Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Σολώνειος Νομοθεσία
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελληνικά/Ρωμαϊκά έργα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Darkmind
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1671

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 22, 2010 1:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Πες ακριβώς αυτο που θες και για τον Γοργία για να δούμε. Δεν εννοούσα ότι έβρισε κανένα, ότι προσπαθούσε να δείξει σε κάποιους οτι είναι μωρόπιστοι, αρα τους θεωρούσε μωρόπιστους έστω κι αν δεν τους το έλεγε ευθέως.
_________________
Πάντων χρημάτων μέτρον έστιν άνθρωπος

«Η φιλοσοφία στο βαθμό που παραμένει φιλοσοφία δεν μπορεί να συστήσει άμεσα βήματα αλλαγών. Προκαλεί αλλαγές μόνο όσο παραμένει θεωρία. Δεν είναι η θεωρία επίσης μια αυθεντική μορφή πρακτικής;» Theodor W. Adorno
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 16499

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 22, 2010 1:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το είπα παραπάνω,σχολιάζοντας το "Ελένης Εγκώμιον".

Αφήνουμε το "μωρόπιστος" στην άκρη,λοιπόν,και ορίζουμε κάτι άλλο για τον άνθρωπο που παραδέχεται πως έκανε λάθος και θέλει να μάθει.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Darkmind
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1671

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 22, 2010 3:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μα ο Γοργίας δεν σχετίστηκε με ανθρώπους που έβλαψαν τους Αθηναίους, ούτε επιτέθηκε στους δημοκρατικούς θεούς.

ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:

Αφήνουμε το "μωρόπιστος" στην άκρη,λοιπόν,και ορίζουμε κάτι άλλο για τον άνθρωπο που παραδέχεται πως έκανε λάθος και θέλει να μάθει.

Για ποια περίπτωση μιλάς;
_________________
Πάντων χρημάτων μέτρον έστιν άνθρωπος

«Η φιλοσοφία στο βαθμό που παραμένει φιλοσοφία δεν μπορεί να συστήσει άμεσα βήματα αλλαγών. Προκαλεί αλλαγές μόνο όσο παραμένει θεωρία. Δεν είναι η θεωρία επίσης μια αυθεντική μορφή πρακτικής;» Theodor W. Adorno
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 16499

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 22, 2010 3:31 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Για τους συνομιλητές του Σωκράτη.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Darkmind
Πρύτανης


Εγγραφή: 05 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1671

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 22, 2010 3:39 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μαθητές ή συνομιλητές; Γιατί για τους συνομιλητές δεν μπορούμε όντως να ξέρουμε αν ήταν κάποιος σοφός ή όχι. Στην Απολογία του λέει "..προσπάθησα να του δείξω οτι δεν είναι σοφός, αλλά έτσι με αντιπάθησε.."
Αυτο εμείς δεν μπορούμε να το εξακριβώσουμε, ούτε για τις άλλες τέτοιες περιπτώσεις.
_________________
Πάντων χρημάτων μέτρον έστιν άνθρωπος

«Η φιλοσοφία στο βαθμό που παραμένει φιλοσοφία δεν μπορεί να συστήσει άμεσα βήματα αλλαγών. Προκαλεί αλλαγές μόνο όσο παραμένει θεωρία. Δεν είναι η θεωρία επίσης μια αυθεντική μορφή πρακτικής;» Theodor W. Adorno
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 16499

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 22, 2010 3:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Απ' τα έργα του Πλάτωνα δε φαίνεται κάποιο είδος προσβολής των συνομιλητών από τα λόγια ή το ύφος του Σωκράτη.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 22, 2010 5:52 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Γιάννη,

τα όσα λέω προκύπτουν από τη φιλοσοφία του Γοργία , που είναι φιλοσοφία του παιγνίου.
Ο Γοργίας είναι στην ουσία ένας διονυσιακός-τραγικός φιλόσοφος.

Νταρκ ,

ωραία και τα όσα γράφεις στο μπλογκ σου.

Ταιριάζουν με το πώς βλέπω Πρωταγόρα και Γοργία
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3682
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 21, 2011 10:11 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ψάχνετε ακόμα για τον λόγο θανάτου του Σωκράτη; Γιατί δεν ρωτάτε τον Θουκυδίδη, που και πιο κοντά στα γεγονότα ήτανε και συνεπώς κάτι παραπάνω θα ήξερε. Ιδού λοιπόν πως περιγράφει τα τελευταία χρόνια του πολέμου, τότε δηλαδή που θανατώθηκε ο Σωκράτης

Παράθεση:
3. Ο εμφύλιος πόλεμος, λοιπόν, μεταδόθηκε από πολιτεία σε πολιτεία. Κι όσες πολιτείες έμειναν τελευταίες, έχοντας μάθει τι είχε γίνει αλλού, προσπαθούσαν να υπερβάλουν σ’ επινοητικότητα, σε ύπουλα μέσα και σε ανήκουστες εκδικήσεις.

4. Για να δικαιολογήσουν τις πράξεις τους άλλαζαν ακόμα και την σημασία των λέξεων. Η παράλογη τόλμη θεωρήθηκε ανδρεία και αφοσίωση στο κόμμα, η προσωπική διστακτικότητα θεωρήθηκε δειλία που κρύβεται πίσω από εύλογες προφάσεις και η σωφροσύνη προσωπίδα της ανανδρείας. Η παραφορά θεωρήθηκε ανδρική αρετή, ενώ η τάση να εξετάζωνται προσεκτικά όλες οι όψεις ενός ζητήματος θεωρήθηκε πρόφαση για υπεκφυγή.


Και ακόμα

Παράθεση:
Προσποιούνταν έτσι ότι υπηρετούν την πολιτεία, ενώ πραγματικά ήθελαν να ικανοποιήσουν προσωπικά συμφέροντα και αγωνίζονταν με κάθε τρόπο να νικήσουν τους αντιπάλους τους. Τούτο τους οδηγούσε να κάνουν τα φοβερώτερα πράγματα επιδιώκοντας να εκδικηθούν τους αντιπάλους τους, όχι ως το σημείο που επιτρέπει η δικαιοσύνη ή το συμφέρον της πολιτείας, αλλά κάνοντας τις αγριότερες πράξεις, με μοναδικό κριτήριο την ικανοποίηση του κόμματός τους. Καταδίκαζαν άνομα τους αντιπάλους τους ή άρπαζαν βίαια την εξουσία, έτοιμοι να κορέσουν το μίσος τους. Καμιά από τις δύο παρατάξεις δεν είχε κανέναν ηθικό φραγμό κι εκτιμούσε περισσότερο όσους κατόρθωναν να κρύβουν κάτω από ωραία λόγια φοβερές πράξεις. Όσοι πολίτες ήταν μετριοπαθείς θανατώνονταν από την μια ή την άλλη παράταξη, είτε επειδή είχαν αρνηθή να πάρουν μέρος στον αγώνα είτε επειδή η ιδέα και μόνο ότι θα μπορούσαν να επιζήσουν προκαλούσε εναντίον τους τον φθόνο.


Κάτω απ αυτό το πολιτικό περιβάλλον ήταν που καταδικάστηκε ο Σωκράτης. Ένας γέρος δηλαδή 72 χρονών, που όσο ήταν νέος και πιο δραστήριος σίγουρα, δεν τον πείραζε κανένας, αλλά στα τελευταία χρόνια της ζωής του κάποιοι ανακάλυψαν πως ήταν επικίνδυνος γα την ομαλή ζωή της πόλης!!!
Ήμαρτον κύριε!!!!! Άρα είναι δυνατόν να μην ξέρει τι λέει εδώ ο Θουκυδίδης;
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 16499

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 22, 2011 4:13 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Και γιατί έδωσαν αμνηστία στους συνεργάτες των Τριάκοντα;
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ouliathis
Πρύτανης


Εγγραφή: 04 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 3682
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 04, 2011 7:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Σε μένα απευθύνεται η ερώτηση;
_________________
Αυτο που εσείς αποκαλείτε ζωή εγώ το αποκαλώ θάνατο, κι αυτό που εσείς αποκαλείτε θάνατο, εγώ το αποκαλώ ζωή.
Εμπεδοκλής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πρύτανης


Εγγραφή: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 16499

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Σεπ 04, 2011 2:07 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ναι.
_________________
Έτσι να στέκω, θάλασσα, παντοτεινέ έρωτά μου
με μάτια να σε χαίρομαι θολά
και να ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά μου,
πίσω κι' αλάργα βάσανα πολλά.
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Ελληνικά/Ρωμαϊκά έργα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5
Σελίδα 5 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center