Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΤΛ)<-Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΟΤΗΤΩΝ->(ΦΛ
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 16, 2011 9:15 am    Θέμα δημοσίευσης: ΤΛ)<-Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΟΤΗΤΩΝ->(ΦΛ Απάντηση με Συμπερίληψη


    Ορισμος νοημονος οντος
    “Παν ο,τι υπαρχει, βιωνει, αισθανεται, αντιλαμβανεται, φανταζεται, σκεπτεται, αποφασιζει και δρα, καλειται νοημον ον”

    Συνακολουθοι ορισμοι
    Υπαρχω : τοποθετω εαυτον θεωρητικα σε συγκεκριμενη πολλαπλοτητα”
    Βιωνω : βρισκομαι δραστικα μεσα σε συγκεκριμενη αλληλεπιδραση”
    Αισθανομαι : μετεχω σε συγκεκριμενη αλληλεπιδραση”
    Αντιλαμβανομαι : διαχεω την αισθηση στις εσωτερικες μου πραγματικες πολλαπλοτητες”
    Φανταζομαι : σχηματιζω εσωτερικες εικονες των πολλαπλοτητων”
    Σκεπτομαι : λειτουργω εσωτερικα συμφωνα με επιβαλλομενους προσωρινα κανονες αλληλεπιδρασης στις εσωτερικες μου εικονες”
    Αποφασιζω : καταληγω σε οριστικες εσωτερικες πολλαπλοτητες προερχομενες απο τη σκεψη”
    Δρω : εκδηλωνω εξωτερικα αλληλεπιδρασεις συμφωνες με τις αποφασεις”

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Τετ Μάρ 16, 2011 2:23 pm, επεξεργάσθηκε 19 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 16, 2011 9:16 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Πολλαπλοτητων Θεωρια

    Ορισμος
    Πολλαπλοτητα ειναι καθε πληθος αντικειμενων αλληλεπιδρωντων μεταξυ τους με τον ιδιο τροπο

    Αξιωματα
    1. Παν ο,τι υπαρχει υφισταται ως πολλαπλοτης
    2. Καθε πολλαπλοτης αποτελειται παντοτε απο διαφορες πολλαπλοτητες
    3. Ουδεμια υπαρχει πολλαπλοτης αποτελουμενη απο ολες τις πολλαπλοτητες
    4. Καθε πολλαπλοτης παραγεται παντοτε απο αλλη προϋπαρχουσα πολλαπλοτητα
    5. Δεν νοειται πολλαπλοτης απομονωμενη
    6. Υπαρχει μια τουλαχιστον συγκεκριμενη πολλαπλοτης στην πραγματικοτητα
    7. Καθε πραγματικη πολλαπλοτης διαμελιζεται στα συστατικα της ως μη υφισταμενη πλεον

    Λειτουργια
    Συνδυαστικη αλληλεπιδραση των αξιωσεων προς οικοδομηση ερμηνευτικων πολλαπλοτητων


    http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=105674#105674




_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Τετ Μάρ 16, 2011 2:24 pm, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
shaman
Πρύτανης


Εγγραφή: 29 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 790
Τόπος: ΑΘΗΝΑΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 16, 2011 10:32 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

από τούς ορισμούς πού δίνεις στό ''υπάρχω'' καί τό ''βιώνω'', συνάγω ότι η δική σου θεώρηση τών πολλαπλοτήτων είναι νοησιαρχική.

ο ''νούς'' όμως (εννοώ ό,τι αντιλαμβανόμεθα σάν νοητικό φαινόμενο), είναι μόνον ένας καί κοινός γιά όλα τά ζώα πού τόν διαθέτουν, έτσι δέν είναι ; μάλιστα, είναι και ο ενοποιός τους παράγων.

επομένως, πώς συμβιβάζεις αυτή τήν θεμελιώδη μονάδα (τού νού) μέ τήν θεωρία σου τών πολλαπλοτήτων ;
_________________
κόγξ όμ πάξ κι απάνω τούρλα !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 16, 2011 12:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

shaman, δεν χρειαζεται συμβιβασμος...

Η Θεωρια Των Πολλαπλοτητων εκλαμβανεται ως συνολο...
Διοτι βασει του 7ου αξιωματος, αν τη δεις αποσπασματικα, τοτε τη διαμελιζεις πραγματικα.
Και αρα παυει να υφισταται ως ολοτης (πολλαπλοτης) απο την οποια δεν εξαιρειται κατι...
Πραγμα αδυνατον για Τη Θεωρια Των Πολλαπλοτητων...
Και αρα ολα οσα υπαρχουν βρισκουν τη θεση τους εντος της.
Διοτι βασει του 5ου αξιωματος Η Θεωρια Των Πολλαπλοτητων απευθυνεται σε νοημονα οντα, δεδομενου οτι αυτο το αξιωμα απαιτει καθε πολλαπλοτητα μη νοουμενη απομονωμενη.
Αρα ο νους αποτελει συστατικο και ενεργο στοιχειο της θεωριας.

Αν εσυ λοιπον βλεπεις οτι ο νους αποτελει τον ενοποιο παραγοντα της πραγματικοτητας και με δεδομενο οτι Η Θεωρια Των Πολλαπλοτητων αφορα αμεσα στην πραγματικοτητα χωρις να εξαιρει κατι, οπότε ομοιως ενοποιει τα παντα, αρα Η Θεωρια Των Πολλαπλοτητων αποτελει ουσιαστικα και πραγματικα Τη Θεωρια Του Νοος.
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 16, 2011 12:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Από τους ορισμούς αντιλαμβάνομαι πως η πολλαπλότητα είναι η άλλη φόρμα των σχέσεων. Εκεί δηλαδή που κάποιος βλέπει ότι το Α σχετίζεται με το Β αμέσως βλέπει μια πολλαπλότητα ΑΧΒ, όπου Χ η σχέση, παραβλέποντας μια σχέση Υ όπου αυτός σαν Γ έχει με τα Α και Β, ΓΥΑ και ΓΥΒ. Ο νους δηλαδή αφαιρεί σχέσεις ως μια λειτουργία εστίασης. Οι πολλαπλότητες δηλαδή μέσω μιας αφαιρετικής λειτουργίας προβάλλουν αυτό που λέμε νου.
Έτσι η ιδέα ότι είναι απαραίτητος ο νους για τη θεωρία των πολλαπλοτήτων δεν ευσταθεί αν δεχτούμε ότι ο νους είναι απλά μια άλλη πολλαπλότητα μέσα σε όλες τις άλλες.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 7:06 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Το Θεωρημα Του Απειρου ή της Συνεχειας
    "Δεν υπαρχει αρχη και τελος στην πραγματικοτητα"

    Αποδειξη
    Υπαρχει μια τουλαχιστον συγκεκριμενη πολλαπλοτης Α στην πραγματικοτητα (αξ. 6)
    Η οποια αποτελειται απο δυο τουλαχιστον διαφορες αλληλων πολλαπλοτητες (θεωρημα του ελαχιστου πληθους)
    Και καθε μια με τη σειρα της ομοιως απο δυο τουλαχιστον διαφορες αλληλων πολλαπλοτητες κ. ο. κ.
    Αρα εσωτερικα μπορουμε παντοτε να ανακαλυπτουμε νεες πολλαπλοτητες
    Και συνεπως εσωτερικα δεν υπαρχει οριακη πολλαπλοτητα

    Για την πολλαπλοτητα Α υπαρχει μια ευρυτερη πολλαπλοτης Ε, η οποια προφανως εμπεριεχει την Α (θεωρημα του ζευγους)
    Και ομοιως για την πολλαπλοτητα Ε υπαρχει η ευρυτερη πολλαπλοτητα Ζ, για τη Ζ η ευρυτερη πολλαπλοτητα Η, κ.ο.κ.
    Αρα δεν υπαρχει οριο διαρκως ευρυτερων πολλαπλοτητων της Α οι οποιες εμπεριεχουν ολες την Α.

    Εσωτερικα λοιπον στην Α δεν υπαρχει οριο πολλαπλοτητων για αυτην
    Εξωτερικα ομοιως
    Και συνεπως, δοθεντος οτι η Α ειναι πραγματικη πολλαπλοτης, η πραγματικοτητα δεν εχει πραγματικο οριο. ο.ε.δ.


    http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=105695#105695

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Τετ Μάρ 16, 2011 2:25 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 7:09 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Το Θεωρημα Της Αναγγεννησης
    "Καθε πραγματικη και ζωσα κοινωνια θεωρουμενη αφ' εαυτης αναπαραγεται παντοτε"

    Αποδειξη
    Καθε ζωντανη κοινωνια Α ειναι ειναι εξ ορισμου μια πολλαπλοτης
    Η οποια αποτελειται απο πολλαπλοτητες που αλληλεπιδρουν (ορσ)
    Και η οποια Α αποτελει τη βαση για τη δημιουργια απειριας (Θεωρημα Απειρου)
    Αρα απαιτειται εκτος αυτης η παρουσια και (τουλαχιστον μιας) αλλης πολλαπλοτητας, εστω Γ, μετα της οποιας δημιουργειται η πρωτη ευρυτερη πολλαπλοτης Ε.
    Μη υπαρχουσης ομως αλλης κοινωνιας εκτος της Α, η Γ παραγεται απο την Α ( αξ. 4 ), με δεδομενη (ορσ) την αλληλεπιδραση των πολλαπλοτητων που (αξ. 2) συνιστουν την Α.

    Αρα εκ της Α παραγεται μια διαφορη αυτης κοινωνια Γ
    Και συνεπως η κοινωνια Α αναπαραγεται, αναγενναται. ο.ε.δ


    παραδειγματα
    - Η δημιουργια του Αδαμ κατ΄εικονα και ομοιωση του θεου
    - Η δημιουργια απο τον Αδαμ της Ευας
    - Η διχοτομιση των πρωτοζωων
    - Η δημιουργια παραφυαδων στα φυτα
    - Η δημιουργια αποικιων μιας πολεως στην αρχαιοτητα
    - Η δημιουργια παροικιων ενος εθνους σε άλλα κρατη στο συγχρονο κοσμο
    - Η δημιουργια θυγατρικων εταιριων
    - Η δημιουργια νεων κρατων (Κοσοβο)

    http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=105707#105707

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 7:14 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Το Θεωρημα Των Συγκρουσεων
    "Σε Καθε Συνεπη Και Ζωσα Κοινωνια Οι Συγκρουσεις Ειναι Αναποφευκτες"

    Αποδειξη
    Με δεδομενο οτι καθε ζωσα κοινωνια ειναι πολλαπλοτητα, αν ειναι και συνεπης τοτε υπακουει στη θεωρια των πολλαπλοτητων.
    Αρα ισχυουν για αυτην τοσο το Θεωρημα του Απειρου οσο και το Θεωρημα Της Αναγεννησης.

    Συμφωνα με το Θεωρημα Της Αναγγενησης, υπο την πιεση της ισχυος του Θεωρηματος του Απειρου, η κοινωνια οφειλει να αναπαραχθει.
    Και αρα να αναπτυξει εντος της αλληλεπιδραστικα (ορσ) ολες εκεινες τις διαδικασιες οι οποιες θα τις επιτρεψουν να δημιουργησει μια εικονα της ζωσα, ενα ζωντανο αντιγραφο της.
    Και στη συνεχεια να απωθησει την εικονα της αυτη εκτος αυτης ωστε να εχουμε μια νεα θυγατρικη κοινωνια ανεξαρτητη δομικα απο την μητρικη.
    Η αποσχιση της θυγατρικης κοινωνιας απο τη μητρικη απαιτει και επιβαλλει τασεις οι οποιες ειναι φυγοκεντρες μεσα στη μητρικη κοινωνια και επομενως αναπτυξη αντιθεσεων.
    Οι οποιες αντιθεσεις με τη μορφη αρχικα διαφωνιων εξελισσονται σε ανεξαρτητους και αυτονομους τροπους σκεψεις.
    Αρα εμφανιζονται μεσα στην κοινωνια ιδιοτητες διαφορετικες απο τις αρχικα υπαρχουσες που εξωθουν σε σχηματισμο αυτονομου "οργανισμου" ιδιων συμφεροντων.
    Τα συμφεροντα αρχικης κοινωνιας και νεου "οργανισμου" εξελισσονται σε διαφορετικες κατευθυνσεις υποχρεωτικα, λογω των διαφορετικων ή και αντιθετων τασεων.
    Και εξ αιτιας του οτι η υπαρχουσα κοινωνια και ο νεος "οργανισμος" μοιραζονται τον ιδιο χωρο και τους ιδιους πορους, στοιχεια αναγκαια για την επιβιωση τους, ερχονται σε αντιπαραθεση και μοιραια παραγονται συγκρουσεις...
    Αποτελεσμα βεβαιως το οποιο οδηγει στον αποχωρισμο του νεου οργανισμου απο την αρχικη κοινωνια και την κινηση του στο εξης ως ανεξαρτητης κοινωνιας.
    Η δημιουργια συνεπως της νεας κοινωνιας απο την αρχικη ειναι αδυνατη χωρις τις αναποφευκτες συγκρουσης. ο.ε.δ.


    http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=105722#105722

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 7:17 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Θεωρημα Της Μη Κενοτητας
    " Δεν ειναι δυνατον να υπαρξει κατι κενο "

    Αποδειξη
    Εστω ο,τι το Α υπαρχει και ειναι κενο
    Πραγμα που σημαινει οτι δεν υπαρχει σε αυτο περιεχομενο
    Αρα το Α δεν δυναται να εμπεριεχει εστω και μια πολλαπλοτητα
    Ομως συμφωνα με το αξ. 1 : παν ο,τι υπαρχει υφισταται ως πολλαπλοτης
    Και επομενως αφου το Α υπαρχει ειναι πολλαπλοτης
    Οπότε εφόσον συμφωνα με το αξ. 2 : Καθε πολλαπλοτης αποτελειται παντοτε απο διαφορες πολλαπλοτητες, το Α οφειλει να εμπεριεχει πολλαπλοτητες αφου ειναι υπαρκτο.
    Αυτο ομως αποκλειεται να συμβαινει απο την υποθεση οτι το Α ειναι κενο.
    Αρα το Α δεν δυναται να υπαρχει. ο.ε.δ.

    http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=105835#105835

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 7:20 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Μια πολλαπλοτης ονομαζεται ευρυτερη αλλης αν η δευτερη συμβαλλει αλληλεπιδραστικα στη δημιουργια της πρωτης

    Πολλαπλοτητα Α καλειται υποπολλαπλοτητα μιας πολλαπλοτητας Γ, αν η Α περιλαμβανεται στη Γ

    Δυο πολλαπλοτητες ονομαζονται διαφορες αν και μονο αν ουδεμια εχουν κοινη υποπολλαπλοτητα

    Μια πολλαπλοτητα θα ονομαζεται απομονωμενη αν και μονο αν ουδεμια αλληλεπιδραση διαφορων πολλαπλοτητων υφισταται με την μετοχη της


    Το Θεωρημα Του Ζευγους
    " Για καθε πολλαπλοτητα Α υπαρχει εκτος αυτης μια τουλαχιστον πολλαπλοτης Γ διαφορη της Α, με την οποια η Α αλληλεπιδρα"

    Αποδειξη
    Θεωρουμε την πολλαπλοτητα Α
    Και υποθετουμε οτι δεν υπαρχει εκτος αυτης της Α και διαφορη αυτης πολλαπλοτης Γ, με την οποια η Α να αλληλεπιδρα.
    Τοτε ομως η πολλαπλοτης Α ειναι εξ ορισμου απομονωμενη.
    Και γνωστου οντως τουτου περι της Α αυτη νοειται απομονωμενη.
    Το οποιο ομως βασει του 5ου αξιωματος ( ουδεμια πολλαπλοτης νοειται απομονωμενη ) αποκλειεται
    Αρα η υποθεση δεν ευσταθει
    Και αρα για την Α υπαρχει εκτος αυτης και διαφορη αυτης μια τουλαχιστον πολλαπλοτητα Γ μετα της οποιας η Α αλληλεπιδρα. ο.ε.δ.


    Θεωρημα του Ευρυτερου
    "Για καθε πολλαπλοτητα Α υπαρχει μια τουλαχιστον διαφορη αυτης ευρυτερη πολλαπλοτης Ε"

    Αποδειξη
    Εστω η πολλαπλοτης Α
    Συμφωνα με το θεωρημα του ζευγους, υπαρχει για την Α εκτος αυτης μια διαφορη της πολλαπλοτης Γ με την οποια η Α αλληλεπιδρα.
    Οπότε εξ ορισμου οι αλληλεπιδρωσες πολλαπλοτητες Α, Γ συνιστουν μια αλλη πολλαπλοτητα Ε, διαφορη αυτων, αφου η Ε περιεχει τις πολλαπλοτητες Α, Γ, αλλά καμια απο τις δυο δεν περιεχει την αλλη ωστε να ταυτιζεται με την Ε.
    Και επειδη οι Α και Γ συμβαλλουν αλληλεπιδραστικα στη δημιουργια της Ε, η πολλαπλοτης Ε ειναι εξ ορισμου ευρυτερη καθε μιας, αρα και της Α. ο.ε.δ.

    http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=105862#105862

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Δευ Μάρ 14, 2011 5:56 pm, επεξεργάσθηκε 3 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 7:28 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Το Θεωρημα της Δομης
    " Καθε πολλαπλοτητα εινα ενα συνολο στοιχειων εφοδιασμενο με μια τουλαχιστον πραξη "

    Αποδειξη
    Εκ του ορισμου της πολλαπλοτητας : Πολλαπλοτητα ειναι καθε πληθος αντικειμενων αλληλεπιδρωντων μεταξυ τους με τον ιδιο τροπο και του ορισμου του συνολου : ως σύνολο εννοούμε μια συλλογή αντικειμένων διακεκριμένων και πλήρως καθορισμένων που λαμβάνονται από τον κόσμο είτε της εμπειρίας μας είτε της σκέψης μας, προκυπτει οτι η πολλαπλοτητα ειναι συνολο στοιχειων. θεωρωντας βεβαιως και ευνοητως οτι τα αντικειμενα που συνιστουν την πολλαπλοτητα ειναι ευδιακριτα και πληρως καθορισμενα που λαμβάνονται από τον κόσμο είτε της εμπειρίας μας ( διοτι εκ του ορισμου της πολλαπλοτητας η αλληλεπιδραση το απαιτει ) είτε της σκέψης μας ( το αξιωμα 5 εμπλεκει αμεσα τη νοηση ).

    Θεωρωντας ακομα οτι η αλληλεπιδραση μεταξυ των πολλαπλοτητων ειναι η εκφραση μιας διαδικασιας η οποια λαμβανει χωρα μεταξυ τους και οδηγει στην παραγωγη ενος αποτελεσματος που ειναι διαφορο των αρχικων πολλαπλοτητων αρα αυτη η αλληλεπιδραση εννοειται και ειναι μια πραξη μεταξυ αυτων που οδηγει σε κατι μη προϋπαρχον.

    Μεταξυ ομως των πολλαπλοτητων μιας πολλαπλοτητας μπορει να υπαρχουν πολλες διαφορετικες αλληλεπιδρασεις και αρα στο συνολο των στοιχειων της πολλες διαφορετικες πραξεις.

    Και με δεδομενο οτι σε καθε πολλαπλοτητα εχουμε αλληλεπιδραση στα αντικειμενα που την αποτελουν αρα μια τουλαχιστον αλληλεπιδραση υπαρχει.

    Και συνεπως καθε πολλαπλοτητα ειναι ενα συνολο στοιχειων εφοδιασμενο μια τουλαχιστον πραξη. ο.ε.δ.


    http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=105970#105970

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Δευ Φεβ 28, 2011 9:38 am, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 7:31 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Μια πολλαπλοτητα διαμελιζεται αν και μονο αν σταματησει να υφισταται η αλληληλεπιδραση μεταξυ των υποπολλαπλοτητων που την αποτελουν

    Μετασχηματισμος ονομαζεται η καθολικη μετατροπη της αλληλεπιδρασης μεταξυ των υποπολλαπλοτητων που αποτελουν μια πολλαπλοτητα

    Δυο πολλαπλοτητες Α, Γ με τον ιδιο τυπο αλληλεπιδρασης στις υποπολλαπλοτητες που τις αποτελουν ονομαζονται ομοιες και οταν διαφερουν οι τυποι αυτοι ονομαζονται μη ομοιες ή ανομοιες


    Το Θεωρημα Του Μετασχηματισμου
    "Αν οι υποπολλαπλοτητες μιας διαμελιζομενης πολλαπλοτητας Α σχηματιζουν καθ΄οιονδηποτε τροπο μια νεα πολλαπλοτητα Γ τοτε ειναι δυνατον ολες οι υποπολλαπλοτητες της Α να μετεχουν στη Γ"

    Αποδειξη
    Εστω η πολλαπλοτητα Α και οι υποπολλαπλοτητες αυτης Α1, Α2, ..., Αν

    Διαμελιζομενης της Α τοτε (ορσ) παυει υφισταμενη η αλληλεπιδραση μεταξυ των στοιχειων του συνολου { Α1, Α2, ..., Αν} των υποπολλαπλοτητων που την αποτελουν και παραμενει μονο το συνολο

    Εστω οτι εκ του συνολου των υποπολαπλοτητων της διαμελιζομενης Α σχηματιζεται με καποιο νεο τροπο μια νεα πολλαπλοτητα Γ, μη ομοια με την Α, στην οποια υποθετουμε οτι οπωσδηποτε δεν δυναται να μετεχει μια τουλαχιστον απο τις υποπολλαπλοτητες Α1, Α2, ..., Αν της Α, εστω η Ακ

    Αυτο σημαινει οτι η δημιουργια και η υπαρξη της νεοσχηματιζομενης πολλαπλοτητας Γ, επιβαλλει οπωσδηποτε την παραμονη της Ακ εκτος του σχηματισμου αυτης

    Αρα η παρουσια της Ακ εκτος της Γ επιβαλλεται εξ αυτης ταυτης της παρουσιας της Γ και χρειαζεται να παραμενει εκει

    Τοτε ομως, και εκ του Θεωρηματος Του Ζευγους για τη Γ, προκυπτει οτι η Ακ οφειλει να ειναι οπωσδηποτε η εκτος της Γ μια τουλαχιστον υπαρχουσα διαφορη της Γ πολλαπλοτητα η οποια σχηματιζει με τη Γ την ευρυτερη και των δυο πολλαπλοτητα Ε, ωστε η Γ να "οδευει" ομαλα προς το απειρο...

    Και συνεπως προκυπτει οτι εκτος της Γ δεν ειναι δυνατον να υπαρχει αλλη πολλαπλοτητα διαφορη της Γ και της Ακ, ωστε να παρει της θεση και το ρολο της Ακ

    Πραγμα ομως το οποιο δεν αληθευει, διοτι εκ της προϋφισταμενης πολλαπλοτητας Α και ισχυοντος του Θεωρηματος Του Ζευγους και για αυτην, υπαρχει ηδη η διαφορη αυτης και απαιτουμενη οπωσδηποτε πολλαπλοτητα Α' μετα της οποιας η Α σχηματιζει την ευρυτερη Ε', ετσι ωστε η δυαδα Α, Α' να οδευει "ομαλα" προς το απειρο...

    Αρα η ηδη υπαρχουσα οπωσδηποτε πολλαπλοτητα Α' μπορει να ειναι η ετερα της Γ και απαιτουμενη οπωσδηποτε γι' αυτην πολλαπλοτητα, μετα της οποιας η Γ να σχηματιζει την ευρυτερη τους Ε'' ωστε η νεα δυαδα Γ, Α' να οδευει "ομαλα" προς το απειρο...

    Και συνεπως η παρουσια της Ακ εκτος της νεοσχηματιζομενης Γ δεν ειναι αναγκαια

    Και αρα η υποθεση της οπωσδηποτε μη μετοχης της Ακ στο σχηματισμο της Γ δεν ισχυει

    Και αρα η Ακ ειναι δυνατον να μετεχει στο σχηματισμο της πολλαπλοτητας Γ. ο.ε.δ.


    http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=105970#105970

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Σαβ Μάρ 12, 2011 7:41 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 7:48 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Το Θεωρημα Του Ελαχιστου Πληθους
    Καθε πολλαπλοτητα εμπεριεχει δυο τουλαχιστον διαφορες αλληλων πολλαπλοτητες

    Αποδειξη
    Εξ ορισμου πολλαπλοτητα ειναι καθε πληθος αντικειμενων αλληλεπιδρωντων μεταξυ τους με τον ιδιο τροπο
    Και βασει του αξιωματος 1 παν ο,τι υπαρχει υφιστατα ως πολλαπλοτης.
    Αρα και τα αντικειμενα που περιλαμβανει μια πολλαπλοτης ειναι πολλαπλοτητες που αλληλεπιδρουν.
    Επομενως καθε πολλαπλοτης ως συνολο περιλαμβανει οπωσδηποτε στοιχεια τα οποια ειναι πολλαπλοτητες.
    Αν υπαρχει πολλαπλοτης Α αποτελουμενη απο ενα μονο στοιχειο - υποπολλαπλοτητα Α1, τοτε αυτη η Α1 δεν δυναται να αλληλεπιδρα με αλλη πολλαπλοτητα και να παραγει την Α.
    Οπότε η Α δεν δυναται να υφισταται ως μη συνισταμενη απο αντικειμενα τα οποια αλληλεπιδρουν
    Πραγμα ομως ατοπο γιατι η Α ηδη υπαρχει
    Επομενως η υποθεση οτι η πολλαπλοτητα Α εμπεριεχει μια και μονο πολλαπλοτητα Α1 δεν ευσταθει
    Και αρα η Α αποτελειται απο τουλαχιστον δυο διαφορες αλληλων πολλαπλοτητες Α1, Α2. ο.ε. δ.


    http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=106003#106003

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 7:52 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη


    Θεωρημα Των Αλληλεπιδρασεων
    “Καθε αλληλεπιδραση συνιστα παντοτε πολλαπλοτητα”
    Αποδειξη
    Εφ’ οσον καθε πολλαπλοτητα ειναι συνολο αντικειμενων διαφορων μεταξυ τους που αλληλεπιδρουν, η αλληλεπιδρση τους αυτη ειναι κατι που υπαρχει.
    Και συνεπως επειδη συμφωνα με το 1ο αξιωμα παν ο,τι υπαρχει υφισταται ως πολλαπλοτης, αρα και η αλληλεπιδραση πολλαπλοτητων ως υπαρχουσα ειναι πολλαπλοτης. ο. ε. δ.

    http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=106168#106168

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Πεμ Φεβ 17, 2011 7:58 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 17, 2011 7:56 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη



    Ορισμος
    Ανεξαρτητες πολλαπλοτητες ονομαζονται οι πολλαπλοτητες που δεν αλληλεπιδρουν μεταξυ τους

    Ορισμος
    Οταν δυο πολλαπλοτητες ειναι διαφορες και ανεξαρτητες ονομαζονται ξενες

    Πορισμα μη αλληλεπιδρασης
    “Δυο διαφορες μεταξυ τους πολλαπλοτητες δυνανται να μην αλληλεπιδρουν”
    Αποδειξη
    Πραγματι αν οι πολλαπλοτητες ειναι ξενες τοτε εξ ορισμου ειναι ανεξαρτητες
    Το οποιο και παλι εξ ορισμου σημαινει οτι δεν αναπτυσσεται μεταξυ τους αλληλεπιδραση. ο.ε.δ.


    http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?p=106168#106168

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Δευ Φεβ 28, 2011 11:16 am, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Επόμενο
Σελίδα 1 από 16

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center