Θ.ΒοήθειαςΘ.Βοήθειας   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Εγγεγραμμένα μέληΕγγεγραμμένα μέλη   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών  ΕγγραφήΕγγραφή  ΠροφίλΠροφίλ 
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΠΛΑΤΩΝ ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ - επιστημονικό δοκίμιο διαλόγων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Πρόσωπα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
stefstath
Πρύτανης


Εγγραφή: 07 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 777
Τόπος: ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 02, 2011 4:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ΕΣΧΑΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

Σε αυτή την περίοδο ο Πλάτωνας προβαίνει σε ανασυγκρότηση και επανεξέταση των βασικών θέσεων της θεωρίας των ιδεών. Σε αρκετά θέματα εμμένει, σε άλλα αναθεωρεί και άλλα τα αφήνει ανοικτά.

1. ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ
Οι συζητήσεις που γίνονται στο διάλογο του «Παρμενίδη» δείχνουν ότι ο Πλάτωνας διαπίστωσε κάποιες αδυναμίες στη θεωρία των ιδεών, γι αυτό αποφάσισε να συζητήσει εξ αρχής το όλο ζήτημα. Στο διάλογο αυτό υποτίθεται ότι μιλά ο Παρμενίδης με τον Πλατωνικό Σωκράτη, ο οποίος είναι νεαρής ηλικίας.
Στην αρχή τίθεται η συζήτηση περί του Ενός (Ιδέα) και των Πολλών (αυτών που μετέχουν στην Ιδέα). Ο Σωκράτης αναρωτιέται αν υπάρχει κάποια Τρίτη διέξοδος μεταξύ των δύο προηγούμενων περιπτώσεων, από τη στιγμή που έχει ήδη δεχτεί ότι τα όντα είναι Πολλά και Ένα μαζί. Μήπως λοιπόν, όπως τα πολλά μετέχουν στην ιδέα (συναρμολογούν την ιδέα του ενός ως παραδείγματα), πρέπει τώρα να εξακριβώσουμε τελικά αν και οι ιδέες που αφορούν τα αισθητά μετέχουν στις αντίθετές τους ιδέες; Ο Σωκράτης προσπάθησε να απαντήσει λέγοντας ότι δεν πρόκειται περί αντίφασης γιατί η διαφοροποίηση οφείλεται στην υφή του κατηγορήματος. Το ίδιο πράγμα μπορεί να έχει δύο διαφορετικές ιδιότητες εξεταζόμενο σε διαφορετικό χρόνο και από άλλη οπτική γωνία.
Μετά τίθεται το ερώτημα από τον Παρμενίδη για το ποιες κατηγορίες πραγμάτων θεωρεί ο Σωκράτης ως ιδέες. Ο τελευταίος δέχεται τρεις ομάδες ιδεών:
Α. ομοιότητα – ανομοιότητα, ισότητα – ανισότητα, ένα – πλήθος κτλ δηλαδή αντίθετες ιδέες,
Β. δίκαιο, καλό, αγαθό κτλ δηλαδή τις ηθικές κι αισθητικές ιδέες, και
Γ. άνθρωπος, πυρ, ύδωρ κτλ δηλαδή ιδέες για τα οποίες ο Σωκράτης δηλώνει ότι δεν έχουν σχέση μεταξύ τους και έχει αμφιβολία για την καθαυτή ύπαρξή τους.
Από την συζήτηση φάνηκε πως ενώ αρχικά ο Πλάτωνας θεωρούσε ως ιδέες επίθετα και ουσιαστικά που δήλωναν κάποιο σύνολο πραγμάτων προς σύγκριση (π.χ. ίσος, μαύρος, άνθρωπος), τώρα γεννιέται το ζήτημα αν αποτελούν ιδέες τα επιμέρους ατελή όντα που είναι απλά παραδείγματα των πρότυπων όντων (π.χ. πηλός, τρίχα, ρύπος) που ποτέ δεν είναι ίδια μεταξύ τους, αλλά όμοια. Εδώ δημιουργείται ένα ρήγμα στη θεωρία των ιδεών και γίνεται απόπειρα αναθεμελίωσης της σχέσης μεταξύ αισθητών και ιδεών (μέθεξη). Ειπώθηκε ότι κάθε δείγμα του Μεγαλύτερου ή του Ίσου περιέχει το ίδιο μικρότερο συστατικό με το αρχικό Μεγάλο ή Ίσο, οπότε οι έννοιες των μεγεθών δεν είναι μετρήσιμες γιατί είναι απλά δείγματα του εαυτού τους.
Στη συνέχεια του διαλόγου ο Παρμενίδης κάνει τη λεγόμενη Αναγωγή των Ιδεών στο Άπειρο, ψάχνοντας για μια Τρίτη περίπτωση ερμηνείας μεταξύ αισθητών και ιδεών. Φέρει ως παράδειγμα το αρχικό μέγα Μ (πχ την αίσθηση) η οποία χωρίζεται σε μ1, μ2, μ3…κτλ στοιχεία που μετέχουν του Μ (πχ όραση, αφή, ακοή). Όλα μαζί όμως απαιτούν να μετέχουν σε ένα άλλο υπερσύνολο Μ1, (π.χ. πράσινο, σκληρό, μελωδικό). Ξανά όλα μαζί τείνουν να μετέχουν σε ένα άλλο σύνολο Μ2 κ.ο.κ. ως το άπειρο. Στη συνέχεια έγινε μια δεύτερη αναγωγή με κριτήριο όχι την μετοχή των πολλών στο ένα, αλλά με τη συμμετρική σχέση της ομοιότητας των πολλών στο ένα, η οποία εξακτινώθηκε κι αυτή στο άπειρο.
Η μέθεξη επιτρέπει στα επιμέρους όντα να είναι τμήματα των νοημάτων τους κι αφού υπάρχουν σκέψεις που απευθύνονται σε μη υπαρκτά νοήματα, θα πρέπει να διαχωρίσουμε τις ιδέες από τις διανοητικές μας ενέργειες ώστε να εντάξουμε τις πρώτες κατευθείαν στις ψυχικές ενέργειες. Άρα δεχόμαστε σε αυτό το σημείο ότι οι ιδέες υπάρχουν ανεξάρτητα από τη νόηση των υποκειμένων του αισθητού κόσμου. Οι συσχετίσεις πρέπει να γίνονται μόνο μεταξύ ιδεών (που σχετίζονται με την αλήθεια και οδηγούν σε επιστήμη) ή μόνο μεταξύ επιμέρους όντων (που σχετίζονται με την γνώση των φαινομένων των επιμέρους όντων και οδηγούν στην δόξα).

2. ΘΕΑΙΤΗΤΟΣ
Στον διάλογο αυτό ο Πλάτωνας αναφέρεται στη γνωσιολογία και τη μεταφυσική επιχειρώντας να λύσει το ζήτημα «τι είναι επιστημονική γνώση;» Αρχικά ο Σωκράτης ερωτά αν η σοφία και η επιστήμη είναι το ίδιο. Στη συνέχεια θέτει το ζήτημα «τι είναι γνώση
Ακούγεται η άποψη ότι επιστήμη είναι η αληθής δόξα η οποία όμως είναι μη επαρκής όρος της γνώσης. Για κάποια στιγμή υιοθετήθηκε η Πρωταγόρεια θέση πως «οτιδήποτε υπάρχει, είναι έτσι όπως φαίνεται στον καθένα». Το «φαίνεσθαι» και το «αισθάνεσθαι» θεωρούνται ισοδύναμα, εμφανίζεται μια «ροή και κίνηση» όπου οι αισθητές ποιότητες εξαρτώνται από εκείνον που τις αντιλαμβάνεται (ακόμα και η φαντασία, η οποία είναι κι αυτή μια αίσθηση) – (αιτιοκρατική θεωρία της αντίληψης).
Η σχετικότητα αυτή φτάνει ως τις ψευδαισθήσεις και παραισθήσεις (π.χ. σε κατάσταση ονειρικού ύπνου, οράματος ή νόσου). Τα όνειρα αναφέρονται σ’ έναν πραγματικό κόσμο που είναι τελείως διαφορετικός από τον αισθητό φυσικό μας κόσμο. Ως προς την ατέλεια των αισθητών τίθεται ένα παράδειγμα προς προβληματισμό: κάτι το γλυκό, σε έναν ασθενή φαίνεται πικρό. Ποια γεύση είναι η αληθινή; Πως μπορούμε να εμπιστευτούμε τις αισθήσεις στην αναζήτηση της γνώσης;
Στη συνέχεια γίνεται μια μεταστροφή της όλης φιλοσοφίας. Συνεκτιμώνται και οι αισθητηριακές εντυπώσεις ως γνώσεις αλλά όχι ως οι μόνες. Αναγνωρίζεται υπόσταση ύπαρξης και στα αισθητά αντικείμενα αλλά οι καθαρές ιδέες γνωρίζονται μόνο με την ψυχή. Δεν υπάρχει αυθεντική γνώση χωρίς ιδέες που ‘ναι τα μόνα πραγματικά γνωστικά αντικείμενα. Αυτές όμως γνωρίζονται μόνο Ενορατικά. Στο σημείο αυτό ο Πλάτωνας δεν δίνει ξεκάθαρη ερμηνεία του όρου*.

3. ΣΟΦΙΣΤΗΣ
Σε αυτόν το διάλογο γίνεται αναψηλάφηση των θεμάτων που θίχτηκαν στον Παρμενίδη και τον Θεαίτητο.
Αρχικά τίθεται το ερώτημα «τι είναι Σοφιστής;» Είναι ο δοξαστικός φιλόσοφος που θέτει δια του λόγου του το μη ον (κι όχι το ον). Είναι υποκριτής καθόσον λέει τα όντα ως μη όντα και τα μη όντα ως όντα υπό την τέρψη της ικανότητάς του να στηρίζει ή να αναιρεί κατά βούληση την ύπαρξη κάθε πράγματος. (Κατά τον Παρμενίδη το μη ον είναι αδιανόητο).
Την φιλοσοφική πάλη μεταξύ υλιστών και ιδεαλιστών, χαρακτήριζε ο Πλάτωνας ως γιγαντομαχία. Διέκρινε δύο κατηγορίες υλιστών:
Α. Τους δεινούς υλιστές οι οποίοι δέχονται ως ον μόνο οτιδήποτε είναι χειροπιαστό,
Β. Τους φωτισμένους υλιστές οι οποίοι δέχονται να συζητήσουν και για τα μη χειροπιαστά. Οι τελευταίοι δέχονται και την ψυχή ως σωματικό ον (υλικό) αλλά δυσκολεύονται να ερμηνεύσουν υλιστικά αφηρημένες έννοιες όπως πχ σοφία, δικαιοσύνη κτλ. Έτσι παραδέχονται ότι δεν αποδίδονται όλα στο σώμα.
Από την άλλη πλευρά οι ιδεαλιστές τονίζουν ότι κατά τη γέννηση ερχόμαστε σε πρώτη επαφή με τις σωματικές αισθήσεις και αργότερα δια του λογισμού της ψυχής ερχόμαστε σε επαφή με τη αληθινή ουσία, την ιδέα. Στο διάλογο του «Σοφιστή» συνεπώς βλέπουμε για πρώτη φορά μια αλληλοκατανόηση και αλληλοϋποχώρηση στις θέσεις και των δύο πλευρών.
Στο επόμενο ζήτημα «τι είναι το ον;» ο Πλάτωνας δηλώνει τη δυναμική σχέση μεταξύ των ιδεών (κοινωνία) που είναι και το χαρακτηριστικό της πραγματικότητας. Στη γλώσσα της καθημερινής ζωής, η ανάγκη για κατηγοριοποίηση μας επιτρέπει να δίνουμε στο ον πολλά ονόματα. Αυτό γίνεται για λόγους τακτικής, ενώ στην πραγματικότητα είναι ανάξιο λόγου.
Υπάρχει μόνο μια περιορισμένη μείξη μεταξύ ορισμένων ιδεών όπως πχ στάση – κίνηση, τις οποίες εμπλέκει η αντίφαση. Η συμπλοκή αυτή των ιδεών έκανε τον Πλάτωνα να διαφοροποιήσει μεταξύ τους πέντε θεμελιώδεις ιδέες: Ον, Ταυτότητα, Ετερότητα, Κίνηση και Στάση, ως τα «μέγιστα γένη» των Ιδεών. Οι τρεις πρώτες ιδέες είναι που αποτελούν το βασικό συντακτικό πλαίσιο εκ του οποίου κινείται κάθε μορφή λόγου. Οι άλλες δύο ιδέες είναι λεξιλογικά περιεχόμενα των πρώτων.
Κατά τον Πλάτωνα συνεπώς οι απλές προτάσεις σχηματίζονται από έναν γενικό όρο της γλώσσας (π.χ. όνομα ή ουσιαστικό, επίθετο ή ρήμα) μαζί με κάποιον άλλο όρο (π.χ. με το κύριο όνομα). Οι σημαντικές προτάσεις σχηματίζονται εάν υπάρχουν ορισμένης δυνατότητας συνδυασμοί των λέξεων και με σαφείς κανόνες προσδιορισμού αυτών προς τους όρους της γλώσσας. Η επιτυχής συμπλοκή των ιδεών ξεσκεπάζει κι ερμηνεύει τα προβλήματα της ψευδούς δόξας, ενώ μας διασφαλίζει ταυτόχρονα από την επιδέξια χρήση του λόγου των σοφιστών. Τελικά κάποιες έννοιες του μύθου της γραμμής τέθηκαν με παραπλήσια σημασία :
Η Διάνοια είναι ο άνευ φωνής διάλογος της ψυχής προς τον εαυτόν της. Αυτή επεξεργάζεται τα δεδομένα της αντίληψης αφού πρώτα μεταβληθούν αυτά μέσω της φαντασίας που αφορά την εν ενεργεία αίσθηση.
Ο Λόγος είναι η μετά φωνής σκέψη με τη βοήθεια της γλώσσας και
Η Δόξα είναι η τελική διαδικασία της σκέψης όπως αυτή μορφοποιείται στην πρόταση.


* Πολύ αργότερα ο Σέλλιγκ προσπάθησε να δώσει μια ερμηνεία του όρου: Η ενόραση συνίσταται σε άμεση συναίσθηση της θέας της πραγματικότητας χωρίς τη μεσολάβηση της κατ’ αίσθηση παρατήρησης. Ο Μπερξόν την θεωρούσε συνδυασμό ενστίκτου και διάνοιας που οδηγεί τον άνθρωπο σε μια συναισθηματική ταύτιση με ότι τον περιβάλλει. Ο Άντλερ την θεωρούσε διαίσθηση και ικανότητα πρόβλεψης. ( Σωκράτη Γκίκα, «Φιλοσοφικό Λεξικό», εκδόσεις ΦΕΛΕΚΗ, Αθήνα 1987 σελ. 101-102).

_________________
The fate of all mankind I see
Is in the hands of fools

KING CRIMSON-EPITAPH 1969
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 02, 2011 5:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

stefstath έγραψε:
απ' όλο το κείμενο αυτό επέλεξες; Άρα σε σε έχω τσουρουφλήσει....θα με θυμάσαι για πάντα......έπρεπε κάποιος να βρεθεί επιτέλους αφού όλους τους δουλεύεις χρόνια τώρα.....θα με θυμάσαι όπως η καμήλα το τρένο...θα σου μείνω αξέχαστος..
Όλο μαγκιά, όλο κλανιά και κώλο κουβαρίστρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 02, 2011 5:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

opyrgos, stefstath
δεν τα λέτε καλύτερα με e-mail; το φόρουμ δεν μπορεί να είναι τόπος αντιπαράθεσης προσωπικών σας ζητημάτων!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 02, 2011 6:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όταν πρόκειται για σένα όμως δεν βλέπω να κάνεις το ίδιο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stefstath
Πρύτανης


Εγγραφή: 07 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 777
Τόπος: ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 02, 2011 11:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Εγώ δήλωσα επανειλημένα ότι σταματάω την αντιπαράθεση και δεν με αφήνει, ίσως πρέπει να του μιλήσει κάποιος άλλος. Ακόμα και η εκδίκηση έχει τα όριά της. Τρέχει από πίσω μου σαν γκόμενα που την παράτησαν. Σε κάθε θέμα που δημοσιεύω τρέχει από πίσω του και πετάει μια χολή και κανένας σας δεν του έβαζε χέρι γιατί σας άρεσε να βλέπετε δωρεάν διαξιφισμούς. Τώρα θα τον απολαύσετε....
_________________
The fate of all mankind I see
Is in the hands of fools

KING CRIMSON-EPITAPH 1969
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 03, 2011 10:22 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Όταν χρειαζόσουν την υποστήριξη των άλλων εσύ δήλωνες με περισσή περηφάνεια ότι είσαι μόνος σου και ότι μόνος σου θα με εξευτελίσεις. Μην προσπαθείς τώρα να βρεις καταφύγιο στους άλλους ή στα όρια της εκδίκησης. Αφού μπήκες στο χορό θα χορέψεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 03, 2011 11:39 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Άλλαξε φάρμακα Opyrge...δεν βλέπω να σε πιάνουν!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 03, 2011 12:52 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Λες να πάρω τα δικά σου;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 03, 2011 3:36 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

ρώτα το γιατρό σου, δείξε του τι γίνεται εδώ και δες πως μπορεί να σε βοηθήσει. Αν δεν μπορεί άλλαξε γιατρό. Πάντως έχεις πρόβλημα και αυτό το καταλαβαίνουν οι άλλοι εύκολα...Εσύ όμως δύσκολα θα το δεχτείς.
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 03, 2011 4:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Kαι να καταντήσω σαν και σένα; Προτιμώ έτσι όπως είμαι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Bugman
Πρύτανης


Εγγραφή: 03 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 13585
Τόπος: Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 03, 2011 4:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Αυτή η αναστολή σου μας πειράζει εδώ...κάνε ένα βήμα αλλαγής, να σε δοξάσουμε!
_________________
Σκορπίστε γνώση, μαζέψτε χαρά!

Η γνώση δεν μπορεί να πουληθεί: Γιατί ενώ κάθε εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί, η γνώση δεν μπορεί να επιστραφεί!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 03, 2011 5:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Aν είναι να δοξάζομαι από βλάκες, τότε πιθανότατα δεν θα έχω αντιληφθεί τη σοβαρότητα της κατάστασης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stefstath
Πρύτανης


Εγγραφή: 07 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 777
Τόπος: ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 03, 2011 11:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

βλέπεις Μπάγκμαν πως στην βλάκεία είναι πάντα ετοιμόλογος; Πάντα μου θύμιζε μια φοιτήτρια της Πανσπουδαστικής από τα ΤΕΙ .....Ξάνθης.
Σου είπα και σε άλλο θέμα πως χαλάς τα λόγια σου, αυτό που του έκανα δεν θα το ξεχάσει ποτέ (να δεις στο ε-μαιλ μου τι γίνεται....) τώρα αφού οι άλλοι τον ανέχονται για δωρεάν τηλεθέαση θα τον γευτούν εις το διηνεκές.......
_________________
The fate of all mankind I see
Is in the hands of fools

KING CRIMSON-EPITAPH 1969
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
opyrgos
Αποκλεισμένο μέλος


Εγγραφή: 30 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 13248

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 04, 2011 10:45 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Βεβαίως. Όταν συνομιλεί κανείς με βλάκες πρέπει να είναι πάντα ετυμόλογος για να μην γίνει και αυτός όμοιός τους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stefstath
Πρύτανης


Εγγραφή: 07 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 777
Τόπος: ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 04, 2011 11:05 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με Συμπερίληψη

Ωραία λοιπόν, αφού συνεχίζεις και λες ότι μιλάς με βλάκες, απομακρύνσου από αυτούς μην πάθεις και τίποτα.....
Εγώ απλά περιμένω.... να σταματήσεις γιατί αηδίασα. Η ευθύνη πλέον είναι σε αυτούς που μας ακούνε, κι αφού αξιώνουν να κάνουν παρατηρήσεις, να δω και τη στάση που θα πάρουν ........
_________________
The fate of all mankind I see
Is in the hands of fools

KING CRIMSON-EPITAPH 1969
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    www.filosofia.gr Αρχική σελίδα -> Συζητήσεις για Πρόσωπα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Σελίδα 2 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης





Μηχανισμός forum: PHPBB

© filosofia.gr - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του.

Υλοποίηση, Φιλοξενία: Hyper Center