Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Η ΓΝΩΣΗ
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Κοσμήτωρ


Εγγραφή: 17 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 22, 2011 11:36 pm    Θέμα δημοσίευσης: a Απάντηση με Συμπερίληψη

Αγαπητε κλειδοκρατωρ,η ΄΄βοηθεια΄΄ από ΄΄ανωθεν΄΄ ουτε κουραζει ουτε οδηγει σε αδρανεια,γιατι απλα αυτος που την αξιζει εχει εργαστει πολύ περισσοτερο από τους αλλους,ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΟΛΟ ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ(.Τα στασιμα απλα εξαφανιζονται).
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ (ΕΔΩ ΣΤΗ ΓΗ) ΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΙΡΙΣΤO ΣΤΟ ΚΑΛΟ,ΚΑΛΥΤΕΡΟ,ΙΔΑΝΙΚΟ.ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΘΛΑΣΤΙΚΟΥ ΑΡΝΗΤΙΚΟΥ –ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥ.
Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ.Η ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΜΑΣ-ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ.
Όταν εργαζομαστε για τη βαρυτητα-παντα όμως με σεβασμο για το ολο περιβαλλον,χωρις να βλαπτουμε κανεναν και τιποτε στη φυση-τοτε να σαι σιγουρος ότι θα μας ανοιχτει εκεινη η πορτα για την γνωσηπου αφορα τη βαρυτητα.Το ιδιο συμβαινει και για την ψυχη μας.
Εγω τα θεωρω λογικα αυτά που λεει.Αλλα αυτό είναι α λλο θεμα που εχει να κανει με ένα χρονικο διαστημα 20 ετων, ΄΄αποδειξεων ΄΄που μου δοθηκαν,αλλα είναι μεγαλη ιστορια.Κ αι δεν είναι σκοπος μου να κανω προσηλυτισμο,κι ουτε να πεισω ΚΑΝΕΝΑΝ.
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ είναι ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ειναι δυνατον να είναι μονο Η ΓΝΩΣΗ ή μονο οι ΝΟΜΟΙ(ΝΟΜΟΣ);
Δεν θα ηταν τοτε Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΑΝΩΤΕΡΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ.
ΕΔΩ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΤΟ ‘’ΕΓΩ ΕΙΜΙ Ο ΗΝ ΚΑΙ Ο ΩΝ’’
Και επειδη εχουμε την δυνατοτητα ,στην καλυτερη περιπτωση,να γνωριζουμε μονο το 8% της ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ,καθως και το τι συμβαινει στη περιβαλλον που ζουμε(συμφωνα με τον συγγραφεα),αρα δεν μπορουμε ,από αυτή τη θεση, να εχουμε την πληρη εικονα και γνωση για ότι συμβαινει.Εδω ερχεται και η αναγκαιοτητα της Συμπαντικης ΒΟΗΘΕΙΑΣ από ανωτερες ταξεις –θεσεις του ΘΕΤΙΚΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ.
Η δικαιοσυνη των ανθρωπων απεχει από την πραγματικη ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΤΑ 92%.Ειναι λιγο τραγικο να μιλαμε για δικαιοσυνη στη γη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Κοσμήτωρ


Εγγραφή: 17 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 22, 2011 11:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: α Απάντηση με Συμπερίληψη

vag_el ευχαριστη η παραθεση σου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Κοσμήτωρ


Εγγραφή: 17 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 22, 2011 11:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Α Απάντηση με Συμπερίληψη

Αγαπητε skapaneas,εγω συμφωνησα με το παρακατω αποφθευγμα του Αριστοτελη απλα,«Θεωρώ πιο γενναίο εκείνον που κυριαρχεί στα πάθη του από εκείνον που κυριαρχεί στους εχθρούς του. Η δυσκολότερη νίκη είναι εκείνη ενάντια στον ίδιο σου τον εαυτό.» Στα έργα του Αριστοτέλη Περί Ψυχής και Μετά τα Φυσικά. Κατ’ εκείνον, ο λόγος του
ορισμού ενός πράγματος δεν πρέπει να δηλώνει μόνο το γεγονός (την ύπαρξή του), όπως κάνουν οι
περισσότεροι ορισμοί, αλλά μέσω αυτού να γίνεται φανερή και η αιτία (οὐ γὰρ μόνον τὸ ὅτι δεῖ τὸν
ὁριστικόν λόγον δηλοῦν, ὣσπερ οἱ πλεῖστοι τῶν ὁρισμῶν, ἀλλά καὶ τὴν αἰτίαν ἐνυπάρχειν καὶ ἐμφαίνεσθαι,
Περί Ψυχής, 413α 15-20). Με βάση αυτό το σκεπτικό, για κάθε πράγμα υπάρχει ένας ορθός ορισμός που
αναφέρει την κύρια ιδιότητά του, με άλλα λόγια, ένα όνομα που αγγίζει καθεαυτή την ουσία του. Όσα
μέρη του πράγματος είναι φθαρτά, δε θα πρεπε να συμπεριλαμβάνονται στον οριστικό λόγο του, μια και
δεν αποτελούν την ουσία του, όπως οι σάρκες και τα οστά που είναι φθαρτά δε συνιστούν τον άνθρωπο
και άρα δε θα πρεπε να συμπεριλαμβάνονται στον ορθό ορισμό του. Πρόκειται, στην περίπτωσή τους, για
μεταγενέστερα στοιχεία, υλικά όπως τα ονομάζει, που προέκυψαν από τα πρώτα, μη υλικά, που δε
φθείρονται και επομένως συνιστούν την ουσία (ὦσθ’ ὅσα μὲν μέρη ὡς ὕλη καὶ εἰς ἃ διαιρείται ὡς ὕλη,
ὕστερα· ὅσα δὲ ὡς τοῦ λόγου καὶ τῆς οὐσίας τῆς κατὰ τὸν λόγον, πρότερα ἤ πάντα ἤ ἔνια, Μετά τα Φυσικά, 1035b
12-15). Αυτή η ουσία των όντων και κατά συνέπεια και ο οριστικός λόγος που την εκφράζει, δεν έχουν
την ανάγκη υλικής εκδήλωσης για να υπάρξουν ούτε και παύουν να υφίστανται μετά την καταστροφή
ακόμα κι όλων των υλοποιήσεών τους- δίνει ένα παράδειγμα με τον κύκλο, που δεν καταστρέφεται ως
ουσία έστω κι αν κάποιος σβήσει όλους τους ζωγραφιστούς ή σπάσει όλους τους ξύλινους κύκλους που
έχουν κατασκευαστεί. Ο Αριστοτέλης θεωρεί την ύλη ἄγνωστον καθ’ αὑτή, που σημαίνει ότι δε μπορεί να
γίνει αντικείμενο μελέτης (Μετά τα Φυσικά, 1035α, 10-11). Όμως, το ίδιο περίπου ισχύει, κατά τα
λεγόμενά του, και για τον οριστικό λόγο που, αν και υπαρκτός, δε μπορεί ούτε να εκφωνηθεί, ούτε να
αποδειχτεί ούτε να μελετηθεί- βρίσκεται στην ψυχή (ειδητικός λόγος) και απέχει απ’ όλους τους υλικούς
χαρακτηρισμούς που της αποδίδονται για να περιγράψουν την ουσία της (Μετά τα Φυσικά, 1036 b- 1040a)
καὶ σῳζομένων τῶν λόγων ἐν τῇ ψυχῇ τῶν αὐτῶν οὐκ ἔσται ὁρισμὸς οὔτε ἀπόδειξις.
Πέρα όμως από τη χρήση του λόγου με την έννοια των λέξεων που ορίζουν ένα πράγμα, ο
Αριστοτέλης διατηρεί και την πλατωνική σημασία του ως «λογική» ή «λογιστικό μέρος της ψυχής», που
αποτελεί θεμελιακό κριτήριο για την εύρεση και εξάσκηση του μέτρου στην ανθρώπινη ζωή, που στη
δική του ορολογία αποδίδεται με τον όρο «μεσότητα». Η μεσότητα, προϋπόθεση της ευτυχίας, δε μπορεί
να επιτευχθεί παρά μόνο μέσω του ορθού λόγου, που θα υποδείξει στον άνθρωπο σε ποιο βαθμό πρέπει
να εκδηλώνει κάθε συναίσθημα ή παρόρμησή του. Μέσω αυτού, προσεγγίζεται η προαίρεση, ουσία της
αρετής, που αποτελεί με τη σειρά της γεννήτορα της ευτυχίας (Μεγάλα Ηθικά, 1185b-1186b 30). Οι
πράξεις μας είναι σύμφωνες με τον ορθό λόγο όταν το άλογο μέρος της ψυχής (τα πάθη) δεν εμποδίζουν
το λογικό της μέρος (το νου) να επιτελέσει το έργο του, όπως οφείλουν να κάνουν άλλωστε,
υποτασσόμενα στην υπηρεσία του καλύτερου τμήματος της ψυχής. (ἔστιν οὖν κατὰ τὸν ὀρθὸν λόγον
πράττειν, ὅταν τὸ ἄλογον μέρος τῆς ψυχῆς μὴ κωλύῃ τὸ λογιστικόν ἐνεργείν τὴν αὑτοῦ ἐνέργειαν· τότε γὰρ ἡ
πρᾶξις ἔσται κατὰ τὸν ὀρθὸν λόγον..., Μεγάλα Ηθικά, 1208α 10-20).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 23, 2011 7:58 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αγαπητε Θεοδωρε

Δεν μπορω να διακρινω τι απο ολα αυτα αποτελει την απαντηση σου στο ερωτημα μου : Περι Του Αποχρωντος Λογου Της Τυπικης Λογικης

Και δεν ειναι ευκολο να διακρινω ακομα, με τις συχνες αναφορες σου στον Αριστοτελη, ποια ειναι ακριβως η δικη σου η θεση ...

Αυτο λοιπον που μενει, ειναι να σε ρωτησω να καταθεσεις Τον Αποχρωντα Λογο Της Υπαρξης Σου....

Αυτον δηλαδη που, σε εφαρμογη μαλλον των οσων παραπανω παραθετεις, αποδεικνυει εμπρακτα οτι η Τυπικη Λογικη Ισχυει οντως και για το δικο σου νου και αρα και για σενα, που φερεις το νου και εκφραζεσαι μεσω αυτου στον κοσμο.

Τεκμηριωση
Αν ο Ανθρωπος ειναι νοων
και οι νομοι της Τυπικης Λογικης ισχυουν για το νου του
τοτε ο ιδιος οφειλει να αντιλαβανεται το λογο που "εχει θεσει" την Τυπικη Λογικη ως το θεμελιο της νοητικης λειτουργιας του.
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΩΡ
Πρύτανης


Εγγραφή: 19 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 637

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 23, 2011 10:46 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θεόδωρε,
<Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ.Η ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΜΑΣ-ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ.>

Αφού γεννήθηκα με την δυνατότητα να σκέπτομαι σημαίνει ότι πρέπει να καταλάβω για να εφαρμόσω τον Νόμο, για να ζω σύμφωνα με τον Νόμο και να μην κάνω κάτι που δεν επιτρέπεται. Έτσι η σκέψη μου και γνώμη μου και τα θέλω μου, δεν περισσεύουν, αντίθετα χρειάζονται στον Θεό (αλλιώς θα παρέμεινε, θα αρκείτο στην εμφάνιση του ζώου). Μόνο που όλα αυτά πρέπει να είναι σύμφωνα με τον Νόμο. Όταν είναι παράνομα, τότε δεν έχουν αξία, και στην ουσία είναι ανύπαρκτα για τον θεό. Και είναι ανύπαρκτα επειδή ο θεός Νόμο κάνει, δεν κάνει και αντινόμο, δηλαδή υπάρχει νόμος που εκφράζεται, δεν υπάρχει και ένας άλλος νόμος που να καθορίζει τι δεν πρέπει να γίνεται.

Τι λέει ο συγγραφέας για τον καρκίνο; Γιατί μικρά παιδιά πεθαίνουν;
_________________
Όλοι μαζί μπορούμε.
Αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα, προϊόντα που ο κωδικός τους αρχίζει με 520.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Κοσμήτωρ


Εγγραφή: 17 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 23, 2011 3:03 pm    Θέμα δημοσίευσης: A Απάντηση με Συμπερίληψη

1)Αγαπητε σκαπανεα,το θεμα που εθεσα για να εκφρασετε τις αποψεις σας ειναι αλλο και εντελως διαφορετικο απο αυτο που με ρωτας,για να εκφρασω την γνωμη μου.

2)κλειδοκρατωρ,νομιζεις οτι μας χρειαζεται ο Θεος;Εμεις τον χρειαζομαστε.Ριξε μια ματια γυρω σου και δες -παρατηρησε σιωπηλα,τι συμβαινει και ποιος ειναι ο αδυναμος;,ποιος εχει αναγκη ποιον;Ο Θεος ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΕ ΕΜΑΣ,ή να παμε προς τα κατω ή προς τα ανω.Η γνωμη μας περισσευει γιατι απλα και μονο ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΑΨΕΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΝ ΑΠΟΤΥΧΟΥΜΕ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΙΔΟΣ Η ΣΑΝ ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΖΩΗ ΚΑΙ ΜΕ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.

3΄΄Τι λέει ο συγγραφέας για τον καρκίνο; Γιατί μικρά παιδιά πεθαίνουν;


δεν ειμαι ο αντιπροσωπος του συγγραφεα για να απανταω σε ερωτησεις που αφορουν τον ιδιο,κλειδοκρατωρ.Ρωτησε τον ιδιο, αγορασε τα βιβλια του να δεις τι γραφει,αν θελεις.Το μονο που υποστηριξα ειναι οτι με εχει καλυψει με τις θεσεις του πανω σε διαφορα θεματα της ζωης.Δεν υποστηριξα οτι ειμαι εκπροσωπος τυπου του Ιωαννη Τσατσαρη.Αν και εχει αναλυσει το τι συμβαινει με τον καρκινο και με τον θανατο των μικρων παιδιων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 23, 2011 5:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θεοδωρε

Ειχα την εντυπωση οτι συναρτουσες τη γνωση αποκλειστικα με το νου...
Γι' αυτο και εθεσα επι ταπητος την αξιοπιστια της λειτουργιας του ...
Ωστε να βρεθει κατα ποσο μπορουμε να τον εμπιστευομαστε αντικειμενικα στις πληροφοριες που μας φερνει...

Αλλα αν τη θεωρεις δεδομενη και δεν εχεις καμια αμφιβολια για οσα "λεει" τοτε δεν εχω να πω κατι αλλο...
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 23, 2011 5:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Θεόδωρε,

πως θα μπορούσε να βοηθήσει ο Κ. Ιωάννης Τσάτσαρης τον πατέρα μου?

Πάσχει απο καρκίνο και χρήζει βοήθειας.
Αλλιώς......
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center