Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Η απόρριψη της αιτιακής αναγκαιότητας και οι συνέπειές της
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 32, 33, 34  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13584
Τόπος: Πρέβεζα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 16, 2011 9:02 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτό που νομίζω ότι δέχεσαι δεν έχει αρχή αλλά έχει μια διάταξη...ας τη λέμε πολλαπλότητα, όπου μέσα της δημιουργεί σχέσεις...αλλού πιο απλές αλλού πιο πολύπλοκες. Μέσα σε μια πολυπλοκότητα βρίσκεται και ο κόσμος του ανθρώπου. Η πολλαπλότητα δεχόμαστε ότι δεν είναι ένα γιατί έχει αυτή την διαφοροποίηση ως προς την πολυπλοκότητα. Βάζω δηλαδή τα πολλά να μην είναι και ίδια, να μην συνιστούν μια δεδομένη πλοκή (σχέση) αλλά να είναι διάφορες, το σύνολο των οποίων φυσικά είναι πεπερασμένο, όμως όχι μετρήσιμο. Το μετρήσιμο σκοντάφτει στην διαφορά πολυπλοκότητας, μπορούμε να μετράμε πρόβατα ευκολότερα από το να μετράμε κόκκους της άμμου.
Εδώ δηλαδή έβαλα πέρα από την πολυπλοκότητα και το τι μπορεί να είναι μετρήσιμο. Η μέτρηση είναι μια σχέση παρατηρητή και παρατηρούμενου. Η οποία συστήνεται μόνο σε κοντινές πολυπλοκότητες. Σε κάθε σχέση θα ισχύει μια βαθμίδα πολλαπλότητας, δηλαδή μια πολυπλοκότητα (μια ομάδα άλλων σχέσεων). Έτσι καμία σχέση (ή ακόμα και συνείδηση) δεν είναι αποκλεισμένη, ή τέλεια, γιατί βρίσκεται πάντα σε μια ομάδα σχέσεων. Όμως μια σχέση με την αβεβαιότητα που έχει δεν μπορεί να διακριθεί επακριβώς σε σχέση με όλες τις υπαρκτές άλλες σχέσεις που ανήκει, δύναται όμως να αποτελεί μια σημαντικότητα, μια ενότητα. Εδώ έρχεται η θεωρία να δείξει ότι η σκέψη είναι μια ενότητα με μια αβεβαιότητα ως προς την σημαντικότητά της. Εδώ μπορούμε να προσθέσουμε τον χρόνο ως τη δύναμη αναίρεσης της αβεβαιότητας. Όσο μια σκέψη συνεχίζει να επεξεργάζεται περισσότερες σχέσεις, να γίνει δηλαδή περισσότερο σημαντική, τόσο καταναλώνει χρόνο. Ο χρόνος δηλαδή για την πολλαπλότητα περιέχεται σε αυτήν στην σήμανση των σχέσεων (πολυπλοκοτήτων). Ένας όγκος (μια σχέση) για παράδειγμα δεν έχει τον χρόνο ως μέρος του ορισμού του, αλλά δεν είναι ανεξάρτητος από άλλες σχέσεις όπου ο χρόνος είναι μέρος τους. Στη φυσική έχουμε την θερμοχωρητικότητα, το θερμικό φορτίο ανεξάρτητα από τον όγκο, και έχει σχέση ως μονάδα θερμότητας προς μονάδα όγκου. Η θερμότητα όμως δεν μένει στον όγκο ως έχει αλλά ρέει πάντα προς το πιο ψυχρό με κάθε τρόπο, δια ακτινοβολίας ή δια επαγωγής. Έτσι ένας πραγματικός όγκος δεν μπορεί να θεωρηθεί άσχετος από ένα φαινόμενο μεταφοράς θερμότητας. Το πραγματικό δηλαδή έχει πολυπλοκότητα, πολλές σχέσεις, οι οποίες υπάρχουν διαθέσιμες σε αυτό που ορίζουμε ως πολλαπλότητα.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 8:50 am    Θέμα δημοσίευσης: Περι συμπερασματων χωρις διατυπωμενη θεωρια Απάντηση με Συμπερίληψη

rakis
έγραψε:
1.Δεν υπάρχει πρώτη αρχή
Αιτιολόγηση:
η πρώτη αρχή παγιδεύεται στην απΆ άπειρον αναγωγή.


2.Η ανθρώπινη αντίληψη έχει προδιατεθειμένη την ικανότητα να δεχτεί τα αισθητά(κάτι σαν αισθητηριακό καλούπι).
Αδύνατον γιατί :
Πώς η ανθρώπινη αντίληψη έχει εκ των προτέρων μέσα της κάτι που δεν έχει αντιληφθεί ακόμη;
Κατά συνέπεια, απορρίπτεται και το αντίστροφο: ούτε τα αντικείμενα δίδονται στην ανθρώπινη αντίληψη.

1 και 2 δείχνουν ότι δεν υπάρχει μία πρώτη ολική αρχή(ως το Εν) που αντανακλάται στο επιμέρους. Πχ οι λειτουργίες της ανθρώπινης αντίληψης δεν αντανακλούν ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ έναν συμπαντικό αιτιακό νόμο.(3)

Το 3 σπάει το κέλυφος της αναγκαστικής αιτιότητας, μιας δηλ. ολικής αιτιοκρατίας (Εν) που προ-καθορίζει τις αιτιακές αλληλεπιδράσεις των μερών.

Συνέπεια1 : Το τυχαίο, το ενδεχομενικό, το αβέβαιο γίνονται οντολογικό στοιχείο της πραγματικότητας.

Συνέπεια2 : Καταρρίπτεται η ανθρωπική αρχή, ότι δηλ. ο άνθρωπος είναι απαραίτητο μέρος του σύμπαντος για να υπάρξει το σύμπαν όπως υπάρχει τώρα.

Συνέπεια3 : άρα το σύμπαν είναι ανεξάρτητο από, αδιάφορο απέναντι στον άνθρωπο.

Αυτά για αρχή ελπίζοντας ότι είναι αρκετά κατανοητά.

rakis

Δωσε βαση σου οτι σου πω παρακατω.

Οταν πριν απο χρονια αγωνιζομουνα να διατυπωσω τη Θεωρια Του Μηδενος (Μαθηματικα παντα), προσπαθουσα να βρω ποια αξιωματα την εκφραζουν και την περιχαρακωνουν, αδιαβλητα στη λογικη.

Διατυπωνα λοιπον προτασεις και τις επεξεργαζομουνα λογικα και κατεληγα πολυ συχνα, λογικα παντα επαναλαμβανω, σε αρνησεις.
Πραγμα που δεν μου επετρεπε να ορισω το ταδε ή το δεινα αξιωμα.

Ειδα και επαθα να αντιληφτω οτι ολα αυτα τα οποια κατεληγα ηταν στην πραγματικοτητα θεωρηματα, τα οποια προεκυπταν με βαση τη λογικη και τα οποια δεν γινοταν να τα αγνοησω.

Ομως τοτε αναρωτηθηκα, πως στην ευχη παραγονται αυτα τα θεωρηματα, αφου εγω δεν εχω ορισει ακομα πληρως τα αξιωματα που θελω ;

Συνειδητοποιησα λοιπον οτι τα αξιωματα τα ειχα ηδη, μονο που δεν το αναγνωριζα γιατι ειχα στο νου κατι αλλο...

Κατι αλλο δηλαδη, που κατα τη γνωμη μου θα διασφαλιζε τη θεωρια αποτελεσματικα.

Μετα απο αυτη βεβαια την αναγνωριση τα πραγματα εγιναν πιο ξεκαθαρα και προχωρησα με σχετικα μεγαλυτερη ταχυτητα και σαφηνεια στο δρομο μου...


Γιατι τα λεω αυτα ;

Παρατηρησε στην παραθεση παραπανω τι λες

1.Δεν υπάρχει πρώτη αρχή
Και το αποδεικνυεις...
Οπως νομιζεις...
Δεν εχει σημασια..

2.Η ανθρώπινη αντίληψη έχει προδιατεθειμένη την ικανότητα να δεχτεί τα αισθητά(κάτι σαν αισθητηριακό καλούπι).
Και παλι το αποδεικνυεις, το αιτιολογεις...
Και παλι δεν εχει σημασια το πως...

Στη συνεχεια "συνθετεις" τις δυο προηγουμενες προτασεις

1 και 2 δείχνουν ότι δεν υπάρχει μία πρώτη ολική αρχή(ως το Εν) που αντανακλάται στο επιμέρους. Πχ οι λειτουργίες της ανθρώπινης αντίληψης δεν αντανακλούν ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ έναν συμπαντικό αιτιακό νόμο.(3)

Συνέπεια1 : Το τυχαίο, το ενδεχομενικό, το αβέβαιο γίνονται οντολογικό στοιχείο της πραγματικότητας.

Συνέπεια2 : Καταρρίπτεται η ανθρωπική αρχή, ότι δηλ. ο άνθρωπος είναι απαραίτητο μέρος του σύμπαντος για να υπάρξει το σύμπαν όπως υπάρχει τώρα.

Για να καταληξεις πανηγυρικα στη διαπιστωση

Συνέπεια3 : άρα το σύμπαν είναι ανεξάρτητο από, αδιάφορο απέναντι στον άνθρωπο.

και στο σχολιο

Το 3 σπάει το κέλυφος της αναγκαστικής αιτιότητας, μιας δηλ. ολικής αιτιοκρατίας (Εν) που προ-καθορίζει τις αιτιακές αλληλεπιδράσεις των μερών.


Τοποθετησε στο κεντρο της οθονης σου το εγχρωμο κειμενο και παρατηρησε οτι εχεις μπροστα σου μια πληρη αποδεικτικη διαδικασια : Προτασεις, "αποδειξεις", πορισματα, σχολια....

Τι αλλο θες ;

Εχεις ηδη μια θεωρια που υποβοσκει καπου στη συνειδηση σου και σου επιτρεπει να λειτουργεις αποτελεσματικα για σενα, ( αλλά αυτο δεν εχει και τοση σημασια για μας τωρα), και να παραγεις συμπερασματα τα οποια στηριζουν τις ιδεες σου...

Αυτη την "αγνωστη" θεωρια πρεπει να εντοπισεις και να τη βγαλεις στην επιφανεια...
Τη θεωρια που σου επιτρεπει να διατυπωνεις προτασεις, οπως παραπανω, και να τις αποδεικνυεις...
Μετα απο αυτο ολα θα σου γινουν πιο ευδιακριτα και θα δεις τι ακριβως θελεις να πεις για το συμπαν και τον κοσμο και... τον ανθρωπο βεβαια, μη ξεχνιομαστε... Cool
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 10:28 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ναι φίλε κατανοώ.
Αλλά αυτό επιδιώκω, να εκκεντρωθεί ο άνθρωπος.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13584
Τόπος: Πρέβεζα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 12:32 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Rakis...
δες και την έννοια πολυπλοκότητα....
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 12:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Καλημέρα,

θα ήθελα να δείξω πως απο τις παραπάνω αιτιολογήσεις,
αν διαλέξω μιά απο τις θεωρήσεις ως μονάδα θα αποδείξω πως δεν ισχύουν και οι υπόλοιπες.

Δηλαδή η πρόταη λέει το εξ ής:
1 και 2 δείχνουν ότι δεν υπάρχει μία πρώτη ολική αρχή(ως το Εν) που αντανακλάται στο επιμέρους. Πχ οι λειτουργίες της ανθρώπινης αντίληψης δεν αντανακλούν ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ έναν συμπαντικό αιτιακό νόμο.(3)

Συνέπεια1 : Το τυχαίο, το ενδεχομενικό, το αβέβαιο γίνονται οντολογικό στοιχείο της πραγματικότητας.

Eγω θα πάρω μόνον το στοιχείο ''Τυχαίο'' που προκύπτει απο την ''Συνέπεια1'' και θα δείξω πως δεν ισχύει.

Αν πάρουμε για παράδειγμα το 4πτυχο των εποχών ,παρατηρούμε την επαναληπτικότητα που επέρχεται ανα έτος.
Αν ως δεύτερο παράδειγμα πάρουμε την ανάπτυξη ενός φυτού που επαναληπτικώς με την ίδια μέθοδο ενφύτευσης μεγαλωσει πάλι καταλήγουμε στην αναγκαιότητα αλλα μη τυχαιότητα.
Σαφώς και προκύπτουν ερωτήματα διαφόρού αναπτύξεως σε κάθε παράδειγμα αλλα είναι λεπτομέρειες και χαρακτηριστικά βάση συνθηκών αναλογιών.

Το ''αβέβαιο'' και καταλήγω στις δύο παραπάνω περιπτώσεις δεν ισχύει αφού είναι ''βέβαιες'' παρατηρητέα και βάση συνθηκών και εξακριβομένες.

Αρα βάση δύο λέξεων που υπάρχουν στο θεώρημα το ίδιο το θεώρημα καταρίπτεται εκ τω΄ν Εσω.

Τυχαίο ?? δεν νομίζω.

11888
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την vag_el στις Πεμ Φεβ 17, 2011 1:37 pm, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 1:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Μπ. , το είδα και δε διαφωνώ, μπορεί να εμπλουτίσει τη σκέψη.

Vag_el,

Δεν αρνούμαι τη σχετική σταθερότητα των νόμων.
Πώς να το εξηγήσω ...

Η ενδεχομενικότητα απλώς λέει ότι θα μπορούσαν τα πράγματα να μην είναι κι έτσι.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 1:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Το τραγουδάκι είναι αφιερωμένο στον Rakis
http://www.youtube.com/watch?v=WFRrHgV-8Lc&feature=player_embedded#at=51
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την vag_el στις Πεμ Φεβ 17, 2011 1:25 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 1:17 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Rakis,

Αν είσαι στην κορυφή ενός κτίσματος που έχεις φτιάξει,
γιατί ζητάς την ενδεχομένως μη σωστή κτίση του?
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 1:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

vag_el έγραψε:
Καλημέρα,

θα ήθελα να δείξω πως απο τις παραπάνω αιτιολογήσεις,
αν διαλέξω μιά απο τις θεωρήσεις ως μονάδα θα αποδείξω πως δεν ισχύουν και οι υπόλοιπες.

Δηλαδή η πρόταη λέει το εξ ής:
1 και 2 δείχνουν ότι δεν υπάρχει μία πρώτη ολική αρχή(ως το Εν) που αντανακλάται στο επιμέρους. Πχ οι λειτουργίες της ανθρώπινης αντίληψης δεν αντανακλούν ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ έναν συμπαντικό αιτιακό νόμο.(3)

Συνέπεια1 : Το τυχαίο, το ενδεχομενικό, το αβέβαιο γίνονται οντολογικό στοιχείο της πραγματικότητας.

Eγω θα πάρω μόνον το στοιχείο ''Τυχαίο'' που προκύπτει απο την ''Συνέπεια1'' και θα δείξω πως δεν ισχύει.

Αν πάρουμε για παράδειγμα το 4πτυχο των εποχών ,παρατηρούμε την επαναληπτικότητα που επέρχεται ανα έτος.
Αν ως δεύτερο παράδειγμα πάρουμε την ανάπτυξη ενός φυτού που επαναληπτικώς με την ίδια μέθοδο ενφύτευσης μεγαλωσει πάλι καταλήγουμε στην αναγκαιότητα αλλα μη τυχαιότητα.
Σαφώς και προκύπτουν ερωτήματα διαφόρού αναπτύξεως σε κάθε παράδειγμα αλλα είναι λεπτομέρειες και χαρακτηριστικά βάση συνθηκών αναλογιών.

Το ''αβέβαιο'' και καταλήγω στις δύο παραπάνω περιπτώσεις δεν ισχύει αφού είναι ''βέβαιες'' παρατηρητέα και βάση συνθηκών και εξακριβομένες.

Αρα βάση δύο λέξεων που υπάρχουν στο θεώρημα το ίδιο το θεώρημα καταρίπτεται εκ τω΄ν Εσω.

Τυχαίο ?? δεν νομίζω.

11888


Eπειδή ....δε διαφωνώ πλήρως με τις αναζητήσεις σου file Rakis,

θέλω να σου δείξω πως αυτό που ψάχνεις είναι μέσα σου και σωστό,αλλα στην σωστή του βάση .....η Ishis εξαιρείται της απόριψψης.

Θέλω να πώ μ αυτό πως Η Αρση των αντικειμενικών αξιών,και η υπερίσχυση κάποιων είναι φαινομενικό αντίκτυπο ρυθμικών ενναλαγων.

Το ''τυχαίο'' δεν αππορίπτεται αλλα είναι ανίσχυρο και ανενεργό ουσιαστικά μόνον προς στιγμήν .

Δηλάδη αν εξετάσω πλήρως τη θεωρητική σου αξία,που έχεις κατα νού,θα μπορώ να σου πω και σε ποιό βαθμό ολοκληρώνεται ως σημαντική.

Εχει σημαντικά στοιχεία μέσα ,που όμως δεν τυγχάνουν όλα της ίδιας αξίωσης.
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Tetragonos
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 960

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 1:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Παιδιά προτείνω, να αφήσουμε τον rakis σε κάποια μηνύματα να εκφράσει αυτό που θέλει,
Και κατόπιν αν έχουμε απορίες ή όχι
να τον ρωτάμε συγκεκριμένα.

Μην τον κρίνουμε πριν εκφραστεί πλήρως.

Τέλος οι αιτιολογίες , και τα συμπεράσματά του προτείνω να μας επηρεάσουν λιγότερο.

Εννοώ ότι το πώς έφτασε εκεί ας το εξετάσουμε σε δεύτερη φάση.

Ας δούμε πρώτα το πού βρίσκεται ( η θεώρηση του).

Οπότε ας τον αφήσουμε να εκφραστεί ( αλλά αυτή την φορά rakis όχι ατάκτως) και με λιγότερες αιτιάσεις το πώς έφτασες εκεί.
Το τελευταίο ας το αφήσουμε να βγει στην συνέχεια στην κρίση της θέσης σου.

Αν συμφωνείται ή έχετε άλλη πρόταση ευχαρίστως να την πείτε, αλλά να δουλέψουμε με κάποια μέθοδο για να έχουμε αποτελέσματα και λιγότερες παλινδρομήσεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vag_el
Πρύτανης


Εγγραφή: 26 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 3707
Τόπος: Leykada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 1:52 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Είδα ένα παράδειγμα κάποιου φίλου συμφορουμίτη,δεν θυμάμαι όνομα και δεν έχει και σημασία.

Για ένα ψαρά και τα δίχτυα του που μπλέχτηκαν .

Προτείνω απεμπλοκή και όχι απόριψη και πέταμα.
_________________
ανθάκια μου χλωμά,
που σας επήραν σε
κήπους μακρινούς να σας φυτέψουν,

Κώστας Καρυωτάκης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13584
Τόπος: Πρέβεζα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 1:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Η ενδεχομενικότητα είναι η πιθανότητα. Αν τώρα μας ενδιαφέρει η διακύμανση της πιθανότητας, δηλαδή αν κάποια πράγματα τα βλέπουμε ισοδύναμα, όπως τις πλευρές ενός ζαριού αλλά δεν είναι, χωρίς να ξέρουμε πώς γίνεται αυτό αλλά απλά παρατηρούμε ότι κάποιες πλευρές έρχονται περισσότερο συχνά, τότε η διαφορά του μετρούμενου με το υπολογιζόμενο, δίνει μια απόκλιση. Η απόκλιση πριν την μέτρηση μπορεί να οριστεί ως αβεβαιότητα. Πραγματικά η αβεβαιότητα είναι ένα μέγεθος υπολογιζόμενη πριν την μέτρηση αναγνωρίζοντας όμως την ακρίβεια του οργάνου μέτρησης. Ο υπολογισμός περιλαμβάνει πράξεις βάσει μερικών συναρτήσεων, μερικών παραδοχών και αρχικών συνθηκών. Από αυτά και βάσει της μεθόδου μέτρησης εξάγεται το ποσοστό αβεβαιότητας της υπολογισμένης τιμής, σε συνάρτηση με όλες τις αβεβαιότητες των αρχικών τιμών, ή τιμών συνθηκών. Αν π.χ. η υπολογισμένη τιμή είναι 10 και η αβεβαιότητα 1% περιμένουμε στη μέτρησή μας να βρούμε μια τιμή 9.9 με 10.1. Αν κάνουμε επαναλήψεις όλες οι τιμές θα πρέπει να είναι σε αυτό το διάστημα διαφορετικά έχουμε κάνει λάθος εκτίμηση. Όμως ο άνθρωπος έχει και ανάποδη λογική...αντί να καταφεύγει στους υπολογισμούς για αν βρει τις αβεβαιότητες, κάνει πολλά πειράματα και έτσι βρίσκει τις αβεβαιότητες στατιστικά, χωρίς να γνωρίζει τι υπολογίζει τελικά η φύση!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 2:02 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

vag_el
έγραψε:
Rakis,

Αν είσαι στην κορυφή ενός κτίσματος που έχεις φτιάξει,
γιατί ζητάς την ενδεχομένως μη σωστή κτίση του?

vag_el

Και αυτο ειναι το ζητουμενο στη Θεωρια του rakis...
Η αναζητηση δηλαδη του τροπου κατασκευης ενος σωστου κτιριου, μεταξυ πολλων ενδεχομενων επιλογων...

rakis

Τωρα μαλλον ξεκαθαριζει ( ;;; ) καπως στο μυαλο μου το ζητουμενο σου : Ενδεχομενικοτητα και οχι Πολλαπλοτητα.

Ειναι κατι τελειως διαφορετικο αν και οχι ασχετο.

Η Θεωρια Της Ενδεχομενικοτητας !!!

Και φαινεται ενδιαφερον ζητημα...

Βεβαιως δεν θα μπω στη διαδικασια να ορισω κατι ιδιαιτερα γιατι αυτο σου ανηκει...

Εξηγω μονο το πως αντιλαμβανομαι αυτη τη θεωρια...

Ενδεχομενικοτητα λοιπον ειναι η θεωρηρη των πραγματων που μπορουν να συμβουν.
Σχετιζεται προφανως με αυτο που λεμε μελλον...
Και δειχνει με αναλυση συστηματικη τους πιθανους δρομους που μπορει να παρει η πραγματικοτητα...
Δεν ειναι αναγκαιο να ακολουθησει η πραγματικοτητα καποιον απο αυτους τους δρομους, αλλα το να δημιουργεις επιστημονικα σεναρια για το μελλον και να τα εκθετεις στο παρον, ειναι κατι το οποιο επηραζει το παρον και το κατευθυνει πραγματικα...
Που ;
Αγνωστο...
Αφου η επιρροη αυτη δεν εχει ακομα πραγματωθει στις οντοτητες της πραγματικοτητας...

Η ενδεχομενικοτητα μπορει να εφαρμοστει και σε καταστασεις του παρελθοντος υποδεικνυοντας δρομους που θα μπορουσε να εχει ακολουθησει η τοτε πραγματικοτητα...
Δηλαδη μιλαμε για εναλλακτικες διαδρομες απο το παρελθον προς τα "εμπρος"...
Αυτο με άλλα λογια που θα μπορουσαμε να ονομασουμε : Ξαναγραψιμο "πραγματικο" της ιστοριας με ιδιες αρχικες συνθηκες στο παρελθον αλλά διαφορετικες επιλογες...
π.χ.
τι θα γινοταν αν δεν ειχε δολοφονηθει ο Κενεντυ ; ( και ο ενας και ο αλλος )
τι θα γινοταν αν δεν ειχαμε μπει στην Ενωμμενη Ευρωπη ;
τι θα γινοταν αν ειχα κερδισει το τζοκερ στο παρελθον ;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 2:11 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman, η ενδεχομενικοτητα δεν ειναι η πιθανοτητα (αριθμητικο μεγεθος), αλλά η δυνατοτητα (ποιοτικο μεγεθος)...

Δεν μελεταει δηλαδη αριθμητικα το ποσοστο εμφανισιμοτητας ενος συμβαντος, αλλά τον προσδιορισμο αυτου τουτου του ιδιου του συμβαντος, με δεδομενες παντα αρχικες συνθηκες !
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 2:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

οκ θα συνεχίσω όσο γίνεται χωρίς παρεκκλίσεις, και βλέπουμε παράλληλα με τις παρεμβάσεις σας
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 32, 33, 34  Επόμενο
Σελίδα 21 από 34

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center