Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Η απόρριψη της αιτιακής αναγκαιότητας και οι συνέπειές της
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 32, 33, 34  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 07, 2011 7:54 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη



    Πολλαπλοτητων Θεωρια

    Ορισμος
    Πολλαπλοτητα ειναι καθε πληθος αντικειμενων αλληλεπιδρωντων μεταξυ τους με τον ιδιο τροπο

    Αξιωματα
    1. Παν ο,τι υπαρχει υφισταται ως πολλαπλοτης
    2. Καθε πολλαπλοτης αποτελειται παντοτε απο διαφορες πολλαπλοτητες
    3. Ουδεμια υπαρχει πολλαπλοτης αποτελουμενη απο ολες τις πολλαπλοτητες
    4. Καθε πολλαπλοτης παραγεται παντοτε απο αλλη προϋπαρχουσα πολλαπλοτητα
    5. Δεν νοειται πολλαπλοτης απομονωμενη
    6. Υπαρχει μια τουλαχιστον συγκεκριμενη πολλαπλοτης στην πραγματικοτητα
    7. Καθε πραγματικη πολλαπλοτης διαμελιζεται στα συστατικα της ως μη υφισταμενη πλεον

    Λειτουργια
    Συνδυαστικη αλληλεπιδραση των αξιωσεων προς οικοδομηση ερμηνευτικων πολλαπλοτητων


    Σκαπανεας

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 07, 2011 8:06 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Bugman η παραπανω θεωρηση περι πολλαπλοτητων δινει μια σαφη εικονα τι ειναι πολλαπλοτητες και πως λειτουργουν
Και το κυριοτερο ειναι οτι αυτη η θεωρηαη εφαρμοζεται στην πραγματικοτητα με πρωτη και κυρια εφαρμογη τον ιδιο της τον εαυτο, που ειναι φανερο οτι ειναι πολλαπλοτης.

shaman, απο τη λειτουργια της θεωριας αυτης φαινεται οτι δεν ειναι υποχρεωμενη να εξηγει τι συμβαινει σε καθε πεδιο , αλλά με τη βοηθεια της οικοδομουνται οι ερμηνειες αυτων που μας απασχολουν, οπως στην κοινωνια στην οποια αναφερεσαι.
Δηλαδη δεν παραγει η ιδια η θεωρια τις ερμηνειες αλλά ειναι το εργαλειο με το οποιο μπορουν να κατανοηθουν τα φαινομενα και να διατυπωθουν οι καταλληλες ερμηνειες τους.
Το προϊον της αρα ειναι η κατασκευη θεωριων σε καθε πεδιο που απλωνεται το ανθρωπινο ενδιαφερον.

rakis
Αυτο που εχει διαφυγει (μαλλον) στην αντιστοιχιση της πολλαπλοτητας με το συνολο ειναι οτι η πολλαπλοτης δεν ειναι ενα οποιοδηποτε απλο συνολο, αλλα ενα συνολο εφωδιασμενο οπωσδηποτε με μια τουλαχιστον πραξη.
Μια και εσωτερικα σε καθε πολλαπλοτητα η αλληλεπιδραση των πολλαπλοτητων που την αποτελουν θεωρειται νοηματικα δεδομενη.
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Πρέβεζα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 07, 2011 9:41 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Skapanea,
έβαλες τους ορισμούς και τα αξιώματα, αλλά λείπουν τα θεωρήματα. Αυτά τα θεωρήματα δείχνουν πως μπορεί κανείς να εξηγήσει φαινόμενα με τα αξιώματα!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 07, 2011 10:32 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ορθως επισημαινεις Bugman...

Αλλά αν η θεωρια επαληθευεται στην πραγματικοτητα, για μενα ναι, τοτε τα θεωρηματα ειναι υποθεση ολων μας, να τα διερευνησουμε και να τα διατυπωσουμε.

Οπως ειπα ηδη παραπανω η ιδια η Πολλαπλοτητων Θεωρια αποτελει ενα μοντελο εφαρμογης της.

1. Απο τη βασικη δομη της φαινεται οτι πολλαπλοτης
2. Τα στοιχεια που την αποτελουν ειναι πολλαπλοτητες
2. Η μετοχη της στην παρουσα συζητηση αποδεικνυει οτι υπαρχουν πολλαπλοτητες εκτος αυτης
4. Τα οσα προηγουνται στην παρουσα συζητηση αποδεικνυουν οτι εχει παραχθει απο αυτες με τη δικη μας μετοχη
5. Απο την πολλαπλοτητα της που αναφερεται στη λειτουργια της, αποδεικνυεται οτι η παρουσια της νοειται σε συνδυασμο με τα φαινομενα που χρηζουν ερμηνευτικων προσεγγισεων μεσω ημων ( εν γενει των ανθρωπων ως νουντων οντων παντοτε )
6. Η παρουσια της ως συνολο εφωδιασμενο με την πραξη ( !!! ) της κατανοησης της την καθιστα πραγματικη και αρα επαληθευεται το αξιωμα 6
7. Καθε κομματι της μπορει να κρατηθει ανεξαρτητα απο τον καθενα και να λειτουργησει αποσπασματικα ακομα και αν η ιδια η θεωρια δεν γινει αποδεκτη απο καποιον στο συνολο της


Η Ανθρωπινη Κοινωνια αποτελει μοντελο εφαρμογης της θεωριας

1. Αποτελειται απο ανθρωπους
2. Καθενας απο μας αποτελειται απο κυτταρα
3. Εξω απο την Ανθρωπινη Κοινωνια υπαρχουν ζωα, φυτα, ορυκτα
4. Η καθε κοινωνια παραγεται απο την κοινωνια των προγονων της
5. Ειμαστε εννοειται και νοειται σε αμεση αλληλεπιδραση με το περιβαλλον
6. Ειμαστε ως Ελληνες μια τουλαχιστον πραγματικη κοινωνια στον κοσμο λαβαινοντας υποση μας και τους... Γαλλους
7. Και βεβαιως ο καθενας μας μπορει μπορει να τραβηξει το δρομο του οταν κλεινεται στο σπιτι του
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 07, 2011 11:38 am    Θέμα δημοσίευσης: Το Θεωρημα Του Απειρου Απάντηση με Συμπερίληψη

Να ενα θεωρημα Bugman


    Το Θεωρημα Του Απειρου
    "Δεν υπαρχει αρχη και τελος στην πραγματικοτητα"

    Αποδειξη
    Υπαρχει μια τουλαχιστον συγκεκριμενη πολλαπλοτης Α στην πραγματικοτητα (αξ. 6)
    Η οποια αποτελειται απο δυο τουλαχιστον διαφορες αλληλων πολλαπλοτητες (θεωρημα του ελαχιστου πληθους)
    Και καθε μια με τη σειρα της ομοιως απο δυο τουλαχιστον διαφορες αλληλων πολλαπλοτητες κ. ο. κ.
    Αρα εσωτερικα μπορουμε παντοτε να ανακαλυπτουμε νεες πολλαπλοτητες
    Και συνεπως εσωτερικα δεν υπαρχει οριακη πολλαπλοτητα

    Για την πολλαπλοτητα Α υπαρχει μια ευρυτερη πολλαπλοτης Ε, η οποια προφανως εμπεριεχει την Α (θεωρημα του ζευγους)
    Και ομοιως για την πολλαπλοτητα Ε υπαρχει η ευρυτερη πολλαπλοτητα Ζ, για τη Ζ η ευρυτερη πολλαπλοτητα Η, κ.ο.κ.
    Αρα δεν υπαρχει οριο διαρκως ευρυτερων πολλαπλοτητων της Α οι οποιες εμπεριεχουν ολες την Α.

    Εσωτερικα λοιπον στην Α δεν υπαρχει οριο πολλαπλοτητων για αυτην
    Εξωτερικα ομοιως
    Και συνεπως, δοθεντος οτι η Α ειναι πραγματικη πολλαπλοτης, η πραγματικοτητα δεν εχει πραγματικο οριο. ο.ε.δ.

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Παρ Φεβ 11, 2011 12:05 am, επεξεργάσθηκε 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Tetragonos
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 960

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 07, 2011 12:33 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

rakis έγραψε:
Για να καταλάβεις την έννοια της pure ή inconsistent mutiplicity, πάρε για πχ μια ποδοσφαιρική ομάδα τις "γάτες". Από τι αποτελείται; Από παίχτες, από τα γνωρίσματά τους:δύναμη, αδυναμίες, ταχύτητα...Ο καθείς αποτελείται από όργανα, κόκαλα, τρίχες ... Ώσπου τα στοιχεία δεν προσδιορίζουν με τίποτα τη σχέση τους με την ομάδα "γάτες". Στο επίπεδο του Είναι δεν υπάρχει κάτι εσωτερικό που να προσδιορίζει το ανήκειν στην ομάδα. Συνεπώς, στο αδιάφορο επίπεδο του Είναι, η κατάσταση που ορίζεται ως "γάτες" είναι μία ασυνεπής και μη-ενοποιημένη πολλαπλότητα. Η λέξη "γάτες" ούτε καταστρέφει ούτε δημιουργεί το πράγμα, απλώς προσδίδει στο πράγμα μια συγκεκριμένη ταυτότητα. (an introduction to A.Badiou philosophy p. 12)


Rakis, με μπέρδεψες παρά με διαφώτησες με το παραπάνω,

Η αφαίρεση των ιδιοτήτων που γίνεται στις γάτες με κάνει να το προσεγγίσω όπως ο Έγελος και εν τέλει να ταυτίσω το εν με το μηδέν (κάτι σαν το κενό του συνόλου που λες και συ) αλλά ο κερατάς είναι ιδεαλιστής που να πάρει, και στα σοβαρά δεν μπορώ να τον πάρω ,εξάλλου εγελος λέγεται και γέλωτα φέρει.

Δώσε ένα παράδειγμα με ένα δέντρο, όπως αυτό που βλέπω έξω από το παραθυρό μου τώρα.

Ναι όντως το προσεγγίζω με μια σχέση , με την όρασή μου , αλλά τι στο καλό είναι εκεί.
Υπάρχει κάτι το αμιγώς εκεί;
Υπάρχει περίπτωση να το προσεγγίσω «απόλυτα» με κάποια σχέση που θα αναπτύξω, και αν όχι , τι στο καλό το βάζεις αυτό ως έναρξη των όντων;
Για να μπορώ να το ξεχωρίζω από την πέτρα;
Αφού και αυτή με μια σχέση την προσεγγίζω.

Δώσε ένα παράδειγμα από τον φυσικό κόσμο, καθώς η έννοια «ποδοσφαιρική ομάδα γάτες» είναι εντελώς ιδέα. Ενώ το δέντρο απέναντι φαίνεται να είναι κάτι παραπάνω από μια ιδέα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 07, 2011 2:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Το Θεωρημα Της Αναγγεννησης Απάντηση με Συμπερίληψη


    Το Θεωρημα Της Αναγγεννησης
    "Καθε πραγματικη και ζωσα κοινωνια θεωρουμενη αφ' εαυτης αναπαραγεται παντοτε"

    Αποδειξη
    Καθε ζωντανη κοινωνια Α ειναι ειναι εξ ορισμου μια πολλαπλοτης
    Η οποια αποτελειται απο πολλαπλοτητες που αλληλεπιδρουν (ορσ)
    Και η οποια Α αποτελει τη βαση για τη δημιουργια απειριας (Θεωρημα Απειρου)
    Αρα απαιτειται εκτος αυτης η παρουσια και (τουλαχιστον μιας) αλλης πολλαπλοτητας, εστω Γ, μετα της οποιας δημιουργειται η πρωτη ευρυτερη πολλαπλοτης Ε.
    Μη υπαρχουσης ομως αλλης κοινωνιας εκτος της Α, η Γ παραγεται απο την Α ( αξ. 4 ), με δεδομενη (ορσ) την αλληλεπιδραση των πολλαπλοτητων που (αξ. 2) συνιστουν την Α.

    Αρα εκ της Α παραγεται μια διαφορη αυτης κοινωνια Γ
    Και συνεπως η κοινωνια Α αναπαραγεται, αναγενναται. ο.ε.δ


    παραδειγματα
    - Η δημιουργια του Αδαμ κατ΄εικονα και ομοιωση του θεου
    - Η δημιουργια απο τον Αδαμ της Ευας
    - Η διχοτομιση των πρωτοζωων
    - Η δημιουργια παραφυαδων στα φυτα
    - Η δημιουργια αποικιων μιας πολεως στην αρχαιοτητα
    - Η δημιουργια παροικιων ενος εθνους σε άλλα κρατη στο συγχρονο κοσμο
    - Η δημιουργια θυγατρικων εταιριων
    - Η δημιουργια νεων κρατων (Κοσοβο)

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Δευ Φεβ 07, 2011 5:26 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 07, 2011 3:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Tetragonos έγραψε:
Rakis, με μπέρδεψες παρά με διαφώτησες με το παραπάνω, Η αφαίρεση των ιδιοτήτων που γίνεται στις γάτες με κάνει να το προσεγγίσω όπως ο Έγελος και εν τέλει να ταυτίσω το εν με το μηδέν (κάτι σαν το κενό του συνόλου που λες και συ) αλλά ο κερατάς είναι ιδεαλιστής που να πάρει, και στα σοβαρά δεν μπορώ να τον πάρω ,εξάλλου εγελος λέγεται και γέλωτα φέρει.Δώσε ένα παράδειγμα με ένα δέντρο, όπως αυτό που βλέπω έξω από το παραθυρό μου τώρα.Ναι όντως το προσεγγίζω με μια σχέση , με την όρασή μου , αλλά τι στο καλό είναι εκεί.
Υπάρχει κάτι το αμιγώς εκεί;
Υπάρχει περίπτωση να το προσεγγίσω «απόλυτα» με κάποια σχέση που θα αναπτύξω, και αν όχι , τι στο καλό το βάζεις αυτό ως έναρξη των όντων;
Για να μπορώ να το ξεχωρίζω από την πέτρα;
Αφού και αυτή με μια σχέση την προσεγγίζω.
Δώσε ένα παράδειγμα από τον φυσικό κόσμο, καθώς η έννοια «ποδοσφαιρική ομάδα γάτες» είναι εντελώς ιδέα. Ενώ το δέντρο απέναντι φαίνεται να είναι κάτι παραπάνω από μια ιδέα.

Πρέπει να προσέξεις αυτό που θέλω να τονίσω, ότι το δέντρο και η πέτρα είναι αυτά που μας επιτρέπουν να τα συλλάβουμε και όχι το αντίστροφο, δηλ. ότι εμείς τα προσεγγίζουμε.
Απόλυτη σχέση δε θα έβλεπα παρά μόνο κίνηση.
Όσο για τον Χέγκελ, πρώτον δεν είναι για γέλωτα κατά τη γνώμη μου, δεύτερον, στα καθ'ημάς, το κενό υπάρχει με την έννοια ότι για να υπάρχουν πολλαπλότητες και οικονομίες με τις οποίες αλληλοσχετίζονται οι πολλαπλότητες προϋποτίθεται το κενό δηλ. μία ανοικονομική πολλαπλότητα.
Αλλιώς: όλες οι συνεπείς πολλαπλότητες είναι αυτές που μετριούνται-ως-ένα, μέσα από υπολογιστικές οικονομίες. Η ανοικονομική πολλαπλότητα είναι αυτό που συνάγεται αναδρομικά από αυτό που ήδη έχει μετρηθεί. Για να συμβαίνουν οι πολλαπλότητες και να είναι οικονομικές πρέπει να υπάρχει και η ανοικονομική πολλαπλότητα που επιτρέπει τις οικονομίες στις πολλαπλότητες. Η ανοικονομική πολλαπλότητα δεν μετριέται. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει, είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να μετριούνται οι συνεπείς πολλαπλότητες, να είναι ποικίλες, να εναλλάσσονται...Πχ το δέντρο ή η πέτρα συλλαμβάνονται από τον άνθρωπο με χρώμα, για την φυσική ως χωρίς χρώμα, για τη χημεία αλλιώς κοκ. Όλες αυτές οι οικονομίες συν-βαδίζουν με την καθαρή πολλαπλότητα που επιτρέπει τις πολλαπλότητες που καταμετριούνται.
Δεν είναι χεγκελιανό αυτό.
Δεν ξέρω αν βοήθησα. Είμαι στη διάθεσή σου πάντως.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Tetragonos
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 960

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 07, 2011 4:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Rakis

Είπες

«Για να συμβαίνουν οι πολλαπλότητες και να είναι οικονομικές
πρέπει να υπάρχει και
η ανοικονομική πολλαπλότητα που επιτρέπει τις οικονομίες στις πολλαπλότητες»

Προς τι αυτή η αναγκαιότητα;

Αρχικά γιατί είναι ανάγκη η ανοικονομική πολλαπλότητα ;

και κατά δεύτερον

Λες «πρέπει να υπάρχει και ..» δηλαδή τι άλλο υπάρχει;
Η όποια πολλαπλότητα είναι ύπαρξη ή ψευδαίσθηση ;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 07, 2011 4:52 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Δεν το λέω με την έννοια αιτίου-αιτιατού. Η ανοικονομική πολλαπλότητα συνάγεται αναδρομικά.

Όλες οι άλλες πολλαπλότητες είναι οικονομικές. Δεν καταλαβαίνω τη διαζευκτική διάκριση σε ύπαρξη ή ψευδαίσθηση...
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 07, 2011 5:11 pm    Θέμα δημοσίευσης: Το Θεωρημα Των Συγκρουσεων Απάντηση με Συμπερίληψη


    Το Θεωρημα Των Συγκρουσεων
    "Σε Καθε Συνεπη Και Ζωσα Κοινωνια Οι Συγκρουσεις Ειναι Αναποφευκτες"

    Αποδειξη
    Με δεδομενο οτι καθε ζωσα κοινωνια ειναι πολλαπλοτητα, αν ειναι και συνεπης τοτε υπακουει στη θεωρια των πολλαπλοτητων.
    Αρα ισχυουν για αυτην τοσο το Θεωρημα του Απειρου οσο και το Θεωρημα Της Αναγεννησης.

    Συμφωνα με το Θεωρημα Της Αναγγενησης, υπο την πιεση της ισχυος του Θεωρηματος του Απειρου, η κοινωνια οφειλει να αναπαραχθει.
    Και αρα να αναπτυξει εντος της αλληλεπιδραστικα (ορσ) ολες εκεινες τις διαδικασιες οι οποιες θα τις επιτρεψουν να δημιουργησει μια εικονα της ζωσα, ενα ζωντανο αντιγραφο της.
    Και στη συνεχεια να απωθησει την εικονα της αυτη εκτος αυτης ωστε να εχουμε μια νεα θυγατρικη κοινωνια ανεξαρτητη δομικα απο την μητρικη.
    Η αποσχιση της θυγατρικης κοινωνιας απο τη μητρικη απαιτει και επιβαλλει τασεις οι οποιες ειναι φυγοκεντρες μεσα στη μητρικη κοινωνια και επομενως αναπτυξη αντιθεσεων.
    Οι οποιες αντιθεσεις με τη μορφη αρχικα διαφωνιων εξελισσονται σε ανεξαρτητους και αυτονομους τροπους σκεψεις.
    Αρα εμφανιζονται μεσα στην κοινωνια ιδιοτητες διαφορετικες απο τις αρχικα υπαρχουσες που εξωθουν σε σχηματισμο αυτονομου "οργανισμου" ιδιων συμφεροντων.
    Τα συμφεροντα αρχικης κοινωνιας και νεου "οργανισμου" εξελισσονται σε διαφορετικες κατευθυνσεις υποχρεωτικα, λογω των διαφορετικων ή και αντιθετων τασεων.
    Και εξ αιτιας του οτι η υπαρχουσα κοινωνια και ο νεος "οργανισμος" μοιραζονται τον ιδιο χωρο και τους ιδιους πορους, στοιχεια αναγκαια για την επιβιωση τους, ερχονται σε αντιπαραθεση και μοιραια παραγονται συγκρουσεις...
    Αποτελεσμα βεβαιως το οποιο οδηγει στον αποχωρισμο του νεου οργανισμου απο την αρχικη κοινωνια και την κινηση του στο εξης ως ανεξαρτητης κοινωνιας.
    Η δημιουργια συνεπως της νεας κοινωνιας απο την αρχικη ειναι αδυνατη χωρις τις αναποφευκτες συγκρουσης. ο.ε.δ.

_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την skapaneas στις Δευ Φεβ 07, 2011 5:27 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 07, 2011 5:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτη η αν-οικονομικη πολλαπλοτητα στην οποια αναφερεσαι rakis, η υπαρξη της οποιας συναγεται εκ των υστερων, προβλεπεται στη θεωρια των πολλαπλοτητων απο το Θεωρημα Της Αναγγενησης.
Συμφωνα με το οποιο απο την πολλαπλοτητα των οικονομικων πολλαπλοτητων υποχρεωτικα παραγεται μια νεα πολλαπλοτητα, μη ανηκουσα προφανως σε αυτην την πολλαπλοτητα.
Αυτη η νεα πολλαπλοτητα στην οποια δινεις το περιεχομενου του κενου, ειναι ανεξαρτητη οικονομικου περιεχομενου και αρα κενη ως προς την οικονομια.
Συνεπως αυτη η αναγκαιοτητα σου περι της αν-οικονομικης πολλαπλοτητας εχει θεωρητικο υποβαθρο στη θεωρια των πολλαπλοτητων.

Σημειωση
Το σημαντικο εδω ειναι οτι διευκρινιζεται η εννοια του κενου !!!
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Tetragonos
Πρύτανης


Εγγραφή: 30 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 960

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 07, 2011 5:28 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Rakis,

Είπαμε ότι υπάρχει μία και ανεξάρτητη πραγματικότητα , και μάλιστα συμφωνώ και εγώ σε αυτό.
Το κάθε τι , ο κάθε ένας μας προσεγγίζει την πραγματικότητα αυτή μέσω μίας σχέσης.
Και σε αυτό συμφωνώ.

Η κάθε σχέση (όπως την έχεις περιγράψει) δίνει στο κάθε δέκτη μια ψευδαίσθηση ( μια εικόνα) της πραγματικότητας , μια πολλαπλότητα.
Η πραγματικότητα στέκει εκεί ανεξάρτητη ως η μόνη αληθινή ( υπαρκτή) και εμείς απλά ανάλογα με την σχέση που κάνουμε χρήση , παίρνουμε μια εικόνα της.
Η εικόνα αυτή δεν είναι η μία και μόνη πραγματική αλλά μια εικόνα που δίνει το μοντέλο ( σχέση) που την προσομοιάζει.

Άρα μία είναι η πραγματικότητα και όλα τα υπόλοιπα τα οποία γίνονται αντιληπτά μέσω σχέσεων είναι εικόνες της.
Αλλά οι εικόνες αυτές δεν είναι πλήρεις , δεν δείχνουν το «είναι» αλλά μια ψευδαίσθηση του «είναι».
Κατανοώ κάτι λάθος σε αυτά που λες;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
skapaneas
Πρύτανης


Εγγραφή: 13 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 12421
Τόπος: Εδώ ........ Χρόνος: Τώρα ....... Τρόπος: Απλά + Λαϊκά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 07, 2011 6:49 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τετραγωνε και rakis

Το ειναι για το οποιο μιλατε θεωρειται πολλαπλοτης ή οχι ;
Ακατανοητο, ναι !
Μυστηριο, ναι !
Ανεξερευνητο, ναι !

Αλλά θεωρειται πολλαπλοτης ;

Κυριως σε σενα απευθυνεται το ερωτημα rakis που ενεπλεξες τις δυο εννοιες : ειναι - πολλαπλοτης...

Διοτι βασει της θεωριας των πολλαπλοτητων (αξ. 1) : Παν ο.τι υπαρχει υφισταται ως πολλαπλοτης !

Και βαση της θεωριας των πολλαπλοτητων ειναι η πολλαπλοτης

Και ο,τι δεν θεωρειται πολλαπλοτης δεν δυναται να εμπιπτει μεσα στη σφαιρα και αρα δεν εξεταζεται καν...

Και το ειναι ως το κατ' εξοχην υπαρχον οφειλει να ειναι πολλαπλοτης !

Πως το εννοεις λοιπον ;
_________________
Ο ανθρωπος ειναι ο λογος του συμπαντος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
rakis
Πρύτανης


Εγγραφή: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 2857

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 07, 2011 7:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Τετράγωνε,

όχι όχι δεν υπάρχει θέμα ενός τέτοιου δυισμού. Οι πολλαπλές εκφάνσεις του δέντρου μέσω των επιστημών ή της καθημερινότητας είναι υπαρκτές. Δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε πρότυπο που είναι η ουσία του αντικειμένου και σε αντίγραφο. Όλες οι εκφάνσεις είναι ομοιώματα,ολογράμματα χωρίς κάποιο βαθύτερο πρότυπο. Το θεμέλιο του αντικειμένου είναι η δυνατότητά του να εκφαίνεται μέσα από σχέσεις. Αυτό δε σημαίνει ότι είναι τα πάντα ή τίποτα. Και αυτό γιατί, επαναλαμβάνω, το αντικείμενο-δέντρο είναι που μας επιτρέπει να το γνωρίσουμε όπως το γνωρίζουμε. Αυτό είναι και το κριτήριο αληθείας.
Την κενή δυνατότητα του αντικειμένου να εκφαίνεται ανάλογα με τις κυρίαρχες σχέσεις δες την ως κενή(ανοικονομική) πολλαπλότητα.

Αυτή η κενή πολλαπλότητα είναι Σκαπανέα το Είναι ως Είναι. Υπάρχει, αλλά επειδή ως παράσταση υπάρχουν πάντα οι πολλαπλότητες στην οικονομία τους, στις σχεσιακές τους καταστάσεις, η κενή πολλαπλότητα είναι ήδη αποσυρμένη. Δεν έχει να κάνει με παραγωγή όπως είπες στο προηγούμενό σου ποστ.
Ελπίζω να βοήθησα.
_________________
Truth springs from argument amongst friends

http://rakis1.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Φιλοσοφικοί Προβληματισμοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 32, 33, 34  Επόμενο
Σελίδα 14 από 34

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center