Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

... προς τους φιλοσοφούντες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ianosianos
Αντιπρύτανης


Εγγραφή: 28 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 08, 2011 3:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: ... προς τους φιλοσοφούντες Απάντηση με Συμπερίληψη

παραθέτω ανοιχτή επιστολή του
Δημήτρη Ιατρόπουλου προς
στους «Πνευματικούς Ανθρώπους» του τόπου ,
που δημοσιεύτηκε .

-- προς τους φιλοσοφούντες του φόρουμ : η γνώμη σας σχετικά ;

μην ασχολείστε εν προκειμένω με τον Ιατρόπουλο , θα μπορούσε να το είχα γράψει και γω ο ουτΙ(δ)ανός , οσον αφορά το κείμενό του οι απόψεις σας ...

"...Ποιος
μικροαστικός σεισμός ταρακούνησε ωφελιμιστικά την κρανιακή σας κάψα, ω
«πνευματικοί άνθρωποι» αυτής εδώ της πατρίδας, (αν τη θεωρείτε ακόμα
πατρίδα την Ελληνίδα Γη) και το βουλώσατε;
Ποιος υπαρξιακός πανικός σας πέταξε στην άκρη των γεγονότων, την ώρα
ακριβώς που Εσείς, πρώτες και πρώτοι, έπρεπε να μιλήσετε, να εκραγείτε,
να ειδοποιήσετε, να οδηγήσετε;

Ποιος μίζερος λογαριασμός ατομικού μικροσυμφέροντος, άραξε μπροστά απ
το χαρτί σας, το τελάρο σας, την κινηματογραφική σας μηχανή, τον
υπολογιστή σας, το καμαρίνι σας, το βεστιάριό σας, τα σενάριά σας, τα
θεατρικά σας έργα, τα αδημοσίευτα ή δημοσιευμένα σας ποιήματα, τα χίλια
μύρια καλλιτεχνικά και πνευματοειδή σας τερτίπια, με τα οποία τόσα
χρόνια ισχυρίζεστε ότι παράγετε πολιτισμό;

Που είναι η φωνή σας μωρέ; Πού είναι ο Λόγος σας, γραφτός, …

προφορικός,
έστω κι ένας απλός Λόγος της Τιμής δεν χτύπησε την πόρτα της
μαραγκιασμένης σας ψυχής, όπως θα σας έλεγε αν ζούσε ακόμα ο Σεφέρης;
Μια φούχτα άνθρωποι μείναμε μονάχοι μας, δε λέω ονόματα, τα ξέρουν όλοι
πια, μια φούχτα κλαρίτες ξεμείναμε, με την κάπα μας κρεμασμένη στην
αλυγαριά, να σύρουμε φωνή.

Κι εσείς, κουτσομπολεύετε στα εκδοτικά σας καφενεδάκια, στα κοσμικά σας
μπαράκια, στους διαδρόμους των εφημερίδων με τα κυριακάτικα «ένθετα
Τέχνης και Πολιτισμού», τα λέτε τηλεφωνικά από σπίτι σε σπίτι και
χαζογελάτε..

Ότι εμείς οι πέντε-δέκα, πάει πια, «καήκαμε» στο «καινούριο»
ΔουΝουΤουΕλλαδιστάν, δεν θα έχουμε προφανώς στον ήλιο μοίρα, έτσι δε
λέτε;

Και σερνόσαστε ακκιζόμενοι στην θλιβερή μιζέρια σας και τολμάτε ακόμα να κυκλοφορείτε ανάμεσά μας;

Το ξέρετε πως μόλις περάσει η πρώτη μπόρα του πολιτικού γιαουρτιού, η
επόμενη ομάδα που θα μαζέψει τη ροχάλα της αγανακτισμένης, προδομένης
και εξαγριωμένης νεολαίας, θα είσαστε εσείς;

Η κατάντια σας θα γεμίσει με πελατεία τους ψυχίατρους, έτσι που κρυφτήκατε στα λαγούμια του σέχταρ σας..

Πώς τολμάτε και αποπειράστε ακόμα να «δημιουργείτε», αν αυτό το ρήμα
είναι πλέον ικανό να φιλοξενήσει τον πανικόβλητο φιλοτομαρισμό σας;

Για ποιους «παράγετε πολιτισμό»; Ποιος να σας πλησιάσει, τι να σας
κάνουμε, τι να μας πείτε, αφού το πρώτο απ όλα που έπρεπε να πείτε, ένα
ΟΧΙ απέναντι στη Νέα ¶λωση που επιχειρείται, δεν τολμήσατε να το
ξεστομίσετε;

Είσαστε Ανάξιοι της Πατρίδας!

Αντί να βγείτε, με ομαδικές διαμαρτυρίες, με ψηφίσματα, με προσωπικές
παρουσίες, με δυνατή αντιστασιακή κραυγή, να δηλώσετε παρούσες και
παρόντες, εσείς κρυφτήκατε ακόμα πιο βαθιά στον υπόνομο της δειλής σας
προσωπικής τραγωδίας, περιμένοντας τις «εξελίξεις»!

Περιμένοντας να κατακαθίσουν τα πράγματα και να ξαναβγείτε σαν τα
σαλιγκάρια μετά απ τη βροχή, να γλείψετε τους καινούριους «άρχοντες»,
όποιοι και να είναι, Έλληνες προδότες, ή εισαγόμενοι «διαιτητές»,δεν
σας νοιάζει, αρκεί να προσκυνήσετε ως επιτυχημένοι σφουγγοκωλάριοι, τον
επόμενο «αυθέντη».

Για τίποτε επιχορηγήσεις, για κανένα «πρόγραμμα» απΆ τις Ευρώπες, για
κάνα μηχανισμό ψευτοπροβολής από κάποιο δήθεν «Υπουργείο Πολιτισμού του
Πολυπολιτισμικού Πολίτη», που θα στηθεί για ξεκάρφωμα, στην καινούρια
«ελλαδίτσα» που μαγειρεύουν, τα τομάρια της παγκόσμιας συμμορίας.

Με ενοχλεί που τα ξέρατε όλα, που κανείς δεν σας έπιασε στον ύπνο, που
είχατε τις πληροφορίες εδώ και αρκετά χρόνια, και κάνατε όλες και όλοι
το κορόιδο!

Με τρομάζει ότι πέρασε ο Σικελιανός από την πόρτα της ψυχής σας,
τραντάζοντας το πνευματικό σας σεράι με το «Ηχήστε σάλπιγγες» και τον
κλείσατε απέξω!

Την παλιά εκείνη μαγνητοταινία με τη δήλωση του Σεφέρη και τη σιωπηλή
κηδεία του, την πετάξατε στο τζάκι σας να καεί μαζί με τα
παραμύθια-φούμαρα που ταΐσατε τη γενιά μου και τις επόμενες, για
«πνευματική άνοιξη», για «λόγο ελληνικό», για «πολιτισμική επανάσταση
και δράση».

Τους χιλιάδες άγνωστους ήρωες και τους νεκρούς ποιητές των αγώνων της
ιστορίας αυτής της χώρας, τι τους κάνατε; Πήγατε και κατουρήσατε στους
τάφους του Περικλή Γιαννόπουλου, του Λορέντζου Μαβίλη και του Γιώργου
Σαραντάρη, με τη βρώμικη υστερία του πανικού σας, δειλές και δειλοί!

Υπάρχουν ξέρετε, δύο τρόποι που φεύγει απΆ αυτή τη ζωή ένας άνθρωπος: Ή
αφήνοντας την τελευταία του πνοή, ή την τελευταία του πορδή.

Εσείς, αυτές τις ιερά δύσκολες μέρες που περνάει η πατρίδα μου, βγάλατε
οριστικά εισιτήριο για να αναχωρήσετε με τον δεύτερο τρόπο.

Όσες και όσοι, δεν βγαίνετε να κατατεθείτε επώνυμα, υπεύθυνα και
δημόσια, γι αυτό που συμβαίνει στον τόπο μας, είσαστε Ανάξιοι της
Ελλάδας...."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kain
Πρύτανης


Εγγραφή: 09 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 620

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 08, 2011 3:16 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κάποιος που ακόμα προσπαθεί να αποφασίσει αν σε μια διχάλα η καλύτερη διαδρομή είναι η δεξιά ή η αριστερή, αν ξεκινήσει να προχωρά αναποφάσιστος θα καταλήξει να κουτουλάει στη γωνία και να μην ακολουθεί τελικά καμία διαδρομή, αποκτώντας ταυτόχρονα και ένα μεγάλο καρούμπαλο.

...Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Rolling Eyes
_________________
"Αν κάποιος νομίζει πως είναι σκαντζόχοιρος, του δίνεις έναν καθρέφτη και μερικές φωτογραφίες σκαντζόχοιρων και του λες να τα βγάλει πέρα μόνος του." - Douglas Adams

"Ο εχθρός που νικάς παραμένει εχθρός σου. Ο εχθρός που πείθεις γίνεται φίλος σου."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
shaman
Πρύτανης


Εγγραφή: 29 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 790
Τόπος: ΑΘΗΝΑΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 08, 2011 4:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

φίλε ιανέ, θεωρείς ότι τά ερωτήματα τού κ. ιατροπούλου απευθύνονται σέ μιά συγκεκριμμένη τάξη ή ομάδα ανθρώπων ως σύνολο, ή σέ ένα άθροισμα ατόμων, κάθε ένα από τά οποία θά μπορουσε νά δώση καί μιά προσωπική απάντηση ;
ο κ. ιατρόπουλος προσδοκά μιά απάντηση συντονισμένη μέ τίς δικές του απόψεις γιά νά μείνη ικανοποιημένος ;

σέ κάθε περίπτωση, εγώ έχω τή δική μου, ως ΜΗ διανοούμενος, ΜΗ φιλόσοφος, καί άλλα πολλά ΜΗ :

ό,τι μού πλασσάρεται από τή στιγμή που γεννήθηκα ως πατρίδα μου, μέ έχει από καιρού αποκηρύξει - ήτοι, έχει διαρραγή οριστικά κάθε σύνδεσμος συναισθηματικός ή πνευματικός μέ ''αυτήν''.
αυτό φυσικά δέν προδικάζει καμμία στάση μου έναντι τής χώρας, άν αυτή απειληθή : μπορεί κανείς νά τήν υπερασπισθή από μεταμέλεια, από αγάπη, από τύφλα κι ανοησία, από ανία, ή από τυχοδιωκτισμό, αφού ''μιά φορά κανείς πεθαίνει'', μέ ή χωρίς θεία δάφνη (αδιάφορο).

η μόνη σωτηρία όμως αυτού πού λένε, όσοι τό λένε, ''πατρίδα'', είναι κατά τήν ταπεινή μου γνώμη μιά νέα τουρκοκρατία (κι όχι κάν δουνουτουκρατία), μιά νέα εκμηδένιση πού θά δρούσε σάν αποτέφρωση τού γέρου φοίνικα πρίν από τήν αναγέννησή του, ή σάν κάθαρση τής καθολικής ψευτιάς, πού η σημερινή ελλάδα αποτελεί - καί ίσως νέα ζωή, άν αξίζη τόν κόπο.

μπορείς νά μπής στή λογική τού ''άλλου'' ; μπορεί ο κύριος ιατρόπουλος νά μπή στή λογική αυτού πού καταδικάζει ; τό επιχείρησε ;
_________________
κόγξ όμ πάξ κι απάνω τούρλα !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 08, 2011 5:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

O Ιατρόπουλος είναι αυτός ο μαλλιάς μαϊντανός που σέρνεται από παράθυρο σε παράθυρο στα τελεβίζια και με το βαθυστόχαστο ύφος του καταδικάζει τους τιποτένιους που δεν κατανοούν την υψηλή του ποίηση; Κοίτα να δεις αδικημένοι που υπάρχουν... άλλο ένα σύννεφο με παντελόνια.

Ορίστε και ένα γιαουρτάκι: http://www.youtube.com/watch?v=S1rSdZRq5f4

ianosianos απαγορεύεται το spamming μέσω του forum, επομένως μια φορά αρκεί να καταχωρείς τα άρθρα σου, μην τα βάζεις σε όλες τις κατηγορίες.
_________________
Στραβός είναι ο γιαλός

Δείτε επίσης: http://www.liantinis.org
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
freakshow
Πρύτανης


Εγγραφή: 31 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 314
Τόπος: N/A

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 08, 2011 8:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

afham έγραψε:
O Ιατρόπουλος είναι αυτός ο μαλλιάς μαϊντανός που σέρνεται από παράθυρο σε παράθυρο στα τελεβίζια και με το βαθυστόχαστο ύφος του καταδικάζει τους τιποτένιους που δεν κατανοούν την υψηλή του ποίηση; Κοίτα να δεις αδικημένοι που υπάρχουν... άλλο ένα σύννεφο με παντελόνια.

Ορίστε και ένα γιαουρτάκι: http://www.youtube.com/watch?v=S1rSdZRq5f4...


Ευτυχώς ρε afham που μας έδωσες ένα ηχητικό απόσπασμα με έναν τύπο που δεν έχει βαθυστόχαστο ύφος και που δεν καταδικάζει άλλους "τιποτένιους" για την ποιήσή τους.
Μάλλον το οτι ο δικός σου δεν ήταν μαλλιάς θα ναι το ατού του. Θα σου βάραγα παλαμάκια αλλά έχω απασχολημένα τα χέρια μου.
_________________
Αν δε σε νοιάζει που πας, δε θα χαθείς ποτέ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
νίκος π.
Υφηγητής


Εγγραφή: 24 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: δικτυακός

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 08, 2011 9:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ίσως οι <<πνευματικοί>> άνθρωποι να σκέφτονται το γνωστό : φτύνω ψηλά -φτύνω τα μούτρα μου, φτύνω κάτω-φτύνω τα απίδια μου.Με άλλα λόγια , ποιός είναι τόσο τρελλός ώστε να βγεί και να βρίζει σκαιότατα μεν,επωνύμως δε, 10 εκατομμύρια έλληνες(και τον εαυτό του μαζί) ;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 08, 2011 10:06 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

freakshow έγραψε:

Μάλλον το οτι ο δικός σου δεν ήταν μαλλιάς θα ναι το ατού του. Θα σου βάραγα παλαμάκια αλλά έχω απασχολημένα τα χέρια μου.


Ξέρεις, το να διακρίνεις την επιστήμη από τη σαβούρα απαιτεί κάποιες ποιότητες. Επίκτητες βέβαια και όχι εγγενείς, γι αυτό και πρέπει να σε κατηγορήσω που δεν μπορείς να το κάνεις γιατί είναι προσωπική σου ευθύνη. Είναι ευθύνη σου να γνωρίζεις ότι ο Λιαντίνης δεν ήταν ποιητής αλλά καθηγητής φιλοσοφίας. Το να τον συγκρίνεις με τούτο εδώ το γιαούρτι: http://www.perizitito.gr/persons.php?personid=37609 , είναι κάτι που σε χαρακτηρίζει σαφέστατα αρνητικά ως ανίδεο ή απαίδευτο και όχι ως μη έχοντα καλό γούστο γιατί η επιστήμη δεν είναι θέμα γούστου:

http://www.perizitito.gr/persons.php?personid=37609

Παράθεση:
O Δημήτρης Ιατρόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα. Ταξίδεψε με ωτοστόπ στην Ευρώπη της δεκαετίας του ΄60. Σπούδασε μέσα κι έξω. Ποιητής των μπουάτ και του Κινήματος της Αμφισβήτησης. Ωδοποιός, δοκιμιογράφος, χρονογράφος, σχολιαστής, πνευματικός ακτιβιστής.


Τέτοιοι, "πνευματικοί ακτιβιστές" και "ωδοποιοί" και "ποιητές των μπουάτ" σας αρμόζουν Laughing

Laughing Laughing
_________________
Στραβός είναι ο γιαλός

Δείτε επίσης: http://www.liantinis.org
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 08, 2011 11:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Dεν γνωρίζω ,προς τί ο λόγος σας,και σε τι ωφελεί για τις εν ΄λόγω αντιδράσεις του καθενος προσπαθούντος το έργον της ποίησης.

Ωστόσο ,η δική μου αντίδραση που τυγχάνει εκ των ,νομίζω ιδίων λόγων είναι το να μου προκαλείτε την αντίδραση.

Δηλαδή,ενώ έχω ανοιχτα ,και θέλω να έχω ανοιχτά τα ώτα μου αλλα και όλες μου τις αισθήσεις για να απολαύσω η απλώς να ακροαστώ δικά σας έργα , με οιποιοδήποτε σκοπό,είτε φιλοσοφικό ειτε επιστημονικό,αντιθέτως η απαξίωση δηλώνει αμεσα την προς ατομική ωφέλεια του έργου σας.
Και εν προκειμένω επειδη η ατομική ωφέλεια προερχεται απο την επικοινωνία αλλα και την σωστή σχέση των ανθρώπων στου κοινους σκοπούς δηλώνω και εγώ εν ολίγοις ''γιαούρτι '΄' αλλα και παραπονούμενος.

Λυπούμαι ,τόσο για τον Λιαντίνη που ήταν έξοχος καθηγητής,σωστά φιλοσοφημένος οσο και καταδικασμένος,αλλα και για τον Ιατρόπουλο που δυστυχώς δε γνωρίζω το έργο του.

Δεν είμαι δε το ίδιο παραπονούμενος και απο την ποιότητα των δικώνμου έργων ,που ...δεν καυχιέμαι αλλα ,συμπαρίσταμαι στις δυσκολίες που είχαν όσο και η ίδια μου η ζωή.

Εκ των βιωμάτων λοιπόν του κάθε ανθρώπου ,προκύπτουν και οι οφειλές των έργων του ,και ωστόσο -κρίμα- να συνθλίψουμε τους νεκρούς ως ποιοτικά άχρηστους και τιποτένιους ,....η ζωή μετρά και διακρίνει,γνωρίζει και υπόσχεται,.....συγχωρεί η και λιθοβολεί αναλόγως.
Ας μήν είστε -ταπεινή γνω΄μη- και εσείς σε αυτούς που θα έχουν τύχη λιθοβολισμού καθώς προέκυψε και απο τον δικό σας προς άλλους.

Freakshow ...εκτιμώ το πνεύμα σου και την διανοητικότητά σου,πνεύμα κατανόησης ειλικρίνειας και τιμιότητος ,κραυγάζει απο τον λόγο σου.

Πνεύμα διαυγές και Ολοκληρωμένο απο το Πρίσμα που προέρχονται οι εικόνες σου για την όψη των πραγμάτων.
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
freakshow
Πρύτανης


Εγγραφή: 31 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 314
Τόπος: N/A

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 09, 2011 12:12 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

freakshow έγραψε:

Μάλλον το οτι ο δικός σου δεν ήταν μαλλιάς θα ναι το ατού του. Θα σου βάραγα παλαμάκια αλλά έχω απασχολημένα τα χέρια μου.


Το να διακρίνεις τον σαρκασμό στα λόγια κάποιου δεν ξέρω αν είναι θέμα γνώσης ή εκπαίδευσης. Είναι πιστεύω σίγουρα θέμα εφυίας. Δεν είναι πρόθεσή μου να σε χαρακτηρίσω ως ηλίθιο γιαυτό και δεν θα το κάνω, ειδικά όταν έχω μόνο ενδείξεις προς το παρόν.

afham έγραψε:
Είναι ευθύνη σου να γνωρίζεις ότι ο Λιαντίνης δεν ήταν ποιητής αλλά καθηγητής φιλοσοφίας.


Το γεγονός πως ένας καθηγητής φιλοσοφίας σχολιάζει με βαθυστόχαστο και αφοριστικό ύφος (πράγμα που σε άλλους βρίσκεις κατακριτέο) όχι μάλιστα συναδερφούς του επιστήμονες αλλά ποιητές και λογοτέχνες, με όση δυσθεώρητη γνώση, εμπειρία και ικανότητα μπορεί να απαιτεί ένα τέτοιο εγχείρημα, είναι πρόβλημα του καθηγητή και αυτόν χαρακτηρίζει, όχι εμένα.

Προσωπική μου και επισφαλής εκτίμηση είναι, πως στα ελάχιστα λεπτά που τον άκουσα στην διάλεξη, είδα έναν καθηγητή που το επιχείρημά του για τους "τιποτένιους" Ταχτσή και Σαμαράκη είναι η προδεαγεγραμένη λήθη στην οποία θα πέσουν, ματαιόδοξος τρόπος σκέψης στο έπακρο. Αν συνυπολογήσω και τον τρόπο "χαμού" του εν λόγω κυρίου, κάλλιστα θα μπορούσα να υποθέσω πως πρόκειται για περίπτωση κλασσικής μεγαλομανείας, εγωπάθειας και προσκόλλησης στην υστεροφημία του. Παρόλαυτα πάλι δε θα το κάνω γιατί δεν είμαι βιαστικός εκ φύσεως.

afham έγραψε:
Ξέρεις, το να διακρίνεις την επιστήμη από τη σαβούρα απαιτεί κάποιες ποιότητες...Το να τον συγκρίνεις με τούτο εδώ το γιαούρτι: http://www.perizitito.gr/persons.php?personid=37609 , είναι κάτι που σε χαρακτηρίζει σαφέστατα αρνητικά ως ανίδεο ή απαίδευτο και όχι ως μη έχοντα καλό γούστο γιατί η επιστήμη δεν είναι θέμα γούστου:


Δεν είναι η επιστήμη το θέμα μας γιαυτό θα σου πρότεινα την επόμενη φορά να την αφήνεις έξω από θεματολογίες ποίησης και λογοτεχνίας. Ο Ιατρόπουλος δεν νομίζω πως τεκμαίρεται πουθενά οτι είναι φιλόσοφος και δη επιστήμονας. Εξάλλου εσύ έφερες την σύγκριση γιαουρτιών - Λιαντίνη, όχι εγώ, μην μπερδέυεσαι, εγώ ποτέ δεν συνέκρινα τους δύο αυτούς, ούτε άλλους. Εγώ σε σάρκασα που απέρριψες έναν ως "ντεμέκ βαθυστόχαστο/αφοριστικό" και τον αντικατέστησες με έναν άλλον ίσως και χειρότερο.

Τέλος, αν κρίνω απο εσένα που προτάσσεις ευθαρσώς την προτίμησή σου στον συγκεκριμένο καθητή φιλοσοφίας, κρίνοντας τον κάθε Ιατρόπουλο ως "γιαούρτι"¨ενώ ταυτόχρονα γνωρίζεις τον κάθε Ιατρόπουλο τόσο λίγο, που δυσκολέυεσαι να καταλάβεις για ποιόν μιλάμε, χαίρομαι γιατί έμαθες καλά τις διδασκαλίες του μέντορά σου αλλά λυπάμαι γιατί σου έμαθαν να είσαι βιαστικός, επιπόλαιος, προσβλητικός και επίφοβα αναξιόπιστος.

ΥΓ το γελοίο της υπόθεσης είναι πως η άποψή μου για τον Ιατρόπουλο, δεν απέχει ιδιαίτερα απτη δική σου, ίσως να είμαι λίγο αρνητικότερος από εσένα, απλά εγώ τουλάχιστον (προσπαθώ να) ξέρω ποιός είναι, τι λέει, γιατί και πότε. Ειδικά αν σκοπεύω να ανοίξω το ρημάδι μου.
_________________
Αν δε σε νοιάζει που πας, δε θα χαθείς ποτέ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 09, 2011 12:28 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μα πώς κατάλαβες ότι δεν έχω διαβάσει τον Ιατρόπουλο; Ποτέ δεν μιλάω πριν γνωρίσω κάτι. Τόσο το "έργο" (ας το πούμε) του συγκεκριμένου όσο και πολλών ομοίων του είναι από ασήμαντο έως φαιδρό. Ούτε καν κακό! Για να είσαι κακός, τουλάχιστον είσαι κάτι. Αλλά το να είσαι ασήμαντος, δεν είσαι τίποτα.

Ο Λιαντίνης υπήρξε καθηγητής φιλοσοφίας, δηλαδή φιλόλογος, και η δουλειά του είναι να κρίνει τη λογοτεχνία. Και η φιλολογία αν δεν το ξέρεις είναι επιστήμη και η δουλειά της είναι να κρίνει και να αναλύει τη λογοτεχνία, χωρίς η ίδια να αποτελεί λογοτεχνία.

Δεν καταλαβαίνω αφού συμφωνείς σε αυτά που λέω για τον Ιατρόπουλο γιατί αντιτίθεσαι. Ο Λιαντίνης δεν υπήρξε ποιητής ή λογοτέχνης. Φιλόλογος και καθηγητής φιλοσοφίας ήτανε και φυσικό είναι να τον θαυμάζω για τις γνώσεις που είχε πάνω στο αντικείμενό του. Δεν τον θαύμασα για ένα ποίημα που έγραψε ή για την ομορφάδα του. Για το φιλολογικό και φιλοσοφικό του έργο τον θαύμασα που είναι μετρήσιμο, δεν είναι "τέχνη".
_________________
Στραβός είναι ο γιαλός

Δείτε επίσης: http://www.liantinis.org
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 09, 2011 12:50 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Βλέπεις ,τώρα afham που αίρεσαι των απόψεων μου?

Εδώ και 2 χρόνια που βρίσκομαι σε αυτο το φόρουμ,έχω πεί επανειλημένα,πως εγω σπούδασα μουσική αλλα μουσικός δεν έγινα.

Το έμφυτο ΄μου ήταν τελικά η ποίηση.

Και αυτο αποδυκνείεται βέβαια απο τα έργα μου.
Ας μην μπουμε στο θέμα αν είναι άσχημα η όμορφα αλλα στο δια ταύτα ,δηλαδη το τι υπάρχει στο ψυχισμό μας.

Οπως είπες ο Λιαντίνης ήταν Καθηγητής φιλοσοφίας και όχι λογοτέχνης.
Αν είσαι λογοτέχνης θα πρέπει και να έχεις έμφυτη την ενασχόληση με την ποίηση και την λογοτεχνία.
Αμφιβάλλω αν ήταν και σωστή η τοποθέτησή σου πως είναι κριτικός της λογοτεχνίας ,αλλα και κατα πόσο τελικά σωστές ήταν οι κριτικές του.

Το σίγουρο για μένα είναι πως Αυταπόδεικτος Καθηγητής είναι ο Δημιουργός έργγων ,που μονον αυτος μπορεί να διδάξει ορθά την τέχνη αυτή.
Κάποιος που απλώς την έχει σπουδάσει σε κάποιο Πανεπιστήμιο δεν του δίδε την ιδιότητα του Καθηγηγτή -Δημιουργού αλλα μόνον ένα χαρτί του Κράτους ως προς το πλείστο των γνώσεων υπο του αναγνώσκειν και εξετάζειν.
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Δάκης Μαυροφρείδης
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2627
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 09, 2011 12:57 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αφού το ίδιο πράγμα λέτε, μη μαλώνετε. Κι εγώ θα συμφωνήσω πως ο Ιατρόπουλος είναι λίγο μαϊντανός. Τα γραφόμενά του επίσης δε με εκφράζουν, αφού συνιστούν ένα λαϊκίστικο "ξέσπασμα" που μόνο σε εκπομπές τύπου Στέφανου Χίου αρμόζει.

Ο κόσμος της διανόησης μιλάει, απλά δε μιλάει μέσω των πρωινών καφεκοπτείων της τηλεόρασης, των προπαγανδιστικών βραδυνών "δελτίων ειδήσεων" και των "ενημερωτικών" εκπομπών της πλάκας, της γραφικότητας και της φασαρίας.

Ο έχων ώτα ακούειν, ακουέτω...

Δυστυχώς όμως ο άνθρωπος της διανόησης: Φωνή βοώντος εν τη ερήμω

Ο Έλληνας δεν ανοίγει τα στραβά του να διαβάσει κανένα λογοτεχνικό περιοδικό, που τόσα υπάρχουν στα ράφια των βιβλιοπωλείων. Κατά τον Ιατρόπουλο, περιμένει να τον ενημερώσουν μέσα από το χαζοκούτι που λέγεται τηλεόραση

Ο Έλληνας δε διαβάζει ένα βιβλίο να ξεστραβωθεί που, ουσιαστικά, αυτή είναι η φωνή του διανοούμενου: το έργο του!

Να μάς λείπουν λοιπόν αυτές οι κραυγές οργής και αγανάκτησης από τέτοιους ανθρώπους που φωνάζουν πως είναι ποιητές!
_________________
Δεν υπάρχει τίποτα πιο θαυμαστό και αξιόλογο από την ανάδειξη του ωραίου. Αρκεί, ο σκοπός της ίδιας της πράξης να μην αναλώνεται μέσα σε μια ανερμάτιστη και φλύαρη ματαιοδοξία

Δ.Μ.

http://d-mavrofrides.simplesite.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 09, 2011 1:26 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μα δε μαλώνουμε,

εγώ λέω εξ αρχής πως αν σκεφτούμε πως θέλουμε να διδαχτούμε την μουσική ο κατ εξοχήν καλός διδάσκαλος θα ήτο ο Bethoven ,ο Bach, ο Verdi poy έχουν δημιουργήσει αριστουργήματα.

Ετσι λοιπόν να θελήσουμε να διδαχτούμε φιλοσοφία ή κλάδους αυτής θα ήταν σοφό να τη διδαχτούμε απο τους εκάστοτε δημιουργούς της.

Ανθρώπους που έχουν δημιουργήσει εργα τεχνών αν απευθυνθούμε στην αισθητική πλευρά της,η επιστήμονες αν απευθυνθούμε στην τεχνολογική κτλ.

Πως είναι δυνατόν να πιστεύει ο ανθρωπος εδω και άιώνες πως κατάκτηση θα είναι και μόνον η σπουδή σε σχολείο???
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
afham
Διαχειριστής


Εγγραφή: 02 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1894
Τόπος: Φωτονερόπετρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 09, 2011 1:32 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

vag_el έγραψε:
Το σίγουρο για μένα είναι πως Αυταπόδεικτος Καθηγητής είναι ο Δημιουργός έργγων ,που μονον αυτος μπορεί να διδάξει ορθά την τέχνη αυτή.
Κάποιος που απλώς την έχει σπουδάσει σε κάποιο Πανεπιστήμιο δεν του δίδε την ιδιότητα του Καθηγηγτή -Δημιουργού αλλα μόνον ένα χαρτί του Κράτους ως προς το πλείστο των γνώσεων υπο του αναγνώσκειν και εξετάζειν.


Δεν είναι μόνο η τέχνη έργο ξέρεις, είναι και η επιστήμη. Και ενώ η τέχνη έχει ανάγκη υπεράσπισης και "οπαδών", η επιστήμη δεν έχει καμία ανάγκη δημοφιλίας. Απλώς υπάρχει και όποιος θέλει την ακολουθεί. Διαφορετικά, κακό του κεφαλιού του.

Εν προκειμένω άνοιξε η παρούσα συζήτηση για ένα άτομο που δεν έχει καμία σχέση ούτε με την τέχνη ούτε με την επιστήμη. Μπορείτε εδώ να θαυμάσετε και μερικά από τα μεγαλύτερα αριστουργήματά του http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=index&sort=alpha&lyricist_id=6 Laughing Laughing

Παράθεση:
Είχες στα μάτια σου Βυζαντινό φεγγάρι
Κι έμοιαζες ίδιος με εικόνα του Χριστού
Έλληνας όμορφος φωτιά και παλικάρι
Λες κι απ' τ'ανάκτορα σε βγάλαν της Κνωσού


Παράθεση:
Κι αν σ'αγάπησα
όλα τέλειωσαν πια
Όρκους κι όνειρα
τά'ριξα στην φωτιά

Όταν έφυγες
δεν το σκέφτηκες
πόσο πόνεσα
τώρα πες μου τι θες;
Ήμουν θύμα σου
μα το κρίμα σου
δεν συγχώρεσα
Τώρα πες μου τι θες;


Κορυφή. Μετά τον Όμηρο, ο Ιατρόπουλος!

Laughing Laughing Laughing
_________________
Στραβός είναι ο γιαλός

Δείτε επίσης: http://www.liantinis.org
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 09, 2011 2:24 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Κοίταξε,

το σίγουρο είναι πως το στύλ που διαλέγει ο κάθε ποιητής δεν το διαλέγει εν θερμώ.
Ειναι μέσα του.

Αν αρέσει η όχι υπάρχουν κι άλλοι που το προτιμούν η το αποδιαπέμπουν.
Στίχους που έχει τραγουδήσει ο Γιάννης Πάριος σαφώς και δεν είναι διαλεχτοί απο κάποιον μικρούλη και άσχετο.Ειναι ο Γιάννης Πάριος.

Δέχομαι ότι δεν τον εγκρίνεις ,αλλα δεν θα δεχτώ και το να παρασύρεις μαζί σου άλλους που δεν γνωρίζουν.
Η εμπάθεια ας μείνει προσωπική σου υπόθεση δίχως να επηρε΄ζει άλλους.

Επίσης ,η τέχνη σίγουρα κάνεις λάθος πως έχει άνάγκη υπεράσπισης.
Μονον απο εσένα το ακούω αυτο,θυμήσου τις εκατοντάδες δισκογραφικές εταιρείες που την στηρίζουν,το κοινό,καθώς και τα Εικαστικά Ιδρύματα ,ζωγραφικής ,γλυπτικής,κλπ .
Μάλλον τα μπέρδεψες.
Το ίδιο βέβαια ισχύει και για την επιστήμη,που το ξαναλέω για πολλοστή φορά αφού δεν ακούτε σε αυτο το φόρουμ,είναι θέμα εσωτερικής ανάγκης το να την ακολουθήσει κάποιος και όχι απαραίτητα εξύψωση του εαυτού του.
Οι υποστηρικ΄τές της ,δυστυχώς δεν είναι και τόσοι όσοι αυτοι που ανήκουν στις τέχνες των Εικαστικών και Μουσικών κλάδων ,αλλα όμως δεν είναι και λίγοι
Ξεμπέρδεψε τα όμως γιατι έτσι όπως τα λές θυμάμαι το τραγούδι του Μαζωνακη ,που έχει τίτλο ''τα ίσια ανάποδα''.
Θα σε προτιμούσα πιο θαρρετό στο ισχύον και πρέπον καθώς κατέχεις και Ισχυρά θέση ως Δημιουργός Φόρουμ.
Να μήν εκτίθεσαι εννοώ.
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Επόμενο
Σελίδα 1 από 11

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center