Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Φιλοσοφία της Επιστήμης και της Θρησκείας
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 182, 183, 184 ... 448, 449, 450  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

Είναι η θρησκεία και η επιστήμη συμβατές;
Ναι
23%
 23%  [ 25 ]
Όχι
60%
 60%  [ 63 ]
Μόνο αν η επιστήμη κατανοήσει τα όρια της
5%
 5%  [ 6 ]
Μόνο αν η θρησκεία κατανοήσει τα όρια της
10%
 10%  [ 11 ]
Σύνολο Ψήφων : 105

Συγγραφέας Μήνυμα
Δάκης Μαυροφρείδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2627
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 8:47 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

opyrgos έγραψε:
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
opyrgos έγραψε:
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
skakos έγραψε:
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Η διαφορά επιστημονικών αξιωμάτων και πίστης,γενικά,είναι η διαφορά ανάμεσα στη σύμβαση και την υπόθεση.Η πρώτη δεν χρήζει αποδείξεως εξ ορισμού,αντίθετα με τη δεύτερη.


Άρα μπορείς να ξεκινήσεις μια θεωρία με ένα αξίωμα στο οποίο ΔΕΝ πιστεύεις...; Cool


Αν είναι επιστημονική,κάλλιστα.Αν είναι θρησκευτική,όχι.
Πού κολλάει αυτή η συσχέτιση; Η θρησκεία δεν έχει θεωρήματα.


Φυσικά και δεν έχει θεωρήματα αφού τα θεωρήματα επαληθεύονται κι η θρησκεία δεν εχει επαληθεύσει τίποτ' απ' όσα λέει.Υποθέσεις κάνει και μέχρι τώρα πολλές απ' αυτές έχουν διαψευστεί.
Φυσικά και έχει επαληθεύσει πολλά απ' αυτά που λέει αν και δεν έχει να κάνει με θεωρήματα π.χ. ο χωρισµός των υδάτων της Ερυθράς Θάλασσας από τον Μωυσή, μια και ήταν και το θέμα μας.


Τώρα τι σχέση έχει ένα φυσικό φαινόμενο με τη θρησκεία, αυτό μόνο ο όπυργος το ξέρει. Δηλαδή βγαίνει το συμπέρασμα ότι:

1. Όντως διέσχισαν οι Ισραηλίτες την Ερυθρά; (λέμε τώρα...)

2. άρα ο παράδεισος και η κόλαση είναι υπαρκτοί τόποι και ο θεός υπάρχει. Ωραία επαλήθευση! Μόνο που οι επαληθεύσεις δε λειτουργούν έτσι γι αυτό ας μαζευτούμε κι ας μη λέμε ότι μάς κατέβει.
_________________
Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία

Δ.Μ.

http://d-mavrofrides.simplesite.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Δάκης Μαυροφρείδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2627
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 8:50 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

άλλη "επαλήθευση"

1. Ήταν ο Μωάμεθ υπαρκτό πρόσωπο;

2. Επαλήθευση! Ο Αλλάχ υπάρχει και επομένως και οι σαράντα παρθένες, τα βουνά από ρύζι κλπ!

..... δεν έχω τι άλλο να πω
_________________
Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία

Δ.Μ.

http://d-mavrofrides.simplesite.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Δάκης Μαυροφρείδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2627
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 8:53 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

άλλη επαλήθευση!

Έγινε ο Τρωικός πόλεμος;

Οι Δώδεκα θεοί του Ολύμπου υπάρχουν! Το λέει ο Ομηρος!

Α ρε κάτι επαληθεύσεις που κάνουμε σήμερα!

Πάρε κόσμε επαληθεύσεις!!! Τζάμπα είναι!!
_________________
Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία

Δ.Μ.

http://d-mavrofrides.simplesite.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 10:57 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε:
opyrgos έγραψε:
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
opyrgos έγραψε:
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
skakos έγραψε:
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Η διαφορά επιστημονικών αξιωμάτων και πίστης,γενικά,είναι η διαφορά ανάμεσα στη σύμβαση και την υπόθεση.Η πρώτη δεν χρήζει αποδείξεως εξ ορισμού,αντίθετα με τη δεύτερη.


Άρα μπορείς να ξεκινήσεις μια θεωρία με ένα αξίωμα στο οποίο ΔΕΝ πιστεύεις...; Cool


Αν είναι επιστημονική,κάλλιστα.Αν είναι θρησκευτική,όχι.
Πού κολλάει αυτή η συσχέτιση; Η θρησκεία δεν έχει θεωρήματα.


Φυσικά και δεν έχει θεωρήματα αφού τα θεωρήματα επαληθεύονται κι η θρησκεία δεν εχει επαληθεύσει τίποτ' απ' όσα λέει.Υποθέσεις κάνει και μέχρι τώρα πολλές απ' αυτές έχουν διαψευστεί.
Φυσικά και έχει επαληθεύσει πολλά απ' αυτά που λέει αν και δεν έχει να κάνει με θεωρήματα π.χ. ο χωρισµός των υδάτων της Ερυθράς Θάλασσας από τον Μωυσή, μια και ήταν και το θέμα μας.


Τώρα τι σχέση έχει ένα φυσικό φαινόμενο με τη θρησκεία, αυτό μόνο ο όπυργος το ξέρει. Δηλαδή βγαίνει το συμπέρασμα ότι:

1. Όντως διέσχισαν οι Ισραηλίτες την Ερυθρά; (λέμε τώρα...)

2. άρα ο παράδεισος και η κόλαση είναι υπαρκτοί τόποι και ο θεός υπάρχει. Ωραία επαλήθευση! Μόνο που οι επαληθεύσεις δε λειτουργούν έτσι γι αυτό ας μαζευτούμε κι ας μη λέμε ότι μάς κατέβει.
Η ειρωνεία για ακόμη μια φορά το μόνο σου "επιχείρημα"!
ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ! ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!

Και από τις συζήτησεις που είχαμε για τα πανεπιστήμια και εξής είχα ξαναρχίσει να σε παίρνω στα σοβαρά. Κάποια άτομα όμως δεν αξίζουν τη σοβαρότητα.
ΜΗΝ ΣΕ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΕΣ, ΓΙΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ... ΜΑ ΤΟ ΘΕΟ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 3:52 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τους έχεις κάψει όλους Opyrge! Κάτι έχουν όλοι ή κάτι έχεις εσύ δεν εξηγείται αλλιώς...
Μάθε πρώτα να συζητάς και μετά τα ξαναλέμε!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 6:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τράβα απο δω ρε φορτοεκφορτωτή!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δάκης Μαυροφρείδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2627
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 11:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

opyrgos έγραψε:
Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε:
opyrgos έγραψε:
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
opyrgos έγραψε:
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
skakos έγραψε:
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:
Η διαφορά επιστημονικών αξιωμάτων και πίστης,γενικά,είναι η διαφορά ανάμεσα στη σύμβαση και την υπόθεση.Η πρώτη δεν χρήζει αποδείξεως εξ ορισμού,αντίθετα με τη δεύτερη.


Άρα μπορείς να ξεκινήσεις μια θεωρία με ένα αξίωμα στο οποίο ΔΕΝ πιστεύεις...; Cool


Αν είναι επιστημονική,κάλλιστα.Αν είναι θρησκευτική,όχι.
Πού κολλάει αυτή η συσχέτιση; Η θρησκεία δεν έχει θεωρήματα.


Φυσικά και δεν έχει θεωρήματα αφού τα θεωρήματα επαληθεύονται κι η θρησκεία δεν εχει επαληθεύσει τίποτ' απ' όσα λέει.Υποθέσεις κάνει και μέχρι τώρα πολλές απ' αυτές έχουν διαψευστεί.
Φυσικά και έχει επαληθεύσει πολλά απ' αυτά που λέει αν και δεν έχει να κάνει με θεωρήματα π.χ. ο χωρισµός των υδάτων της Ερυθράς Θάλασσας από τον Μωυσή, μια και ήταν και το θέμα μας.


Τώρα τι σχέση έχει ένα φυσικό φαινόμενο με τη θρησκεία, αυτό μόνο ο όπυργος το ξέρει. Δηλαδή βγαίνει το συμπέρασμα ότι:

1. Όντως διέσχισαν οι Ισραηλίτες την Ερυθρά; (λέμε τώρα...)

2. άρα ο παράδεισος και η κόλαση είναι υπαρκτοί τόποι και ο θεός υπάρχει. Ωραία επαλήθευση! Μόνο που οι επαληθεύσεις δε λειτουργούν έτσι γι αυτό ας μαζευτούμε κι ας μη λέμε ότι μάς κατέβει.
Η ειρωνεία για ακόμη μια φορά το μόνο σου "επιχείρημα"!
ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ! ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!

Και από τις συζήτησεις που είχαμε για τα πανεπιστήμια και εξής είχα ξαναρχίσει να σε παίρνω στα σοβαρά. Κάποια άτομα όμως δεν αξίζουν τη σοβαρότητα.
ΜΗΝ ΣΕ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΕΣ, ΓΙΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ... ΜΑ ΤΟ ΘΕΟ!


Νομίζεις ότι η άποψή σου έχει έρεισμα; Από πότε θα στεναχωρηθούμε που δεν μάς εγκρίνεις;

Όσο για την ειρωνία, δεν είναι καθόλου ειρωνία. Απλά σού αντέστρεψα το επιχείρημά σου. Αν εκθέτεις τέτοιου είδους απαράδεκτα, παιδαριώδη και παράλογα "επιχειρήματα", τέτοιες απαντήσεις θα παίρνεις. Τέλος. Δεν μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε εδώ πέρα. Απλά δε γίνεται ρε φίλε. Οπότε κάνε λίγο κράτει και μίλα για πράγματα που έχουν βάση και πραγματικό ειδικό βάρος.
_________________
Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία

Δ.Μ.

http://d-mavrofrides.simplesite.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 11:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε:
Όσο για την ειρωνία, δεν είναι καθόλου ειρωνία. Απλά σού αντέστρεψα το επιχείρημά σου. Αν εκθέτεις τέτοιου είδους απαράδεκτα, παιδαριώδη και παράλογα "επιχειρήματα", τέτοιες απαντήσεις θα παίρνεις.
Λυπάμαι που τα επιχειρήματά μου δεν είναι "λέμε τώρα", "Μαζέψου λίγο γιατί δε μιλάς σε κουτούς και σε αγνοώντες", "αυτό είναι και τέλος", "άκου εκεί ιστορικότητα της Βίβλου", "Δεν μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε εδώ πέρα" κτλ. κτλ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 7:35 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Idea

Επιστημη : Η Πανακριβη Ψυχαγωγια Των Ολιγων Μορφωμενων( ; )

Θρησκεια : Η Παμφθηνη Αναπαυση Των Πολλων (Α)μορφωτων( ; )




ΕνοτηταΤωνΠαντων
Ον Εστι Γιγνεσθαι
Μια Ειναι Η Απολυτη Αληθεια : Η Αληθεια Ειναι Αδαμας Πολυεδρος
Ο ανθρωπος παντοτε ανακαλυπτει αυτα που θεωρει οτι υπαρχουν και πειραματιζεται γι' αυτα !
4986
Ζωη = Θεος <=> Ουδεις Ανθρωπος Αθεος

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Σαβ Ιαν 21, 2012 8:18 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Δάκης Μαυροφρείδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2627
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 7:50 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

opyrgos έγραψε:
Δάκης Μαυροφρείδης έγραψε:
Όσο για την ειρωνία, δεν είναι καθόλου ειρωνία. Απλά σού αντέστρεψα το επιχείρημά σου. Αν εκθέτεις τέτοιου είδους απαράδεκτα, παιδαριώδη και παράλογα "επιχειρήματα", τέτοιες απαντήσεις θα παίρνεις.
Λυπάμαι που τα επιχειρήματά μου δεν είναι "λέμε τώρα", "Μαζέψου λίγο γιατί δε μιλάς σε κουτούς και σε αγνοώντες", "αυτό είναι και τέλος", "άκου εκεί ιστορικότητα της Βίβλου", "Δεν μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε εδώ πέρα" κτλ. κτλ.


Είπα κι άλλα αλλά προφανώς εκεί κλείνουμε τα αυτιά μας γιατί δεν έχουμε τι να πούμε...
_________________
Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία

Δ.Μ.

http://d-mavrofrides.simplesite.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 10:10 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΕ ΜΟΥ;!!!! ΠΟΥΝΤΑ;!!!!
Αυτά ψάχνω να βρω σε όλη τη συζητηση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δάκης Μαυροφρείδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2627
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 11:33 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Λοιπόν, τώρα που είμαστε πιο νηφάλιοι, άκου:

Στα πλαίσια της συζήτησης σχετικά με το εδάφιο της εξόδου, όπου γίνεται αναφορά στο χώρισμα των υδάτων της Ερυθράς θάλασσας από το Μωυσή, εσύ μάς παρέθεσες ένα επιστημονικό άρθρο, όπου βγαίνει το συμπέρασμα πως φυσικα φαινόμενα οδήγησαν στο χώρισμα των υδάτων της Ερυθράς, πράγμα που σημαίνει πως ενδέχεται το εδάφιο να αναφέρεται σε ιστορικό γεγονός, σωστά μέχρι εδώ;

Εμένα όμως δεν με ενδιαφέρει αυτό. Δλδ, δεν επιχειρηματολογώ στο αν έγινε κάτι ή όχι. Επιχειρηματολογώ ενάντια στο ότι δεν έγινε με φυσικό τρόπο. Επιχειρηματολογώ ενάντια στη θέση πως ένας Θεός έδωσε τη δύναμη στο Μωυσή να διατάξει με το ραβδί του το χώρισμα των υδάτων της Ερυθράς.

Κι εδώ - και διόρθωσέ με αν κάνω λάθος- διαφωνείς, αφού εσύ έχεις την πεποίθηση πως ο Θεός του Ισραήλ είναι ο αληθινός θεός και υπάρχει (και ότι μετέπειτα μετεξελίχθηκε θρησκειολογικά στον Χριστιανό Θεό όπως τον ξέρουμε σήμερα), και επιχειρηματολογείς στο ότι ναι, ο Θεός έδωσε εντολη και άνοιξαν τα ύδατα της Ερυθράς.

το σημείο αυτό μάς παραθέτεις ένα άρθρο που υποστηρίζει πως υπάρχει ένα φυσικό φαινόμενο που να υποστηρίζει την άποψη της Βίβλου από τεχνικής όμως μόνο μεριάς. Στο αν όμως όντως το χώρισμα των υδάτων της Ερυθράς ήταν ή όχι Θεϊκή παρέμβαση, το άρθρο δεν έχει τίποτα να μάς πει γιατί εκτός των άλλων δεν εξετάζει αυτό το ενδεχόμενο.

Αυτό που σε ρωτάω και που δεν καταλαβαίνω - και το ερώτημά μου αυτό εφαρμόζεται σε όλες του τις τοποθετήσεις για τη βίβλο, συμπεριλαμβανομένης της ιστορικότας του Ιησού- είναι το εξής:

Πώς από ένα άρθρο που σχετίζεται με τη δράση ή όχι ενός φυσικού φαινομένου εσύ επιχειρηματολογείς υπέρ της θεϊκής παρέμβασης και υπέρ της θεομπνευστίας της βίβλου εν γένει;
_________________
Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία

Δ.Μ.

http://d-mavrofrides.simplesite.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 11:46 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όχι, εσύ να ακούσεις. Και πρώτα απ' όλα να μην λες μαλακίες ότι δεν επιχειρηματολογούσες ενάντια στο ίδιο το γεγονός του χωρισμού των υδάτων της Ερυθράς. Δεν περνάνε εδώ! Εσύ ο ίδιος κατέβαλες κάθε δυνατή προσπάθεια εξαρχής για να μας πεισεις ότι όλο αυτό ήταν ένα παραμύθι.

"Δεν μπορώ να δεχτώ την ανυπόστατη "λογική" σου και το θράσος ενός "άρθρου" που μετά από ανεφαδικές εκτιμήσεις επιβεβαιώνει τη δυνατοτητα του χωρίσματος των υδάτων της ερυθράς θάλασσας για να περάσουν οι Ισραηλίτες!", έλεγες χαρακτηριστικά!

Εκτός των άλλων δηλαδή είσαι και ΨΕΥΤΗΣ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δάκης Μαυροφρείδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2627
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 12:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Φυσικά και δεν αντιλέγω επ αυτού. Θα ξεπεράσω όμως τις βρισιές σου και θα σού πω ότι επιχειρηματολόγησα και εξακολουθώ να πιστεύω πως το άρθρο είναι ανυπόστατο για τούς λόγους που έχω εκθέσει. Μετά όμως κατάλαβα πως ακόμη και το ίδιο το άρθρο που παρέθεσες (άσχετα αν είναι ανυπόστατο ή όχι) δεν μάς λέει κάτι για τις αρχικές σου θέσεις (και γι αυτό δεν επέμεινα στην απόδειξη της εγκυρότητάς του! Δεν είχε νόημα να το κάνω!). έτσι σού ζήτησα να μού διευκρινίσεις το λόγο που παρέθεσες το άρθρο. Ποιο είναι το ζήτημα που επιχειρηματολογείς χρησιμοποιώντας το;
Αυτή δεν είναι η ουσία της συζήτησης; το θέμα μας δεν ήταν το άρθρο! Απλά τέθηκε ως επιχείρημα και σού αναφέρω ξανά πως δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως τέτοιο σ' όλα αυτά που επικαλείσαι.

Ακόμη περιμένω απάντηση. Που μάλλον δε θα την πάρω. Και θα σού πω το λόγο που δεν θα την πάρω. Γιατί και εσύ ο ίδιος έχεις καταλάβει τη μη χρησιμότητα τέτοιων άρθρων στα όσα πιστεύεις ότι πρεσβεύουν τα εδάφια της βίβλου. Αυτή είναι η ουσία για μένα. Άρα δεν πρόκειται να μού δώσεις καμία απάντηση για τη χρησιμοτητα του άρθρου στη δομή της επιχειρηματολογίας σου. και όλα αυτά περί Ιησού εδώ εμπεριέχονται για μένα. Μπορεί χίλιοι ιστορικοί να μιλάνε για την ιστορικότητα του Ιησού. Μπορεί όμως ένας τουλάχιστον ιστορικός να μάς πείσει για τη θεϊκή του καταγωγή; Μάλλον όχι...
_________________
Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία

Δ.Μ.

http://d-mavrofrides.simplesite.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 21, 2012 12:27 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΕΛΙΚΑ! Εξακολουθείς να πιστεύεις ότι ο χωρισμός των υδάτων της Ερυθράς είναι παραμύθι ή όχι; Γιατί μια λες έτσι και μια λες αλλιώς!

Και μην προτρέχεις! Άσε τα υπόλοιπα ανυπόστατα και ηλίθια συμπεράσματά σου πριν πάρεις τις απαντήσεις που πρέπει να παρεις. Βήμα-βήμα!

(Υ.Γ. Και όσο για τις βρισιές μου που θα ξεπεράσεις, ξεπέρασε πρώτα το ειρωνικό στυλάκι σου!)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 182, 183, 184 ... 448, 449, 450  Επόμενο
Σελίδα 183 από 450

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center