω της τεχνολογίας). Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως η βαρύτητα καταργήθηκε.
Αν και εσύ λες αυτό τότε συμφωνώ μαζί σου. Πχ. τα νοσοκομεία, τα φαρμακεία, τα εμβόλια, οι μεταμοσχεύσεις, η γρήγορη μετακίνηση, η ταχύτατη ροή της πληροφορίας, τα όπλα μαζικής καταστροφής, λειτουργησαν καταλυτικά το να εξελιχθεί ο άνθρωπος διαφορετικά σε σχέση με τα υπόλοιπα θηλαστικά και, κυρίως, όχι σε γονιδιακό επίπεδο. τώρα βέβαια ξέρω τι θα πεις αλλά θα σε προλάβω λέγοντας πως, η νόηση που έδωσε την ευκαιρία στον άνθρωπο να εξελιχθεί σε διαφορετικό επίπεδο από το γονιδιακό είναι απόρροια της φυσικής επιλογής. άρα και η αλματώδης εξέλιξη του ανθρώπου, είναι σε τελική ανάλυση, απόρροια της ίδιας της φυσικής επιλογής.
Αυτό όμως που θέλω να καταλάβεις είναι ότι: Ο άνθρωπος είναι το κυρίαρχο είδος στον πλανήτη στο δεδομένο περιβάλλον
Αν ο άνθρωπος βρεθεί σε ένα περιβάλλον που δεν τον ευνοεί, πχ αν ο πλανήτης χτυπηθεί από έναν κομήτη διαμέτρου λίγων χιλιομέτρων, να είσαι σίγουρος ότι:
1. Ο πολιτισμός θα αφανιστεί
2. Ο άνθρωπος, αν επιβιώσει, δεν θα είναι το κυρίαρχο είδος στον πλανήτη.
Αν αντιληφθείς τις τελευταίες αυτές γραμμές τότε έχεις συλλάβει την πεμπτουσία του Νόμου της Φυσικής Επιλογής.
Καταλήγοντας, θέλω να σού πω πως με το τελευταίο μου αυτό παράδειγμα προσπάθησα να σού εξηγήσω πόσο βαθιά είναι η επίδραση του νόμου αυτού στα αντικείμενα εφαρμογής και πόσο αφανής πολλές φορές είναι ο ρόλος του σε δεδομένα περιβάλλοντα. |
Ο άνθρωπος δεν είναι μέρος της φύσης για εσένα; _________________ Φιλοσοφία Επιστήμης και Θρησκείας: http://harmonia-philosophica.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
The Limits of Science: http://harmoniaphilosophica.wordpress.com/2011/04/18/the-limits-of-science-2jszrulazj6wq-5/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 9:43 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skakos έγραψε: | Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε: | skakos έγραψε: |
Ξέχασες να πεις το βασικό: Πως όλες σχεδόν οι μεταλλάξεις οδηγούν σε σφάλματα και θάνατο! Πες μου μία μετάλλαξη που έπαθαν στην Ιαπωνία από τις ατομικές βόμβες και η οποία οδήγησε σε... πλεονέκτημα. |
Σωστά,γι' αυτό και τα περισσότερα είδη της "Δημιουργίας" μέχρι σήμερα έχουν εξαφανιστεί,είτε το θέλει ο "Δημιουργός" είτε όχι. |
Α ναι, την ξέχασα αυτή την ερώτηση του Σκάκου. Μα είναι ποτέ δυνατον; Εδώ φαίνεται πως δυστυχώς, φίλε Σκάκος, δε σκαμπάζεις και πολύ από βιολογία. Απορώ, γιατί δε φροντίζεις να ενημερωθείς αντί να πετάς ό,τι να ναι; Πραγματικα, όλα έχουν τα όριά τους.
Συγνώμη αλλά δεν ξέρω τι άλλο να πω. Απλά πιάσε ένα βιβλίο γενετικής και ασχολήσου λίγο πριν εκφράσεις τα επιχειρήματά σου. |
Την απάντηση σε αυτό που ρώτησα δεν είδα. Μάλλον παράπεσε κάπου... Διαφώτισε με εμένα τον "άσχετο"... |
Οι μεταλλάξεις με τις οποίες καταγίνεται η γενετική ονομάζονται σημειακές, αποδίδονται στην τυχαιότητα και σε διαφόρους παράγοντες που λειτουργούν σωρευτικά με το χρόνο. Οι μεταλλάξεις που γέννησε η ατομική βόμβα είναι χιλιάδες, οδηγούν κατά 99% στο θάνατο και οι οργανισμοι που επιζούν είναι τόσο πολύ γενετικά αλλοιωμένοι που σύντομα πεθαίνουν. Δεν υπάρχει συσχέτιση μεταξύ των δύο. Κάνεις λάθος ερωτήσεις κι αυτό βασίζεται στην αγνοια σου. Συγνώμη αλλά έτσι είναι. Μπες αν θες και δες τι είναι οι σημειακές μεταλλαγές στο DNA και με ποιον τρόπο αποτελούν την κινητήριο δύναμη της φυικής επιλογής. _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δάκης Μαυροφρείδης Πρύτανης
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 2627 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 9:46 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
skakos έγραψε: | Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: | skakos έγραψε: | Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: | skakos έγραψε: | Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε: |
Βλέπω ότι θέλεις εκπαίδευση και δεν το λέω σκωπτικά. Δεν μπορούμε να τα ξέρουμε όλοι όλα και αυτό είναι φυσιολογικό. Σκάκος μπαίνεις σε ζητήματα που δε γνωρίζεις και αυτό σε παρασέρνει να ξεστομίζεις απαράδεκτες ασυναρτησίες. Είναι το χαρακτηριστικό του μη ενημερωμενου σε ένα θέμα, να μιλά με τέτοιον τρόπο που να νομίζει ότι όλα επιτρέπονται. Λάθος. Η βιολογία είναι επιστήμη και δεν μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε. Ρωτάς τι είναι είδος και μετά αποφαίνεσαι! ότι η απάντηση που έλαβες είναι γενικόλογη!
Για να σε βγάλω από την απορία, είδος είναι μια ομάδα ατόμων που δύνανται να συνευρεθουν μεταξύ τους (ας πάρουμε την περίπτωση των φύλων - αρσενικό-θυληκό) και να παράγουν γόνιμους απογόνους.
|
ΟΚ.
Στα βακτηρίδια πως εφαρμόζεται αυτό;
Για πες μου εσύ "που ξέρεις"... |
Ασφαλώς, δεν έχω κανένα πρόβλημα να σού πω
1. Τα βακτήρια πολλαπλασιάζονται μσε διχοτόμηση του αρχικού στελέχους και μ αυτόν τον τρόπο δημιουργούν αποικίες.
2. Η κατηγοριοποίηση των βακτηρίων σε είδη βασίζεται σε μερικούς παράγοντες που είναι:
α) Η ανάγκη σε οξυγόνο (αερόβια, αναερόβια)
β) Ο τρόπος βαφής στο εργαστήριο (Gram+, Gram-)
γ) Μορφολογία (Κόκκοι, διπλόκοκκοι, ράβδοι κλπ)
δ) Αν φιλοξενούν πλασμίδια (σε ποια αντιβιωτικά είναι ανθεκτικά)
ε) Σε ποια περιοχή του ξενιστή ευδοκιμούν (Στομάχι, έντερο κλπ)
στ) Τι ασθένειες προκαλούν
ζ) Αν είναι συζευκτικά ή όχι
και για τους πιο απαιτητικούς στην ακριβή ταξινόμηση
η) Η αναλογία των βάαεων στο γονιδίωμα
θ) Συγκριτική μελέτη των διατηρημένων στο χρόνο γονιδίων του βακτηριακού DNA.
Συνεπώς στα βακτήρια: Είδος είναι μια ομάδα στελεχών που παρουσιάζει όμοια χαρακτηριστικά στις παραπάνω κατηγορίες
Πού θες να καταλήξεις; |
You missed my point που λένε και οι Εγγλέζοι.
ΡΩΤΑΩ: Πως εφαρμόζεται ο ορισμός του είδους που είπες (και ο οποίος προϋποθέτει σεξουαλική αναπαραγωγή), σε ΑΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ αναπαραγόμενους οργανισμούς; |
Τώρα εγώ φταίω και μετά μού παραπονιέσαι;
Σού εξήγησα ήδη ότι αυτός ο ορισμός εφαρμόζεται μόνο σε περίπτωση ειδών που αναπαράγονται σεξουαλικά. Στα βακτήρια, που πολλαπλασιάζονται ασεξουαλικώς, προφανώς ο ορισμός αυτός δεν εφαρμόζεται αλλά εφαρμόζονται τα παραπάνω που σού είπα. Το πρόβλημα πού είναι, δεν κατάλαβα; |
Τα βακτηρίδια είναι οι οργανισμοί από τους οποίους ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ όλα με βάση τη ΘτΕ. Όλα λέγονται "βακτηρίδια". Ποιος καθόρισε τα όρια ανάμεσα στα "διαφορετικά" βακτηρίδια; |
Από τότε που ο μονοκύτταροι οργανισμοί απέκτησαν πυρήνα, έγιναν πολυκύτταρες αποικίες και άρχισαν να λειτουργούν ως ένας οργανισμός, δίνοντας αντίστοιχους απογόνους. Δεν καταλαβαίνω την ερώτηση, πραγματικά _________________ Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία
Δ.Μ.
http://d-mavrofrides.simplesite.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|